Tytöillä sixpack?

TyttövainJT

Mitä mieltä pojat ovat siitä, jos tytöillä on sixpack? Vaikka sillä olekkaan mitään merkitystä, mutta kiinnostaa tietää :DD

Ite oon halunnu jonkin aikaa. Nyt näkyy vatsalihaksia jännittämällä♥ Treenaan todellaki lisää, niin lähellä se on jo :))

20

2698

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojunpoikanen

      Olishan se söpöä, kun ittelläki on.

    • andeinerseite

      hei kerrotko TyttövainJT miten treenaat, kuinka paljon kerralla, mitä teet, kuinka kauan? monesti viikossa. ja kuin pitkään oot treenannu jo! täällä ois kans tyttö joka haluis sixpackin mut tarttee motivaatiota!=)=)

      • Wiiiiiiiiiiii

        No tottahan vatsaluhakset kuuluvat jokaisen tytön parhaisiin piirteisiin kunhan et tarkoita ihan tosissaan isoja neliöitä, ne ei oikeen himottele. Ja vatsalihakset lähtee iha mite vaa reenailet vaikka 100kertaa päivässä jos pystyt. Sit jos taas haluu isot niin 1-2kerta viikossa toistoja 10 lähettyviltä painoilla tai raskaammilla liikkeillä ja ainakin yhteensä 10 sarjaa vaikka eri liikkeillä tehden. Mut tytöille varsinki suosittelisin ekaa vaihtoehtoo,näyttää niin paljon paremmalta.


      • hehe.

        TyttövainJT miten treenaat? Istun tietokoneellani 24h/vrk.


      • TyttövainJT

        Juoksen, vatsa- ja selkä lihaksia, joskus myös ihan kunnon kuntosali treeni. Vatsa- ja selkälihaksia teen 3x50 ja juoksen 15min-1h, riippuu aivan säästä. Yleensä päivittäin, mutta joskus en tee jotain noista :) Ja kuuntelen kehoani, eli jos tuntuu etten pysty, niin silloin en tee aivan kaikkea.


    • Kyllä, vatsalihakset tytöllä voisi olla jopa seksikkäät.

    • eemeli10v

      moi oon eemeli ja oon kymmenen vuotta mulla ei ole six pakia mut en mä tarvii koska en mul ei ole kavereita



      moikka

      • Älä valehtele

        Tältä jätkältä vasta kavereita löytyyki. Peukku ylös, jos oot Eemelin kaveri!


    • hyh hyh hyh hyh

      Hyh hyh. Kyllä on epäseksikästä.

    • Uuh...

      Mikään ei oo upeempaa ku sixpack tytöllä jos on myös habaa ja hartioita. Oi juma...!

    • fghdfghdfgh

      Itse en henk. koht. pidä koska vihaan ajatusta että likka olisi jotenkin niskan päällä.

    • O.O.I

      musta ainakaan semmonen kunnon sixpack ei oo seksikäs mutta jos joku ihan pieni nii mikä ettei kunha naiselliset muodot jää =P

    • 34234

      Mä oon joskus miettinyt, että suurimmalla osalla (hyvin laihoistakin) tytöistä on semmonen "pullukka" maha, sellane että näkyy paidan läpi, ei siis mikkään paha oo, mutta mietin että miks monetkaa ei treenaa?

      Itelläni on semmonen lievä päkki, en halluu mittään kauheeta ku se näyttäs varmaan melko karseelta, mulla ainaki.

    • uliuliuliuli666

      Monilla naisyleisurheilijoilla on sixpack juuri minun makuuni.

    • öämm

      Kuules "34234", näillä aika "suurimmalla osalla" tytöistä on tuo "pullukka maha, koska menkat ovat jo alkaneet, eli vatsan alue on saanut naisellista pyöreyttä :)

    • TyttövainJT

      Kiva ko ees jotku on vastanu :) Mutta, ne jotka treenaa, niin syökää! Itse unohdan monesti syödä... Sen huomaa varsinkin illalla kun on aina se huono olo. a myös siitä, että vaikka lihaksia on, niin siltikki oon hieman alipainoinen...

      • Anonyymi

        Mä oon. Poika 13 v ja mä oon laiha mutta multa näkyy sixpack kunnolla 🤨


    • Anonyymi

      Kaua meni et alko näkyy ja mitä söit ku teit tuota oliko ihan normi ruokaa vai pitikö vaihtaa? Sori ku tulee pari vuotta jäljes kysymys.🤣

    • En ole varma mitä pojat ajattelee... Mutta itse olen 14v tyttö 167cm pitkä ja mulla näkyy sixpack ja en ole treenannut kunnolla silloin tällöin venyttelen ja teen vatsalihaksia mutta kävelen päivässä 3-5km.

      • Vastaan nyt kun sanoit että et tiedä mitä pojat ajattelee ja mulla on tylsää. Ite 15 ja omastamielestä (en muitten mielipiteitä voi tietää) en tykkää kauheesti sixpackeist. Semmonen pieni on joillain ihan kiva, mut tykkään eniten siitä että ei näy sixpack mutta pieni vatsa. Eli treenattu siihen asti ettei kuitenkaan sixpackia näy. Joo ketää ei oikeesti varmaa kiinosta, mut vastasin kuitenki hyvästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe