Noro kylpyhuonekalusteet

Poksipihtit

Ruotsalaiset Noro merkkiset kylpyhuonekalusteet tuli hommattua.
Yli kaksi viikkoa odotettu pesualtaan pohjaventtiili tuli eikä muuta.
Nyt pitää taas tilata Ruotsista vesilukko putkineen, menee varmaan kuukausi.
Myyjä ei missään vaiheessa maininnut että kyseisiin altaisiin ei käy nämä normaalit vermeet ja niitä Ruottalaisia ei ole varastossa vaan aina tilattava joka nippeli. Onkohan kellään mitään myönteistä sanottavaa kuseisistä tuotteista.
Sapettaa hitosti kun tuli maksettua käteisellä, olisivat saaneet hakea hitoille koko setin. Täysi paska ostos.

8

6498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkitonkja

      Oliskohan tuo kuluttajasuojavirkailijan paikka??

      • Putki ja punnerrus

        Suosittelen ettei kukaan puuttuisi tähän kalustemerkkiin. Kaapit asialliset mutta LVI- puoli lapsenkengissä. Todella missään liikkeessä joka tätä sarjaa myy ei ole varastossa mitään LVI-tarvikkeita ja aina kun jotain tilaa siinä menee 2-4 viikkoa. Ja se että asiakaspalvelu sanoo niihin käyvän normaatit tarvikkeet on täyttä sontaa.
        Joten paras olla ostamatta, säästyy ainakin hermot !!


      • Hamppu Harri
        Putki ja punnerrus kirjoitti:

        Suosittelen ettei kukaan puuttuisi tähän kalustemerkkiin. Kaapit asialliset mutta LVI- puoli lapsenkengissä. Todella missään liikkeessä joka tätä sarjaa myy ei ole varastossa mitään LVI-tarvikkeita ja aina kun jotain tilaa siinä menee 2-4 viikkoa. Ja se että asiakaspalvelu sanoo niihin käyvän normaatit tarvikkeet on täyttä sontaa.
        Joten paras olla ostamatta, säästyy ainakin hermot !!

        Täytyy ihmetellä että tuollaiset suuretkin ketjut kuin esim. K-rauta ottavat riesoikseen tuollaiset hilpetöörikamat kun heilläkään ei ole pohjaventtiilejä eikä mitään siitä eteenpäin viemärille saakka, ei hajulukkoja eikä yleensä mitään vaan tilata täytyy kaikki ja 3 viikkoa toimitusaikaa ei ole mikään ihme että asiakkaat vetävät ruumenet sieraimiin.
        Myöskään minä en suosittele tätä kyseistä Noro merkkistä kylppärikalustoa kenenkään riesaksi.


    • Pettunyt Noro Polo

      Minulla on kerrostalon kylpyhuoneessa Noro polo ryhmä. Ostin kyseiset kalusteet 6.2011 ja 36kk omistettuani ryhmän en voi muuta sanoa kuin että laatu on täyttä sontaa. Minulla on suihkun ja kalusteryhmän (alakaappi ja peili) välissä lasiseinä
      joten kalusteryhmään ei pääse vesiroiskeet koskettamaan. Silti kalusterymän kaikissa kulmissa maalipinta on alkanut halkeilemaan ja yllättäen kalusteiden sisusta on käsittelemätöntä lastulevyä, joka alkaa turpoamaan heti kun imee vesihöyryä. Kaukaa näyttää hyvältä vielä mutta läheltä alkaa halkeamat pikkuhiljaa kasvamaan ja näkymään. Laitoin palautetta valmistajalle kun viimeinen niiti oli kun peilinni halogeenit eivät vain syttyneet yhtenä kertana. Läysin Clas ohlsonista vastaavan muuntajan (15e) jota pelissä käytettään. Laitoin sen ja taas toimii. Oli tosi kiva irroittaa peili kun olen silikoonilla kiinnittänyt sen vielä ympäriltä ettei vesihöyry pääsisi peilin taakse. Olen ostanut Noro kalusteet Kodin1 ja maksoin silloin 770e (ilman K-plussakorttia hinta 1036e).

      Valmistajan vastaus oli:
      Olemme vastaanottaneet palautteenne ja valitettavasti on tässä tapauksessa takuuaika umpeutunut. Joten emme korvaa teille kalusteeseen tulleita vikoja.


      MInä: Vaikka ette korvaakaan mitään niin kannattaisi panostaa
      tulevien tuotteidenne laadukkuuteen. Minusta Noron pintakäsittely
      on yhtä tyhjän kanssa ja sisälle laitettu käsittelemätön lastulevy on täysin
      väärä materiaali kalusteelle. Laittakaa nämä kuvat suunnittelupuolelle
      nähtäväksi ettei vain jää takuuvetoajan käsiin!

      Vaikka takuuaika on 24kk ei kuluttaja odota takuuajan päätyttyä
      tuotteen olevan paskana 24kk päästä. Etenkin kun ottaa huomioon
      tuotteenne korkean hinnan!

    • Peilin paikka?

      Kyllä normaali ihminen osaa ostaessa kysyä toimitusajat.

      • Petttynyt

        Meillä myös kalusteet alkoivat puolen vuoden päästä halkeilemaan. Saimme uuden osan. Kuitenkin taas puolen vuoden päästä sama juttu toistui. Saimme katsoa kuvastosta korvaavan tuotteen. Ei paljon lohduta jos sama taas toistuu. En voi suositella noron kalusteita.


    • Anonyymi

      7 vuotta vanhaan Noro Pearl suihkukaappiin ei saa enää hanaan varaosia, ja uusi hana 250 eur, etten todellakaan suosittele Noro suihkukaappeja. 19.8.2021 Jaana

    • Noro = horo. Ei kannata näiden kokemusten perusteella ostaa. Onneksi on internet ja foorumit ja muut arvostelualustat, joista saa hyvin tietoa asiakkaiden kokemuksista erilaisista tuotteista. Itse suosittelen hankkimaan tunnettujen tuotemerkkejen tuotteita. Toki niissäkin on puutteensa, mut esimerkiksi varaosien saatavuus ja mahdollinen huolto pelaa varmemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe