Selain kaatui, kone jumittui, internet selailu hidastui, oli runtime ilmoituksia.. Päivitin mokkulaa, eheytin levyä. poistin turhia ohjelmia. viilensin ja puhaltelin pölyjä, mikään eri auttanut.
F- secure ei käskystä suorittanut pikatarkastusta, mutta ilmoitti ettei ole viruksia eikä haittaohjelmia.
Kun poistin F-Securen, kaikki ongelmat hävisivät! Voiko tämä olla mahdollista?
Tässä on windows xp käyttöjärjestelmä, voisiko olla ettei se sovellu f-securen kanssa. Kun otin microsoftin virustorjunnan niin se toimii hyvin, ilmeisesti se tietää kuinka windowsin kanssa tulee olla,
Ja saattoihan olle että f-secureen oli ujuttautunut virus.....
Poistin F-Securen, kone alkoi toimimaan.
12
232
Vastaukset
F-secure pitäisi toimia hyvin Windows Xp käyttiksessä. Mutta itsekkin vaihdoin sen Essentialsiin...
- öhöhöh..
Itse F-Securessa ei ole viruksia, mutta sekoilu onnistuu.
Yleisesti ottaen F-Secure on XP-tehoisiin koneisiin aivan liian raskas, sillä sinunkaan koneesi tehoineen oletettavasti ei ole tuoreimmasta päästä.
Tietoturvana hyvä, mutta millä alustalla...
Naapurin XP-koneessa tein juuri saman tempun, ja sekin heräsi henkiin. - :!I8ZVl%
Tuttu tilanne. Usein mystiset ja selvittämättömät vaivat katoavat poistamalla virustentorjuntaohjelman. Lääke on saattaa olla pahempi kuin tauti.
minä poistin McAfeen ja asensin Avastin ... alkoi tosiaan kone toimia
- Toiminimi jostain
F- sekure on iät ajat ollut raskas sovellutus. Asiaa tuntemattomat asentavat sen konetta kyykyttämään tietämättään ja hyvässä uskossa....Ja sitten ihmetellään kun kone hidastuu ja oireilee...
- 7+22
Minä poistin vistan ja asensin ubuntun niin kone alkoi toimia kunnolla.
- -,.-,.-.,.--
Aika hauskaa kun minä taas poistin ubuntun ja asensin vistan takaisin niin nyt taas toimii kone!
- kröh
Mikähän versio sulla oli, joku ikivanha? Uusin "pitäisi" olla kevyempi...kait sitten hajit suomenkielisen avastin sen tilalle ja katoit että winukan muuri on käytössä?
Microsoftin virustorjunta ON virus... - S. Ökerö
No se lienee ollut f-sökerö eli se on viirus.
Ohjeeksi poista ja kiedo koneesi kaulahuiviin viikoksi. - Ex-F.S McAfee-Norton
Minäkin olen poistanut koneistani F-securen lisäksi McAfeet ja Nortonit. Tilalle kaikkiin ilmainen MSE - spelittää kevyesti ja turvallisesti!
- siplamies
Pankaa panda tai essentialis. sillä sipuli, muut ovat huuhaata!
Security Essentials - Microsoft
www.microsoft.com/fi-fi/security_essentials/ - VälimuistissaAnnoit tälle 1. Peruuta
Microsofilta ilmaiseksi* ladattava Microsoft Security Essentials on helppo käyttää ja asentaa. Se päivittyy automaattisesti ja suojaa näin tietokonettasi uusimpien
http://www.microsoft.com/downloads/fi-fi/details.aspx?FamilyID=e1605e70-9649-4a87-8532-33d813687a7f
Panda Cloud Antivirus 1.4 Free
Tehokkaampaa ilmaista virustorjuntaa
http://www.tietokone.fi/softa/windows/panda_cloud_antivirus_1_4_free
ja oma palomuuri, sillä sipuli!- i;{'R=Z7
Muillakin virustentorjuntaohjelmilla esiintyy aivan samoin kaikenlaisia kummallisuuksia. Suurimmalla osalla toimii ilman haittoja. Mitä nyt vain hidastaa konetta.
Miksi yleensä käyttää moisia ohjelmia kun tälläkin palstalla jatkuvasti hehkutetaan Windowsin erinomaista turvallisuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683