Ilman seurustelukumppania kuolemaan asti.

Kenestä tuntuu samalta kuin minusta, että jää ilman tyttö/poikaystävää, ja kuolee yksin tai löytää 'sen oikean' noin 40? Ei se kyl mua haittaa, että ei ole seurustelukumppania, mutta vaan pelottavaa, että löydänkö ikinä ketään.
10294
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

nainen: menet baariin/kaupungille juttelemaan kenelle tahansa kiinnostavalle äijälle, saat 90% varmuudella.

mies: luovuta ja mene alkoon etkä enää kaipaa naista, kuin selvinpäin.

Äänestä
  • siis seksiäkö tarkoitat tuollanaisten kohalla? ainakin luulisin niin. parisuhde asiat ei ny ihan samal periaatteel mene.

Äänestä

vai että 90% varmuudella... Olen nainen siis

Äänestä

jos painoindeksi normaali lähes 100% minkä ikäinen olet?

Äänestä

13v. tyttö

Äänestä
  • painoindeksi on 20.8 eli normi

Äänestä

sul oo mikää kiire kun et ole edes lähellä täysikästä :p

Äänestä

Elä tyttö turhaan sure... Et suinkaan ole elämäsi lopussa, jos et ajatellut tappaa itseäsi mopolla 15-16-vuotiaana. Olet noin nuori niin sinulla on 40-50 vuotta hyvää aikaa löytää itsellesi sopiva kumppani. Jos ei siinä ajassa löydy, niin sitten saat syyttää minua. Itse tosin olen 19, eikä koskaan vielä yhtään kaveria tai varsinkaan tyttöystävää. Haluaisin kovasti...

Äänestä

oon samaa mieltä tuon viimeisimmän kanssa että sulla on viel aikaa löytää se oikea. nii että ei kannata murehtia moisesta laps pieni. :) ite oon 30v ja oon sinkku, enkä niinkää ota "paineita" moisesta. se oikea tulee kohal jos on tullakseen sit aikanaa. :) tiedän erään nais henkilön joka löys kumppanin pari kolme vuotta sitte ja niil jo muksukin...nii ja tuo nais immeinen o 34-35v.

Äänestä

Lol 13v tyttö hahhah. Kuulee pojat kypsyvät henkisesti tyttöjä hitaammin, joten vasta noin 15-16 pojat alkavat tajuamaan jotain serustelu suhteista (poikkeuksia toki löytyy)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

NoLove kirjoitti:

Kenestä tuntuu samalta kuin minusta, että jää ilman tyttö/poikaystävää, ja kuolee yksin tai löytää 'sen oikean' noin 40? Ei se kyl mua haittaa, että ei ole seurustelukumppania, mutta vaan pelottavaa, että löydänkö ikinä ketään.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu