Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

170

Kommenttia

12949

  1. KD pormestarikisaan Helsingissä

    Mika Ebeling pormestarikisaan, näin hän kommentoi: "– Poliittisen päätöksenteon tulee perustua tosiasioihin ja ihmisarv
    Luterilaisuus
    74
    59
  2. Syvä huoli kirkossa

    Sateenkaariparien vihkiminen huolestuttaa konservatiiveja. Suhtautuminen vihkiviin pappeihin on heidän mielestään hiippa
    Luterilaisuus
    10
    70
  3. Kuinka pettyneitä...

    ...aitouskovat olette, jos Amerikka kääntyy tänään takaisin demokratian tielle?
    Kristinusko
    469
    1005
  4. Abortti kielletty, millaiset rangaistukset?

    Mikäli abortti kiellettäisiin tulisi abortin tekijöitä tietenkin jollakin tavoin rangaista, muutoinhan kielto jäisi täy
    Luterilaisuus
    197
    989
  5. Kuunteletteko rock'n'rollia uskovat?

    Jos kuuntelette, niin mitkä ovat hienoja biisejä?
    Luterilaisuus
    97
    63
  6. Kristillinen Suomi?

    Fundamentalisteilta on usein kysytty millainen olisi aito kristillinen Suomi. Vastauksia ei koskaan oikein tule. Tässä v
    Luterilaisuus
    32
    76
  7. Uuden näytöksen aika. Taas.

    Jotkin saattoivat kuvitella KHO:n päätöksen olevan jonkinlainen päätepiste kiistaan samaa sukupuolta olevien vihkimiskäy
    Luterilaisuus
    24
    32
  8. Helppo kysymys

    Jeesus sovitti syntimme mutta kuka ne sävelsi?
    Luterilaisuus
    7
    20
  9. Kirkolliskokous ja kuuma peruna

    Piispa Auvinen ei ole toiveikas: "– Oikeastaan jo viime kauden aikana samat puheenvuorot kuultiin useamman kerran. En u
    Luterilaisuus
    50
    55
  10. Vasemmisto ja liberaalit kristittyjen asialla

    "Muutosta vastustavat Turkissa maallistuneet liberaalit, vasemmisto, sekä alati kutistuva kristitty vähemmistö." https:
    Luterilaisuus
    18
    30
  11. Jeesus tulee pian...

    ...Oletko valmis? Näitä oli ennen pylväisiin niitattu. Aika ne sitten hapersi ja ne katosivat. Mutta aamulla käydessäni
    Luterilaisuus
    297
    784
  12. Maalliset ilot

    Elämme täällä vain kerran. Miksi meidän siis tulisi luopua maallisista iloista kuten naimisesta ja ryyppäämisestä, jotk
    Luterilaisuus
    57
    52
  13. Korona-sovellus

    Korona-sovellus saadaan ehkä jo toukokuun alkupuolella käyttöön. Tottahan se otetaan käyttöön. Mutta entä te NWO-porukat
    Luterilaisuus
    2
    31
  14. Simuloi koronaa

    Koronasimulaatio. Tapa tai paranna koko kansa. Kuinka oikeita tuloksia tuo antaa on arvoitus, algoritmin oikeellisuudest
    Luterilaisuus
    9
    36
  15. Testaa mihin uskot

    Tee testi mutta älä ota sitä kuitenkaan liian vakavasti: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/27/mihin-sina-uskot-test
    Kristinusko
    6
    25
  16. Toteutukoon laki ja oikeus

    Aitouskovien vakaa käsitys näköjään on, että konservatiivinen aitokristillinen uskonnollinen vakaumus antaa todellakin o
    Uskonnot ja uskomukset
    12
    55
  17. Suomen kirkot

    Tunnetko Suomen kirkot: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e5344ae2-d145-463d-a8e5-1c04164216da 7/10 Arvauksiakin oli
    Luterilaisuus
    11
    25
  18. Mikä on nykyistä huonommin vuoden lopussa?

    Hyvin konservatiiviseen uskonnollisuuteen näyttää liittyvän myös vahvasti pessimismi. Eilinen on aina tätä päivää paremp
    Luterilaisuus
    41
    42
  19. Joulun tähti(kin) tarua?

    "Joulun alla puhuttavien taivaanilmiöiden yksi kestosuosikki on legenda joulun tähdestä – siis siitä raamatullisesta tai
    Luterilaisuus
    22
    45
  20. "Suomeen vai kuoleen"kanteluista ei toimenpiteitä

    "Selvityksen mukaan oppilaat halusivat itse ottaa kantaa maahanmuuttopolitiikkaan. Apulaisoikeuskansleri yhtyy ratkaisus
    Luterilaisuus
    8
    29