dvd:llä on? Kumman ostan eräästä elokuvasta, olen aivan ymmälläni.
DVD-Elokuva ja DVD- televisio-sarja . Mitä eroa noilla
11
118
Vastaukset
Onhan elokuvalla ja sarjalla aina eroa.
Kumpaa oot ettimässä jos elokuvaa niin osta se jos taas sarjaa niin osta se. Tai jos on oikeen tärkee juttu niin osta molemmat :))- Putkivalo
Elokuva on se mitä näytetään leffateattereissa, yleensä noin. 2 h pitkä. Televisiosarja on se sama mikä on joskus näytetty telkkarista.
DVD kertoo vaan missä muodossa se myydään, keskity siihen mitä lukee sen jälkeen.- tuusulastaMr
onko näillä erit vai samat tekijät?
- Putkivalo
anjaniina_ kirjoitti:
laitoin sulle privaa ;))))
Jou :))))
- Putkivalo
tuusulastaMr kirjoitti:
onko näillä erit vai samat tekijät?
Ehkä se vähän riippuu... Mutta mun käsittääkseni samat tekijät ja näyttelijät. Telkkari-versiossa siis vaan useampi jakso. Kuten esim. Simpsonit, leffoja löytyy ehkä 2? Kumpikin eri kuin se sarja mitä tv:stä nähtiin. Tai Sinkku-elämä :)
- kysyjJä.
Putkivalo kirjoitti:
Ehkä se vähän riippuu... Mutta mun käsittääkseni samat tekijät ja näyttelijät. Telkkari-versiossa siis vaan useampi jakso. Kuten esim. Simpsonit, leffoja löytyy ehkä 2? Kumpikin eri kuin se sarja mitä tv:stä nähtiin. Tai Sinkku-elämä :)
Onko näissä aina eri asiat ja aiheet vai onko eläkuvassa sama asia aina lyhemmin kuin tv-sarjassa?
- Putkivalo
kysyjJä. kirjoitti:
Onko näissä aina eri asiat ja aiheet vai onko eläkuvassa sama asia aina lyhemmin kuin tv-sarjassa?
Se on täysin sarjasta kiinni. Nuo mitkä otin esimerkkeinä, ovat kaksi ihan eri asiaa, sarjat käsittelee muita asioita kuin leffat vaikka samassa hengessä on tehty. Jos sanot mikä leffa/sarjis se on, voin ehkä kertoa?
- samakysyYjä
Putkivalo kirjoitti:
Se on täysin sarjasta kiinni. Nuo mitkä otin esimerkkeinä, ovat kaksi ihan eri asiaa, sarjat käsittelee muita asioita kuin leffat vaikka samassa hengessä on tehty. Jos sanot mikä leffa/sarjis se on, voin ehkä kertoa?
Peppi Pitkätossu :)
samakysyYjä kirjoitti:
Täältä löytyy sekä sarjan että elokuvien näyttelijät ja muuta
http://cdon.fi/search?category=2&q=Peppi Pitkätossu&gclid=CKH3ipqsn6wCFQK_zAod_BXMAg#category_group_id=2¤t_price_6-from=¤t_price_6-to=&sort-order=16&display=2&q=Peppi Pitkätossu&mode=&page=1- Putkivalo
samakysyYjä kirjoitti:
Nuo ovat mun mielestä ihan samat, tv-sarja ja leffat. Ihan satavarma en ole... Mutta näytti siltä että kaikkia jaksoja ei ollut leffana, sarjana kyllä. Vaikka osa oli päässyt loppumaan :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu741710- 591678
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1671410Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3101358Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671270Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081239Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611096- 601089
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin961029Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980