Huomenta naiselle

Anonyymi-ap

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.

74

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hienoa närhi!

• Anonyymi
        UUSI

Sullaki ne maidot kaatuilee jo pöydälle ja happanee nti unikorni

• Anonyymi
      UUSI

Pitäiskö sun palstaäijä leperrellä sille mutsilles ihan face to face

• Anonyymi
        UUSI

Ainoa oikea ajatus tai vastaus

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa oikea teko olisi teidän paska närhien meno muualle sillä tämä on ikävä parasta ei mikään arvostelupalsta.
        Vaikka ulos välillä vai onko liian pelottava paikka teille?!
        Retorinen kysymys pöljille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Naurattaa ja joskus melkein itkettää ett ihanko oikeesti joku jaksaa vääntää anonyymipalstalla ilman minkäänlaisia tunnisteita jollekin naiselle tällasta höpinähömppää. No jotkut epävarmat haluaa itselleen omia joten kaipa tuostakin höpertelystä jollekin iloa on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Naurattaa ja joskus melkein itkettää ett ihanko oikeesti joku jaksaa vääntää anonyymipalstalla ilman minkäänlaisia tunnisteita jollekin naiselle tällasta höpinähömppää. No jotkut epävarmat haluaa itselleen omia joten kaipa tuostakin höpertelystä jollekin iloa on.

Kirjoittelet itse kuitenki samanlaisia.Tämä nyt sattuu vaivaamaan, kun tiedät ettei ole sinulle.🫢

• Anonyymi
      UUSI

En mäkään oo tuntenut näin ketään muuta kohtaan. Mä oon varma meistä❤️🙏💫✨

• Anonyymi
      UUSI

Jos ensi yönä saisi nukuttua

• Anonyymi
        UUSI

Ota kultsi kainaloon niin uni maittaa. Jos maltatte nukkua 🫂🤗

• Anonyymi
      UUSI

❤️

• Anonyymi
      UUSI

💗💗🤔

• Anonyymi
      UUSI

Toivon, että ei ole kuitenkaan noin, jos olisit kaivattuni. Koska meistähän ei voi koskaan tulla "paria". Vaikka tunteita molemmin puolin onkin.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi tilanne on teidän kohdalla noin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tilanne on teidän kohdalla noin?

Molemmat varattuja ja muitakin esteitä. En esimerkiksi voisi muuttaa nykyisestä asuinpaikastani mihinkään vaikka tulisi ero tai mikä hyvänsä. Eikä hän voisi asua täällä.
        Mutta onneksi hän ei ole ap. Kunhan kirjoittelen täällä kuin hänelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat varattuja ja muitakin esteitä. En esimerkiksi voisi muuttaa nykyisestä asuinpaikastani mihinkään vaikka tulisi ero tai mikä hyvänsä. Eikä hän voisi asua täällä.

Kannattas sunki keskittyy siihen omaan mieheen ja tehdä päätös.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattas sunki keskittyy siihen omaan mieheen ja tehdä päätös.

Mikä ihmeen päätös? Päätös on tehty vuosikausia sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sopisi meihinkin. Paitsi ei tiedä tunteistani jollei sitten arvaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sopisi meihinkin. Paitsi ei tiedä tunteistani jollei sitten arvaa.

En minäkään mitään tiedä. Kunhan leikin palstalla ja kirjoitan " kuin hänelle ". Johonkin tää on kai purettava, kuten nyt vaikka tässä bussia odotellessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään mitään tiedä. Kunhan leikin palstalla ja kirjoitan " kuin hänelle ". Johonkin tää on kai purettava, kuten nyt vaikka tässä bussia odotellessa.

Niin enkai minä ainut ole. Maailman onnellisin kansa. No on kuka on

• Anonyymi
      UUSI

Epävarmuus selviää selvittämällä.

• Anonyymi
        UUSI

Tai sitten edes se epävarmuus ei ns kiinnosta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Selventäisitkö?
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole epävarmuutta, se tulee vain siitä, että pelkäät ett sua loukataan. Jos katsot tarkkaan sitä ihmistä voit ymmärtää että näin ei ole, vaan on tosissaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Selventäisitkö?
        Sivusta

El missään nimessä pysyköön hullut jännityksessä

• Anonyymi
      UUSI

Rakas, kun en tiedä oikein. Kertoisitko minulle sen suoraan. ❤️ olisin onnellinen

• Anonyymi
        UUSI

Mikset itse kerro?

Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset itse kerro?

Sivusta

Olen kertonut

• Anonyymi
      UUSI

Mistä hän sen voisi tietää? Minulle ystävä sanoi, ettei välttämättä tee minun sielulle hyvää olla kiinni menneessä ihmisessä. Olen nyt miettinyt sitä, mutten osaa tehdä asialle oikein mitään. Älkää ihmiset roikottako toista epätietoisuudessa, jos itse tiedätte tunteenne.

• Anonyymi
        UUSI

Aloitus ei ole sinulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei ole sinulle.

Luulinko niin? Kerroin omasta tilanteestani, hölmö. Jos täällä odotat vastausta joltain tietyltä, niin ei niitä tule yhtään. Ota yhteyttä suoraan, se oli minun viestini tarkoitus. En pyytele anteeksi sitä, ettei ihmisillä ole omaa ymmärrystä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulinko niin? Kerroin omasta tilanteestani, hölmö. Jos täällä odotat vastausta joltain tietyltä, niin ei niitä tule yhtään. Ota yhteyttä suoraan, se oli minun viestini tarkoitus. En pyytele anteeksi sitä, ettei ihmisillä ole omaa ymmärrystä.

Vastauksen logiikka oli siinä, että jos kirjoittaja tuntee että häntä roikotetaan, aloitus ei voi olla hänelle, koska toisen ihmisen roikottaminen ja epätietoisuudessa pitäminen on periaatteiden vastaista. Olen epätietoinen niin kauan että asia selviää minulle ja aivan oikein, se ei selviä palstalla.

• Anonyymi
        UUSI

Kukaan jaksa roikkua toisessa ihmisessä. Pelkkää ystävyyttä se vain olisi ollut, mutta enää en halua sitäkään!

• Anonyymi
      UUSI

No mitä tai miten sinä sitten ikäänkuin fleksailet?

• Anonyymi
      UUSI

En tiennyt. Luulin että on yksipuolista. Mitä seuraavaksi?

• Anonyymi
        UUSI

Seuraavaksi lyö kirkonkellot ja sitten m…., eiku

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavaksi lyö kirkonkellot ja sitten m…., eiku

Selvä, apua nyt tuli kiire....kirkko odottaa....💒👰

• Anonyymi
        UUSI

Tulisi edes mahdollisuus jutella🥺

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisi edes mahdollisuus jutella🥺

No sen kun laitat rohkeasti viestiä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sen kun laitat rohkeasti viestiä?

En tiedä sukunimeä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä sukunimeä.

Ei hitsi, miten voi kaivata jotain jonka nimeä ei edes tiedä:.:.^¨^¨

• Anonyymi
      UUSI

En tunnista aloittajaa.

• Anonyymi
        UUSI

Niin ap ei vissiin halua että kukaan nainen täällä häntä tunnistaisi kunhan pistelee tulemaan yltiöromanttisia viestejä kaikilke naisille. Niinhän se menee jos ei mitään tunnisteita.

• Anonyymi
      UUSI

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

❤️❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

Älä nyt turhaa ole huolissas.
      Minä täällä vaimonasi luen Suomen historiaa, koska Suomen historia liittyy myös minun syntymään.

Minun VAARI oli sentään JALASJÄRVELTÄ ja minä ehdin elää hänen kanssa sentään 3vuotta REIPPAANA TYTTÖNÄ. Onneksi eräiden mielestä tämäkin tieto on KUNNIANLOUKKAUS, koska liittyy minun syntymään eli sinun VAIMOON.
      Luki näin : Esihistoria ja asutuksen syntyminen
      muokkaa
      Jalasjärven seudun nousu merestä alkoi noin 6000 eKr. ja kokonaisuudessaan alue oli noussut veden alta noin 2000 vuotta myöhemmin. Ensimmäiset ihmiset saapuivat alueelle Suomusjärven kulttuurin loppuvaiheessa. Koskuen kylästä Jalasjoen molemmin puolin Kohtakankaan ympäristöstä on löydetty kolme tuon ajan asuinpaikkaa. Samaan kulttuuriin kuuluvia esineitä on löydetty hajalöytyinä.
      Jalajärven alue on tunnettu Etelä-Pohjanmaan porttipitäjänä. Jalasjärvi on perinteistä maanviljelysaluetta, jossa on myöhemmin kehittynyt myös kaupankäyntiä ja teollisuutta.

Onhan tuo mukava saada SUOMI 100vuotta VANHEMPANA PANOSTAJANA JA VIELÄ SINUN VAIMONA SAADA TIETÄÄ, ETTÄ KAIKKI TYÖ JOSTA SAADAAN PALKKAA JA IHMINEN TEKEE ON KUNNIAN LOUKKAUS!
      IHMINEN ON YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN TEHDAS JOKA AAMULLA LAITETAAN KÄYNTIIN JA ILLALLA KONEISTO AJETAAN ALAS, KUN ALETAAN NUKKUMAAN!

NYT TULI PERUUTETTUA KUNNOLLA JA EN OLIS USKONUT IHAN HETI, ETTÄ ME OLTIIN ENSIMMÄISET PASKOJAT SUOMESSA JO AIKAAN ENNEN, KUN SUOMEA OLI EDES VIELÄ OLEMASSA!

• Anonyymi
        UUSI

Ohi👽☠️!

• Anonyymi
        UUSI

Mitään et myönnä jos ei kerran takakameraa oo autosssas

• Anonyymi
      UUSI

Kenelle naiselle? Kirjain? Vihje?

• Anonyymi
      UUSI

"P"pannullinen kahvia että pysyy hereillä tänään! ☕☕☕☕ saitko nukuttua? H-P

• Anonyymi
      UUSI

Erikoista kyllä, en saa erästä mielestäni minäkään vaikka emme ole nähneet moneen kuukauteen.

• Anonyymi
        UUSI

Missä näitte?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näitte?

Töissä nähtiin viimeisen kerran...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä nähtiin viimeisen kerran...

Sama työpaikka?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama työpaikka?

joo

• Anonyymi
      UUSI

Rakastan sua, enkä ole yhtään epävarma meistä. Naiselta k ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Kenelle tämä? 😊

• Anonyymi
      UUSI

Näyttääkö närhi sitten munat?

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, et oo ikinä kertonut.
      Enkö tuu näköjään tietämäänkään kun vaan palstalla "vihjailet" ja vielä ilman tunnisteita.

• Anonyymi
        UUSI

Nii i. Joskus johonkin hetkeen lataa paljon odotuksia ja kun se menee vtuiksi, minkäs teet.
        Eri

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nii i. Joskus johonkin hetkeen lataa paljon odotuksia ja kun se menee vtuiksi, minkäs teet.
        Eri

Minkälaiseen hetkeen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaiseen hetkeen?

Ei kuulu kellekään. Pitää kerätä itsensä ja uuteen yritykseen kun sellainen hetki tulee.

Eri

• Anonyymi
        UUSI

Kääntäen, varmasti tiedät sitten mistä johtuu että on hieman vaikea sellaista kertoa! Sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulu kellekään. Pitää kerätä itsensä ja uuteen yritykseen kun sellainen hetki tulee.

Eri

Missä se hetki voisi olla?
        Jommankumman työpaikalla?

• Anonyymi
      UUSI

Mitä sä sillon muka väität tuntevas aidosti et ainakaan tunne mitään kun et uskalla ottaa edes riskiä

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, enkä usko!

• Anonyymi
      UUSI

Iltaa yhdelle miehelle.

Mä en tiedä, mitä hän tuntee. Välillä musta tuntuu, että hänkin tuntee sen vetovoiman, välillä että hän haluaa olla kaveri. Sen tiedän, mitä itse tunnen. ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää iltaa miehelle. Tiedänhän minä. Kyllä minunkin mieleni välillä epäilee tätä koko juttua, mutta luotan sydämeni ääneen, se ei ole koskaan väärässä.

• Anonyymi
      UUSI

En usko jos et kerro sitä hälle suoraan. Järjetöntä.

• Anonyymi
      UUSI

Kun kerran saa tuntea näin ei kyllä enää koskaan tule kyseenalaistamaan rakkautta. Tietää sen heti nähdessään. Tuntiessaan. Eikä koskaan enää hämmenny jostakin vallan muusta. Kiitos että olet olemassa. ♥️♥️♥️

• Anonyymi
      UUSI

hmm voiskohan olla naiselle jonk pipas lukoo kävelevä katastrofi ?!?? ;Ddd

• Anonyymi
      UUSI

En ole epäillyt hetkeäkään etteikö mieleesi olisi tullut epäilyksiäkin. Kun asiat ovat mitä ovat. Armottomia usein Ja vain pieniä mahdollisuuksia, joiden kautta voisi ylittää kaiken. Uskon jonkin kertovan ettei tämä ole tekemätön paikka vaikka asiat niin helposti lipsahtavat käsistä, lähtevät liikkeelle yhtenä ja muuttuvat toiseksi.

• Anonyymi
      UUSI

OHI~~

• Anonyymi
      UUSI

nohnoh

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5221
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      187
      4957
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3434
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2976
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2312
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      240
      1744
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1299
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      78
      1290
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1000
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      937
    Aihe