Kyllä Microsoft osaa

Pentti Nelonen

Kyllä Microsoft ossaa tehdä testejä, saako linux käyttäjät edes toimimaan,haha
HTML5

http://ie.microsoft.com/testdrive/Graphics/TouchEffects/Default.html


Ja lisää löytyy

http://ie.microsoft.com/testdrive/Views/SiteMap/

12

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

      Loistavaa, Pentti, loistavaa!

      • Johtuiko tuo hitaus ja nykiminen kuvankaappaussoftasta vai hitaasta koneesta?

        Minulla tuo toimi täysin sulavasti ja jouheammin.


      • f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Johtuiko tuo hitaus ja nykiminen kuvankaappaussoftasta vai hitaasta koneesta?

        Minulla tuo toimi täysin sulavasti ja jouheammin.

        Niinpä... Siinä teille GNU/Linuxien toimivuuden epäilijöille ihmeteltävää...


      • djmosse kirjoitti:

        Niinpä... Siinä teille GNU/Linuxien toimivuuden epäilijöille ihmeteltävää...

        Testattu. Latasin FF:n ja kokeilin. Tuo nykiminen johtuu varmaan siitä kaappausohjelmasta, ainakin tällä koneella toimii sulavasti myös FF:llä, mutta tuo testisivu on selvästi laiskempi FF:llä. IE9 on nopeampi.


      • Hidas kone
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Johtuiko tuo hitaus ja nykiminen kuvankaappaussoftasta vai hitaasta koneesta?

        Minulla tuo toimi täysin sulavasti ja jouheammin.

        Öö. Eihän tuo video nykinyt. :D ainakaan linux firefox, opera, chrome...


      • Hidas kone kirjoitti:

        Öö. Eihän tuo video nykinyt. :D ainakaan linux firefox, opera, chrome...

        Kyllä vaan pätkii. Sen testisivun pitäisi toimia täysin sulavasti mutta tuossa youtube videossa pallojen liike ei ole täysin tasaista vaan siinä on jatkuvasti ~0,1-0,3 sekunnin katkoja. Samaan tapaan kuin kuin jos jossain elokuvassa näytetään sama kuva kahteen kertaan kun ei synkronoidu tv:n kanssa.

        Mistään tämän koneen konetehosta youtuben osalta ei ole kyse.
        Vertaa tähän pätkimistä:
        http://www.youtube.com/watch?v=TzzGPfVx32M&feature=related
        Toimii täysin sulavasti 1080p videonakin.


      • 11+6

        Mielenkiintoisen näköisiä nuo Rautakoura-kisat. Onko uusikin tapahtumana Suomessa?


      • 11+6 kirjoitti:

        Mielenkiintoisen näköisiä nuo Rautakoura-kisat. Onko uusikin tapahtumana Suomessa?

        Mulle taisit vastata osoittaa kysymyksen?
        Rautakoura -97...
        Monsterikoura 2010 kevät/kesä (itse tässä mukana, vaikkakin kisaamassa kumpaisessakin aika ajoin käyn)...
        Otevoimailijat (helsingin pääty) tästä en tiedä!


      • 11+6
        djmosse kirjoitti:

        Mulle taisit vastata osoittaa kysymyksen?
        Rautakoura -97...
        Monsterikoura 2010 kevät/kesä (itse tässä mukana, vaikkakin kisaamassa kumpaisessakin aika ajoin käyn)...
        Otevoimailijat (helsingin pääty) tästä en tiedä!

        "Mulle taisit vastata osoittaa kysymyksen?"

        Jep.

        Tuo vois olla passeli laji vaikka pubeihin joissa aina niitä Pullistelija Pertsoja kehuskelemassa voimillaan. Ei tulis kalliiksi pubin pitäjälle laitteiden osalta eikä veisi paljoa tilaa, ja olis varmasti ihan hyvä yleisölaji.


      • 11+6 kirjoitti:

        "Mulle taisit vastata osoittaa kysymyksen?"

        Jep.

        Tuo vois olla passeli laji vaikka pubeihin joissa aina niitä Pullistelija Pertsoja kehuskelemassa voimillaan. Ei tulis kalliiksi pubin pitäjälle laitteiden osalta eikä veisi paljoa tilaa, ja olis varmasti ihan hyvä yleisölaji.

        Se siinä onkin, kun joillekin jo 5kg on liikaa ja sekös sieppaa! ;-)
        Tosin tällä hetkellä kyseisessä ennätys on 11.25kg... Siitä vain kokeileen! ;-)


    • ubuntu-käyttäjä

      f.e.dzerzhinsky on pitänyt taas hauskaa Pentti Nelosena. On se vissiin hauskaa esittää ylityhmää jenkkifania ja Windows-käyttäjää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe