Kenestä tuntuu samalta kuin minusta, että jää ilman tyttö/poikaystävää, ja kuolee yksin tai löytää 'sen oikean' noin 40? Ei se kyl mua haittaa, että ei ole seurustelukumppania, mutta vaan pelottavaa, että löydänkö ikinä ketään.
Ilman seurustelukumppania kuolemaan asti.
10
204
Vastaukset
- Jos olet
nainen: menet baariin/kaupungille juttelemaan kenelle tahansa kiinnostavalle äijälle, saat 90% varmuudella.
mies: luovuta ja mene alkoon etkä enää kaipaa naista, kuin selvinpäin.- joroinen
siis seksiäkö tarkoitat tuollanaisten kohalla? ainakin luulisin niin. parisuhde asiat ei ny ihan samal periaatteel mene.
- NoLove
vai että 90% varmuudella... Olen nainen siis
- kyllä vaan
jos painoindeksi normaali lähes 100% minkä ikäinen olet?
- NoLove
13v. tyttö
- NoLove
painoindeksi on 20.8 eli normi
- no eihä
sul oo mikää kiire kun et ole edes lähellä täysikästä :p
- Juu : DD
Elä tyttö turhaan sure... Et suinkaan ole elämäsi lopussa, jos et ajatellut tappaa itseäsi mopolla 15-16-vuotiaana. Olet noin nuori niin sinulla on 40-50 vuotta hyvää aikaa löytää itsellesi sopiva kumppani. Jos ei siinä ajassa löydy, niin sitten saat syyttää minua. Itse tosin olen 19, eikä koskaan vielä yhtään kaveria tai varsinkaan tyttöystävää. Haluaisin kovasti...
oon samaa mieltä tuon viimeisimmän kanssa että sulla on viel aikaa löytää se oikea. nii että ei kannata murehtia moisesta laps pieni. :) ite oon 30v ja oon sinkku, enkä niinkää ota "paineita" moisesta. se oikea tulee kohal jos on tullakseen sit aikanaa. :) tiedän erään nais henkilön joka löys kumppanin pari kolme vuotta sitte ja niil jo muksukin...nii ja tuo nais immeinen o 34-35v.
- repdmän
Lol 13v tyttö hahhah. Kuulee pojat kypsyvät henkisesti tyttöjä hitaammin, joten vasta noin 15-16 pojat alkavat tajuamaan jotain serustelu suhteista (poikkeuksia toki löytyy)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174336
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251260Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830