Toyota Auris

Saako Toyota Auris 2.0 D4D vuosimalli 2007 15" peltivanteita?? Koitin netistä hakea mutta aika nihkeää on tarjonta. Olisiko jossain Toyota mallissa keskireikä 60mm , jako 5x114,3 ja ET45?

2

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netti on syöpä

      Heitä rohkea veikkauksen, oliskohan isommissa rengasliikkeissä??? tai merkkiliikkeissä???
      Nykyään on kännykkä jokaisella, mutta ei sillä ymmäretä soitttaa, tai ei sitten ymmärrätä mistä mitäkin voi kysellä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    • söyli

      et syöpä sitten soittanut rengasliikkeeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hämmentää vieläkin mies yksi juttu

      Voitko kertoa oliko ne sun tunteet tosiaan vain kaverillisia? Miksi sitten olin huomaavinani jotain aivan muuta sun kats
      Ikävä
      85
      1386
    2. Mitä mietteitä herää ujoudesta?

      Eli onko ujous luonteenpiirre? Onko se hyvä vai huono ominaisuus? Miten itse olette kokeneet ujouden? Löytyykö palsta
      Ikävä
      265
      1373
    3. Sano nyt edes se

      minkä värinen auto mulla on? Kaivatullasi?
      Ikävä
      114
      1276
    4. Voidaanko nainen tavata lähiaikoina?

      Ja imutellaan toisiamme oikein ajan kanssa.
      Ikävä
      64
      1220
    5. Miksi Intiasta ei kerrota totuuksia Suomessa.

      Perhe tuttuni on Intialainen. Hän kertoo juttuja Intiasta, slummeista kaupungeissa. Syrjäseutujen ongelmista. Suomessa o
      Maailman menoa
      313
      992
    6. Luoja antoi

      Minulle tehtävän. Tehtävään kuuluu opettaa nainen rakastumaan ja tuntemaan aitoja ja syviä tunteita. Kaikki muu kanssa
      Ikävä
      44
      903
    7. Nainen, onhan tämä niin väärin

      mutta olen rakastunut. Tunnut niin oikealta. Voisiko olla, että tunteeni tekevät tepposen?
      Ikävä
      42
      837
    8. GALLUP: Kuka voittaa Farmi Suomi -kisan: Linnea Vihonen, Sami Jauhojärvi vai Veeti Kallio?

      Kuka voittaa Farmi Suomi -kisan: Linnea, Sami vai Veeti? Farmi-finaali on edessä torstaina. Linnea Vihonen sai tuhansi
      Tv-sarjat
      33
      810
    9. Onko se nainen

      Ikävä tietää että kukaan toinen mies ei osaa käsitellä sinua oikein ja pääsee samalle aaltopituudelle. Vain yksi pystyy
      Ikävä
      37
      747
    10. En voi ymmärtää

      kuinka sekaisin sinusta menin. Elämä oli asettunut jo uomiinsa enkä uskonut minkään siihen vaikuttavan. Väärässä olin: n
      Ikävä
      18
      709
    Aihe