Onkos muille tullut jo OT tänään. Nordeassa ei ainakaan vielä näy.
missä viipyy opintotuki 4.10.2011
12
467
Vastaukset
- tt
Kiitos että kirjoitit. Sama ongelma minulla. N ordean tilillä ei opintotukea näy. Eka kerta kun näin on käynyt. Johtuu varmaan pankista. Ovat viimeaikoina uusineen järjestelmiä. Vanhana hyvänä aikana opintotuki oli aina puolenyön aikaan tilillä.
Nallehan siistyi sieltä toisesta pankista pilaamaan myös Nordeaa.
vittu. - mie vaan
Ei näy täälläkään. Hitusen hanurista, pitäs päästä autolla liikenteeseen,polkimia en oo vielä asentanu, joten bensaa vielä tarvii ostaa, mutta minkäs teet ittepähän olen opiskelijaelämän valinnu. Perseaukisena kokoajan ja ne vähätkään rahat ei edes tule.
- öööööt
Huh! Onneks ei ole muillekaan tullut! Pelkäsin jo että tässä on joku Kelan ongelma. Mullakin Nordea...
- jflglglglf
Ei oo mullekaan tullut ja nordeassa tili...
Mulle tuli heti puoliltaöin Nordean tilille monta opintotukea, vaikka en edes opiskele. Kenen tukia mahtavat ollakaan? Satuin huomaamaan kun oli pitkä rivi kaikenlaisia luusereita jonossa pankkiautomaatilla ja pakkohan se oli käydä kurkistamassa mitä tilillä tapahtuu.
Onko opintotukiraha jotenkin korvamerkittyä, eli onko se pakko sijoittaa esimerkiksi nuudeleihin tai halpaan valkkariin? Näin monella opintotuella kun saisi jotain muutakin......- öööööt
naureskele siellä vaan ... mulla kaksi lasta ruokittavana
- Punkuknowit
Hahahahahaaaaa, mukava juttu. Mullakin opintotuki jossai hanurissa eli missä lie. Rahaa on tilillä 60snt ja oon ollu jo yli vuorokauden syömättä. Odotin niin innolla rahapäivää näin mun nimpparinkin kunniaks nii eikö joku vittu ryssiny tämänkin.
Terveisin,
Onnellisesti nääntyvä opiskelija - 11+13
Kelan etusivullahan on asiasta ilmoitus.
- distu
@11 13
Niin on, joka lisättiin sinne noin klo 10.00.
Nordeasta kerrottiin, että maksut pyritään toimittamaan mahdollisimman pian ja käsitykseni mukaan fyffet saattaa tulla jo tänään.
- tt
Hanurista juttu on siinäkin mielessä että ainoastaan tältä palstalta saa vertaistukea. Muualla asiasta ei puhuta mitään. Tuleeko tästä normaali käytäntö? Kela on maksanut tänään rahat, mutta koska näkyy tilillä? Meneekö pankkipäivä? Reilu vuosi sitttenhän muutettiin käytäntöä, että suoritukset näkyvät tilillä vasta aamuyöllä neljän jälkeen. ( Ennen sitä rahat olivat tilillä aina puolenyön aikaan)
Summa summarun. Suomi ei enään ole hyvinvointivaltio. Saa jännätä milloin opintotuki on tilillä. Ja varmaan tästä tulee tapa. Marraskuussa taas uusiksi.
Ps. Tulisi nyt se saatanan opintouki!!! - distu
Nyt oli tullut ainakin itselle ja muijalle.
- Kelamies
Itselleni näytti tulevan 1740 euroa kelalta tänään tilille. lepposaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713