Lomalle tammi-helmikuun vaihteessa,ongelmana valinnan vaikeus

miniminä

Eli lähdössä 2 aikuista ja 2 alle kouluikäistä vedestä pitävää lasta. Teneriffalla oltiin viimeksi ja nyt johonkin muualle. Aika tammikuun loppu tai helmikuun alku.

Seuraavat kohteet nyt listalla eli

Gran Canarialla
Amadores, hotelli Eden
Playa del cura
Maspalomas, Dunas Maspalomas

Lanzarote,Flamingo Beach Resort tai Sol Lanzarote

Fuerteventura Caleta de fuste,Elba Sara

Myös San Agustinissa olis Air Finlandin kautta yks hotelli,mutta epäilyttää kyseinen firma

Eli kaikki kokemukset kyseisistä paikoista ja hotelleista otetaan innolla vastaan. Googlettanut olen ja paljon.

6

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilperi571

Amadoresin aluetta yli 10v seuranneena aloittaisin valinnan siitä. :)
      Yksi parhaimmista ellei paras uimaranta koko saarella.
      Erilaisia kuvallisia kertomuksia joihin Amadoreskin liittyy löytyy monestakin mun kirjoittamasta sepustuksesta tuolta:
      http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewforum.php?f=16

• miniminä

Amadores ja Fuerteventura ovat tällä hetkellä vahvimmat vaihtoehdot. Ekassa ranta olisi upea ja suojainen,mutta se nousu. Kyllä kunto kestää,jos vaan rattailla pääsee kulkemaan,ettei tartte rappuja käyttää.

Fuerteventuralla huolestuttaa sää,siellä taitaa aina tuulla ?! Mutta eikös se tuulinole kuiteskin lämmin?

• 1+1

Leikki-ikäisten lasten kanssa ehdottomasti Lanzarote jossa hyvät ja turvalliset rannat sekä paljon mielenkiintoista nähtävää ja koettavaa koko perheelle. Siisti ja rauhallinen kohde muttei mikään huopatossutehdas.

• Dunas Maspalomas on hyvä hótelli. kilometrin tai parin päässä (kevyen liikenteen väylää pitkin) on upeat hiekkarannat.

Suosittelen all inclusiveä ja sviittipuolta. Sviittipuolta suosittelen nimenomaan all inclusiven kanssa, koska sviittipuolen ravintola on parempi. Sviittipuolen all inclusivella saa käyttää myös normipuolen baareja ja ravintoloita. Sviittipuolen bungaloweissa ei ole keittiötä.

• En missään nimessä suosittele Air Finland Holidays matkoja kenellekään. Olin heidän matkallaan Inglesissä ja surkeaa toimintaa koko heidän juttunsa lennosta alken. Esitteessä on upeita kuvia huoneista, mutta ei kannata haaveilla niihin pääsystä. Heidän sopimushuoneensa ovat ne kadulle päin olevat huoneet, joista ei esitteessä puhuta mitään. Jos laitat varaukseen toivomuksen merinäköalasta se ei edes välity hotelliin. Opas valehteli päin naamaa sujuvasti. Karttakaa kyseistä yhtiötä !!!

• miemie"

Me oltiin myös viimeksi Teneriffalla ja nyt ollaan EHKÄ lähdössä Lanzarotelle Flamingoon. Pääsis tyttäremme 4v. bamse-kerhoon. Se on yksi tärkeä kriteeri meillä matkan valinnan suhteen, vielä tässä elämänvaiheessa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11233
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2222
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1619
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe