melkoisen agressiivisia juttuja ovat nää kaikki? Kertokaas ny, miksi?
Olisko iällä vaikutusta, tai jotain?
Luin juttujanne ja huamasin,,,,
9
148
Vastaukset
- RIMMIR
Höh, miten niin agressiivisia?
- exnikki
älä vastaa kysymyksellä suotta? Vaan kerro, miksi näin ON?
- RIMMIR
exnikki kirjoitti:
älä vastaa kysymyksellä suotta? Vaan kerro, miksi näin ON?
Jos mielestäsi jutut plus viiskymmentä palstalla ovat aggressivisia niin olet kasvanut pumpulissa. Tietenkin tulee silloin tällöin vaivautunut olo kun joku härnää tahallaan toista kirjoittajaa ja ylläpitoon ei kukaan ota yhteyttä pyytäen poistoa.
- :():
Näin on, omien tutkimusteni pohjalta sanoisin, mitä enemmän ikää, sitä enemmän aggressiota. Pelottaa tulevaisuus.
Voihan aggressio olla oirekin.- :():
Joooopajoo. Ollaan samalla puolella. Jos kovin alan olla ilkeä, voin saada takapotkun persuuksille. Lennän kuin leppäkeihäs pajupuskaan. :))
Yritetään irvistellä hymyä, vaikka syrän mätänis.
Heleppo on olla puskassa, nicin edut ja taakat on koettu. Olkoon niin. - :():
Mitä väliä, kuka kirjoittaa, jos sanoma on tärkein, ainakin minulle?
Mihin nimimerkkiä tarvitaan? Pösseilemään vai ystävystymään?
Ystävät haalitaan ja saadaan naamakkain.
Kukin taaplaa tyylillään, ja sehän on täällä sallittua.
Tiedäthän, nämä vaihdevuodet. Käydään kuumana.
Olen niin tyhmä etten huomaa mitään aggressiivisuutta. Se aggressiivisuus on kai yleensä lukijan oman pään sisällä. Sieltä ne sodatkin syttyvät. Vihamielisistä tulkinnoista. Näin olen tulkinnut.
Oikein hyvää yötä ja alkavaa syyslomaviikkoa kaikille !Jaaaa, just tuli tuossa keskusteltua pitkään ja hartaasti kanssani samanikäisen vertaisporukan mukana muun muassa tästäkin ja meitin yhtäpitävä havaintomme oli juuri päinvastainen: vanhemmiten aggressiot tasaantuvat, aatteet liudentuvat ja yleinen sovittelunhalu sen kuin lisääntyy. Joten toivoisin myös selvää faktaa sen tueksi että tällä palstalla ollaan muka aggressiivisia ja erityisesti aggressiivisempia kuin jollakin nuorempien palstalla.
Tietysti on niinkin että provoja ei perustella ja provothan ovat aggressiivisia, joten syntymätodistus esiin jos tämä aloitus oli sellainen eli jos perustelua ei kuulu...Eikä ole, ei läheskään kaikki.
Ja meidän ikähän on kaukana agressioista.
Aika kuluu kun siivillä, eikä enään tarvi miettiä mitä noi muut ajattelee.
Eilen illalla olin mäntyharjulla ja tänä iltana en tiedä vielä missä, vaikka rovaniemellä jos siltä tuntuu.
Luulen kuitenkin että tossa ihan muutaman kilometrin päässä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945