Aina kun teen jonkin boot dvd:n tai cd:n, niitä täytyy tehdä useampia, koska ensimmäinen ja usein toinenkaan ei toimi. Käytän yleensä pientä polttonopeutta, sitä mitä suositellaan. Ei 1-2x nopeuksillakaan aina hyvää saa.
Miksi dvd:n poltto epäonnistuu niin usein?
6
97
Vastaukset
- viallinensoitin
Selkeästi viallinen, vie takaisin kauppaan mistä ostit.
- ?????????????????
Soittimista en mitään tiedä, mutta dvd-asemia olen käyttänyt useita ja kaikilla sama tulos. Boottilevyt epäonnistuvat usein.
- Uutta kehiin
Kyllä tuo dvd-poltin kirjoituksesi perusteella on jo parhaat päivänsä nähnyt. Ei muuta kuin laite irti ja uusi tilalle ja taas poltot onnistuvat niin kuin ennenkin, eikä noita viallisia enään tule.
Tuo hitaammaalla nopeudella poltto on ihan hyvä ja itsekin olen sitä noudattanut eli jotain 12x tms. niin aina ovat poltot onnistuneet kunhan laite vaan on kunnossa. Niin olen minäkin käyttänyt. Harvoin on ns. boottilevy epäonnistunut ja aina on ollut jokin selvä syy jos niin on käynyt. Jopa Windowsin asennuslevyjen kopiot on toimineet muistaakseni aina.
Vika on siis joko asemassa tai kelvottomissa aihioissa. Tai sekoilevassa ohjelmistossa.
- halpaa paskaako?
Onko sulla jotain halpis-aihioita joita polttelet?
Minkä merkkisiä? Virustarkistus tai muu pätkii polttoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786