Ilman seurustelukumppania kuolemaan asti.

NoLove

Kenestä tuntuu samalta kuin minusta, että jää ilman tyttö/poikaystävää, ja kuolee yksin tai löytää 'sen oikean' noin 40? Ei se kyl mua haittaa, että ei ole seurustelukumppania, mutta vaan pelottavaa, että löydänkö ikinä ketään.

10

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos olet

nainen: menet baariin/kaupungille juttelemaan kenelle tahansa kiinnostavalle äijälle, saat 90% varmuudella.

mies: luovuta ja mene alkoon etkä enää kaipaa naista, kuin selvinpäin.

• joroinen

siis seksiäkö tarkoitat tuollanaisten kohalla? ainakin luulisin niin. parisuhde asiat ei ny ihan samal periaatteel mene.

• NoLove

vai että 90% varmuudella... Olen nainen siis

• kyllä vaan

jos painoindeksi normaali lähes 100% minkä ikäinen olet?

• NoLove

13v. tyttö

• NoLove

painoindeksi on 20.8 eli normi

• no eihä

sul oo mikää kiire kun et ole edes lähellä täysikästä :p

• Juu : DD

Elä tyttö turhaan sure... Et suinkaan ole elämäsi lopussa, jos et ajatellut tappaa itseäsi mopolla 15-16-vuotiaana. Olet noin nuori niin sinulla on 40-50 vuotta hyvää aikaa löytää itsellesi sopiva kumppani. Jos ei siinä ajassa löydy, niin sitten saat syyttää minua. Itse tosin olen 19, eikä koskaan vielä yhtään kaveria tai varsinkaan tyttöystävää. Haluaisin kovasti...

• oon samaa mieltä tuon viimeisimmän kanssa että sulla on viel aikaa löytää se oikea. nii että ei kannata murehtia moisesta laps pieni. :) ite oon 30v ja oon sinkku, enkä niinkää ota "paineita" moisesta. se oikea tulee kohal jos on tullakseen sit aikanaa. :) tiedän erään nais henkilön joka löys kumppanin pari kolme vuotta sitte ja niil jo muksukin...nii ja tuo nais immeinen o 34-35v.

• repdmän

Lol 13v tyttö hahhah. Kuulee pojat kypsyvät henkisesti tyttöjä hitaammin, joten vasta noin 15-16 pojat alkavat tajuamaan jotain serustelu suhteista (poikkeuksia toki löytyy)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4336
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2489
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1260
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      918
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe