Hei Minua hitsaa ukon käytös,.. ain väsynyt ja harrastukset sekä työ,. ei kahden oloa kuin hirmuisen järjestelyn jälkeen,..
Olen alkanut suunnittelemaan että teen pienen "seikkailuretken",..
Onko viisasta?? vain pitääkö 39 vuotias näännyttää halunsa?
Milloin olisit valmis miehenä tai naisena syrjähyppyyn,..
6
3372
Vastaukset
- mk
Sanoppa miehllesi ihan suoraan että nyt valitset joko sinut tai sitten harrastukse ja pitää ruveta naimaan kunnolla. Ukollasi voi olla toinen nainen jos kotona ei viihdy ja teeppä itse se pieni seikkailu ja jos jäät kiinni niin sanot miehellesi että taisat olla tuhkamuna kun ei nainen kelpaa tai sitten mies pitää sinua itsestaan selvyytenä. Kyllä terve mies tarvitsee 2-5 kertaa seksiä viikossa etei tarvitse puutteessa olla. Ei muuta kun rakastajaa homaamaan jos miestä ei kiinnosta tai sitten ero. Nosta kissä pöydälle ja teet selväksi mihellesi mitä parisuhteelta haluat. Jos väsyttää niin harratuksia pitää vähenttä ja sanoppa miehellesi että jos sin' olisit se ykkösharrastus sekisn merkeissä.
- Ylityö
Jään usein ylitöihin nuoren pojan kanssa, ei tehdä kun naidaan tunti tai pari. Hyvä järjestely vanhemmalle akalle kun kotona ei seksi onnistu, poikakin tykkää vaikka olen pyöreä mut isorintainen josta tykkää.
- Sovinto>>>
Olet sinäkin, "ukollasi voi olla toinen nainen", mistä per''''tä sä tuon heitit. Kehotat pettämään ja haukkumaan puolisoa ja jopa eroamaan. Hyi hemmetti. Etkö keksinyt mitään kannustavaa ja rakentavaa sanottavaa? Taidat olla itse pahasti pettynyt ihmissuhteissa.
Samaa mieltä....hanki rakastajaa! Turhaa näännytät itseesi... 2-3 kertaa viikossa minäkin haluun seksiä.Ainahan se ei onnistu, vaimoni pärjää vähemmällä...
Älä tee mitään syrjähyppyjä vaan ripitätät miehesi asiasta kunnolla, kyllä miehen pitää osata pistää asiat tärkeysjärjestykseen, 1. vaimo 2. lapset ja 3. työ 4. harrastukset.
tällä kaavalla tulee hyvä, joten mies puhutteluun ja ukaasi, että lähdet jos ei tahti muutu, mutta ehdottomasti ei syrjähypyille.- Muuten iloinen N
Hei kaikki,.. te kivat,..;)
Tein viikon loppuna selväksi että rakkauteen kuuluu huomioda toinenkin,..
no ukko hiukan yritti väittää että stressi on vienyt ja työ on tuonut uuteen malliin elämän tämän hetkisen vaiheen,... ei oikein sillee "kepitä",..
mut huomiseksi tilasin hänelle ajan urologille,... ja kerroin jo valmiiksi vaivan,..
kai ne nyt älyää määrätä "sinisiä" pillereitä,.. ;)))
Hirveesti kiitokset teille,.. kun olette kirjoittaneet suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54688Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434498Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1373559Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063466Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313460Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm432924Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121050Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap74877Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63799- 93752