missä viipyy opintotuki 4.10.2011

wedcknweckln

Onkos muille tullut jo OT tänään. Nordeassa ei ainakaan vielä näy.

12

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tt

      Kiitos että kirjoitit. Sama ongelma minulla. N ordean tilillä ei opintotukea näy. Eka kerta kun näin on käynyt. Johtuu varmaan pankista. Ovat viimeaikoina uusineen järjestelmiä. Vanhana hyvänä aikana opintotuki oli aina puolenyön aikaan tilillä.

      Nallehan siistyi sieltä toisesta pankista pilaamaan myös Nordeaa.

      vittu.

    • mie vaan

      Ei näy täälläkään. Hitusen hanurista, pitäs päästä autolla liikenteeseen,polkimia en oo vielä asentanu, joten bensaa vielä tarvii ostaa, mutta minkäs teet ittepähän olen opiskelijaelämän valinnu. Perseaukisena kokoajan ja ne vähätkään rahat ei edes tule.

    • öööööt

      Huh! Onneks ei ole muillekaan tullut! Pelkäsin jo että tässä on joku Kelan ongelma. Mullakin Nordea...

    • jflglglglf

      Ei oo mullekaan tullut ja nordeassa tili...

    • Mulle tuli heti puoliltaöin Nordean tilille monta opintotukea, vaikka en edes opiskele. Kenen tukia mahtavat ollakaan? Satuin huomaamaan kun oli pitkä rivi kaikenlaisia luusereita jonossa pankkiautomaatilla ja pakkohan se oli käydä kurkistamassa mitä tilillä tapahtuu.
      Onko opintotukiraha jotenkin korvamerkittyä, eli onko se pakko sijoittaa esimerkiksi nuudeleihin tai halpaan valkkariin? Näin monella opintotuella kun saisi jotain muutakin......

    • öööööt

      naureskele siellä vaan ... mulla kaksi lasta ruokittavana

    • Punkuknowit

      Hahahahahaaaaa, mukava juttu. Mullakin opintotuki jossai hanurissa eli missä lie. Rahaa on tilillä 60snt ja oon ollu jo yli vuorokauden syömättä. Odotin niin innolla rahapäivää näin mun nimpparinkin kunniaks nii eikö joku vittu ryssiny tämänkin.

      Terveisin,

      Onnellisesti nääntyvä opiskelija

    • 11+13

      Kelan etusivullahan on asiasta ilmoitus.

      • distu

        @11 13
        Niin on, joka lisättiin sinne noin klo 10.00.

        Nordeasta kerrottiin, että maksut pyritään toimittamaan mahdollisimman pian ja käsitykseni mukaan fyffet saattaa tulla jo tänään.


    • tt

      Hanurista juttu on siinäkin mielessä että ainoastaan tältä palstalta saa vertaistukea. Muualla asiasta ei puhuta mitään. Tuleeko tästä normaali käytäntö? Kela on maksanut tänään rahat, mutta koska näkyy tilillä? Meneekö pankkipäivä? Reilu vuosi sitttenhän muutettiin käytäntöä, että suoritukset näkyvät tilillä vasta aamuyöllä neljän jälkeen. ( Ennen sitä rahat olivat tilillä aina puolenyön aikaan)

      Summa summarun. Suomi ei enään ole hyvinvointivaltio. Saa jännätä milloin opintotuki on tilillä. Ja varmaan tästä tulee tapa. Marraskuussa taas uusiksi.

      Ps. Tulisi nyt se saatanan opintouki!!!

    • distu

      Nyt oli tullut ainakin itselle ja muijalle.

    • Kelamies

      Itselleni näytti tulevan 1740 euroa kelalta tänään tilille. lepposaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe