Poistin F-Securen, kone alkoi toimimaan.

äimänkäki9

Selain kaatui, kone jumittui, internet selailu hidastui, oli runtime ilmoituksia.. Päivitin mokkulaa, eheytin levyä. poistin turhia ohjelmia. viilensin ja puhaltelin pölyjä, mikään eri auttanut.
F- secure ei käskystä suorittanut pikatarkastusta, mutta ilmoitti ettei ole viruksia eikä haittaohjelmia.
Kun poistin F-Securen, kaikki ongelmat hävisivät! Voiko tämä olla mahdollista?

Tässä on windows xp käyttöjärjestelmä, voisiko olla ettei se sovellu f-securen kanssa. Kun otin microsoftin virustorjunnan niin se toimii hyvin, ilmeisesti se tietää kuinka windowsin kanssa tulee olla,
Ja saattoihan olle että f-secureen oli ujuttautunut virus.....

12

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • F-secure pitäisi toimia hyvin Windows Xp käyttiksessä. Mutta itsekkin vaihdoin sen Essentialsiin...

    • öhöhöh..

      Itse F-Securessa ei ole viruksia, mutta sekoilu onnistuu.
      Yleisesti ottaen F-Secure on XP-tehoisiin koneisiin aivan liian raskas, sillä sinunkaan koneesi tehoineen oletettavasti ei ole tuoreimmasta päästä.
      Tietoturvana hyvä, mutta millä alustalla...
      Naapurin XP-koneessa tein juuri saman tempun, ja sekin heräsi henkiin.

    • :!I8ZVl%

      Tuttu tilanne. Usein mystiset ja selvittämättömät vaivat katoavat poistamalla virustentorjuntaohjelman. Lääke on saattaa olla pahempi kuin tauti.

    • minä poistin McAfeen ja asensin Avastin ... alkoi tosiaan kone toimia

    • Toiminimi jostain

      F- sekure on iät ajat ollut raskas sovellutus. Asiaa tuntemattomat asentavat sen konetta kyykyttämään tietämättään ja hyvässä uskossa....Ja sitten ihmetellään kun kone hidastuu ja oireilee...

    • 7+22

      Minä poistin vistan ja asensin ubuntun niin kone alkoi toimia kunnolla.

      • -,.-,.-.,.--

        Aika hauskaa kun minä taas poistin ubuntun ja asensin vistan takaisin niin nyt taas toimii kone!


    • kröh

      Mikähän versio sulla oli, joku ikivanha? Uusin "pitäisi" olla kevyempi...kait sitten hajit suomenkielisen avastin sen tilalle ja katoit että winukan muuri on käytössä?

      Microsoftin virustorjunta ON virus...

    • S. Ökerö

      No se lienee ollut f-sökerö eli se on viirus.
      Ohjeeksi poista ja kiedo koneesi kaulahuiviin viikoksi.

    • Ex-F.S McAfee-Norton

      Minäkin olen poistanut koneistani F-securen lisäksi McAfeet ja Nortonit. Tilalle kaikkiin ilmainen MSE - spelittää kevyesti ja turvallisesti!

    • siplamies

      Pankaa panda tai essentialis. sillä sipuli, muut ovat huuhaata!

      Security Essentials - Microsoft
      www.microsoft.com/fi-fi/security_essentials/ - VälimuistissaAnnoit tälle 1. Peruuta
      Microsofilta ilmaiseksi* ladattava Microsoft Security Essentials on helppo käyttää ja asentaa. Se päivittyy automaattisesti ja suojaa näin tietokonettasi uusimpien

      http://www.microsoft.com/downloads/fi-fi/details.aspx?FamilyID=e1605e70-9649-4a87-8532-33d813687a7f

      Panda Cloud Antivirus 1.4 Free
      Tehokkaampaa ilmaista virustorjuntaa

      http://www.tietokone.fi/softa/windows/panda_cloud_antivirus_1_4_free

      ja oma palomuuri, sillä sipuli!

      • i;{'R=Z7

        Muillakin virustentorjuntaohjelmilla esiintyy aivan samoin kaikenlaisia kummallisuuksia. Suurimmalla osalla toimii ilman haittoja. Mitä nyt vain hidastaa konetta.

        Miksi yleensä käyttää moisia ohjelmia kun tälläkin palstalla jatkuvasti hehkutetaan Windowsin erinomaista turvallisuutta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe