Poistin F-Securen, kone alkoi toimimaan.

äimänkäki9

Selain kaatui, kone jumittui, internet selailu hidastui, oli runtime ilmoituksia.. Päivitin mokkulaa, eheytin levyä. poistin turhia ohjelmia. viilensin ja puhaltelin pölyjä, mikään eri auttanut.
F- secure ei käskystä suorittanut pikatarkastusta, mutta ilmoitti ettei ole viruksia eikä haittaohjelmia.
Kun poistin F-Securen, kaikki ongelmat hävisivät! Voiko tämä olla mahdollista?

Tässä on windows xp käyttöjärjestelmä, voisiko olla ettei se sovellu f-securen kanssa. Kun otin microsoftin virustorjunnan niin se toimii hyvin, ilmeisesti se tietää kuinka windowsin kanssa tulee olla,
Ja saattoihan olle että f-secureen oli ujuttautunut virus.....

12

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • F-secure pitäisi toimia hyvin Windows Xp käyttiksessä. Mutta itsekkin vaihdoin sen Essentialsiin...

    • öhöhöh..

      Itse F-Securessa ei ole viruksia, mutta sekoilu onnistuu.
      Yleisesti ottaen F-Secure on XP-tehoisiin koneisiin aivan liian raskas, sillä sinunkaan koneesi tehoineen oletettavasti ei ole tuoreimmasta päästä.
      Tietoturvana hyvä, mutta millä alustalla...
      Naapurin XP-koneessa tein juuri saman tempun, ja sekin heräsi henkiin.

    • :!I8ZVl%

      Tuttu tilanne. Usein mystiset ja selvittämättömät vaivat katoavat poistamalla virustentorjuntaohjelman. Lääke on saattaa olla pahempi kuin tauti.

    • minä poistin McAfeen ja asensin Avastin ... alkoi tosiaan kone toimia

    • Toiminimi jostain

      F- sekure on iät ajat ollut raskas sovellutus. Asiaa tuntemattomat asentavat sen konetta kyykyttämään tietämättään ja hyvässä uskossa....Ja sitten ihmetellään kun kone hidastuu ja oireilee...

    • 7+22

      Minä poistin vistan ja asensin ubuntun niin kone alkoi toimia kunnolla.

      • -,.-,.-.,.--

        Aika hauskaa kun minä taas poistin ubuntun ja asensin vistan takaisin niin nyt taas toimii kone!


    • kröh

      Mikähän versio sulla oli, joku ikivanha? Uusin "pitäisi" olla kevyempi...kait sitten hajit suomenkielisen avastin sen tilalle ja katoit että winukan muuri on käytössä?

      Microsoftin virustorjunta ON virus...

    • S. Ökerö

      No se lienee ollut f-sökerö eli se on viirus.
      Ohjeeksi poista ja kiedo koneesi kaulahuiviin viikoksi.

    • Ex-F.S McAfee-Norton

      Minäkin olen poistanut koneistani F-securen lisäksi McAfeet ja Nortonit. Tilalle kaikkiin ilmainen MSE - spelittää kevyesti ja turvallisesti!

    • siplamies

      Pankaa panda tai essentialis. sillä sipuli, muut ovat huuhaata!

      Security Essentials - Microsoft
      www.microsoft.com/fi-fi/security_essentials/ - VälimuistissaAnnoit tälle 1. Peruuta
      Microsofilta ilmaiseksi* ladattava Microsoft Security Essentials on helppo käyttää ja asentaa. Se päivittyy automaattisesti ja suojaa näin tietokonettasi uusimpien

      http://www.microsoft.com/downloads/fi-fi/details.aspx?FamilyID=e1605e70-9649-4a87-8532-33d813687a7f

      Panda Cloud Antivirus 1.4 Free
      Tehokkaampaa ilmaista virustorjuntaa

      http://www.tietokone.fi/softa/windows/panda_cloud_antivirus_1_4_free

      ja oma palomuuri, sillä sipuli!

      • i;{'R=Z7

        Muillakin virustentorjuntaohjelmilla esiintyy aivan samoin kaikenlaisia kummallisuuksia. Suurimmalla osalla toimii ilman haittoja. Mitä nyt vain hidastaa konetta.

        Miksi yleensä käyttää moisia ohjelmia kun tälläkin palstalla jatkuvasti hehkutetaan Windowsin erinomaista turvallisuutta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1545
    2. 43
      924
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      901
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      65
      858
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      829
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      53
      761
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      755
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      732
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      682
    Aihe