Ja miksiköhän...?
Luominen ei käy edes teoriasta.
23
102
Vastaukset
- Theoreetikko
Koska et ole vanhempiesi luomus, vaan sattuman oikku, Siittiösolut lensivät nimittäin spontaanissa kaaressa tyhjyydestä ja lauloivat T.Kansan äänellä: Mistä raskaus alkaa, sä tiedätkö sen. Munasolut vastasivat tyhjyydestä: Tahdon sulle olla hyvin hellä...
- Väärin meni
Munasolut vastasivat Mertarannan äänellä
" Taivas varjele mitä sieltä tulee "
" Sieltä tulee maali "
- kunhan vastaan!!
Täysin kattavat, tieteelliset perustelut sulla ainakin tuntuu olevan, lisäksi lyhyet ja ytimekkäät.
- kunhan vastaan!!
Kristityillä kun ei puolestaan ole MITÄÄN perusteluita huora-jeesus satujensa tueksi D
Avaaja niittasi uskovaisia siihen paikkaan, jossa pippelin pitäisi olla.. mutta niiden se onkin siinä, eli pikkulasten siellä.. ja Jeesushuora katsoo vierestä koska on vain Jumala -eikä-osaa auttaa! - uskis
kunhan vastaan!! kirjoitti:
Kristityillä kun ei puolestaan ole MITÄÄN perusteluita huora-jeesus satujensa tueksi D
Avaaja niittasi uskovaisia siihen paikkaan, jossa pippelin pitäisi olla.. mutta niiden se onkin siinä, eli pikkulasten siellä.. ja Jeesushuora katsoo vierestä koska on vain Jumala -eikä-osaa auttaa!Totta. Kun Kristinuskovaiset perustelevat ,eh heivä ode esaa orjoittaa kiihein.
JOpa oman Jumalan nimi kirjoitetaan väärin, ja selitetään 10000 sivua olematonta asiaa-
"Kun sydän on kuin huone täynnä Jeesusta, ei sinne mahdu toisten arvostusta"
- uskis
- Lara Lapio
Jumala ei ollut teorian oppitunneilla ja tarina ikään kuin uuvahti?
Kohta se taas alkaa. Käytännön luominen on lumen luomista ja kevääseen se luominen sitten tyssää.- isotontti
Jumalakin saisi ottaa osan talkoisiin, että voisi edes joskus luoda konkreettisesti
ainakin räystäiden alta
Ainta ero Joulupukilla ja jumalalla on se, kun lapselle kertoo Joulupukin olevan oikea, jonakin päivänä hän saa tietää totuuden, mutta aikuiselle, kun yrittää selittää, että jumalaa ei ole, voi helevetti mikä älämölö alkaa ja lässytykset heti päälle kuin mikäki pahanen lapsi.
"Ainta ero Joulupukilla ja jumalalla on se, kun lapselle kertoo Joulupukin olevan oikea, jonakin päivänä hän saa tietää totuuden, mutta aikuiselle, kun yrittää selittää, että jumalaa ei ole, voi helevetti mikä älämölö alkaa ja lässytykset heti päälle kuin mikäki pahanen lapsi"
Se johtuu siitä, että joulupukkia ei ole olemassa, mutta Jumala on olemassa.- ostalisääpahvia
Jaakob kirjoitti:
"Ainta ero Joulupukilla ja jumalalla on se, kun lapselle kertoo Joulupukin olevan oikea, jonakin päivänä hän saa tietää totuuden, mutta aikuiselle, kun yrittää selittää, että jumalaa ei ole, voi helevetti mikä älämölö alkaa ja lässytykset heti päälle kuin mikäki pahanen lapsi"
Se johtuu siitä, että joulupukkia ei ole olemassa, mutta Jumala on olemassa.No tuotko sitten jumalan näytille sanotaan vaikka vaikka senaatintorille niin näkee muutkin, loppuu tuo sopertelu;)
ostalisääpahvia kirjoitti:
No tuotko sitten jumalan näytille sanotaan vaikka vaikka senaatintorille niin näkee muutkin, loppuu tuo sopertelu;)
"No tuotko sitten jumalan näytille sanotaan vaikka vaikka senaatintorille niin näkee muutkin, loppuu tuo sopertelu;)"
Se ei muuttaisi asiaa miksikään, koska ateisti on jo etukäteen tehnyt päätöksen, ettei hän usko mihinkään jumalaan, vaikka olisi mitä todisteita.- J.P.
Jaakob kirjoitti:
"No tuotko sitten jumalan näytille sanotaan vaikka vaikka senaatintorille niin näkee muutkin, loppuu tuo sopertelu;)"
Se ei muuttaisi asiaa miksikään, koska ateisti on jo etukäteen tehnyt päätöksen, ettei hän usko mihinkään jumalaan, vaikka olisi mitä todisteita.Sinä olet päättänyt että Joulupukkia ei ole, mitkään todisteet ei kelpaa, koska et halua uskoa Joulupukkiin.
- Miksi ei kelpaa
Jaakob kirjoitti:
Se ei muuttaisi asiaa miksikään, koska ateisti on jo etukäteen tehnyt päätöksen, ettei hän usko mihinkään jumalaan, vaikka olisi mitä todisteita.Mutta kun minä olen etukäteen tehnyt päätöksen, että heti kun sinä tuot jumalasi näytille joko Senaatintorille, tai sitten suorana televisioituun YK:n yleiskokoukseen, jossa muutama siivekäs Herran enkeli lentelee ympäriinsä tehden voimallsia ihmetekoja - kuten parantaen kaikki läheisen sairaalan kuolemansairaat, herättäen kuolleista kaikki viereisen hautausmaan kuolleet, sekä pysäyttämällä sauvaa heilauttamalla viereisen Hudson-joen virtauksen, niin että joen rannalla olevat katsojat voivat kävellä joen pohjan poikki vesimuurien välitse vastarannalle, niin minä ihan aivan täysin satavarmasti uskon tähän Jumalaasi! Aivan varmasti!! En enää mitenkään voisi olla uskomatta!!!!!
Ja tämä ei voi mitenkään olla liikaa pyydetty, koska kaikki, siis aivan kaikki edellä esitetyt tapahtumat ovat suoraan raamatusta. Aivan kaikki. Mikä siis estää jumalaasi koskaan tekemästä mitään tuollaista? Mikä estää jumalaasi koskaan tekemästä yhtään mitään? Mikä voi estää kaikkivaltiasta? Joten miksi jumalaasi ei voi mitenkään havaita missään, varsinkaan ei missää teoissa, vaikka heti olisi uusi uskova tarjolla? Miksi ei kelpaa? Miksi sinun jumalasi ei halua minun uskovan, vaikka voisi koska tahansa saada minut uskomaan?
Siksi, koska luomisessa ei ole kysymys teoriasta, vaan totuudesta.
Maailmankaikkeus ei ole voinut luoda itse itseään tyhjästä, luonnonlait eivät ole voineet luoda itse itseään, yksikään atomi maailmankaikkeudessa ei ole voinut luoda itse itseään. Mikään ei ole voinut syntyä, ilman ettei sen alullepanijana olisi persoonallinen äly.
Siksi tiedämme, että Jumala on kaiken luoja ja että Hän on olemassa.- slobohoroko?
Tuolla Jaakobin perustelulla kierretään kehää koska mikään ei ole syntynyt ilman alullepanijaa ja hänen alullepanijansa alullepanijaa. Kyllä tuossa on sitten pantu.
Eli se persoonallinen älypanija olen minä, tulkoon nyt sanotuksi ettei jää mitään epäselvää tässäkään.
Ainoa asia mikä Jaakobin panijasta puuttui oli todisteet. slobohoroko? kirjoitti:
Tuolla Jaakobin perustelulla kierretään kehää koska mikään ei ole syntynyt ilman alullepanijaa ja hänen alullepanijansa alullepanijaa. Kyllä tuossa on sitten pantu.
Eli se persoonallinen älypanija olen minä, tulkoon nyt sanotuksi ettei jää mitään epäselvää tässäkään.
Ainoa asia mikä Jaakobin panijasta puuttui oli todisteet."Ainoa asia mikä Jaakobin panijasta puuttui oli todisteet2
Juuri se, että maailmankaikkeus ei voi itse synnyttää itseään, eikä luonnonlait voi synnyttää itse itseään, ovat todisteita siitä, että Jumala on olemassa.
Sitäpaitsi kukaan ei ole ateisti siksi, ettei olisi todisteita Jumalasta, vaan siksi, että he eivät halua uskoa Jumalaan.- J.P.
Jaakob kirjoitti:
"Ainoa asia mikä Jaakobin panijasta puuttui oli todisteet2
Juuri se, että maailmankaikkeus ei voi itse synnyttää itseään, eikä luonnonlait voi synnyttää itse itseään, ovat todisteita siitä, että Jumala on olemassa.
Sitäpaitsi kukaan ei ole ateisti siksi, ettei olisi todisteita Jumalasta, vaan siksi, että he eivät halua uskoa Jumalaan.Mutta kuka loi Jumalan?
- Missä faktat viipyy
Jaakob kirjoitti:
"Ainoa asia mikä Jaakobin panijasta puuttui oli todisteet2
Sitäpaitsi kukaan ei ole ateisti siksi, ettei olisi todisteita Jumalasta, vaan siksi, että he eivät halua uskoa Jumalaan."Sitäpaitsi kukaan ei ole ateisti siksi, ettei olisi todisteita Jumalasta, vaan siksi, että he eivät halua uskoa Jumalaan. "
Väärin mutta niin niin niin totaalisen väärin. Aivan täysin kammottavan väärin.
Mikään ei estä sinua esittämästä minulle koska tahansa sitovia ja kumoamattomia FAKTATODISTEITA jumalastasi. Paitsi tietenkin sellainen ikävä seikka, ettei sinulla ole mitään. Ei niin mitään. Minä haluaisin niin kovasti uskoa sinun jumalaasi, jos antaisit edes yhden todisteen miksi. Edes yhden FAKTAN.
Niin ja jos olet tyypilliseen hihhulityyliin täydellisen kykenemätön tajuamaan edes sitä, mikä on FAKTATODISTE, niin korostettakoon tässä erityisesti sitä, että se ei ole sinun (tai uskontoverisi) henkilökohtainen "kiva fiilis tästä" -kokemus. Se ei ole koskaan minkäänlainen kokemus. Se on tutkittavissa oleva fakta, jonka minä voin tutkia yhtä lailla kuin muutkin maailman ihmiset ja todeta samoin menetelmin sen juuti sellaiseksi faktaksi kuin väitettiin. Muuttumaton totuus joka on aina sama ja kokonaan riippumaton erilaisista uskonnollisista näkökulmista tai mielipiteistä.
Tätä todistetta ja faktaa jäämme siis (edelleenkin täysin turhaan) odottelemaan. Koska eihän sinulla koskaan ole mitään. Enkä ole kiinnostunut mielipiteistäsi. Vain niistä faktoista. Mielipiteesi voit pitää ihan omana tietonasi, ei kiinnosta.
- tiitus elimäe
Elämän synnyssä ja koko maailmankaikkeuden olemuksessa on kyllä hyvin
paljon luovuutta. Siitä ovat todisteena mm. kaikki kauneutta näkevät ihmiset ja erikoisesti erialojen suurenmoiset taiteilijat. Meidän mittakaavassa, Varmasti paljonkin suurenpaa luotua luovuutta on olemassa, jossakin kaukana.- bioteosofi
Biologinen maailma todistaa aivan samaa
- kkkkkkkkjkkkkkjjjjkk
Vitun pelle, mistä helvetistä päättelet "maailman luoneen itse itsensä"?? Voi Jeesuksen pallit! Siis oikeesti, sinä et kumoa ateistien väitteitä, olet vain laittanut totaalista passkaa suuhumme!
Asia on niin että kyseessä on ilmiselvä totuus joka selviää jo luontoa tarkkailemalla ettei siitä tarvitse luoda teorioita.
Tollaiset evoluutio, alkuräjähdys ja me ollaan ihmisiä vain sattuman takia tollaset teoriat on hanurista.
Ei mikään ihme että osa nuorisoa käyttäytyy nykyään koulussa apinan tavoin kun kerran on iskostettu että ollaan apinasta.- slobohoro
Se ilmiselvä totuus luonnosta jäi sinulta sanomatta, voistko jo viimein kaivaa ja kertoa?
Mielestäsi on varmaankin perin outoa kun television tiededokumenteissa ja tieteen julkaisuissa kerrotaan evoluutioteoriasta vahvimpana faktana ja teoriana maapallon elämän kehittymisessä.
Jokainen voi todeta apinan ja sen eri rodut mutta jumalaa ei ole todistettavasti nähnyt kukaan. Ei liene ihme että jumaluskovia pidetään täysin nyrjähtäneinä vailla realistista maailmankuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785