Hei olen 21-vuotias nuori nainen ja minulla on sellainen ongelma että rintani ovat erikokoiset. Minulla on alkanut kuukautiset jo 10½ vuotiaana joten kehitys on alkanut jo nuorena, sitä vaan haluisin kysyä että voiko rintani vielä kasvaa samankokoisiksi vai onko ainut vaihtoehto leikkaus jos haluan ne saman kokoiseksi ??? En ole kertonu asiasta kenellekkään muulle kuin ex-poikaystävälle joka otti asian ihan hyvin, mutta itseäni rintojen kokoero on alkanut häiritsemään. en esim tykkää käyttää toppeja tai mitää mikä on vähänkää paljastava asu. ja pelkään koko ajan että mitää muut sanovat asiasta kun saavat tietää..
Olisi kivaa tietää että onko kenelläkään muulla samanlaista ongelmaa..?
Rintojen kokoero?
Mä_vaa
1
119
Vastaukset
Hei,
Rintasi eivät varmasti enää kasva. Hyvin usein naisilla rinnat ovat erikokoiset.
Jos asia sinua häiritsee, vaihtoehtona voisi olla rasvansiirto toiseen rintaan tai mikäli kokoero on huomattava kyseeseen voisi tulla rintaimplantti.
ystävällisin terveisin
plastiikkakirurgiset hoitajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808