Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
Huomenta naiselle
74
1000
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hienoa närhi!
- AnonyymiUUSI
Sullaki ne maidot kaatuilee jo pöydälle ja happanee nti unikorni

- AnonyymiUUSI
Pitäiskö sun palstaäijä leperrellä sille mutsilles ihan face to face
- AnonyymiUUSI
Ainoa oikea ajatus tai vastaus
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa oikea teko olisi teidän paska närhien meno muualle sillä tämä on ikävä parasta ei mikään arvostelupalsta.
Vaikka ulos välillä vai onko liian pelottava paikka teille?!
Retorinen kysymys pöljille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Naurattaa ja joskus melkein itkettää ett ihanko oikeesti joku jaksaa vääntää anonyymipalstalla ilman minkäänlaisia tunnisteita jollekin naiselle tällasta höpinähömppää. No jotkut epävarmat haluaa itselleen omia joten kaipa tuostakin höpertelystä jollekin iloa on.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Naurattaa ja joskus melkein itkettää ett ihanko oikeesti joku jaksaa vääntää anonyymipalstalla ilman minkäänlaisia tunnisteita jollekin naiselle tällasta höpinähömppää. No jotkut epävarmat haluaa itselleen omia joten kaipa tuostakin höpertelystä jollekin iloa on.
Kirjoittelet itse kuitenki samanlaisia.Tämä nyt sattuu vaivaamaan, kun tiedät ettei ole sinulle.🫢

- AnonyymiUUSI
En mäkään oo tuntenut näin ketään muuta kohtaan. Mä oon varma meistä❤️🙏💫✨
 - AnonyymiUUSI
Jos ensi yönä saisi nukuttua
- AnonyymiUUSI
Ota kultsi kainaloon niin uni maittaa. Jos maltatte nukkua 🫂🤗

- AnonyymiUUSI
❤️
 - AnonyymiUUSI
💗💗🤔
 - AnonyymiUUSI
Toivon, että ei ole kuitenkaan noin, jos olisit kaivattuni. Koska meistähän ei voi koskaan tulla "paria". Vaikka tunteita molemmin puolin onkin.
- AnonyymiUUSI
Miksi tilanne on teidän kohdalla noin?
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tilanne on teidän kohdalla noin?
Molemmat varattuja ja muitakin esteitä. En esimerkiksi voisi muuttaa nykyisestä asuinpaikastani mihinkään vaikka tulisi ero tai mikä hyvänsä. Eikä hän voisi asua täällä.
Mutta onneksi hän ei ole ap. Kunhan kirjoittelen täällä kuin hänelle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat varattuja ja muitakin esteitä. En esimerkiksi voisi muuttaa nykyisestä asuinpaikastani mihinkään vaikka tulisi ero tai mikä hyvänsä. Eikä hän voisi asua täällä.
Mutta onneksi hän ei ole ap. Kunhan kirjoittelen täällä kuin hänelle.Kannattas sunki keskittyy siihen omaan mieheen ja tehdä päätös.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattas sunki keskittyy siihen omaan mieheen ja tehdä päätös.
Mikä ihmeen päätös? Päätös on tehty vuosikausia sitten.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onneksi hän ei ole ap. Kunhan kirjoittelen täällä kuin hänelle.Tämä sopisi meihinkin. Paitsi ei tiedä tunteistani jollei sitten arvaa.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sopisi meihinkin. Paitsi ei tiedä tunteistani jollei sitten arvaa.
En minäkään mitään tiedä. Kunhan leikin palstalla ja kirjoitan " kuin hänelle ". Johonkin tää on kai purettava, kuten nyt vaikka tässä bussia odotellessa.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään mitään tiedä. Kunhan leikin palstalla ja kirjoitan " kuin hänelle ". Johonkin tää on kai purettava, kuten nyt vaikka tässä bussia odotellessa.
Niin enkai minä ainut ole. Maailman onnellisin kansa. No on kuka on

- AnonyymiUUSI
Epävarmuus selviää selvittämällä.
- AnonyymiUUSI
Tai sitten edes se epävarmuus ei ns kiinnosta
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Selventäisitkö?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole epävarmuutta, se tulee vain siitä, että pelkäät ett sua loukataan. Jos katsot tarkkaan sitä ihmistä voit ymmärtää että näin ei ole, vaan on tosissaan.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Selventäisitkö?
SivustaEl missään nimessä pysyköön hullut jännityksessä

- AnonyymiUUSI
Rakas, kun en tiedä oikein. Kertoisitko minulle sen suoraan. ❤️ olisin onnellinen
- AnonyymiUUSI
Mikset itse kerro?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset itse kerro?
SivustaOlen kertonut

- AnonyymiUUSI
Mistä hän sen voisi tietää? Minulle ystävä sanoi, ettei välttämättä tee minun sielulle hyvää olla kiinni menneessä ihmisessä. Olen nyt miettinyt sitä, mutten osaa tehdä asialle oikein mitään. Älkää ihmiset roikottako toista epätietoisuudessa, jos itse tiedätte tunteenne.
- AnonyymiUUSI
Aloitus ei ole sinulle.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei ole sinulle.
Luulinko niin? Kerroin omasta tilanteestani, hölmö. Jos täällä odotat vastausta joltain tietyltä, niin ei niitä tule yhtään. Ota yhteyttä suoraan, se oli minun viestini tarkoitus. En pyytele anteeksi sitä, ettei ihmisillä ole omaa ymmärrystä.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulinko niin? Kerroin omasta tilanteestani, hölmö. Jos täällä odotat vastausta joltain tietyltä, niin ei niitä tule yhtään. Ota yhteyttä suoraan, se oli minun viestini tarkoitus. En pyytele anteeksi sitä, ettei ihmisillä ole omaa ymmärrystä.
Vastauksen logiikka oli siinä, että jos kirjoittaja tuntee että häntä roikotetaan, aloitus ei voi olla hänelle, koska toisen ihmisen roikottaminen ja epätietoisuudessa pitäminen on periaatteiden vastaista. Olen epätietoinen niin kauan että asia selviää minulle ja aivan oikein, se ei selviä palstalla.
 - AnonyymiUUSI
Kukaan jaksa roikkua toisessa ihmisessä. Pelkkää ystävyyttä se vain olisi ollut, mutta enää en halua sitäkään!

- AnonyymiUUSI
No mitä tai miten sinä sitten ikäänkuin fleksailet?
 - AnonyymiUUSI
En tiennyt. Luulin että on yksipuolista. Mitä seuraavaksi?
- AnonyymiUUSI
Seuraavaksi lyö kirkonkellot ja sitten m…., eiku
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavaksi lyö kirkonkellot ja sitten m…., eiku
Selvä, apua nyt tuli kiire....kirkko odottaa....💒👰
 - AnonyymiUUSI
Tulisi edes mahdollisuus jutella🥺
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulisi edes mahdollisuus jutella🥺
No sen kun laitat rohkeasti viestiä?
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sen kun laitat rohkeasti viestiä?
En tiedä sukunimeä.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä sukunimeä.
Ei hitsi, miten voi kaivata jotain jonka nimeä ei edes tiedä:.:.^¨^¨

- AnonyymiUUSI
En tunnista aloittajaa.
- AnonyymiUUSI
Niin ap ei vissiin halua että kukaan nainen täällä häntä tunnistaisi kunhan pistelee tulemaan yltiöromanttisia viestejä kaikilke naisille. Niinhän se menee jos ei mitään tunnisteita.

- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 - AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️
 - AnonyymiUUSI
Älä nyt turhaa ole huolissas.
Minä täällä vaimonasi luen Suomen historiaa, koska Suomen historia liittyy myös minun syntymään.
Minun VAARI oli sentään JALASJÄRVELTÄ ja minä ehdin elää hänen kanssa sentään 3vuotta REIPPAANA TYTTÖNÄ. Onneksi eräiden mielestä tämäkin tieto on KUNNIANLOUKKAUS, koska liittyy minun syntymään eli sinun VAIMOON.
Luki näin : Esihistoria ja asutuksen syntyminen
muokkaa
Jalasjärven seudun nousu merestä alkoi noin 6000 eKr. ja kokonaisuudessaan alue oli noussut veden alta noin 2000 vuotta myöhemmin. Ensimmäiset ihmiset saapuivat alueelle Suomusjärven kulttuurin loppuvaiheessa. Koskuen kylästä Jalasjoen molemmin puolin Kohtakankaan ympäristöstä on löydetty kolme tuon ajan asuinpaikkaa. Samaan kulttuuriin kuuluvia esineitä on löydetty hajalöytyinä.
Jalajärven alue on tunnettu Etelä-Pohjanmaan porttipitäjänä. Jalasjärvi on perinteistä maanviljelysaluetta, jossa on myöhemmin kehittynyt myös kaupankäyntiä ja teollisuutta.
Onhan tuo mukava saada SUOMI 100vuotta VANHEMPANA PANOSTAJANA JA VIELÄ SINUN VAIMONA SAADA TIETÄÄ, ETTÄ KAIKKI TYÖ JOSTA SAADAAN PALKKAA JA IHMINEN TEKEE ON KUNNIAN LOUKKAUS!
IHMINEN ON YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN TEHDAS JOKA AAMULLA LAITETAAN KÄYNTIIN JA ILLALLA KONEISTO AJETAAN ALAS, KUN ALETAAN NUKKUMAAN!
NYT TULI PERUUTETTUA KUNNOLLA JA EN OLIS USKONUT IHAN HETI, ETTÄ ME OLTIIN ENSIMMÄISET PASKOJAT SUOMESSA JO AIKAAN ENNEN, KUN SUOMEA OLI EDES VIELÄ OLEMASSA!- AnonyymiUUSI
Ohi👽☠️!
 - AnonyymiUUSI
Mitään et myönnä jos ei kerran takakameraa oo autosssas

- AnonyymiUUSI
Kenelle naiselle? Kirjain? Vihje?
 - AnonyymiUUSI
"P"pannullinen kahvia että pysyy hereillä tänään! ☕☕☕☕ saitko nukuttua? H-P
 - AnonyymiUUSI
Erikoista kyllä, en saa erästä mielestäni minäkään vaikka emme ole nähneet moneen kuukauteen.
- AnonyymiUUSI
Missä näitte?
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä näitte?
Töissä nähtiin viimeisen kerran...
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Töissä nähtiin viimeisen kerran...
Sama työpaikka?
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama työpaikka?
joo

- AnonyymiUUSI
Rakastan sua, enkä ole yhtään epävarma meistä. Naiselta k ❤️
- AnonyymiUUSI
Kenelle tämä? 😊

- AnonyymiUUSI
Näyttääkö närhi sitten munat?
 - AnonyymiUUSI
En tiedä, et oo ikinä kertonut.
Enkö tuu näköjään tietämäänkään kun vaan palstalla "vihjailet" ja vielä ilman tunnisteita.- AnonyymiUUSI
Nii i. Joskus johonkin hetkeen lataa paljon odotuksia ja kun se menee vtuiksi, minkäs teet.
Eri - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii i. Joskus johonkin hetkeen lataa paljon odotuksia ja kun se menee vtuiksi, minkäs teet.
EriMinkälaiseen hetkeen?
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaiseen hetkeen?
Ei kuulu kellekään. Pitää kerätä itsensä ja uuteen yritykseen kun sellainen hetki tulee.
Eri - AnonyymiUUSI
Kääntäen, varmasti tiedät sitten mistä johtuu että on hieman vaikea sellaista kertoa! Sivu
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu kellekään. Pitää kerätä itsensä ja uuteen yritykseen kun sellainen hetki tulee.
EriMissä se hetki voisi olla?
Jommankumman työpaikalla? 
 - AnonyymiUUSI
Mitä sä sillon muka väität tuntevas aidosti et ainakaan tunne mitään kun et uskalla ottaa edes riskiä
 - AnonyymiUUSI
En tiedä, enkä usko!
 - AnonyymiUUSI
Iltaa yhdelle miehelle.
Mä en tiedä, mitä hän tuntee. Välillä musta tuntuu, että hänkin tuntee sen vetovoiman, välillä että hän haluaa olla kaveri. Sen tiedän, mitä itse tunnen. ❤️ - AnonyymiUUSI
Hyvää iltaa miehelle. Tiedänhän minä. Kyllä minunkin mieleni välillä epäilee tätä koko juttua, mutta luotan sydämeni ääneen, se ei ole koskaan väärässä.
 - AnonyymiUUSI
En usko jos et kerro sitä hälle suoraan. Järjetöntä.
 - AnonyymiUUSI
Kun kerran saa tuntea näin ei kyllä enää koskaan tule kyseenalaistamaan rakkautta. Tietää sen heti nähdessään. Tuntiessaan. Eikä koskaan enää hämmenny jostakin vallan muusta. Kiitos että olet olemassa. ♥️♥️♥️
 - AnonyymiUUSI
hmm voiskohan olla naiselle jonk pipas lukoo kävelevä katastrofi ?!?? ;Ddd
 - AnonyymiUUSI
En ole epäillyt hetkeäkään etteikö mieleesi olisi tullut epäilyksiäkin. Kun asiat ovat mitä ovat. Armottomia usein Ja vain pieniä mahdollisuuksia, joiden kautta voisi ylittää kaiken. Uskon jonkin kertovan ettei tämä ole tekemätön paikka vaikka asiat niin helposti lipsahtavat käsistä, lähtevät liikkeelle yhtenä ja muuttuvat toiseksi.
 - AnonyymiUUSI
OHI~~
 - AnonyymiUUSI
nohnoh

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245221Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874957"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853434Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072976Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242312Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2401744- 991299
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781290Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741000Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96937