Naapurissa asuu joku tarzan ja jane ja niiden jatkuva nusuttelu alkaa käydä jo hermojen päälle. Hyvähän se on että on vilkas seksielämä, ei siinä mitään, mutta eikö sitä nyt voisi vähän hillitä sitä paneskelua kun meidän koko perhe joutuu napsimaan nukahtamislääkkeitä ja nukkumaan korvatulpat korvissa, on se vaan niin äänekästä touhua, näiden nusuttelu.
Naapurin himokkaan näköinen siistijä-muija n. 23 v on suu korviin asti virnussa saaneen näköisenä aamulla moikkaamassa rapussa, ja me koko perhe nuutuneen näköisinä silmänaluspussit lapsillakin, pilleri -unista.
Äänekäs nusuttelu
52
6325
Vastaukset
- Tarzanin sukulainen
Teette valituksen öisestä metelöinnistä, kuten minulle tehtiin, kun tyttöystävälläni sattuu olemaan hieman kovempi ääni herkillä hetkillä...
Kyllä moisesta näyttää taloyhtiön hallitus varoituksen saavan aikaan ilman minkäänlaista puolustautumisen mahdollisuutta...- hanuristasi
Nartun hanuri on äänekäs soitin. Vaakamambon soinnut voit opiskella Pyllykirjassa ja hanuri soi kuin palosireeni. http://www.pyllykirja.fi/
- nämäajatnämätavat
kerro että miten varoituksen sisältö oli muotoiltu? nimittäin on siinäkin ollut miettimistä...
- bvcvbn
Häiriö mikä häiriö. Ei siinä paljon selittely auta.
- klou980
Oletteko kateellisia, vai onko naapurin himokas nainen sairas Kyllähän sitä parikymppistä panettaa ihan eri tavalla
- B. K. Lalalala
Ette kai asu Vuosaaressa? Itse asuin vm. 2007 rakennetussa talossa, siellä kuului kaikki äänet naapuriin, ensin luulin että kyse oli nusauttelusta mutta sehän olikin radion ääni! Tämä paljastui kun kävin valittamassa, sanoivat minulle että mekin kuullaan sinun hampaiden harjauksesi ja pierusi ja luulimme että teillä on remontti, huh huh kun nolotti, muutin sitten pois vanhaan jykevään kivitaloon jossa äänieristys on kohdallaan.
- niekku69.
Olis se vaan kiva ku samassa taloyhtiössä olis joka kämpässä kovaäänisiä rakastelijoita, mutta hauskuus loppuis ku seinään ku yhteenki asuntoon tulis perheenlisäystä...
- B. K. Lalalala
niekku69. kirjoitti:
Olis se vaan kiva ku samassa taloyhtiössä olis joka kämpässä kovaäänisiä rakastelijoita, mutta hauskuus loppuis ku seinään ku yhteenki asuntoon tulis perheenlisäystä...
Joo, Vuosaaressahan näitä lisäyksiä kyllä piisasi. Kymmenhenkiset perheet eivät olleet harvinaisia ja meno oli sen mukaista. Tuntui kuin kakarat olisivat juosseet omassa huoneessa.
Ja kun kaikki kersat oli saatu nukkumaan, alkoi radionsoitto, jota luulin nusautteluksi.
Vai olisivatko ne valehdelleet minulle? - radiossa nusausta
B. K. Lalalala kirjoitti:
Joo, Vuosaaressahan näitä lisäyksiä kyllä piisasi. Kymmenhenkiset perheet eivät olleet harvinaisia ja meno oli sen mukaista. Tuntui kuin kakarat olisivat juosseet omassa huoneessa.
Ja kun kaikki kersat oli saatu nukkumaan, alkoi radionsoitto, jota luulin nusautteluksi.
Vai olisivatko ne valehdelleet minulle?"Vai olisivatko ne valehdelleet minulle? "
Kyllä valehtelivat......taino radio päällä ettei nusaus äänet kuuluis, mutta erehtyivät kun ne sieltä seasta kuulu =)
helpo sanoa, että radiossa rakasteltiin...oisit kysyny mitä kanavaa kuuntelette?
:D
Tarviiko niiden sitä yöllä välttämättä harjoittaa aina?
Itse en tietäisi mitä tehdä, en haluaisi valittaa asiasta, mutta kuitenkin voin hyvin kuvitella sen olevan aika häiritsevääkin.. Korvatulpilla yleensä vedän jos meteliä tulee. Kunhan asian vaan hyväksyy ja keskittyy olennaiseen, niin ei se satunnainen meteli niin paljoa haittaa.- 3543645
vittu äXDee ..
- 1959................
Kyllä se vaan on niiiin kivaa panna silleen että varpaissa tuntuu ja kitarisoissa myös...
- niinpäniinnn
Mitenkäs sitä lapsille selittää että ei sitä naapurin akkaa siellä olla teurastamassa...
- myllis2.0
flataasta touhua ...
- Rauski523
Muuta helvettiin sitten pikkukalle.
Mielestäni voit heille ilmaista asiasta, että laita vaikka jokin keppi suuhun, että olisi hiljempaa.
- naamat
Onneks itse asun maalla omassa talossa. Saan panna avokin kanssa vaikka koko yön eikä ketään häirihe vaikka vinguttais kumpikin kuin teurassika viimisillä hetkillä :D
- huppsizz
eipä kuulosta hääppöseltä touhulta kun sikaan verrataan...oisit ees verrannu kaniin
- Sellaista se on...
Jos niitä lapsia on niin ei ole oikein muuta aikaa lemmiskellä kuin yöllä...
- ,.,.,
No eipä ole lapsienkaan kiva kuunnella äidin ja isin puuhastelua..
- Miel. öisin
,.,., kirjoitti:
No eipä ole lapsienkaan kiva kuunnella äidin ja isin puuhastelua..
Lapset katsovat piirrettyjä ja saavat syödä karkkia vain kolme kertaa viikossa päivällä, öisin ne nukkuvat. Vain kerran on kärytty; lapsi tuli makkariin ja kysyi, mitä me tehdään. Kerroin isin hierovan äidin kipeää selkää, siksi äiti ääntelee ja käskin lapsen mennä katsomaan videoitaan.
- juuuuuri näin
Sama ongelma, ettei vaan asuttais samassa rapussa D:
- 1+1=2
Mulla oli tuollaiset naapurit joskus, ja iltavuorosta tullessa, eipä kauaakaan kun painan pään tyynyyn niin johan hommat alkaa. Akka huutaa Hoosisannaa, sen vielä ymmärtää, että loppuhuipennuksen aikana, mutta koko toimenpiteen aikana huutaa kuin palosireeni.
Satun soittamaan soittokunnassa kornettia(Trumpettia vastaava soitin), tuolla päräytin fanfaarit onnistuneen suorituksen päätteeksi. Muutamana iltana kun tuon tein, hiljeni äänentaso merkittävästi. Saman teen puhelinmyyjille.- just just
Joop, huutaa mitä huutaa, taitaa huutaa sitä kun ukko on niin huono...Vastahan tuo oli tutkittu, naiset eivät huuda nautintoaan vaan muuten vain. Joten voisivat pitää päänsä kiinnikin. Mutta jatka sinä trumpetin soittoa, aina kun akka kiikaa naapurissa.
- äänekäs narttu
Puoli nautintoa siinä menee jos pitäis hiljaa olla. Mut jokainen tyylillään äänillä tai ilman ja ennemmin kyllä kuuntelisin panemisääniä kuin tappelun mätkettä. Ei tarttis ainaka miettii pitääkö soittaa poliisille.
- kotka86868585
meilläkin on sama ongelma, täällä kotkansaarella :(, tein jo valituksen
- Nussimalla hiljaista
Voi vitsi, kun hienoa!!! Asun Lapissa ja naapurissa on 9 lasta ja 2 koiraa. Koirat yötä, päivää ulkona ja haukkuvat, aina, kun jossain liikahtaakin. Lapset onneksi sisällä kuitenkin yöt. Yksi, tai kaksi äänekkäämpää "nusuttelijaparia" voisi tulla luokseni kesällä kylään, vaikka viikoksi. Saisitte nusutella kodassa, tuossa ihan naapurin viressä ja huutaa niin paljon, kun haluatte. Minä tarjoan kodan käyttöönne ja vielä viikoksi ruoat.
- juiuigtguhij
ja vemputat käteesi kodan takana paneskelun tahtia mukaellen
- KolttaKanki55
Ei.. ehei kuule. Paneskelen samalla sen kodan seinään oksan reikään, tervasinkii sen jo valamiiksi.
- janimalmberg
Kannattaa muuttaa maalle asumaan omakotitaloon, jos ei kestä yöllisiä tai päivällisiä rakastelun ääniä. Kun muuttaa kerrostaloon niin sieltä kuuluu ääniä seinän läpi varsinkin jos on vanhempaa rakennusvuotta. Poraaminen ja työnteko, sekä kova juhlinta asia erikseen, mutta ei rakastelua voida kieltää toisilla on ääni on kovempi. Eli osta peltorin kuulosuojaimet niitä käyttää Puolustusvoimat ja ääni desibelit jää pieneksi. :)
- itse hankin häädöt
kyseisen kaltaiselle pariskunnalle, kun eivät oppineet nussimaan hieman
hiljempaa. Mahtoi heitä vituttaa hahah.
Kerrostalossa pitää ajatella muitakin naapureita. - härnä
Huuda sekaan vaikka postiluukun kautta "Hop hop" tai "Voi herranen aika mitä sieltä tulee..." Luulis auttavan ja naapurissakin älyttävän asian laita.
- kaikkea sitä...
Katellisten panettelua...jättäkää naapurit rauhaan älkääkä syöttäkö lapsille unilääkkeitä herranjumala sentään!!!! Sekopäitähän te ootte!
- jerppe.
Emme ole sekopäisiä! Sinä et ole moisia ääniä joutunut mitä ilmeisimmin koskaan kuuntelemaan joka yötä!
Meillä oli myös aikoinaan naapurina nuori pariskunta, joka nussutti harva se ilta ja yö tosi äänekkäästi. Yöllä saattoi sikeästä unesta herätä outoon rytmikkääseen natinaan, johon tuli mukaan voihkintaa. Voihkinta suureni ajoittain kovaksi huudoksi (naisen).
Se kyseinen naapurin nainen oli myös melkoisen hemaisevan näköinen ja olisin halunnut olla hänen miehensä paikalla, varsinkin öisin! Mutta olisi sekin narttu voinut olla vähän hiljaisempi niissä sänkytouhuissaan.
Kateellisia kyllä - mutta muista syistä!
- Hiljaa rapussa
Itselläni oli sama ongelma vuosia sitten.
Naapurin akka huusi koko toimituksen ajan, niin että siihen heräsi keskellä yötä.
Koirallani oli tapana alkaa haukkumaan moista meteliä.
Laitoin heille postiluukusta viestin et vois rajoittaa sitä metelöinti. Eipä auttanut, niin muutin pois.
Omistusasunnossa se ei tietenkään käy näin helpolla saati lapsiperheessä.
Itsellä nykyinen mieheni on aika moinen panokone eikä ihan hiljaisemmasta päästä. Välillä keskellä yötä mietin mitenköhän mahtaa naapuriin kuulua.
Jos aiheesta tulee valitus niin häpeän kyllä silmät päästä! - Hulluksi
Puhaltkaa joka päivä serpentiiniä niitten postiluukusta.
Luulisi niiden ymmärtävän, että nyt viiraa senverran, että palvelutaloon on muutettava. - KankiaKalle55
Se on kyllä maailman lyhin mies kun on pussit silmien alla:):)
- emerirtuskani
Juu,ja maailman lyhin nainen on sellainen jolla on VEITIKKA silmäkulmassa!
- Elukkatohtori
Kankialle Kallelle
Ruattista on löydetty maailman lyhin mies. Sen päälaki haisi jalkahielle!!!
- jor tikka
sanos muuta
- suukorvissa
Voi että :)
Naama korvissa vai ryytynyt. - 6+9
http://www.youtube.com/watch?v=CHxwTs4Fm3U&feature=fvwrel
itse olen käyttänyt tuota tekniikkaa asuntoa valittaessa.- Äinään Miäs
Missäs semmosta kivaa sais kun naapurien nusuttelua?
- uliuliuliuliullluuu
Itse pyytäisi ystävällisesti nussimaan päiväsaikaan.
- Kyllästynyt66
Eikun vaan sanomaan naapureille suoraan asiasta. Jos on normaalia porukkaa niin luulis äänet hiljentyvän.
Mun yläkerrassa vaan äänet koveni, ku sanoin. Nyt kolisteleevat päivälläkin, vaikuttaa tahalliselta. Seuraavana on vuorossa hallituksen yhteydenotto, jos ei yläkertalaisten äänet hiljene. - jfhiew
Silloin ku itse asuin kerrostalossa saimme eräänlaisen valituksen meidän yöllisistä touhuistamme. Tosin emme tehneet sitä yöllä vaan illalla mutta ilmeisesti se oli naapurille liikaa. Minulla kun sattuu pääsemään tuo ääni vähän lipsahtelemaan huippuhetkillä;) Emme edes tajunneet että seinät ovat niin ohuet (asuimme silloin ensimmäistä ja viimeistä kertaa kerrostalossa) että meidän puputtelu kuuluu naapuriin. Kerran kesken hehkumallisen hetken naapuri hakkasi täysiä makuuhuoneen seinään ja huusi raivoisasti HILJAAA!!!!!!! :DDDDD Kyllä toimi kun tajuttiin ettei me aivan hiljaa olla oltu.... Muutimme pois jonkun ajan päästä tapauksesta ja asumme nyt omakotitalossa landella...
- dsv
tottakai huora huutaa siitähän sille maksetaan.
- hahahhahahaahahah
ei naiset oo huoria, saa ne seksistä nauttia muutenkin :D taidat olla kateellinen??
- nusnuspuspus
Jotenkin tuli selkää riipivä pelko, että teksti on minusta. On tai ei, tekstin myötä rupesin miettimään omaa eläimellistä ääntäni. Hieman kiusallista olisi saada varoitus vastaavasta..
Saipahan miettimään! Itse yritän hillitä ääntäni. - sorry vaan teille...
Kyllä kun tänään vaimon kanssa harrastettiin sexiä keskellä päivää,niin varmaan kuului joka asuntoon.Hyvä että kukaan ei soittanut poliisia paikalle,äänestä päätellen olisi voinut kuivitella että "jotain"tapahtuu.Tapahtui hyvinkin kun laitettiin oikein huolella..Täytyy todeta että hyvää teki.Mutta huuto olisi voinut olla hieman hiljaisempaa"anteeksi naapurit"mutta kun hyvää tekee niin vaikeaa pidätellä..
- 1984................
Meillä kun nusutellaan niin siinä ei naapuria ajatella.Paitti kyllä naaapurin naistakin vois panna.
- Haista,
wittu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3472969Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591225- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837