Kävin paikallisella kirpparilla kiertelemässä ja löysin 10e langattoman paketin (hiiri, näppäimistö ja lähetin)
Hiirenä toimii Logitech cordeless optical mouse (RR95)
Näppäimistönä toimii Microsoft wireless keyboard 2000 ja
lähettimenä toimii labtecin wireless optical mouse plus.
Paketissa luki isoilla kirjaimilla "TOIMII" mutta en ole näitä koneissani toimimaan saanut.
Kummatkin kannettavat tunnistavat lähettimen (vista ja xp) ja hiiressä palaa valo. Näppäimistössä ei mitään valonamiskoja ole, joten en tiedä toimiiko se vai ei, mutta mitenkä VOISIN saada kys. laitteet toimimaan?'
on tullut paineltua connect namiskaa vehkeitten ohjeiden mukaan, mutta hiiri vain vilkkuu ja ei muuta.
Pitäisikö jostain ladata ajurit hiirelle ja näppäimistölle erikseen?
Googlesta löysin keskustelua labtecin surkeudesta. Onko näin? jos niin on, niin myydäänkö esim. locitechin lähettimiä erikseen?
Kiitos.
Mitenkäs on?
einörtti
2
144
Vastaukset
Onkohan sinua huijattu? Kaikki esittelemäsi laitteet ovat erimerkkisiä, joten tunnistavatkohan toisiaan (lähetin ja hiiri/näppis)?
Itsellä on joskus ollut langaton näppi hiiri -yhdistelmä ja toimivat, mutta olivat samaa sarjaa!Lataappa hiiren ja näppäimistön ajurit ensin:
Hiiri: http://www.logitech.com/en-gb/support-downloads?wt.mc_id=usym_redirect_/support
Näppäimistö: http://www.microsoft.com/hardware/en-us/d/wireless-keyboard-2000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest986867Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4744978Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1292846Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1412433Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t122203Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m341176En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721113Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531050- 1031013
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä59954