Tarvitsisin tyttöystävän tai jotain...

Puoliksi masentunut

Joudun nyt kyllä kirjottamaan tänne koska yksinkertaisesti en löydä enää mitää muuta keinoa.On aivan helvetin hankalaa löytää tyttöystävää tai edes joitain tosi läheisii ystäviä kun asuu suunnillee keskellä jotai metsää ja sit on vähän syrjäytynyt/masentunutkin osittain.Sillain et jos nyt jonkun saisin niin olisin varmaan ihan toinen ihminen:D masennus menee mut tää yksinäisyys on aika kuolema.Ei oikee kiinnosta käydäkkää sen takia missää ja tuntuu typerältä pyöriä yksin ulkona,vaikka sitä harrastankin.Tää on ihan perseestä kun ei oo ketään.Ei taida nykyään täälläkään kamalasti pyöriä enää tyttöjä jotka etsisi justii poikaystävää tai jotai vastaavaa? olis vaa jotai niin ihanaa kun olis oma muru jota sais pitää hyvänä ja rakastaa enemmän kuin mitää muuta.Jutella mukavia ja kävellä käsi kädessä,nukkua vieressä(: ja sitä rataa! mut nii mähän voisin selittää täs vaikka vuoden et kai sitä vois asiaanki mennä.Suoraan sanottuna kirjotin tämän tänne aikomuksena löytää mahdollisesti tyttöystävä.tottakai tutustua ensin täydellisesti ja edetä hiljalleen jutella jossai mesessä ja tällee.mut siittä se lähtis jos löytyis joku sinkku ja mukava fiksumpi tyttö : > Mä en vaadi juuri mitään paitsi että voisit olla mieluiten -90-95)! ihan siksi koska mä olen täyttänyt jo 18.mut ei toikaa oo niin justiinsa tarkkaa.kuhan tyttö oot ja olisit vailla vähän samoja asioita etkä ois semmonen pinnallinen nipottaja.Sitä en itsekkää ole koska ulkonäköön ihastutaa ja sisimpää rakastutaan.En silti sano sitä että olisin rumakaan koska en ole mut en ole myöskää mikää ensimmäinen valinta:D paha mennä sanoo yhtää mitää.Vähän hiljanen oon aluksi mut se lähtee heti poijes.Välimatkat ei mua itteeni haittaa sitte yhtää mut asun satakunnan maakunnas kummiskin:) luonteestakin vois jotai vie kertoo ni oon semmonen mukava,hiljainenkin,vähän ujo mutta myös avoin ja kuuntelevainen välitän toisista melkei enemmän kuin ittestäni.Aikamoista sotkua tästä kirjoituksesta sitten tulikin mutta nyt mä jään kärsivällisesti odotteleen vastauksia tähän ketjuun.Jos löytyis jotai tai joku ihana ja mukava tyttö tämmöselle kovin yksinäiselle poijalle? oon meinaa todella yksinäinen...

11

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (:

      no laita sun meses tähän?(:

    • mituzca
    • .

      Melkee iha sama juttu mullaki, oon aika yksinäine ja ois tosi kiva jos sit ois joku jonka kans viettää aikaa(:

    • ...
    • (: alottaja :)

      Lisäilen teitä kohta kun kerkeilen:) olisin mä nyt tuohon omanki voinut heittää mut siinä on koko nimi ei pysty:D ja lisää vastauksii! mä odotan yhä jos jotain kiinnostaa!!:3

      • .,.

        kyllä mä tuom ymmärrän että tarvitsist tyttöystin mutta:MITÄ ON TUO"JOTAIN"


    • MuWsu^^
    • pikkuaallotar

      tä on jo kyllä muutaman kuukauden vanha ilmoitus, mutta ei kai ystävien tarve koskaan katoa? jos et ole vielä löytänyt mitä etsit niin lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin saat sitten tarkempaa tietoa ja meseosoitteen :)

    • uu... kuullostat aika samanlaiselta ku mie joten laitappas su mesee mulle tulemaan ku mä en pysty ku oma mese kaatu/katos nii siskon meses hyörin ja siin on nimi joten... laita meses mulle..... oikeesti vastaan ja oot kiinostava :))))

    • Saakelinhomeet

      miks helvetissä laitatte ilmotuksii tälläsiin?!?!? MIKÄ HELVETTI TEITÄ VAIVAA!!! en kyll yhtää ihmettele et teil ei oo ketää....

      • :DDD

        haista vittuu huara!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      212
      34481
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      256
      22064
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      440
      11155
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      7591
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6675
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      54
      5073
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4107
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      46
      1756
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1693
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1627
    Aihe