Onpas täällä

zisel

hiljasta vaikka on perjantai-ilta. Missä kaikki kotikännäilijät on? Joko kaikki on sammunut? :(

52

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI vielä :) Olitko itse nukkumassa vai missä?

• zisel

En ollu, kattelin ton BB:n ja aattelin tulla kattelee tähän teidän perjantai-illan aivopieruja muttei täällä kukaan näköjään osaa ottaa viinaa sillain niinkun sitä kuuluu ottaa kun kaikki on niin hiljaa :D

• zisel kirjoitti:

En ollu, kattelin ton BB:n ja aattelin tulla kattelee tähän teidän perjantai-illan aivopieruja muttei täällä kukaan näköjään osaa ottaa viinaa sillain niinkun sitä kuuluu ottaa kun kaikki on niin hiljaa :D

Kyllä ottaa. Käytin tänään yhtä ystävää apteekissa, kun sillä on flunssa ja ostin South Africa FOOTMARK PINOTAGEa itselleni :D

• zisel
        Sxthsense kirjoitti:

Kyllä ottaa. Käytin tänään yhtä ystävää apteekissa, kun sillä on flunssa ja ostin South Africa FOOTMARK PINOTAGEa itselleni :D

Piti oikeen googlata toi, mutta arvasin että kyse on viinistä. Miten helvetissä ihmiset pystyy juomaan PUNAviiniä?? Siitähän saa sellasen krapulankin ettei siitä selviä hengissä! Mä juon aina kuivaa valkkaria - se on hyvää eikä siitä tule kummempi krapulakaan. Ja päähän menee, tosin viiveellä joten sitä tulee turhautuneena kaadettua kaksin käsin ja kirottua että eikö tää nyt tunnu missään ja kohta on ihan pihalla :D

• zisel kirjoitti:

Piti oikeen googlata toi, mutta arvasin että kyse on viinistä. Miten helvetissä ihmiset pystyy juomaan PUNAviiniä?? Siitähän saa sellasen krapulankin ettei siitä selviä hengissä! Mä juon aina kuivaa valkkaria - se on hyvää eikä siitä tule kummempi krapulakaan. Ja päähän menee, tosin viiveellä joten sitä tulee turhautuneena kaadettua kaksin käsin ja kirottua että eikö tää nyt tunnu missään ja kohta on ihan pihalla :D

En tiedä. En vaan enää tykkää muista :) Joskus voi tuntua ihan vähän aamulla. Oisko se se tanniini, mut onneksi en ole perinyt migreeniä isältäni :D Juon valkkaria vaan Spriten kanssa tai seitsemänuupeen :DDD

Miten helvata ihmiset juovat valkkaria! Siitähän saa kauheet ruokatorven korvennukset!

• zisel
        Sxthsense kirjoitti:

En tiedä. En vaan enää tykkää muista :) Joskus voi tuntua ihan vähän aamulla. Oisko se se tanniini, mut onneksi en ole perinyt migreeniä isältäni :D Juon valkkaria vaan Spriten kanssa tai seitsemänuupeen :DDD

Miten helvata ihmiset juovat valkkaria! Siitähän saa kauheet ruokatorven korvennukset!

"ruokatorven korvennukset"

• zisel kirjoitti:

"ruokatorven korvennukset"

JEEE :D Sähän ole oiikea kulinaristi :DDD

• zisel
        Sxthsense kirjoitti:

JEEE :D Sähän ole oiikea kulinaristi :DDD

Jep, ja juon sitä aina sellasesta puolenlitran muovituopista jossa on tupakan polttamia kohtia :D Että jos tulee viininjuonnista sellanen visio että istuu kristallilasin kanssa jonkun takan edessä viltin alla naukkailemassa niin ei ihan osu yksiin ainakaan tänne :D

• zisel kirjoitti:

Jep, ja juon sitä aina sellasesta puolenlitran muovituopista jossa on tupakan polttamia kohtia :D Että jos tulee viininjuonnista sellanen visio että istuu kristallilasin kanssa jonkun takan edessä viltin alla naukkailemassa niin ei ihan osu yksiin ainakaan tänne :D

Mulla on vaan yksi viinilasi täällä, mut se ei miellyttänyt minun suuta. Rakensin tuollaisesta muovipikarista, korkinavaajasta ja kynttilänjalasta itsellleni hienomman ja suulleni sopivan :) Ei sen puoleen, olen mä juonut joskus kiljua mehukattikanisteristakin :D

• zisel
        Sxthsense kirjoitti:

Mulla on vaan yksi viinilasi täällä, mut se ei miellyttänyt minun suuta. Rakensin tuollaisesta muovipikarista, korkinavaajasta ja kynttilänjalasta itsellleni hienomman ja suulleni sopivan :) Ei sen puoleen, olen mä juonut joskus kiljua mehukattikanisteristakin :D

"Rakensin tuollaisesta muovipikarista, korkinavaajasta ja kynttilänjalasta itsellleni hienomman ja suulleni sopivan"

• zisel kirjoitti:

"Rakensin tuollaisesta muovipikarista, korkinavaajasta ja kynttilänjalasta itsellleni hienomman ja suulleni sopivan"

Saa kyllä, mut luultavasti muotoiluinstituutti ei innostua mun idesta :D

• Isot pojat ovat kertoneet, että sammuminen on amatöörien hommaa...

• zisel

Oli täällä yksi joka oli osannut ottaa oikein - joku oli tehnyt avauksen tässä vähän aikaa sitten että oli rikkonut olkkarin ikkunansa ja mietti siivouspalvelun tilaamista. Ajattelin heti että toi ei ainakaan ole mikään mr. neiti joka juo yhtä kupillista pikkurilli ojossa koko päivän :D Ruotsiin sellaset laivalla ikuisiksi ajoiksi!

• Just tulin kotiin...

• zisel

Töistäkö?

• zisel kirjoitti:

Töistäkö?

Shoppailemasta.

• zisel
        Richartti kirjoitti:

Shoppailemasta.

Tuliko tankki täyteen?

• zisel kirjoitti:

Tuliko tankki täyteen?

Lapsille löytyi leluja, vaatteita ja karkkia...

• bravo bravi

Jägermeister-pullo vain vähän vajunut, mutta lääkkeeksi otettavaa ei pidäkään yliannostella. Tökkäsin yhtä naista, fb:ssä ja se tökkäsi takasin. Hurrjaa menoo laiskan uussinkun elämä

• zisel

"Tökkäsin yhtä naista, fb:ssä ja se tökkäsi takasin"

• bravo bravi
        zisel kirjoitti:

"Tökkäsin yhtä naista, fb:ssä ja se tökkäsi takasin"

Eik olekin. Alkukesästä noin virallisesti vaikka pitkässä suhteessa kyllä oli melkonen saattohoitovaihekin.

• zisel
        bravo bravi kirjoitti:

Eik olekin. Alkukesästä noin virallisesti vaikka pitkässä suhteessa kyllä oli melkonen saattohoitovaihekin.

Jaa jaa... Mikset sä ole rekkautunut tänne kun kuitenkin tolla puskanikillä aika säännöllisesti täällä kirjottelet? :)

• bravo bravi kirjoitti:

No moi :) Samat täällä. Tossa viidensadan metsin päässä oli kiva pubi, mut vanhat tavat pitää vielä pintansa. Yksin kotona koneella ja viinilasi seuranain :) Eihän jekkua voi muutoin kuin nauttia piristykseksi. Siitä saa helposti ihan liikaa potkua..

• Hähä!
        zisel kirjoitti:

Jaa jaa... Mikset sä ole rekkautunut tänne kun kuitenkin tolla puskanikillä aika säännöllisesti täällä kirjottelet? :)

Se on Toljake/modelli :)

• bravo bravi
        zisel kirjoitti:

No en oo viittinyt, kun se on sejasama näinkin. Vai saisko rekkautumalla jotain etuja? :)

• ujo puska
        bravo bravi kirjoitti:

No en oo viittinyt, kun se on sejasama näinkin. Vai saisko rekkautumalla jotain etuja? :)

Ei saa. Älä rekkaudu. Puskat on kivempia.

• zisel
        bravo bravi kirjoitti:

On siinä se etu että rekkautuneena sun nikkiä ei voi käyttää muut kuin sä itse. Ja onhan siinä se että voit privailla - tosin me akat ollaan tällä palstalla päästämme vialla joten jos haluaa naisten kanssa jutella suomi24:ssä niin jotain muuta kautta varmaan kannattaa koittaa :D

• bravo bravi
        Sxthsense kirjoitti:

No moi :) Samat täällä. Tossa viidensadan metsin päässä oli kiva pubi, mut vanhat tavat pitää vielä pintansa. Yksin kotona koneella ja viinilasi seuranain :) Eihän jekkua voi muutoin kuin nauttia piristykseksi. Siitä saa helposti ihan liikaa potkua..

Moi kuutonen :) On totta, että liian potkun hankkiminen on hölmöä kun on yksin kotona ja koneella möllöttää... Hukkaan menee kuin paavin piip ;)

Yllättävän raskasta lähteä edes lähibaariin. Kyl pitää olla motivoitunut ennen kuin viittii, tai riittävästi houkuttelijoita.

• bravo bravi
        zisel kirjoitti:

On siinä se etu että rekkautuneena sun nikkiä ei voi käyttää muut kuin sä itse. Ja onhan siinä se että voit privailla - tosin me akat ollaan tällä palstalla päästämme vialla joten jos haluaa naisten kanssa jutella suomi24:ssä niin jotain muuta kautta varmaan kannattaa koittaa :D

Persoonani on ilmeisesti niin vähäpätöinen ja jutut aneemisia, että kukaan feikkitaiteilija ei ole vaivautunut. Kiitos :) Ja privailusta en tiiä, en tunne ketään täältä oikiasti. Akat ette niinkään ole päästänne vialla sikäli kun ymmärrän, ennemminkin eräät muut :) Vaikka voi toki olla naaraspuskiakin provoilemassa, ei pysty sanomaan kun kenitaaliset alueet ei näy :D

• :)

Tökkäsin yhtä naista. Olet siis lesbo?

• bravo bravi
        ujo puska kirjoitti:

Ei saa. Älä rekkaudu. Puskat on kivempia.

Ollaan yhtä suurta puskaperhettä?

• :)
        bravo bravi kirjoitti:

Persoonani on ilmeisesti niin vähäpätöinen ja jutut aneemisia, että kukaan feikkitaiteilija ei ole vaivautunut. Kiitos :) Ja privailusta en tiiä, en tunne ketään täältä oikiasti. Akat ette niinkään ole päästänne vialla sikäli kun ymmärrän, ennemminkin eräät muut :) Vaikka voi toki olla naaraspuskiakin provoilemassa, ei pysty sanomaan kun kenitaaliset alueet ei näy :D

Miksi esität miestä?

• bravo bravi kirjoitti:

Moi kuutonen :) On totta, että liian potkun hankkiminen on hölmöä kun on yksin kotona ja koneella möllöttää... Hukkaan menee kuin paavin piip ;)

Yllättävän raskasta lähteä edes lähibaariin. Kyl pitää olla motivoitunut ennen kuin viittii, tai riittävästi houkuttelijoita.

No juu :) Samat täällä. EI vaan huvi lähteä mihinkään, vaikkei mikään estäisi. Voisin lähteä ihan hyvin jonkun tutun kanssa parit ottamaan, mut en haluais nähdä ketään tuttuja.

• bravo bravi
        :) kirjoitti:

Tökkäsin yhtä naista. Olet siis lesbo?

Eikun onhan mulla yksi fanittaja jo. Ihan ensimmäinen olet, ja siksi erityinen :)

• zisel
        bravo bravi kirjoitti:

Eikun rekkaudu vaan vaikka tolla samalla bravo bravi- nikillä ja tervetuloa joukkoon! :)

• ujo puska
        bravo bravi kirjoitti:

Ollaan yhtä suurta puskaperhettä?

Juu :)

• bravo bravi
        Sxthsense kirjoitti:

No juu :) Samat täällä. EI vaan huvi lähteä mihinkään, vaikkei mikään estäisi. Voisin lähteä ihan hyvin jonkun tutun kanssa parit ottamaan, mut en haluais nähdä ketään tuttuja.

Oma seura paras seura kunhan ei nyt ihan aina..

• ;-)
        bravo bravi kirjoitti:

Vaiha välillä nikkiä. Käyt tylsäksi tuolla bravo bravilla. Persoonaton ja kaikkia nuoleva nikki. Modellikin on sun nikeistä parempi.

• bravo bravi kirjoitti:

:) Näin on. Uuteen pitää totutella hitaasti. Vähän kuin kylmään veteen... Ei mut kuinka sä menet uimaan?

• bravo bravi
        Sxthsense kirjoitti:

:) Näin on. Uuteen pitää totutella hitaasti. Vähän kuin kylmään veteen... Ei mut kuinka sä menet uimaan?

Niin pitää ettei tuu revähtymiä. Ja uimaan mieluummin varvas kerrallaan ellei ole toosi lämmintä vettä. Tosin poikkeuksiakin tosta on.. Ihan analoginen suhteilun kanssa ;)

• bravo bravi kirjoitti:

Niin pitää ettei tuu revähtymiä. Ja uimaan mieluummin varvas kerrallaan ellei ole toosi lämmintä vettä. Tosin poikkeuksiakin tosta on.. Ihan analoginen suhteilun kanssa ;)

Ymmh :) Vähän aikaa piti miettiä tuota sun analogista. Hirveen vanhanaikaista, mut ihan toimivaakin tosiaan joskus. ööh.. no nyt en kyllä mieti kun olen tääl yksin :D

• bravo bravi
        Sxthsense kirjoitti:

Ymmh :) Vähän aikaa piti miettiä tuota sun analogista. Hirveen vanhanaikaista, mut ihan toimivaakin tosiaan joskus. ööh.. no nyt en kyllä mieti kun olen tääl yksin :D

On se kaksipiippuista olla yksin. Rajattomat miettimismahdollisuudet, mutta mihinkään se ei johda. Pullo vaan vajuu ja mietinnöt pelkistyy. Mut on uimaan menemisessä ja suhteilussa jotain samaa. Uskaltaako hypätä vai kärvistellen )

• bravo bravi kirjoitti:

On se kaksipiippuista olla yksin. Rajattomat miettimismahdollisuudet, mutta mihinkään se ei johda. Pullo vaan vajuu ja mietinnöt pelkistyy. Mut on uimaan menemisessä ja suhteilussa jotain samaa. Uskaltaako hypätä vai kärvistellen )

No juu. Mun tutuissa on ollut paljon niitä suin päin suihkijoita :) Ja ovat jälleen samassa tilanteessa. Et mitä tästä opimme? - Ei mitään tai sen, et aina käy näin :P

• bravo bravi
        Sxthsense kirjoitti:

No juu. Mun tutuissa on ollut paljon niitä suin päin suihkijoita :) Ja ovat jälleen samassa tilanteessa. Et mitä tästä opimme? - Ei mitään tai sen, et aina käy näin :P

Mistään ei opi mitään, mut suin päin suihkiminen aiheuttaa helposti jälkipolttoja, joten paree tässä tilanteessa seukata itsekseen ja vaikka tälleen bittikortsu suojana ;D Huomenna tosin meen ulos torpastani niin, että voi törmätä ties kehen. Ai kauhee :)

• bravo bravi kirjoitti:

Mistään ei opi mitään, mut suin päin suihkiminen aiheuttaa helposti jälkipolttoja, joten paree tässä tilanteessa seukata itsekseen ja vaikka tälleen bittikortsu suojana ;D Huomenna tosin meen ulos torpastani niin, että voi törmätä ties kehen. Ai kauhee :)

:) Onnea vaan matkaan. Varo ettet likastu kiviltä! :D

• zisel
      • jeps:)

Moikka! Kivaa peli-iltaa :)

• Moikkis vaan multakin :) Tuu huomenna kertoo millaisen addiktion olet onnistunut noihin peleihin voi kehittää!

• Ai missäkö?

Naiseuden ulottumattomissa tietty (vai kato, kyllä se kieli toimii vielä).

No piti se tähän vielä ulostautua nuolemaan pyllyäsi.

• sotamies_korsu

olin kertausharjoituksissa, nyt olen palannut kotiin

• zisel

Holy shit! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      20
      2447
    2. Onko yhtään

Ikävä mua.
      Ikävä
      101
      1384
    3. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      12
      1195
    4. Aitiopaikalle

Kyllä se sinäkin vielä pääset seuraamaan oikein aitiopaikalta ;-)
      Ikävä
      180
      948
    5. Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia

Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue
      70 plus
      130
      860
    6. Kannattaako omaan intuitioon luottaa

Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista
      Ikävä
      67
      853
    7. Ulkomaalainen yrittäjä

Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh
      Varkaus
      17
      759
    8. Olen niiiin vihainen sille naiselle...

Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏
      Suhteet
      14
      724
    9. En tiedä sinusta

Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet
      Ikävä
      23
      720
    10. Onko täällä näkijää?

Olisi yksi kysymys.
      Ikävä
      76
      692
    Aihe