Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun lähes joka tsirbula on jossain elämänsä vaiheessa pistänyt herutuskuvia/kauniita kuvia itsestään irc-galleriaan tai facebookkiin tai johonkin. Eli: Sanokaa rehellisesti, miltä teistä tuntuisi tietää että joku runkkaa teidän kuville?
Se on nimittäin todella yleistä -_-
Ei, en ole provo. Ensinnäkin mielestäni tämän asia täytyy ymmärtää jos kerran on valmis pistämään itsestään kuvia nettiin.
Eli: kysy itseltäsi, vastaa rehellisesti. Jos nyt tietäisit että sinun kuvallesi runkataan tälläkin hetkellä, mitä tuntemuksia se sinussa aiheuttaa? Koetko olevasi haluttu ja itsetuntosi paranee, onko reaktiosi neutraali vai pidätkö sitä vastenmielisenä ajatuksena?
tytöille kysymys
7
1373
Vastaukset
- annn444000aaa
Siis tarkotatko et sellasilleki kuville runkataan mis näyttää kauniilta ja ehkä vähän näkyy tissit kaula-aukosta mut ei mitenkään mauttomasti vai jotaan tarkotus herutus kuvia? Mun mielest ihan kiva jos se on joku josta oon kiinnostunu, mielellään ajattelen et se kiihottuis mun kuvista. :) jos on joku josta en oo yhtään kiinnostunut ni vähän vastenmielinen ajatus. On mul jotaan bikini kuviaki fb:ssa, en ollu ikinä ajatellu et ne olis pojille tollasia mut onhan siin järkee ku nyt ajattelee! :D
- no jaa
Joskus aikanaan pidin kuvia irc-galleriassa, otin ne pois koska en jaksanut jatkuvia viestien lähettelyjä vanhemmilta miehiltä. Suurimmassa osassa teksi oli jotain tyyliin "olet kaunis" tai "haluaisin sinua". Olin näitten tekstien lähettelyjen aikaa suunnilleen 16-vuotiaan paikkeilla ja ne jatkuvat viestit tuntuivat ahdistavilta. Inhottaa ajatella, että joku vieras saa kuvistani niin paljon kiksejä joutuu runkkaamaan kuvieni ääressä.
- http://adcraft.co/dq
- Aikuka?
Poika joka runkkaa kaula-aukon kuvalle ei ole ajatuksen arvoinen
- 67899836454
kivahan se on jos näyttää haluttavalta
- muija stadist
Mietitäänpä. 90% miehistä katsovat pornoa ja loput 10% valehtelee.
Monen suusta kuultua: facebook on paras pornosivusto.
Uskokaa pois, jos tätä aihetta tutkisimme, luvut olisivat hämmentävät. Olisin tietysti imarreltu. On toki hiukan eroa siinä, runkkaako yksin hiljaisuudessa toisen kuville vai tunteeko pakottavaa tarvetta kommentoida samaisen facebookin ja informoida asiasta, mahdollisesti vielä sanoilla jotka tämä sivusto sensuroisi...
Joku roti sentään olla pitää. Ja jos yksityisesti kertoo arvostavansa... no se voikin olla jo vähän eri juttu. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453