Ehtoota palstalle

tuputuu

Mitäs sinulle sattuu kuulumaan?

Minulla kuulkaas pyyhkii tosi hyvin...

28

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä.

mulla kans pyyhkii hyvin. Maanantaista lähtien lomaillaan lakossa.........

• Heippa kuule! Ihan hyvää kuuluu, edelleen!;)
      Millä sä tapaat pyyhkiä? Jääkö nukkaa taikka raitoja? Riippuu varmaan vähän pyyhittävästä pinnastakin..?

• Minulla on sellainen pinta, että suihkutan ihan suosista.

Että sellaista...

• Ihan mukavasti menee vaikka lähdinki matsista liian aikaisin...meni liian jännäksi. Mutta nyt pari olutta ja saunaan. =)

• Lällälää, minullapas on uusi koti!

Päätin ottaa tämän illan rennosti, ja sit vasta huomenna alan laittaa ne viimeiset tavarat paikalleen.

• tivaaja.
        tuputuu kirjoitti:

Lällälää, minullapas on uusi koti!

Päätin ottaa tämän illan rennosti, ja sit vasta huomenna alan laittaa ne viimeiset tavarat paikalleen.

kerro lisää .... kerrostalo, rivitalo, ihan omakotitalo.....neliöt on kans tärkee tieto... ja huonemäärä noihin neliöihin.

• Kerron heti alkuun, että kerrostalo ja luhtitalo. Eka kerros, joten minulla on ihan oma piha:D

Vuokralla ollaan ja melkoisesti maksankin, mutta Tampereelta tuskin parempaa paikkaa löytyy. Uskokaa pois, olen kiertänyt melkein koko kaupungin, siis jopa ylittänyt Tammerkosken....

• urputtaja.
        tuputuu kirjoitti:

Kerron heti alkuun, että kerrostalo ja luhtitalo. Eka kerros, joten minulla on ihan oma piha:D

Vuokralla ollaan ja melkoisesti maksankin, mutta Tampereelta tuskin parempaa paikkaa löytyy. Uskokaa pois, olen kiertänyt melkein koko kaupungin, siis jopa ylittänyt Tammerkosken....

hyvä kun olet tyytyväinen, siihen ei ole kenelläkään urputtamista.

• urputtaja. kirjoitti:

hyvä kun olet tyytyväinen, siihen ei ole kenelläkään urputtamista.

Täällä sitä vain lölläillään, ja tosi hyvä olo...

Tehköön kateelliset peräsä.

• monikko muoto
        tuputuu kirjoitti:

Täällä sitä vain lölläillään, ja tosi hyvä olo...

Tehköön kateelliset peräsä.

viestissä kertoo että et yksin muuttanu.

• monikko muoto kirjoitti:

viestissä kertoo että et yksin muuttanu.

Minun egoni ei mahdu yhteen persoonaan!

• tuputuu kirjoitti:

Minun egoni ei mahdu yhteen persoonaan!

;o))),,, mun egoni on niin pieni, etten aina tiä voinko edes puhua minä muotoisena persoonana itestäni ;o))),,, Mut hyvin mahdun asumaan, ei tarvii ketään väistellä, eikä kysellä että kuin tehdään, tai saanko lähteä jonnekkin ;o))),,,
        Hyvää löördaakin jatkoa,,, maailma kutsuu, vaikka eipä oikein kiinnosta kun tuommonen usvasen tuhrunen keli :o(((,,,

• Kaikki kuuluu mikä kovaa.....kirjotetaan, eikä edes satu mihinkään.
      Voi hitsi että on muitakin jotka osaa pyyhkiä hyvin.
      Niin hyvin pyyhkii että olis pyyhkeitä heitellä kehään, kuka vaan haluu.

• Pyyhkii kuin pyyhkii. Pääasia että tulee puhdasta!

• tuputuu kirjoitti:

Pyyhkii kuin pyyhkii. Pääasia että tulee puhdasta!

Puhdasta tulee olemaan, ja koska puhtaus on puoli ruokaa niin syödäkään ei juuri tarvi.
        Onnea uuteen kotiin.

• pelle toi on!

sillä on oma huone pitkäniemessä.

• tulisilla kirjoitti:

Puhdasta tulee olemaan, ja koska puhtaus on puoli ruokaa niin syödäkään ei juuri tarvi.
        Onnea uuteen kotiin.

Kiitos. Tällä hetkellä ei tosin ole kovin puhdasta. Onistuin muutossa sotkemaan koko kämpän.

• Suomalaiset ovat siitä onnellisessa asemassa, että hyvin pyyhkii. Suomalaisella paperilla. Luoja paratkoon meitä EU-standardisoidulla paperilla, joka on tarkoitettu Välimeren rannikkoseutujen kääpiökansoille.

• SF

Voi sitä kahinan ja korpun rapinaa mikä niiden vessoissa niiden vessoissa kuuluu pyyhkiessään persueitaan kuin voipaperilla.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      74
      1710
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1678
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      167
      1410
    4. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      310
      1358
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1270
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1239
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      61
      1096
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1089
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      96
      1029
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe