Avattava mp-kypärä alle 100€?

Klapphelm

Mistähän saisi ostaa näitä flip-up-kypäriä edullisesti silmälasipäiselle?

Kovin tuntuvat olevan hinnoissaan.

15

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skootteristi

      hanxilla saattaa olla valikoimassa.

    • Oliskohan

      Biltemassa.. siis halpa avattava.

    • juhanin suzuki

      Lidlistä saa alle 70 euron aina silloin,kun ne kerta vuoteen tuo pyörätarvikkeet myyntiin ja kypärä on hyvä,siihen tuli toinen visiirikin ja L ja XL poskipalatkin mukana,joten se sopii jokaiselle,kun asttaa poskipalat oikein ,ihan hyvä hattuhan se on,tuskin juurikaan huonompi,kuin nuo HJC:t taikka vastaava Maruschinit,koska koko kesän se toimi itselläni,kun aloitin harrastuksen ja rahaa ei ollut hankkia kallista hattua,ajattelin messuilta uudeman ostaa,mutta eipä ne sen paremmilta päässä tuntuneet,jotenka ajan kesän ainakin vielä sillä halpakypärällä,kun on käyttämätön visiirikin vielä tallesa,jos sen vaihtas.

    • Forte

      Silmälaseille voin varauksetta suositella Airoh Mathisse RS kypärää.

      esim. www.mosquitobiker.com

      Hinta on 200e nurkilla, mutta se kestääkin hiukan erilailla kun lidlin kypärät. Onkos kukaan kyselly lidlistä onko niillä visiireitä varastossa noihin kypäriin? hahah.. Tai muitakaan osia..

      • Lidlin kypärä 2012

        Lidlin kypäriin taataan varaosien saatavuus 5v,en tiedä hintaa.Mukana tulee varavisiiri,talvikaulus ja pienemmän koon poskipalat.Valmistaja lienee V-Can mutta ei
        virallista tietoa.V-can visiiriä käyttäny 3 kesää/17tkm ja edelleen kunnossa.


      • kys kys
        Lidlin kypärä 2012 kirjoitti:

        Lidlin kypäriin taataan varaosien saatavuus 5v,en tiedä hintaa.Mukana tulee varavisiiri,talvikaulus ja pienemmän koon poskipalat.Valmistaja lienee V-Can mutta ei
        virallista tietoa.V-can visiiriä käyttäny 3 kesää/17tkm ja edelleen kunnossa.

        niinpä......mutta mistä...


      • Minulla myös Airoh,

        Avattava on mutta mallia en tähän hätään muista. Ostin Saksan Ebay;stä uutena hintaan 50,- ja ainakin omasta mielestäni kolmen vuoden kokemuksella hyvä ostos. Visiirin ostin varalle Louisilta parilla kympillä vaikka alkuperäinenkin on vielä hyvä.


    • papahenrik

      2013 kesällä sai flip up FSX kypärän mallin hx 337

      200 eculla

      menee kippurasankaisten yli sievästi päähän hihnoista levittäen

      ja tuntuu väljältä ainakin XL malli

      heltellä alkoi tuulettaa hyvin

      pakko on kokeilla koko kaupassa ennenkuin

      sitten tilaa 30 % halvemmalla netistä

    • Huutonetistä saattaa löytyä halvalla hyväkin kypärä.

    • Motskarisetä

      Vanha on ketju, mutta vastailenpa. Biltema myy avattavaa kypärää alle satasella. Olen katsellut ko. kypärää ja näytti hyvin tehdyltä. Kokeilin päähänkin ja olisin ostanut, mutta suurin saatavilla oleva koko XL oli minulle liian pieni.

    • jouko8

      www.biketema.fi Tuolla oli poistossa yksi muistaakseni S- koon avattava laaseri 90e

    • asfw
    • stauasu
    • Ilolollo

      Ostin just kypärän puuilosta ja olen iloinen vain 9,90€ tosin avo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe