Iso punainen dosetti

juuttuukiinni

Miten saa pesua varten sen kaikki osat irti? Ne vetoläpyskät, kirkkaat muoviset lokerojensulkijat, en saa niitä irti laatikosta että vois pestä vaikka kaikki osat tiskikoneessa puhtaaks.

28

5617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pähkinä...

      Mä luulen ,että sulla pantaa siinä hommassa tuo kompatibiliti joka ei irtoa enen kun tarkistat karboraattorin pyörimis suunnan.

    • tai--tava

      Jaa voiko sen pestä koneessa, tiskikonetta vai pyykkikonetta tarkoitat?
      Kyllä ne vasaralla oli helppo irrottaa pahempi se on pesunjälkeen koota, kokeile vaikka.

      • barcoder

        en kyllä ymmärrä miksi pitää vastat ilkeästi


    • hanki uusi

      jos se on niin likainen että pesua varten pitää osat irrottaa, hanki uusi, ei se paljon maksa. Tuskin voi laittaa pesukoneeseen, monet muovit ei sitä kestä.

      • juuttuukiinni

        ajattelin vaan jos joku tietäisi kokemuksesta miten sen saa purettua.
        Se on jäänyt tuonne kaapin perille, ei nyt tarvita mutta ajattelin puhdistaa sen.Olen luontoystävällisesti ajattelevaa sorttia, en heitä heti roskiin jos voi jotain uusia tai korjata tai putsata.


    • katleija

      Ei ne kansiläpykät irtoa suoraan vetämällä. Vedä se läpyskä loppuun asti ja sitten käännät sen vasemmalle tai oikealle, kokeile. Kyllä se siitä irtoaa. Takaisin laitto myös samaan tapaan.

      • sama*

        ps.
        oletko varma että se kestää konepesun, minä pesisin käsin ja panisin pyyhkeen päälle kuivumaan.


      • juuttuukiinni

        Voihan harmi kun on vaikeeta, ei ne meinaa irrota. Pelkään että menee poikki kohta se muovi. Jokin nyt ei vaan loksaha paikalleen mun touhussa.


    • juuttuuuu

      up

      • Sil-lai

        Fairyvedellä suihkuttelisin huolellisesti joka puolelta, upottaisin lämpöiseen veteen joksikin aikaa sitten suihkulla reilu huuhtominen ja pyyhkeen päällä kuivatus, silloin tällöin käännellen.


    • juuuuttuuu

      No nyt mie sen sain purettua. Työnsin veitsen kärjen liuskan alle ja vähän käänsin, muuten ei lähtenyt.
      Mutta sitä vain mietin että eikö todella täällä muilla ole tullut tällaista tilannetta eteen.

      • Suomalainen****

        Kerroppa nyt minulle Suomeksi , mikä On Dosetti ..ja vielä isokin ?


      • juuuuttttuuuuu

    • suomalaineilla

      Seon Rosetti lääkeannostusrasia

    • Hyvää illan jatkoa

      No onhan hyvä ettei ole sullakaan vielä lääe Dosettia vaikka oletkin 70v sivuilla.Se on rasia mihin laitetaa joka päivälle lääkkeet ja niitä on eri kokoisia

    • Hoitsunen

      Juu älkää peskö koneessa ainakaan niitä sisällä olevia lokerikkoja. Kokeiltu on ja ottaa näköjään ihan uusia muotoja..

    • Tää juttuhan oli miltei kuin hupiohjelmasta. Voi hyvä sylvi, tarvitaanko tiskikoneella pesua yhelle lääkkeittensäilytysrasialle. Onko unohettu, miten voidaan ihan käsitiskilläkin astioita pestä. Mutta olipa hauska piristys näin keskellä yötä. Montako henkilöä oli nyt neuvoja antamassa....ja lopuksi minä. joka sanon, että pese rasias ens kerralla keittiön tiskialtaassa, vai onko jo sellaisia keittiöitä, joissa sitä ei ole.

    • katleija.

      lissää huppii..
      Miekö luvin ensiks ilma silmälassii et iso punainen desantti ja työhä tiijättä kuka se on.
      mukavaa päivää vaa lukijoil.

      • sitroen.

        Minä luin samalla lailla ja samaan henkilöön yhdistin...


    • Anonyymi

      Olipa hyvä että täältä sain apua osittain. Oli mullakin vaikeeta saada auki dosettia pesuun. Dosetissa oikealla yläreunassa on pieni vipu, jotenkin sain sen pienesti väännettyä veitsellä ja toisesta päädystä lähti liuska irti. Ja kas vain sain laatikon auki pesua varten.

    • Anonyymi

      Hirvitys, Minä taas yhdistin henkilöön joka on koittanut saada lähestymiskieltoja monille muille, mutta eivaan saa..Ylen "toimittelija" joka harhoissaan houraa milloin mistäkin olemattomasta.

    • Iso punainen dosentti. Miten saa persua varten sen kaikki osat irti?

    • Anonyymi

      Musti kuule

      Tampereem yliopistossa istui nykyisin kotona iso punainen dosentti Timonen sosdem jolla ei ollut mitään tekemistä

      Dosentti ei saa palkkaa ja on työttömän akateemisen piilotitteli tavisten hämäämiseksi

      Punaiselle isolle demariTimoselle voi hesarin tai ylen toimittaja siksi aina soittaa kun se on aina vapaana päivystämässä

      Ja se aina päästää ison punaisen valheen joka julkaistaan taviksille mediassa totuutena

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Osta pieni vihreä! Se on kätevä jos ei ole hirveästi lääkkeitä.
      Nopeasti pesaset käsin astianpesuaineella. Huuhtele hyvin.

      Onko muuten pilleripöly vaarallista toisille pillereille, jos sama ihminen käyttää?
      Se tässä alkoi kiinnostaa, samaan lokeroonhan ne pistetään, päivittäin...

    • Anonyymi

      Onks pilleripölyä mennyt piähän?

    • Anonyymi

      En jaksanut lukea, onko tähän vastattu kunnolla ja on vanha ketju, mutta laitan ohjeet tähän silti:

      Kun dosetti on edessäsi oikein päin, avaa päiväkohtaiset liuskat. Ei tarvitse avata kokonaan, kunhan avautuu sieltä päästä (päivien nimien alta "ma, ti, ke, to"...).
      Sitten vedä vasemmasta reunasta pääty auki ja irroita se liuska kokonaan. Tämän jälkeen voit työntää koko lokerikon/tarjoittimen ulos toisessa päässä olevan, noin sormen mentävästä aukosta avittamalla.

      Kun tarjotin on edessäsi, voit jakaa siihen lääkkeet/vitamiinit/ravintolisät.

      Jossain vaiheessa todennäköisesti huomaat, että boxin yläpäässä oleva punainen riuku lähtee helposti irti oikeasta päästä. Ei syytä huoleen. Kun olet jakanut lääkkeet ja työnnät tarjottimen takaisin sisään, sinun pitää vain huomioida, että kun asetat päädyssä olevaa läpinäkyvää muovi liuskaa takaisin boxiin, on sinun painettava ensin tuo punainen riuku sisään kunnolla ja sitten lukittava se läpinäkyvällä osalla. Jos laitat ensin päädyn kiinni ja vasta sitten punaisen muovi riu'un, se ei jää kiinni, vaan pyrkii liukumaan ulos urastaan (joka sijaitsee siis päivämäärien alla).

      Lopuksi napsauta päivämäärien liuskat takaisin kiinni ja avot, homma valmis. 😊

      ~Kati N. Rontti 🐈

    • Anonyymi

      Osta uus. Hinta 10 euron paikkeilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1595
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      70
      1278
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1218
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      1008
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      774
    Aihe