Kannattaako ostaa. Cybergun colt m4, jousiviritteinen ?

??

millainen ase on ? Kuinka pitkä kanto matka ?

41

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fyreme

      En suosittele. Suoraan sanoen on täyttä roskaa. Syyhän on se, että nämä jousitoimiset rynnäkkökiväärit ovat erittäin huonoista materiaaleista tehtyjä. Tehotkin ovat niissä erittäin pieniä. Kantomatkakaan ei päätä huimaa. Mielummin santsaa vähän ja osta käytettynä laadukas sähköase.

      • prosoftaaja

        Vaikka onkin tehty huonoista materiaaleista, silti kestää. Minun mielestä tuossa pyssyssä ole mitään vikaa. Kantomatka oikeestaan yhtä pitkä, kuin esim. 149 euron sähköaseessa. Itse kannatan, mutta jos rahaa löytyy osta sähkö.


    • levutin

      Mitä kuulia tähän aseeseen menee ja mitenkä ladataan??? Ois kiva tietää ko ehkä tilaan.

    • kakkapoika44

      Älä tilaa

    • Levdot

      Ei mitään jousi toimisia, kyllästyt niihin heti

    • Airsoft+Minecraft=Mä

      Kannataako ostaa koska aivan vitun varmasti ainaki olisin tiannu

    • gta

      kanssii ostaa jousitoiminen muuten ku on metsässä ja akku tai kaasu loppuu nii sit joutuu mennä takas hakee lisää

      • Men In Black Skin

        Osta mieluummin NERF N-Strike Barricade RV-10 (paristokäyttöinen.)
        Pitkän käytön jälkeen todettu toimivaksi ja kestäväksi. Lisäksi ammukset pitävät kivaa ääntä.


      • airsoftaaja2
        Men In Black Skin kirjoitti:

        Osta mieluummin NERF N-Strike Barricade RV-10 (paristokäyttöinen.)
        Pitkän käytön jälkeen todettu toimivaksi ja kestäväksi. Lisäksi ammukset pitävät kivaa ääntä.

        Mitää ei se oo airsoft ase


      • siis voi lol oikeest

        no jos lataa akun täytee kotona vitu noob...


      • sorry...
        siis voi lol oikeest kirjoitti:

        no jos lataa akun täytee kotona vitu noob...

        vastasin sit gta:lle!!!!


    • egjdyj

      onko m4a1, jousiviritteinen hyvä?

    • tyytymätön

      täys paska sanon minä itellä semmone jumittu 3 päiväs

    • regfoawejfoweiwe

      tietääkö kukaan ton kanto matkaa ???

      • niganiganiganiganiganiga

        Kuunnelkaa järkipuhetta! Ase on yksinkertaisesti läjä muovia jota ei voi nimittää edes leikkipyssyksi. En jaksa selittää joka vitun päivä näistä paskoista aseista.


      • pro softaaja

        joo mä tiiän se on maksimissaan 60 metriä ja 108m/s on lähöt


    • en tiiä eikä kiinnosta

    • counter-strike <33

      mä oon miettiny samaa ja mua ihmetyttää et mite se jousi si toimii tarviiks se ladata joka välis :D ??

      • Joutuu... Se on vähän sama kun vemppu pisla tai kivääri...


      • css
        soviet.sniper kirjoitti:

        Joutuu... Se on vähän sama kun vemppu pisla tai kivääri...

        ok


      • Amerikankotka liitääääää
        css kirjoitti:

        ok

        Voi vittu mitä idiootteja..... Joo moro nähää sitte ku tääl on asiallisempaa porukkaa meikälääne lähtee liitää


      • CSS<3333333333333333
        Amerikankotka liitääääää kirjoitti:

        Voi vittu mitä idiootteja..... Joo moro nähää sitte ku tääl on asiallisempaa porukkaa meikälääne lähtee liitää

        joo painu ny jjo vittuu ku sä vaa itket täälä saatana!!!!


      • Im back bitch!
        CSS<3333333333333333 kirjoitti:

        joo painu ny jjo vittuu ku sä vaa itket täälä saatana!!!!

        Jonne uhoaa maisterille :D Kiitos, repesin.


    • pro softaaja

      osta proairsoftista tuo cybergun colt m4 menee 108m/s ja kantomatka on maksimissaan 60 metriä ladataan takaapäin mahtuu 550 kuulaa lippaaseen ja kaikki on kyllä hyvä koska omistan itse tuon aseen ja ne kaikki kommentit täl sivul ei pidä paikkaansa ase on kohtuullisen halpa ja hyvä joten suosittelen ostamaan

      • Sees-saas-siis-suus-soos

        PERKELE! Sä oot kyllä ihan pihalla airsoftista ja siitä mikä on laatukamaa. Tuo ase on todella surkea, lähtee ehkä kerran 0,12g kuulilla 80 m/s, ja kantomatkoista en kehtaa edes puhua. Ehkä hieman viritetty tarkkuuskivääri kantaa juuri ja juuri sen 50 metriä. Joten luuletko, että kokonaan muovia oleva, kusinen halpahalli-tasoinen ase kantaisi pitemmälle kuin ~M130 tasolle viritetty Marui VSR-10? Sulla on aivot jääny ruottiin... Ase ei kestä, se ei kanna, siitä ei ole minkäänlaista hyötyä. Ei edes seinälle voi laittaa kun mittasuhteet on sekasin ja kierteellä koko ase. Ja kyljessä lukee että Made In China. (Kiinapaska suomeks:) Miten voi olla näin avuttomia idiootteja ettei edes 30:stä vastaan-kommentista ymmärrä, että ase on lantaa. Ja jos et uskalla myöntää sitä, olet vitun akka. Heippatirallaa taas vähäks aikaa


      • Mens In Black
        Sees-saas-siis-suus-soos kirjoitti:

        PERKELE! Sä oot kyllä ihan pihalla airsoftista ja siitä mikä on laatukamaa. Tuo ase on todella surkea, lähtee ehkä kerran 0,12g kuulilla 80 m/s, ja kantomatkoista en kehtaa edes puhua. Ehkä hieman viritetty tarkkuuskivääri kantaa juuri ja juuri sen 50 metriä. Joten luuletko, että kokonaan muovia oleva, kusinen halpahalli-tasoinen ase kantaisi pitemmälle kuin ~M130 tasolle viritetty Marui VSR-10? Sulla on aivot jääny ruottiin... Ase ei kestä, se ei kanna, siitä ei ole minkäänlaista hyötyä. Ei edes seinälle voi laittaa kun mittasuhteet on sekasin ja kierteellä koko ase. Ja kyljessä lukee että Made In China. (Kiinapaska suomeks:) Miten voi olla näin avuttomia idiootteja ettei edes 30:stä vastaan-kommentista ymmärrä, että ase on lantaa. Ja jos et uskalla myöntää sitä, olet vitun akka. Heippatirallaa taas vähäks aikaa

        Edellinen puhuja tietää, eikö niin, söss-söss-sussu-sika? Olen hänen kanssaan samaa mieltä siitä, että NERF-sarjan sähkötoimiset nuoliaseet ovat paitsi tehokkaita että kestäviä, myös hintansa puolesta tästä harrastuslajistosta ehdotonta kärkeä.


      • Edellistäedellisempiedel
        Mens In Black kirjoitti:

        Edellinen puhuja tietää, eikö niin, söss-söss-sussu-sika? Olen hänen kanssaan samaa mieltä siitä, että NERF-sarjan sähkötoimiset nuoliaseet ovat paitsi tehokkaita että kestäviä, myös hintansa puolesta tästä harrastuslajistosta ehdotonta kärkeä.

        Kiitti kun muistutit, toi leffahan tulee neloselta joskus lähiaikoina... Ja en oikee tajunnu tota sun juttuus?


      • Blacks In Men
        Edellistäedellisempiedel kirjoitti:

        Kiitti kun muistutit, toi leffahan tulee neloselta joskus lähiaikoina... Ja en oikee tajunnu tota sun juttuus?

        Hienoa, tajusit jopa mitä nimimerkissäni lukee!
        Masterton-automaattihaulikko on myös tehokas yhtään kehittyneempien pullolaivanrakentajien käsissä.


      • älkää ostako sitä!!!

      • 3+2+1=6 lol merkii!
        älkää ostako sitä!!! kirjoitti:

        älkää vitussa ostako cybergun colt m4!!!!! se hajoo käsii ja jumittuu viikossa et ostakaa mielummin http://www.proairsoft.com/acatalog/info_320705xx.html pro air softista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        paljo parempi ja halvempi!!!!!


      • Spermainen tuhkamuna
        Sees-saas-siis-suus-soos kirjoitti:

        PERKELE! Sä oot kyllä ihan pihalla airsoftista ja siitä mikä on laatukamaa. Tuo ase on todella surkea, lähtee ehkä kerran 0,12g kuulilla 80 m/s, ja kantomatkoista en kehtaa edes puhua. Ehkä hieman viritetty tarkkuuskivääri kantaa juuri ja juuri sen 50 metriä. Joten luuletko, että kokonaan muovia oleva, kusinen halpahalli-tasoinen ase kantaisi pitemmälle kuin ~M130 tasolle viritetty Marui VSR-10? Sulla on aivot jääny ruottiin... Ase ei kestä, se ei kanna, siitä ei ole minkäänlaista hyötyä. Ei edes seinälle voi laittaa kun mittasuhteet on sekasin ja kierteellä koko ase. Ja kyljessä lukee että Made In China. (Kiinapaska suomeks:) Miten voi olla näin avuttomia idiootteja ettei edes 30:stä vastaan-kommentista ymmärrä, että ase on lantaa. Ja jos et uskalla myöntää sitä, olet vitun akka. Heippatirallaa taas vähäks aikaa

        Luuletko olevasi kokenut airsoftaaja?,minusta olet noin10-13.v. Nuori lapsi joka uhoaa tietäväsä kaiken airsoftista ???,uhoot siihe mallii et taidat ite omistaa kyrpägun colt m4 aseen,huom tosiaa "aseen"saatanan pikkulapsi,siul ei oo ees kavereita kenenkaa softata saakeli et mieli tekis niska taittaa tollaselta nuorelta nulikalta,kaikki muut ovat tällä sivulla ylen kokeneita airsoftaajia,hanki elämä sekä elämälle muovipussi!!.


      • Spermainen tuhkamuna kirjoitti:

        Luuletko olevasi kokenut airsoftaaja?,minusta olet noin10-13.v. Nuori lapsi joka uhoaa tietäväsä kaiken airsoftista ???,uhoot siihe mallii et taidat ite omistaa kyrpägun colt m4 aseen,huom tosiaa "aseen"saatanan pikkulapsi,siul ei oo ees kavereita kenenkaa softata saakeli et mieli tekis niska taittaa tollaselta nuorelta nulikalta,kaikki muut ovat tällä sivulla ylen kokeneita airsoftaajia,hanki elämä sekä elämälle muovipussi!!.

        Muakin vähän mietityttää onko nimimerkki "spermainen tuhkamuna" kovin tuota 10-13v luokkaa vanhempi.


    • kokwkeke
    • kokemusta on

      Sen kantama on 0.20g kuulilla 20m suoraan.

    • LoLL

      Siinä pitää käyttää 0,12g kuulia Pässi

    • abdullahi6666

      Näköjään tyypeiltä unohtuu usein, että jos ase hajoaa alle 6kk:ssa, niin takuu korvaa. Sanokaapa, että miksi tuollaisia aseita ylipäätään myydään, jos ne normaalilla käytöllä hajoaisivat kuudessa kuukaudessa? Eikös siinä kauppa tee vain tappioo, kun joutuu antaman uuden aseen rikki menneen tilalle muutaman kuukauden välein?

      • JIHAD!

        Niimpä. Ihmiset tulevat tänne huutelemaan "Ei kannata ostaa se hajoo heti.", vaikka heillä ei ole omaa kokemusta kyseisestä aseesta, ja perustelevat, että "Ei noin halpa voi kestää."


    • vdagg

      Itsellä toi m4a1 kesti 2v. Sitten mäntä halkesi päästä. Kyllä se kestää jonkin aikaa jos osaa pitää huolta, mutta muuten kantama ja tehot huonot ja muovirutku se tämä on.

      • sdfvdhftgd

        Näköjään kaikissa jousiaseissa on toi sama vika.


    • älä tilaa

      iha p-a-s-k-a!älä tilaa! mull on toi ja myin n.2kk päästä kaverille 7€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe