Hei,
Onko kellään kokemuksia air finland holidayssin matkoista ja tietysti mielellään kuulisin kokemuksia myös ko. hotellista?
Air finland holidays/Ifa interclub san augustin
4
223
Vastaukset
Hotellista ei ole kokemusta, mutta matkanjärjestäjästä sen sijaan erittäin huonoja kokemuksia. EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN !!! Välttelevät vastuuta, palvelu oli erittäin huono myös matkakohteessa. Opas valehteli päin naamaa. Olin pyytänyt merinäkölahuoneen, jollainen oli kuvastossa. Arvatkaa sainko ? PYYNTÖ EI KOSKAN EDES VÄLITTYNYT HOTELLIIN ja hotellin vastaava kertoi, että heillä on sopimus tämän matkanjärjestäjän kanssa ainoastaan niistä surkeista huoneista.
Lopulta itse taistellen sain uuden huoneen kun lomastani oli mennyt kaksi päivää hukkaan, mutta lisämaksua 15 euroa / vrk vastaan. Siis 75 euroa lisöäää jo ennestään kalliiseen hintaan ja kaksi päivää lomasta täysi pilalla.
Opas kyllä lupasi kaikenlaista, vaikka hyvin tiesi etteivät nämä kuvissa näkyvät huoneet ole heidän asiakkailleen. Säälittävää, väärää markkinointia !!!- +0+
Tää oli varmaan vitsi. Ainakin sain hyvät naurut, kittos!
Huonetoivomukset kannattaa lähettää suoraan hotelliin. Käsittääkseni juuri mikään matkanjärjestäjä ei välitä huonetoivomuksia eteenpäin. Suurin osa jopa kertoo sen.
Itse olen aina saanut juuri sellaisen huoneen kuin olen pyytänyt. Joskus en ole ihan tajunnut mitä olen pyytänyt. Puerto de la Cruzin San Felipessä sain melkein ylimmän kerroksen huoneen (muistaakseni 17 kerros) kun pyysin huoneen mahdollisimman ylhäältä ja Teiden puolelta. Tuota kerrosta ylempänä oli vain joitain erikoishuoneita. Tuo pyyntö ei vain ollut kovin järkevä korkeanpaikankammoiselle.
Perusvastaus hotelleilla on ollut "Teemme parhaamme mutta emme lupaa mitään." Yleensä toivomuksen esittäneet saavat toivomansa huoneen, koska niin harva esittää toivomuksia. Eri asia sitten se, jos matkanjärjestäjällä on sopimus vain huonommista huoneista. Olen myös saanut hyvän huoneen silloin kun en ole osannut esittää minkäänlaista etukäteistoivomusta.
Silläkin saattaa olla merkitystä, että olen keski-ikäinen, harmaatukkainen mies ja yleensä minulla on pikkutakki päälläni hotellille tullessani. :) Muutenkin yritän tehdä kohteliaalla kaytöksellä hyvän vaikutuksen heti hotellille tullessani.
Kerran olen ensimmäisen päivän jälkeen pyytänyt huoneen vaihtoa ja se on onnistunut heti huomattavasti parempaan huoneeseen.- parasmummityttö
Kyllä se varmaan useimmiten sujuu, jos ei ole kyseessä Air Finland matkanjärjestäjä. Olen tehnyt elämäntyöni Finnairilla ja matkustellut vapaalipuilla.
Vaikka asuin milloin mitenkin, niin tämän hotellin henkilökunta oli ehkä kaamein kaikista. Ja hotelli Marietta Playa del Inglesissä.
JOKAINEN VALEHTELI SEN KUN KERKISI, opas kaiken kärjessä.
Henkilökunta valheineen vaihtoon , kokit OK.
Eli menkää muulla matknjärjestäjällä niin homma varmaan hoituu ja säästytte pettymyksiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316266- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833363- 132984
- 292302
- 122297
- 1621926
- 251822
- 281564
- 1051392