Kenestä tuntuu samalta kuin minusta, että jää ilman tyttö/poikaystävää, ja kuolee yksin tai löytää 'sen oikean' noin 40? Ei se kyl mua haittaa, että ei ole seurustelukumppania, mutta vaan pelottavaa, että löydänkö ikinä ketään.
Ilman seurustelukumppania kuolemaan asti.
10
198
Vastaukset
- Jos olet
nainen: menet baariin/kaupungille juttelemaan kenelle tahansa kiinnostavalle äijälle, saat 90% varmuudella.
mies: luovuta ja mene alkoon etkä enää kaipaa naista, kuin selvinpäin.- joroinen
siis seksiäkö tarkoitat tuollanaisten kohalla? ainakin luulisin niin. parisuhde asiat ei ny ihan samal periaatteel mene.
- NoLove
vai että 90% varmuudella... Olen nainen siis
- kyllä vaan
jos painoindeksi normaali lähes 100% minkä ikäinen olet?
- NoLove
13v. tyttö
- NoLove
painoindeksi on 20.8 eli normi
- no eihä
sul oo mikää kiire kun et ole edes lähellä täysikästä :p
- Juu : DD
Elä tyttö turhaan sure... Et suinkaan ole elämäsi lopussa, jos et ajatellut tappaa itseäsi mopolla 15-16-vuotiaana. Olet noin nuori niin sinulla on 40-50 vuotta hyvää aikaa löytää itsellesi sopiva kumppani. Jos ei siinä ajassa löydy, niin sitten saat syyttää minua. Itse tosin olen 19, eikä koskaan vielä yhtään kaveria tai varsinkaan tyttöystävää. Haluaisin kovasti...
oon samaa mieltä tuon viimeisimmän kanssa että sulla on viel aikaa löytää se oikea. nii että ei kannata murehtia moisesta laps pieni. :) ite oon 30v ja oon sinkku, enkä niinkää ota "paineita" moisesta. se oikea tulee kohal jos on tullakseen sit aikanaa. :) tiedän erään nais henkilön joka löys kumppanin pari kolme vuotta sitte ja niil jo muksukin...nii ja tuo nais immeinen o 34-35v.
- repdmän
Lol 13v tyttö hahhah. Kuulee pojat kypsyvät henkisesti tyttöjä hitaammin, joten vasta noin 15-16 pojat alkavat tajuamaan jotain serustelu suhteista (poikkeuksia toki löytyy)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934