Eli joulu lahjaksi olisi tiedossa uusi objektiivi, mutta en oikeen tiedä mikä on hyvä mihinkin tarkoitukseen. Onko olemassa objektiivia jolla voi kuvata kauempana olevia kohteita ja myös joitan taidelähikuvia? Esimerkiksi loma matkoilla olisi mukava kuvata nähtävyyksiä jotka ovat hieman kauempana tarkemmin, toisaalta pidän myös taidekuvista joita otetaan aika läheltä.. Hinta EI saisi olla hirveän kallis, toivottavasti joku voisi auttaa! HELP ME (-:
objektiiveista 500D
5
141
Vastaukset
esim 18-200 lisi tietenkin kätevin ( yli500€) mutta photozonen sivuilla huonot arvostelut:
http://www.photozone.de/canon-eos/400-canon_18200_3556is?start=2
eli kaksi objektiivia jos saat puhuttua joululahjaan niin pyydä peruskitit:
18-55 is ja 55-250 is. hintaa niille tulee yhteensä n 300€ ja arvostelut niistä:
http://www.photozone.de/canon-eos/181-canon-ef-s-18-55mm-f35-56-is-test-report--review?start=2
http://www.photozone.de/canon-eos/194-canon-ef-s-55-250mm-f4-56-is-test-report--review?start=2
noilla saa ihan hyviä kuvia vaikka ovatkin halpoja.- Vinkkilinkki
Et mainitse jo sinulla olevista linsseistä. Mikä on "ei hirveän kallis?"
Tuossa muutama vaihtoehto. Olen kuvannut joskus noilla kaikilla kolmella ja hyviksi ne havainnut. Nykyisin käytössäni kumminkin valovoimaisemmat linssit.
Jos vain yhden linssin saat, niin sitten tuo 18-135 Se on mainio reissuputki tuohon hintaluokkaan. Jos kaksi linssiä saat, niin sitten 17-85 ja 70-300
Edullisimpia kauppoja voit katsella osoitteesta Hintaseuranta.fi
http://www.objektiivi.info/objektiivi_info/Canon/ef s 17 85mm f4 5 6 is usm/49
http://www.objektiivi.info/objektiivi_info/Canon/ ef s 18 135mm f3 5 5 6 is/518
http://www.objektiivi.info/objektiivi_info/Canon/ef 70 300 f4 0 5 6 is usm/409 - Canonisti minäkin
- f/2.8 100mm macro
- f/2.0 35mm - HELPHELP
itselläni siis kameran mukana tullut kai se ihan perusputki ja hintaa nyt en osaa sanoa, mutta siinä 300 e olisi ihan ok ? ei hirveästi ainkaan yli...
- Canon! ♥
Minulla on Canon EOS 500D ja siinä tuli mukana 18-55mm objektiivi ja 75-300mm objektiivi! Tuota 75-300mm objektiivia löytyy eri hintaisina mutta kannattaa käydä Vertaa.fi ssä katsomassa! :) Hinta ei ole niin paha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473