Jatkanko yrittämistä?

random tutustuja

Niin siis olen jo lukiossa ja yllätys yllätys ihastunut yhteen tyttöön. Tyttö on hyvinkin ujo, mutta kuitenkin olen nyt hänelle parikertaa jutellut facessa lähinnä harrastuksesta joka meillä on sama, tai itse olen sen juuri lopettanut.

Tyttö on kyllä vastannut kaikkiin viesteihin ihan asiallisesti, ehkä liiankin, eli siis vain ja ainoastaan kysyttyyn asiaan. Hymiöitä hän on kuitenkin laittanut siten että ne eivät vaikuta olevan vain "koristeina". Oletteko sitämieltä että kannattaa jatkaa tätä tutustumista vai ei? Omasta mielestä tässä ei ole välttämättä mitään hävittävää koska yhteisiä kavereita ei ole ja hänellä ei ainakaan liikaa koulussa kavereita ole.

7

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikiteini3555

Livenä rakkaussuhde on parasta, joten erotkaa kummatkin naamakirjasta ja hoitakaa homma kotiin livenä. Yhdessä voi harrastaa kaikenlaista ja sitä kautta tutustuu toiseen ja oppii tulemaan toimeen toisen kanssa.

Tuossa iässä tyypillistä on voimakkaat mielipiteet jotka voivat helposti riitauttaa parisuhteen.Toisen hyväksyminen sellaisena kuin on voi olla myöskin vaikeaa. Kannattaa miettiä muutamaan kertaan ennen kuin sanoo rakkaalleen pahasti ja katsoa usein peiliin.

Menoksi ja baanalle.

• neuvoja.

Kannattaa jatkaa tutustumista. Muutenkin kuin fb:ssä. Kyllä tyttö on sinusta kiinnostunut.

• random tutustuja

Joo no tarkoitus ois saada tämä etenemään myös ihan kasvokkain tapaamiseen, todennäköisesti kahden kesken.
      Tänään ainakin oli jo vähän puheliaampikin ja jopa vastakysymystä tuli, ehkä menee iha hyvään suuntaan?

• Aina kannattaa tutustua, kunhan ei toivo liikoja ja sitten jodu pettymään. Lievä pessimismi pitää lääkärin loitolla.

Onnea yritykseen tietysti, ja kerro ihmeessä lisää jos jotain tapahtuu, meitä nolifeja kiinnostaa aina. :D (Lausuma on sarkasmivapaa)

• as i say

Totta helvetissä jatkat, kyllä se vaikuttaa hyvin menevän. Koita olla ovela ja keksiä joku keino saada tietää tytöstä enemmän, ettei ainut keskskustelun aihe ole se harrastus. Muista, ole kiinnostunut hänestä, älä siis kerro kokoajan itsestäsi. Kyllä siitä varmaan vielä hyvää tulee.

• random tutustuja

151 lukukertaa ja vain 5 vastausta, enemmän toivoisin...

Ei tässä kauheast ole tää tilanne muuttunu, enkä itsekkään ny aina koneelle ehdi. Kyllä tyttö edelleen mulle vastailee ja käyttää hymiöitä mutta kuitenkaan viestit eivät ole pitkiä. Johtuuko tämä tytön ujoudesta ja epävarmuudesta vai että häntä ei erityisemmin kiinnosta?

• 7845127645

Ehkä tyttö ei ole kiinnostunut. Se on valitettava fakta, jopa liiankin usein. :( Suosittelen silti yrittämään, mitäpä sinä menetätkään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3395
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    6. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1040
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      869
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      854
    Aihe