Heippa hei!
Näetkö ihmissuhteistani jotain? Aikamoista vilskettä on nyt ja haluaisin tietää, että kuka on oikea, kun toinen on pyöreä ja toinen on soikea.. :)
Osaatko sanoa, minkä mallisen miehen rinnalla näet minut...? ja onko se sitten syksy vai kevät, kun olen saavuttanut kainalopaikkani? :)
Miekkosia..
8
75
Vastaukset
Hei
näen sinut polttamassa kynttilää miehen kainalossa, mutta ainakaan hän ei ole kolmikulmainen :-)
näen miehen, jonka työ liittyy ruokaan / elintarvikkeisiin. hän pitää sinun puhetulvastasi ja pitää sinua omana kissanpentunaan. teillä on hauskaa ja herkkää, molempaa vuorotellen. tällä miehellä on sellainen huumori, että siinä jäisi moni englantilainen toiseksi.
lisäksi hän on monitaituri, hän osaa tehdä hyvää ruokaa ja maalata. hän on taiteellinen. uskoisin, että kynttilää poltetaan kylmään aikaan, sillä näen teidät sohvalla, joka on hänen itse maalaamansa taulun alla.
t: Keskiyö- Ri-ri-risma
Oijh! Ihanata.. :) Onkos tämä taiteilija tumma vai vaalea? Ja vanhempi/nuorempi vai saman ikäinen kuin minä?
Hei
olette melko samanikäisiä, en näe hiuksia. paitsi, että ne eivät tottele kampaa.
t: Keskiyö- Ri-ri-risma
Noh, sepäs romanttista
- Ri-ri-risma
Se näköjänsä tulikin tuo edellinen viesti... :D Laitoin sitten tuon hiustenväri-kysymyksen tuplana :D
Hei
ei se mitään, sillä minä näen kuvan mustavalkoisena :-(
mutta tuolla sohvalla on iiiiiihanaa istua ja jutella...... ja maalailla taivaanrantoja..
t: Keskiyö- Ri-ri-risma
Näetkö minusta mitään?
Hei
no sen näen, että olet malttamaton ja hyvin suosittu. sinulla on puhelahjat ja olet aito.
pääset pitkälle tuolla elämänkatsomuksellasi!
t: Keskiyö
ps. katso joskus profiiliani ja ota yhteyttä, voisin kertoa paljon enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437