Tykkäättekö eteerisestä naisesta tyyliin neito usvaisella suolla?
Entä naiset: pitääkö miehen olla vatsakas?
Tässä ikäryhmässä olevat
10
129
Vastaukset 10
- Mies 56.,-
En tykkää eteerisitä naisista vaan mieluummin kurvikkaista, oma-aloitteisista ja naisellisista naisista. Eteerisyyttä en koe naiselliseksi.
Olen mies mutta vastaan tuohon toiseenki . miehen ei pidä olla vatsakas, liikalihavuus ei ole kenenkään kohdalla kaunista tai terveellistä - Putkivalo
Heh, mitähän naisellista suolla on? Että saavat pelastaa neidon? Vai suoPursutko oli mielessä :)))
Tämä nainen vastaa: pelkkä kotivakuutus riittää, kiitos. Se korjaa suunnilleen sen saman kuin mieskin, ja antaa sydämentykytyksiä kun pitää maksaa. Lämmittää siinä vaiheessa kun jotain menee rikki. Huom. Kun. - Nainen pulassa;)))
Neito usvaisella suolla?;))) ainoa suo jonka tiedän toimii nyt VR:n varikkona;))) ja se oli suo silloin kun olin snadi;))) Mistä tuo suo? - neito pulassa? Sen ymmärtäisin..tai tuo sana neito? Tässä iässä;))) NAINEN pulassa?- sopisi pikemmin..;)))
Tsau:Friidu - .--.--.
Riittää, että mies on aivokas.
Jos tästä usvaiselle suolle lähtisin niin karpaloita etsimään enkä naisia...
Höh saattais olla molempia:) Just tänään töissä puhuttiin miten paljon on karpaloita ja niitä pitää kerätä.
Naisella pitää olla särmää!
Temperamenttia ja spontaania, tunteiden ohjaamaa toimintaa.
Tämä ei vastaa käsitystäni eteerisestä naisesta.- minä täältä huhuilen
Eipä miehen ulkonäöllä ole kauheesti väliä kunhan pään sisällä on jotakin mielenkiintoista. Laiska-lassen unelmanaisen piirteet sopivat hyvin myös unelmamiehelle. Ei vaan kukaan sellainen ole tullut ovelta hakemaan. Pitäis varmaan joskus käydä jossakin ihmisten ilmoilla, että sellaisen miehen tapaisi. Ei ole tullut vastaan metsäpoluilla, ei pitkospuilla eikä eräretkillä. Ei tullut vastaan lapissa vaellusreisullakaan. Pitää vaan jatkaa odottelua :)
- missä jäski?
Niin ja naisella täytyy olla monta akateemista tutkintoa ja ollut ammatti jne.
Laiska en ole.l
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591491- 251083
- 80955
- 65796
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 36730
- 47722
- 90713
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13690Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i16668- 114639
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 18512
- 41508
- 38506
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503