Pupuhuhta

PupuJussi.

= Paras kaupunginosa Jyväskylässä.

Sieltä löytyy keilahalli ja paljon muuta.

Tule sinäkin ja viihdy!

20

774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep.

Olen samaa mieltä.

• Pupun asukki

Tuohan on selvä asia.

• Tuleva Pupulainen

Pupuhuhtaan muutan kun pääsen eläkkeelle.
      Tykkään keilata ja sauvakävellä, ihanissa pupuhuhdan metsissä.

• Itse asunut jo 6 vuotta pupuhuhdassa ja tyytävinen olen ollut. Hinta/laatu suhde paljon parempi kuin muualla. Mitään ongelmia ei ole ollut. Kyllä ne ongelmat on olut keskustassa ja oman kämpän seinien sisällä. Pupuhuhtahan on niin pienikin että mitä siellä muuta tulisi edes tehtyä kun kotona olla, lenkkeillä, keilata, käydä kaupassa tai lähikuppilassa. Tuota lähikuppilaa en harrasta koska menen keskustaan jos baariin lähen. Muuten ryyppään kämpällä.

• Entinen sumpaaja

Keilahallin ansiosta pupuhuhtaan muuttaa paljon nuoria .
      Keilaaminen on kuntoilumuotona paras mahdollinen.

• Keilahalli ratkaisi

Pupuhuhta merkitsee minulle enemmän kuin mikään muu alue Jyväskylässä.
      Asunto, työpaikka , harrastukset, kaikki on p.huhdassa.
      Viimeksi kävin keskustassa kesäkuun puolessavälissä.

• Ent lutakkolainen

Hyvät ulkoilumaastot, lyhyt matka palokkaan naisystävän luokse.

• ei ei eiei ei

Ei kai täällä nyt ole kukaan oikeesti tosissaan!!??? Jos joku on niin siitä mäkee vaan alas ja kangasvuoreen suljetulle osastolle heti!

• Sairaalan

hoidokit on kohta avohoidossa tai muuten hunningolla ja itse sairaalarakennus on tulevaisuuden suojelukohde, jonka ylläpito maksaa pirusti kaupungin veronmaksajille...

YKSi vaihtoehto on ottaa talo täyteen "lapsia" tuolta afrikan sarven suunnasta, saataisiin valtiolta täysi tuki kolmeksi vuodeksi ja kaupunki tekis melkoisen "tilin" sillä keinolla... saataisiin lopultakin se kermaperseiden vaatima (muttei kustantama) kulttuuriharrastuspaikka Musiikkitalo jyväskyläänkin.

nimim... pikilankaa kipeen tavaran läpi ja ääni sen mukainen.

• Siis...
        Sairaalan kirjoitti:

hoidokit on kohta avohoidossa tai muuten hunningolla ja itse sairaalarakennus on tulevaisuuden suojelukohde, jonka ylläpito maksaa pirusti kaupungin veronmaksajille...

YKSi vaihtoehto on ottaa talo täyteen "lapsia" tuolta afrikan sarven suunnasta, saataisiin valtiolta täysi tuki kolmeksi vuodeksi ja kaupunki tekis melkoisen "tilin" sillä keinolla... saataisiin lopultakin se kermaperseiden vaatima (muttei kustantama) kulttuuriharrastuspaikka Musiikkitalo jyväskyläänkin.

nimim... pikilankaa kipeen tavaran läpi ja ääni sen mukainen.

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=609767

... vähän tohon tyyliin, mutta mittakaava ja "lapsi" luvut monikymmenkertaiset...

Kyllä panis hetken aikaa rahan äänellä... hei, mutta kukas ne valtion maksamat osuuudet sitten maksaa viimekädessä... TAIDETAAN olla ihan me SUOMALAISET veronmaksajat.

• Erkki (neiti)

Minä ilahdui huomatessani ettei näin laman alkaessa ei huumori ole Jyväskylästä kokonaan kadonnut.
      Kyllä nauratti!

• mitä on työ?

siellä on kiva baari, jossa viihtyy.

• Minä rupeen syömään

Onks siellä vielä se baari mis on se pien kioski siinä toisella puolen ja samasta ovesta mennään sisälle josta voi huudella sinne baarin puolelle?

Mie oon kyl monesti miettinyt et mitä se keilahallin perustaja on miettinyt kun tuli siihen tulokseen et teenpä keilahallin pupuhuhtaan?

Asuuko Pennasen Pauli vielä pupuhuhdassa? Jos asuu niin ei kenenkään tarvii kysyä kuka se on.

• 'PehmeäJänis

Keilaaminen on yksi fyysisimmistä urheilulajeista.
        Kaikki alkaa lämmittelyllä , kahvilan puolella.

= Iso kahvi ja kampaviineri

Myös Golfin harrastajat ovat hyväkroppaisia , siinäkin on kyseessä fyysinen, tuntikausia kestävä urheilusuoritus, maratooniin verrattava.
        Ilman hyvin rakennettua peruskuntoa (sokkelia) on turha radalle lähteä.

• Absolut!

Pupu is the best!

• Näin on jämpti!

Pupuhuhdasta löydät Jyväskylän fiksuimmat ihmiset.

• crazyyyy

Ja rikollisimmat huijjarit aina miettimässä mitä vois viedä tai särkeä

• ei vieläkään pupuhuh

puparissa voi hyvinkin joutua paloitelluksi tai saa lyijyä sisuksiin...

• valojatauluun

yli 20-vuotta tullu asuttua eikä ikinä mitään pahaa ole tapahtunut. ihme yleistämistä että heti oot paloiteltuna jossain laukussa jos pupariin menee. voi luoja sentään :D

• Monsieur de Pate´

Muutettuani äskettäin Pariisista Seinen rannalta tänne Pupuhuhtaan sain paljon huvin negatiivisiä varoituksia paikallisesta elämäntyylistä.
        Mutta ola´, eihän tämä eroa juurikaan siitä taiteilijakorttelista jossa asuin. Taalläkin juodaan viiniä ja paistellaan patonkia ja taallä on myös paljon yksinäisiä neitoja joille voi antaa patonkia, kaunis luonto ja hyvin sosiaalista väkeä. Usein tulevat pyytamaan lainaksi viinipulloa, avatakseen sen ilmeisesti mukanaan olevalla puukolla, hauska tapa. Pihalla pelataan innokkaasti jalkapalloa koska hyvin usein on ikkunoita tai autonlaseja rikki, sellaisia veijareita ovat. Odotan innolle ensi kesää sillä olen luvannut viedä naapurin neitoja jokaista vuorollaan Tourujoelle soutelemaan, 30 keikkaa jo varattu. Aivan ihana paikka asua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3093
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      57
      2788
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2375
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2023
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe