Mistä kavereita?

blaaablaaaa

Olen vasta muuttanut Jyväskylään ja en tunne täältä oikeastaan ketään työkavereideni lisäksi. Kertokaapa hyviä vinkkejä, missä voisi tutustua mukaviin uusiin ihmisiin :)! Uusia harrastuksia olen toki miettinyt, mutta sopivia ei ole oikein löytynyt (joku liikunta kiinnostaisi, mutta jäsenyydet eivät innosta). Baareissa en tykkää luuhata yhtään ja työkavereitten kanssa emme vietä vapaa-aikaa. Muutenkin olen suht ujo ja toisinaan minun on hankala tutustua ihmisiin. Kuitenkin olisi kiva, kun olisi edes jotain sosiaalista elämää :D. Apua apua, tehtävä on mahdoton(ko)!

20

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksella

Jyväskylässä on vaikea löytää ystäviä jos ei baarit kiinnosta.

• alkolla kavereita

Jos olet ujo ja miespuolinen etkä käy baareissa niin mahdollisuutesi tutustua kehenkään on pyöreät 0.

• blaaablaaaa

Eikö Jyväskylässä oikeasti voi tutustua uusiin ihmisiin kuin baareissa? Mitenhän sukupuoli vaikuttaa kavereiden löytämiseen? Mutta olen siis nainen. Onko mahdollisuuteni siis enemmän kuin pyöreät 0 vai mennäänkö jo miinukselle?

• Naisena...
        blaaablaaaa kirjoitti:

Eikö Jyväskylässä oikeasti voi tutustua uusiin ihmisiin kuin baareissa? Mitenhän sukupuoli vaikuttaa kavereiden löytämiseen? Mutta olen siis nainen. Onko mahdollisuuteni siis enemmän kuin pyöreät 0 vai mennäänkö jo miinukselle?

voit valita ihan sopivan näköisen vastaantulevan miehen, joka miellyttää itseäsi, moikkaat iloisesti ja kysyt että lähetäänkö kahville... jäätelölle... letulle... siitä se alkaa ilman turhia jorinoita (ehkä hieman liioiteltuna)

Riippuu tietysti ulkonäöstäsi, miten onnistut, mutta, jos se on riittävä, niin varmasti saat kenet haluat...

• löytyyvaikkamistä.
        blaaablaaaa kirjoitti:

Kyllä voi itsekin joskus alan juttelemaan vaikka kaupan jonossa ihmisten kanssa. Mutta persoonasta kiinni että miten sosiaalinen on, että voitko alkaa puhumaan tuntemattomien kanssa.

Aamullakin jotain kun tuli koiria taluttava tyttö vastaan, niin katsoin että pieniä koiria, jotain siinäkin tuli jututtua, tuli vastaan, niin katoin niitä koiria, kun pieniä pentuja jotka haluavat tutustua ihmisiin.

• awefawqfe

Sitten on tietty jotkut seurakunnan jutut, jos sellainen kiinnostaa.

• kannattiko

miksi muutit tänne?

• _hups_

itse olen kans n.kk sitten muuttanut jkl:ään. kaupunki osittain vieras ja muutama kaveri tääl jo on työkavereita.... Mutta lisää tuttavuuksia kaipailen...
      Suht ujo olen minäkin ja miettinyt myös ryhmäliikuntajuttuja mutta itse jäsenyydet ei kiinnosta...

• Jos ei baarit kiinnosta niin pistä kiinnostamaan ja saat tuttuja.

• Ujo ja baareista ja seurakunnan systeemeistä kiinnostumaton olen minäkin. Tänne pitäisi perustaa joku ujojen ihmisten kohtaamispaikka, jossa ujot ja yksinäiset ihmiset voisivat tutustua toisiinsa.

• ja re

Sie oot KAURIS horoskoopiltas! Ei mullakaan ole kun 3 kaveria täällä mut parisuhde pilaa ihmisiä niin ei ole niistäkään iloa.j Paljos sulla on ikää? Kysyy 23v opiskelija?

• Alla H.

Ehdottomasti kannataa tutustua illan hämärtyessä vaikkapa Kuokkalan keskustaan tai tuonne Pupuhuhdan nurkille. Kyllä sieltä aina kamuja
      löytyy, pimeässä ei ole niin tarkkaa tuolla perimälläkään, kaikki on niin mukavia että.

• Entinen hoidokki

Kangasvuorta voi suositella samaan syssyyn.

• N22Mme

Elähän nyt.. Itse muutin neljä vuotta sitten Jyväskylään ja olen huomannut kans ettei täällä ole kovin helppoa tutustua kehenkään. Kaikilla on kiire joka paikkaan, eikä kukaan vaivaudu tutustumaan kun alitajuntaisesti jo ajattelee, että "Nooh, se on vaan yks ohikulkija tuokin, mitä tarkemmin tutustumaan kun täällä tulee vastaan ja menee ohi vielä tuhansia muitakin ihmisiä.." Eli jos naamavärkki ei heti ensikättelyssä miellytä, on turha toivoa jälleennäkemistä. Baareissa minua ei huvita käydä ja sellaisia harrastuksia ei ole joissä näkisi ihmisiä. Edes kunnollista miestä ei ole täältä löytynyt etsinnöistä huolimatta, kaikki lipeviä retkuja ja pettureita vaikka mitä väittäisivät.

• kaverin kaveri

Sinunlaisesi eivät kyllä koskaan saa kavereita. Minä itse olen saanut taas paljon kavereita, ja pari ystävää, ihan vaan olematta tuputtamatta itseäni.

Täällä ei pidetä todellakaan liian "kaveri riippuvaisista" ihmisistä. ota vähän välinpitämättömämpi asenne ja huomaat, ettei kaverin saanti olekkaan niin kummoinen homma. Ellet sitten ole ihmistyyppiä "Muut väärässä, minä oikeassa" :)

• Keski-Suomalaisiin on TODELLA VAIKEA TUTUSTUA! Itse muutin kans Savon suunnilta Jkl:ään tos heinäkuussa, eikä voi puhua että edes työtoverit olisivat kovinkaan läheisiä.. En juokse baareissa, enkä perusta mistään liikunta jutuista mihin pitää liittyä ja maksella jäsenmaksut jne jne.. Paitsi jos joskus joku perustaa liikunta ryhmän todella huonokuntoisille, minne ilkeäisin minäkin lähteä matkaan. perseestä tällaiset ihmisten ennakkoluulot ulkonäön perusteella!

• JKL 81

Tuskin kukaan nyt kieroihin savolaisiin haluaa tutustua, suotta syytät Jyväskyläläisiä.

• Ettei vain olisi yleistämistä havaittavissa?

• -

Jos liikunta kiinnostaa, niin onhan niitä muitakin vaihtoehtoja kuin liikuntakeskukset. Erilaisia peruskursseja monissa eri lajeissa (esim. kamppailulajit) alkanee taas vuoden vaihteessa. Kansalaisopisto tarjoaa erilaisia kursseja, kevään kurssiesite varmaan tulee jakoon marraskuun aikana. Sieltä löytyy muutakin kuin liikuntaa, jos kiinnostaa.

Ei saa syyttää jyväskyläläisiä, vaan ylipäätään suomalaista luonnetta. Ei ole helppo saada hyviä ystäviä aikuisiällä, tuttavia kyllä ja varmaan moikkaustuttuja syntyy helpostikin. Vie aikaa syventää tällaisia ystävyyssuhteita sille tasolle, että lähdetään vaihtamaan puhelinnumeroita ja tekemään yhdessä jotain. Se on vaan hyväksyttävä.

Muista myös erilaiset järjestöt ja niiden vapaaehtoistoiminta, seurakuntien lisäksi on paljon muutakin. Katso vaikka linkki
      http://www.kssotu.fi/versova/media/VAPAAEHTOISEKSI.pdf

• Roskapostiton robott

Mee Feisbuukkiin, siel on yhelläkin "kaverilla" yli 300 kaveria!! Eiks oo makeeta? Se on tosi suosittu!!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135