Moi! Tehdäänkö Joensuun Terveystalolla myös rintojen suurennusleikkauksia? Kuka leikkaa? Onko kellään kokemuksia?
Rintojen suurennus Joensuussa?
4
311
Vastaukset
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi. Valitettavasti siellä ei tehdä kyseisiä leikkauksia.
Ystävällisin terveisin
Plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat- Heh hehe heeeh
HEEH HEH HEH HEH, HEE... Siis sä haluat utareet? Toi kysmyksesi, että "kuka leikkaa?" - voi jeesus mikä kysymys: olisko Mengele, sori tulee tosta Joensusta mieleen?;D Tämä palsta _ei voi olla_ todellinen, mä en usko silmiäni! Halveksunj kaiken laisia myuita rintaleik,kauksia, kuin esim. syövästä johtuvan rinnanpoiston vuoksi tehtyjä - hullukaan muuten ala tervetensä kanssa pelleilemään, minusta. Kumitissit olisi ihan kamalat, KUMITSSIT OINK OINK:D
- ITE Joensuu
Plastiikkakirurgi Riitta Martikainen, ITE lääkäriasema, Joensuu, kysypä sieltä.
- -minävain-
ITE Joensuu kirjoitti:
Plastiikkakirurgi Riitta Martikainen, ITE lääkäriasema, Joensuu, kysypä sieltä.
Kiitos vastauksestasi! :) Taitaa olla täällä päässä Suomea vielä niin harvinaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673