objektiiveista 500D

HELPHELP

Eli joulu lahjaksi olisi tiedossa uusi objektiivi, mutta en oikeen tiedä mikä on hyvä mihinkin tarkoitukseen. Onko olemassa objektiivia jolla voi kuvata kauempana olevia kohteita ja myös joitan taidelähikuvia? Esimerkiksi loma matkoilla olisi mukava kuvata nähtävyyksiä jotka ovat hieman kauempana tarkemmin, toisaalta pidän myös taidekuvista joita otetaan aika läheltä.. Hinta EI saisi olla hirveän kallis, toivottavasti joku voisi auttaa! HELP ME (-:

5

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim 18-200 lisi tietenkin kätevin ( yli500€) mutta photozonen sivuilla huonot arvostelut:

      http://www.photozone.de/canon-eos/400-canon_18200_3556is?start=2

      eli kaksi objektiivia jos saat puhuttua joululahjaan niin pyydä peruskitit:
      18-55 is ja 55-250 is. hintaa niille tulee yhteensä n 300€ ja arvostelut niistä:

      http://www.photozone.de/canon-eos/181-canon-ef-s-18-55mm-f35-56-is-test-report--review?start=2

      http://www.photozone.de/canon-eos/194-canon-ef-s-55-250mm-f4-56-is-test-report--review?start=2

      noilla saa ihan hyviä kuvia vaikka ovatkin halpoja.

    • Vinkkilinkki

      Et mainitse jo sinulla olevista linsseistä. Mikä on "ei hirveän kallis?"

      Tuossa muutama vaihtoehto. Olen kuvannut joskus noilla kaikilla kolmella ja hyviksi ne havainnut. Nykyisin käytössäni kumminkin valovoimaisemmat linssit.

      Jos vain yhden linssin saat, niin sitten tuo 18-135 Se on mainio reissuputki tuohon hintaluokkaan. Jos kaksi linssiä saat, niin sitten 17-85 ja 70-300

      Edullisimpia kauppoja voit katsella osoitteesta Hintaseuranta.fi

      http://www.objektiivi.info/objektiivi_info/Canon/ef s 17 85mm f4 5 6 is usm/49

      http://www.objektiivi.info/objektiivi_info/Canon/ ef s 18 135mm f3 5 5 6 is/518

      http://www.objektiivi.info/objektiivi_info/Canon/ef 70 300 f4 0 5 6 is usm/409

    • Canonisti minäkin

      - f/2.8 100mm macro
      - f/2.0 35mm

    • HELPHELP

      itselläni siis kameran mukana tullut kai se ihan perusputki ja hintaa nyt en osaa sanoa, mutta siinä 300 e olisi ihan ok ? ei hirveästi ainkaan yli...

    • Canon! ♥

      Minulla on Canon EOS 500D ja siinä tuli mukana 18-55mm objektiivi ja 75-300mm objektiivi! Tuota 75-300mm objektiivia löytyy eri hintaisina mutta kannattaa käydä Vertaa.fi ssä katsomassa! :) Hinta ei ole niin paha!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe