Minä ja vierailijat...

mitensaankiinni

Olen melko uusi käyttäjä. Vieraita näkyy käyvän laskurin mukaan useita päivässä mutta kukaan heistä ei jätä merkkiäkään siitä käynnistä...??? eikö ne pitäisi näkyä siellä "vierailijat" näytöllä.??
Minulla kaikki ruksit sallivat kaiken...mutta ei vaan toimi....
Onko kellään muulla samaa kokemusta ja havaintoa.???

62

560

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Nähdäksesi vierailijoiden tiedot Vierailijat-sivulla, pitää sekä sinulla ja vieraallasi on yksityisyysasetuksissa tila, jossa kaikki näkevät kaiken. Kerroit, että sinulla on tämä asetus kohdillaan. Tällöin siis vieraillasi on suojatumpi profiili, eikä käynnistä jää jälki kuin laskuriin.

      Terveisin,
      Suomi24

      • mitensaankiinni

        Heippa...
        ..ei mene noin...molemmilla on asetukset niin että ne sallivat kaiken näkyvyyden..
        ..ja olen monille uusille lähettänyt kauniin kyselyn, että näkyykö vierailijat...niin kellään ei ole näkynyt.....eli viimeisen päivityksen jälkeen siellä jotakin todella pahasti vialla...
        ..myös chat-huoneissa ihmetelllään vähän väliä sitä kun vierailijat eivät näy...
        ..jos yhtään apua, niin voin lähettää oman nikkini sinne ja voitte vierailla...vaan ette uskalla...
        ..


      • jotain vikaa?
        mitensaankiinni kirjoitti:

        Heippa...
        ..ei mene noin...molemmilla on asetukset niin että ne sallivat kaiken näkyvyyden..
        ..ja olen monille uusille lähettänyt kauniin kyselyn, että näkyykö vierailijat...niin kellään ei ole näkynyt.....eli viimeisen päivityksen jälkeen siellä jotakin todella pahasti vialla...
        ..myös chat-huoneissa ihmetelllään vähän väliä sitä kun vierailijat eivät näy...
        ..jos yhtään apua, niin voin lähettää oman nikkini sinne ja voitte vierailla...vaan ette uskalla...
        ..

        Sen viimeisen yhteisöpäivityksen jälkeen yhtään uutta vierailijaa ei näy
        vierailijat sivulla. Testasimme muutama viikko sitten asian tyttäreni kaverin
        kanssa, hänellä kun on myös minä-profiili täällä suomi24 yhteisössä.
        Hän kirjautui minä-sivulleen ja kävi sivullani vierailulla. Sen jälkeen itse
        kirjauduin minä-sivulleni katsomaan vierailijat-listaa, hänen käyntiään,
        kuvaansa eikä mitään "jälkiä" näy vierailijat-sivullani hänen käynnistään.
        Kummallakin oli asetukset niin, että kaikki näkyy kaikille.


      • jotain vikaa? kirjoitti:

        Sen viimeisen yhteisöpäivityksen jälkeen yhtään uutta vierailijaa ei näy
        vierailijat sivulla. Testasimme muutama viikko sitten asian tyttäreni kaverin
        kanssa, hänellä kun on myös minä-profiili täällä suomi24 yhteisössä.
        Hän kirjautui minä-sivulleen ja kävi sivullani vierailulla. Sen jälkeen itse
        kirjauduin minä-sivulleni katsomaan vierailijat-listaa, hänen käyntiään,
        kuvaansa eikä mitään "jälkiä" näy vierailijat-sivullani hänen käynnistään.
        Kummallakin oli asetukset niin, että kaikki näkyy kaikille.

        Tuu mun profiilin niin klikkaan sua, mutta vain jos ET ole homo ETKÄ islamisti minä en tahdo klikkailla homojen enkä islamistien kanssa.


      • kaavanaama

        Helou...
        Kun meidän käyttäjien tekemiä virheilmoituksia ei millään tavalla huomioida eikä noteerata, niin teenpä näin...lähetän viestin sinulle ..suomi24....kerrohan ...näetkö profiili-kuvani...näetkö sen vierailijoiden joukossa ??...
        ..virhe ollut jo todella hyvin pitkään ja me käyttäjät olemme sitä täällä keskenämme monesti kokeilleet ja testanneet.....ja se vierailijoiden näkyminen ei todellakaan toimi...
        Ehkä jotakin tapahtuu jos nyt siellä ystävällisesti jatkat tietoa ylläpidolle...


    • mitensaankiinni

      Heippaa....
      Joo, kyllä se niin vaan on, ettei ne vierailijat näy...mutta mikä pahinta niin vaikka ylläpidolle ilmoittaa virheistä, niin sieltä ei vastata eikä tehdä mitään....
      Sehän olisi helppoa pistää tiedoituksiin että virhe on tiedostettu ja odottaa korjausta...mutta ei...

    • kr

      Olen ihan saman huomannut,eli ei näy vieraat. Olen siitä ylläpidolle jo monta kertaa tehnyt ilmoituksen,tuloksetta.

      Aina vaan väitetään,että asetukset profiilissani ei mahdollista vieraiden näkymistä.

      Ihan puppua.

      • kokeile piruuttas

        Kokeilkaas ihmiset, tehkää uusi minä profiili ja vierailkaa sillä uudella
        profiililla sivullanne. Vierailua ei näy, ainoastaan siihen vierailijat tänään
        laskuriin tulee 1 vierailija lisää. Sen jälkeen lisätkää se uusi minä profiili
        seurattavat listalle, siinä se uusi profiili näkyy, mutta ei näy vierailijat
        sivulla. Eli kyllä siinä vierailijat osiossa on jotain häikkää.


    • mitensaankiinni

      ...on kokeiltu ja tehty uusi profiili...ei toimi, ei.....vierailijoiden lukumäärä useita kymmeniä mutta yhtään profi-kuvaa ei näy......jos se on rukseista kiinni, niinkuin ylläpito usein vastaa, niin silloin ne yksityistietojen ruksit eivät päivity perille....niitäkin on ristiin rastiin kokeiltu...
      ..joten ei muuta kuin kesäinen versio takaisin....tulkoon sinne tilastolaskuriin tiedot sitten ihan millaisina tahansa...se ei haittaa toimintaa....pelkästään nostaa itsetuntoa kun satoja vierailijoita....mutta paljon parempi kuitenkin sillä tavalla...

      • yks. as. ei pelitä??

        Se vika on varmaan siellä yksityisyysasetukset osiossa.
        Jos etsii haulla omaa profiiliaan yhteisöstä, sitä ei löydy
        vaikka kaikki asetukset on niin, että sen pitäisi näkyä kaikille.
        Itse etsin juuri niillä tiedoilla omaani, mitä olen ruksittanut siihen
        profiilin perustiedot kohtaan, "siviilisääty:, kotimaa:, etsin: ym.
        ja hain kuvallisia profiileja, jotka on kirjautuneet viikon sisällä,
        en löytänyt omaa profiiliani sillä haulla, vaikka kaikki ruksit on
        niin, että se näkyy kaikille.
        Ne yksityisyysasetukset ei taida oikein pelittää, vaikka kuinka
        ruksailisi niitä niin, että profiili näkyy kaikille.


    • mitensaankiinni

      Minulla kyllä taitaa ne yksityisyys-asetukset jotenkin toimia sillä oman nikin haku yhteisöstä onnistuu...saman teki haku-tageilla haku....
      Tässä eniten hämmästyttää ylläpidon toiminta....vaikka kuinka tarkkaan selittää virheen, niin mitään ei tapahdu, ei edes tiedotusta voi laittaa.....
      Olen useimpien uusien kanssa (ottanut nikit ylös) asiasta kirjoitellut...kaikkia harmittaa kun näkevät että ollut monta vierailijaa, mutta yhteenkään ei pysty ottamaan yhteyttä...nämä uudet kyllä näkyvät siellä viestien puolella...

      • jou lupukki

        Viestit tulee uusilta kävijöiltä perille ja jos lisää jonkun uuden seurattaviin,
        niin siellä Seurattavat sivulla kyllä näkyy sen uuden 'seurattavan' kuva,
        mutta Vierailijat sivulle ei päivity ketään uusia naamoja, ne vanhat kävijät,
        jotka kävi ennen sitä minä sivun päivitystä, kyllä näkyy.
        Jos se Vierailijat sivu on nykyään ihan out of order ja poissa käytöstä,
        eikä sinne tule enää päivittymäänkään ketään uusia naamoja jatkossa,
        niin sen sivun voisi vallan poistaa turhakkeena koko minä systeemistä.


    • mitensaankiinni

      Taitaa minulla toimia samalla tavalla...siis viestien ja seurattavien kautta......mutta kun niitä viestejä tulee alkuaan perin niukasti, jos yhtään....niin vaikea niiden lähettäjiä on seurantaan liittää.....ja mitä tästä asiasta keskustellut, niin juuri ne vierailijat enemmän kiinnostaisi.
      Jos vierailijat-sivu on poisto listalla, niin siitähän ylläpito selviäisi helposti ...pelkällä ilmoituksella.......toisaalta monien mielestä juuri se on koko Minän ja Yhteisön juju...

    • moi sullekin

      Moi...
      Olen uusi "MINÄ" täällä ja tosiaan, vierailijoita yli 40, mutta kenestäkään ei mitään tietoa ?
      Tekisin varmasti vastavierailun, mutta en tiedä kenelle mennä...

      • kr

        Sama juttu.
        Kyllä on vaikeaa yllä pidolla saada tuo kuntoon.


    • Hei käyttäjät,

      Kiitos viesteistänne ja pahoittelut hitaasta reaktioajasta. Selvitämme tätä ilmiantamaanne ongelmaa, ja pyrimme korjaamaan mahdolliset virheet. Ongelman selvittämistä auttaa (tässä ja myös muissa pulmatilanteissa), jos jätätte viestit nimimerkeillänne, joita ongelma koskee. Silloin pääsemme nopeiten ongelmaan käsiksi.

      Kiitos kärsivällisyydestänne!

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • korjatkaa laskuri

        juu ja nyt joulun aikaan jokainen rekattu vierailija tuo mukanaan kymmeniä vierasmäärään, satoja päivässä, ei voi pitää paikkaansa, missä vika?


      • korjatkaa laskuri

        Voisitteko edes vastata ja kertos mikä mättäää.?


    • Hei,

      Kiitos palautteestasi. Voisitko tarkentaa ongelmaa? Eli jos rekisteröitynyt käyttäjä käy profiilissasi, hänen käyntinsä moninkertaistaa kävijämäärän - tätäkö tarkoitat? Milloin tämä ongelma tarkalleen on ollut ja jatkuuko se edelleen?

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • korjatkaa laskuri

        Erään kaverini vierailijamäärä on kasvanut viikossa 1500 kävijällä, joka kerta kun hänellä käy rekattu, tämä lisää kävijämäärää kymmenillä, päivän aikana sadoilla kävijöillä.
        Ongelma alkoi joulun alla ja jatkuu edelleen.
        Itselläni ei tuota ongelmaa ole, vaan kävijämäärä on normaali, rekattuja muutama päivässä ja sen lisäksi kai rekkaamattomia joitakin.
        Kuinka jollakin voi tulla noin mahdottomia vierasmääriä, en ymmärrä?


      • testing....

        Hei Elina!

        • Tila: Online
        • Kirjautunut viimeksi: 30.12.2011 9:37
        • Liittynyt jäseneksi: 17.11.2000
        • 0 vierailijaa tänään
        • 1367 vierailijaa yhteensä
        Yllä oleva tilasto on kopioitu klo 12:33

        Alla oleva tilasto on kopioitu klo 12:42
        • Tila: Online
        • Kirjautunut viimeksi: 30.12.2011 9:37
        • Liittynyt jäseneksi: 17.11.2000
        • 1 vierailijaa tänään
        • 1386 vierailijaa yhteensä

        Huomaatko muutoksen vierailijoita yhteensä määrässä?


      • testing...
        testing.... kirjoitti:

        Hei Elina!

        • Tila: Online
        • Kirjautunut viimeksi: 30.12.2011 9:37
        • Liittynyt jäseneksi: 17.11.2000
        • 0 vierailijaa tänään
        • 1367 vierailijaa yhteensä
        Yllä oleva tilasto on kopioitu klo 12:33

        Alla oleva tilasto on kopioitu klo 12:42
        • Tila: Online
        • Kirjautunut viimeksi: 30.12.2011 9:37
        • Liittynyt jäseneksi: 17.11.2000
        • 1 vierailijaa tänään
        • 1386 vierailijaa yhteensä

        Huomaatko muutoksen vierailijoita yhteensä määrässä?

        Elina!

        Unohdin kertoa, kopioidut tiedot ovat sinun profiilistasi.


      • minäkin huomasin
        testing.... kirjoitti:

        Hei Elina!

        • Tila: Online
        • Kirjautunut viimeksi: 30.12.2011 9:37
        • Liittynyt jäseneksi: 17.11.2000
        • 0 vierailijaa tänään
        • 1367 vierailijaa yhteensä
        Yllä oleva tilasto on kopioitu klo 12:33

        Alla oleva tilasto on kopioitu klo 12:42
        • Tila: Online
        • Kirjautunut viimeksi: 30.12.2011 9:37
        • Liittynyt jäseneksi: 17.11.2000
        • 1 vierailijaa tänään
        • 1386 vierailijaa yhteensä

        Huomaatko muutoksen vierailijoita yhteensä määrässä?

        Juuri noin tapahtuu, kun rekattu käy profiilissa niin vierailijamäärä lisääntyy joskus jopa kymmenillä.
        Eikä nää kykene vastaamaan mistä se johtuu. :((


      • testing....

        Tässä vielä muutama lisäesimerkki, ihan vain huvikseni tehtynä, yhtälailla voisitte itsekin vaikka huviksenne testailla.


        Uusimmat käyttäjät listalta yhden profiilin tilastoa jossa on syytä kiinnittää huomiota kuinka vajaassa vuorokaudessa tänään kävijämäärät ovat moninkertaistuneet yhteismäärässä.
        • Tila: Offline
        • Kirjautunut viimeksi: 30.12.2011 0:11
        • Liittynyt jäseneksi: 30.12.2011
        • 33 vierailijaa tänään
        • 225 vierailijaa yhteensä

        • Tila: Offline
        • Kirjautunut viimeksi: 30.12.2011 0:11
        • Liittynyt jäseneksi: 30.12.2011
        • 40 vierailijaa tänään
        • 367 vierailijaa yhteensä

        Seitsemän vierailijan lisä käynti kopiointien välillä on kovasti kasvattanut yhteismäärää!


        Pistänpä vielä Top-3 listalta yhden profiilin tilastot
        Tästä taas näkee kuinka hurjasti vierailijoiden yhteismäärä lisääntyy hurjasti kun vierailijoita yhteensä on käynyt muka tolkuttomasti.

        • Tila: Offline
        • Kirjautunut viimeksi: 23.12.2011 1:28
        • Liittynyt jäseneksi: 23.12.2011
        • 17 vierailijaa tänään
        • 294054 vierailija yhteensä


        • Tila: Offline
        • Kirjautunut viimeksi: 23.12.2011 1:28
        • Liittynyt jäseneksi: 23.12.2011
        • 18 vierailijaa tänään
        • 294818 vierailija yhteensä

        Ei millään pahalla, ajattelin vain näin rautalangasta vääntää sen mikä ihmisiä ihmetyttää noissa laskureissa.


    • tyytyväinen

      ...ei minulle ainakaan tullut yhtään ylimääräisiä vieraita sinne päivän laskuriin.....

      • korjatkaa laskuri

        ei mullekaan, mutta joillekin tulee hirveitä määriä.


      • Normaali
        korjatkaa laskuri kirjoitti:

        ei mullekaan, mutta joillekin tulee hirveitä määriä.

        Mä olen ihmetellyt jo pitkään joidenkin profiilien kävijämäärää. Olen vain ajatellut että niillä on paljon kavereita;D


    • Hei käyttäjät,

      Kiitos viesteistänne. Tutkimme ongelmaa heti kun vuosi on saatu vaihdettua ja pyrimme pitämään teidät ajantasalla.

      Iloista uutta vuotta teille kaikille!

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • v.isitor

        Jos ja kun sitä Vierailijat sivua kohennellaan joskus, niin olis kiva,
        että niitä vierailijoita näytettäisiin enemmän kuin vaan yksi sivullinen.
        Näkyyhän niitä Kuulumisia/Vieraskirja -kommenttejakin monta sivua.
        Nyt siinä Vierailijat sivulla näkyy vain ne, jotka kaikkein ahkerimmin
        kirjautuvat onlineen Yhteisössä, sellaisia vieraita ei näy, jotka
        käyvät harvemmin onlinessa, ne ovat tavallaan "piilossa" sen
        Vierailijat sivun ulkopuolella. Ne samat profiilit, jotka aina roikkuu
        onlinessa, eli ovat esillä siinä Vierailijat sivulla jatkuvasti, vaihtaen
        vain paikkaa, alkaa kyllästyttää.


      • testing....

        Moro Elina!

        Uuden vuoden lupauksena voisitte toteuttaa käyttäjien toiveita ;)
        Sitenhän vuodesta 2012 tulisi paljon iloisempi.

        1. yhteisön etusivulle viimeksi sisään kirjautuneet
        2. vieraskirjaan useamman henkilön mahdollisuus kommentoida päivitystä suoraan päivityksen alle
        3. vierailijasivustolta voisi poistaa ne turhat järjestä-toiminnot, yksinkertaistaa sivua ja laittaa käyntipäivämäärät näkyville
        4. takaisin kevättalvella 2011 ollut kaikkien kävijöiden näkyvyys, sivut lisääntyivät sitä mukaa kuin kävijöitä tuli lisää
        5. samojen asioiden näkyvyys kahdella eri sivustolla (kuulumiset ja uutta osio) on todella outoa
        6. laskurit kuntoon

        Hyvä uudistus oli kun yksityisasetuksista voi valita voiko vierailijat kirjoittaa vieraskirjaan vai ei. Tästä kiitos!

        Yhteisön ja minä profiilien palvelun kuvaus ja ohjeistus on vanhentunut!!

        Odotimme että joulupukki nuo kuusi kohtaa olisi antanut käyttäjille lahjaksi.
        Paremman uuden vuoden toivossa odotamme että Nuutti-pukki toimittaisi nuo lahjat jo viimeinkin perille.


        Iloista vuoden vaihtumista ja olkaa varovaisia ilotulitteiden kanssa ;)


      • testing.... kirjoitti:

        Moro Elina!

        Uuden vuoden lupauksena voisitte toteuttaa käyttäjien toiveita ;)
        Sitenhän vuodesta 2012 tulisi paljon iloisempi.

        1. yhteisön etusivulle viimeksi sisään kirjautuneet
        2. vieraskirjaan useamman henkilön mahdollisuus kommentoida päivitystä suoraan päivityksen alle
        3. vierailijasivustolta voisi poistaa ne turhat järjestä-toiminnot, yksinkertaistaa sivua ja laittaa käyntipäivämäärät näkyville
        4. takaisin kevättalvella 2011 ollut kaikkien kävijöiden näkyvyys, sivut lisääntyivät sitä mukaa kuin kävijöitä tuli lisää
        5. samojen asioiden näkyvyys kahdella eri sivustolla (kuulumiset ja uutta osio) on todella outoa
        6. laskurit kuntoon

        Hyvä uudistus oli kun yksityisasetuksista voi valita voiko vierailijat kirjoittaa vieraskirjaan vai ei. Tästä kiitos!

        Yhteisön ja minä profiilien palvelun kuvaus ja ohjeistus on vanhentunut!!

        Odotimme että joulupukki nuo kuusi kohtaa olisi antanut käyttäjille lahjaksi.
        Paremman uuden vuoden toivossa odotamme että Nuutti-pukki toimittaisi nuo lahjat jo viimeinkin perille.


        Iloista vuoden vaihtumista ja olkaa varovaisia ilotulitteiden kanssa ;)

        Heippa,

        Kiitos kehitysideoistasi. Vanhaan vieraskirjaan eli kuulumisiin pystyy jo tällä hetkellä useampi käyttäjä jättämään kommentteja. Tarkennatko, mikäli en ymmärtänyt ehdotustasi oikein? Käyntipäivämäärät jäävät tällä hetkellä näkyviin, jos kävijä on kirjoittanut jotain. Jos kyseessä on pelkkä käynti, ei päivämäärää tosiaan tällä hetkellä jää. Pistämme ideasi korvan taakse.

        Kohta neljä ei valitettavasti tule toteutumaan. Kohdasta viisi, eli kuulumisten ja uutta-osion samankaltaisuudesta, olet osittain oikeassa: on totta, että ne näyttävät pitkälti samalta, mutta tosiasiassa ne näyttävät kuitenkin hieman eri asioita.

        On ilo lukea asiallisia ja rakentavia kehitysideoita. Kiitos sinulle aktiivisuudestasi. Pyrimme huomioimaan ideoitanne jatkuvassa kehitystyössämme.

        Iloista vuoden alkua!

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • yks käyttäjä vaan
        suomi24 kirjoitti:

        Heippa,

        Kiitos kehitysideoistasi. Vanhaan vieraskirjaan eli kuulumisiin pystyy jo tällä hetkellä useampi käyttäjä jättämään kommentteja. Tarkennatko, mikäli en ymmärtänyt ehdotustasi oikein? Käyntipäivämäärät jäävät tällä hetkellä näkyviin, jos kävijä on kirjoittanut jotain. Jos kyseessä on pelkkä käynti, ei päivämäärää tosiaan tällä hetkellä jää. Pistämme ideasi korvan taakse.

        Kohta neljä ei valitettavasti tule toteutumaan. Kohdasta viisi, eli kuulumisten ja uutta-osion samankaltaisuudesta, olet osittain oikeassa: on totta, että ne näyttävät pitkälti samalta, mutta tosiasiassa ne näyttävät kuitenkin hieman eri asioita.

        On ilo lukea asiallisia ja rakentavia kehitysideoita. Kiitos sinulle aktiivisuudestasi. Pyrimme huomioimaan ideoitanne jatkuvassa kehitystyössämme.

        Iloista vuoden alkua!

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Korvatkaa se Yhteisön etusivulla oleva tylsä Uusimmat kuulumiset
        osio sellaisella nopeatempoisesti, minuutin parin välein päivittyvällä,
        Viimeksi sisäänkirjautuneet profiilit osiolla. Sellaisella, kuin Treffien
        etusivullakin on.


      • testing....
        suomi24 kirjoitti:

        Heippa,

        Kiitos kehitysideoistasi. Vanhaan vieraskirjaan eli kuulumisiin pystyy jo tällä hetkellä useampi käyttäjä jättämään kommentteja. Tarkennatko, mikäli en ymmärtänyt ehdotustasi oikein? Käyntipäivämäärät jäävät tällä hetkellä näkyviin, jos kävijä on kirjoittanut jotain. Jos kyseessä on pelkkä käynti, ei päivämäärää tosiaan tällä hetkellä jää. Pistämme ideasi korvan taakse.

        Kohta neljä ei valitettavasti tule toteutumaan. Kohdasta viisi, eli kuulumisten ja uutta-osion samankaltaisuudesta, olet osittain oikeassa: on totta, että ne näyttävät pitkälti samalta, mutta tosiasiassa ne näyttävät kuitenkin hieman eri asioita.

        On ilo lukea asiallisia ja rakentavia kehitysideoita. Kiitos sinulle aktiivisuudestasi. Pyrimme huomioimaan ideoitanne jatkuvassa kehitystyössämme.

        Iloista vuoden alkua!

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Hej på dej!

        ”Vanhaan vieraskirjaan eli kuulumisiin pystyy jo tällä hetkellä useampi käyttäjä jättämään kommentteja. Tarkennatko, mikäli en ymmärtänyt ehdotustasi oikein?”

        – Kun kuulumisissa kohtaan *viimeisin päivitys* tai minkä tahansa oman huomautuksen alle on kaksi kävijää kommentoinut *vastaa-toiminnolla* ja kolmas vastaa päivitykseen/huomautukseen, ensimmäisen vastaajan viesti katoaa.
        Jos viimeisin päivitys/huomautuksen alle kommentoi 10 kävijää *vastaa-toiminnolla*, vain kahden viimeisimmän kommentti jää näkyviin, 8 kommenttia poistuu automaattisesti etc.
        – Useamman henkilön kirjoittaminen vieraskirjaan onnistuu jos kävijä hoksaa kirjoittaa kuulumisia-osiossa ylimpänä olevaan tyhjään kirjoituskenttään, vaan eipä senkään alle voi kommentoida kahta viestiä enempää, kolmannesta vastauskerrasta lähtien aina vanhin kommentti poistuu. Miksi vastaajien määrä on rajoitettu kahteen?




        ”Kohdasta viisi, eli kuulumisten ja uutta-osion samankaltaisuudesta, olet osittain oikeassa: on totta, että ne näyttävät pitkälti samalta, mutta tosiasiassa ne näyttävät kuitenkin hieman eri asioita

        – Tuo riippuu käyttäjästä. Toisilla uutta-osio muuttaa jatkuvasti sisältöä keskusteluviestien, päivitysten, kaveri hyväksyntöjen etc. kautta.
        Joillakin uutta sivulla näkyy vain uusimmat päivitykset, eli samat kohdat kuin kuulumisissa, tai ” ei tapahtumia” jos mitään tapahtumia ei ole eikä tule. Varsinkin uusia käyttäjiä kaksi sivujärjestelmä tuntuu hämmentävän ja joku aina kaipaa opastusta.
        Kunpa vain saisi vapaavalintaisesti uutta osion piilotettua, eihän sillä periaatteessa tee mitään. Jos ei, niin ei, minkä sille mahtaa, eihän kaikkien kaikkia toiveita voi edes toteuttaa.


        Kiitos itsellesi kun pyrit vastaamaan niin pian kuin mahdollista. :)


      • testing.... kirjoitti:

        Hej på dej!

        ”Vanhaan vieraskirjaan eli kuulumisiin pystyy jo tällä hetkellä useampi käyttäjä jättämään kommentteja. Tarkennatko, mikäli en ymmärtänyt ehdotustasi oikein?”

        – Kun kuulumisissa kohtaan *viimeisin päivitys* tai minkä tahansa oman huomautuksen alle on kaksi kävijää kommentoinut *vastaa-toiminnolla* ja kolmas vastaa päivitykseen/huomautukseen, ensimmäisen vastaajan viesti katoaa.
        Jos viimeisin päivitys/huomautuksen alle kommentoi 10 kävijää *vastaa-toiminnolla*, vain kahden viimeisimmän kommentti jää näkyviin, 8 kommenttia poistuu automaattisesti etc.
        – Useamman henkilön kirjoittaminen vieraskirjaan onnistuu jos kävijä hoksaa kirjoittaa kuulumisia-osiossa ylimpänä olevaan tyhjään kirjoituskenttään, vaan eipä senkään alle voi kommentoida kahta viestiä enempää, kolmannesta vastauskerrasta lähtien aina vanhin kommentti poistuu. Miksi vastaajien määrä on rajoitettu kahteen?




        ”Kohdasta viisi, eli kuulumisten ja uutta-osion samankaltaisuudesta, olet osittain oikeassa: on totta, että ne näyttävät pitkälti samalta, mutta tosiasiassa ne näyttävät kuitenkin hieman eri asioita

        – Tuo riippuu käyttäjästä. Toisilla uutta-osio muuttaa jatkuvasti sisältöä keskusteluviestien, päivitysten, kaveri hyväksyntöjen etc. kautta.
        Joillakin uutta sivulla näkyy vain uusimmat päivitykset, eli samat kohdat kuin kuulumisissa, tai ” ei tapahtumia” jos mitään tapahtumia ei ole eikä tule. Varsinkin uusia käyttäjiä kaksi sivujärjestelmä tuntuu hämmentävän ja joku aina kaipaa opastusta.
        Kunpa vain saisi vapaavalintaisesti uutta osion piilotettua, eihän sillä periaatteessa tee mitään. Jos ei, niin ei, minkä sille mahtaa, eihän kaikkien kaikkia toiveita voi edes toteuttaa.


        Kiitos itsellesi kun pyrit vastaamaan niin pian kuin mahdollista. :)

        Hei,

        Nyt kommenttikuplia näkyy niin monta kuin niitä on kirjoitettu. Kiitos vielä kehitysehdotuksestasi!

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • ainajotakinpuuttuu

      ..tuota noin....minulla näkyy vierailijoita peräti 50 kpl, eli aika monta sivullista, mutta minusta siellä saisi näkyä enemmän niitä vieraskirja kommentteja..nythän ne vanhemmat katoaa jonnekin piiloon kun joku uusi jotakin kirjoittaa...ainakin minulla näkyy pelkästään kaksi tuoreinta kirjoitusta.......tuossa kun kaverit onnittelivat niin ensin ehtineet jäivät piiloon.....

      • 10+8

        Kyllä ne 50 kpl vieraita on samalla sivulla, ainakin mulla.
        Näkyykö muka sinun vierailijat-sivun alalaidassa sivujen
        lukumäärä?

        Näin?

        1 | 2 | 3 > >>

        Ne vieraat, jotka harvoin kirjautuu sisään, ei näy siinä sivulla,
        joskus joku oudompi profiili harvoin vilahtaa siinä sivulla hetken,
        mutta katoaa sitten taas pitkäksi aikaa, koska ne jatkuvasti
        onlinessa olevat täyttää sen ainokaisen sivun.


    • ainajotakinpuuttuu

      ...joo...sori vaan...hiukan lipsahti....siis yksi sivu niitä on......mää kans kaipaisin siihen tietoa että koska ovat käyneet....

    • viestinsaaja

      Mites toi on..??..jos lähettää viestin...niin onko se samalla vierailu ??

      • Hei viestinsaaja,

        Viestin lähettäminen ei ole vierailu.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • testing....

        Kuten Elina sanoo, pelkkä viestin lähettäminen ei ole vierailu jos sen tekee oman viestikansion kautta.

        Mutta, jos toimit siten että profiilikuvan kautta klikkaat kohtaa lähetä viesti, siirryt automaattisesti ko. profiiliin, näin ollen viestin lähettäminen on samalla myös vierailu, mikäli asetuksissasi on sallittu näkyvyytesi vierailijana.


    • vanhatakaisin

      Voi voi....
      Juuri kun jotakin mukavaa tapahtuu niin heti perään kumautetaan....
      Minä otsikko pitää saada takaisin...siihen on jo niin tottunut ja jotenkin sen käyttö oli paljon luontevampaa kuin tällä hetkellä oleva nikin painallus.....

    • onkovainäin

      Vierailijoiden lukumäärä taitaa mennä sillä tavalla, että jos rekattu käy vierailulla, niin hän tuo päivän vieraisiin yhden, mutta yhteensä lukumäärään omat vierailijansa.....hmnn...

    • eihaittaa...

      ...toisaalta...miksi se koko lukumäärä pitäisi edes näkyä....eikö olisi parempi että vierailijoiden käyntiaika näkyisi siinä ohessa, ja sitten vaan uudet sinne keulille ???

    • eihaittaa...

      ...no kiva...just tippui 2000 kävijää...kohta pitää itse mennä vierailemaan....

    • Hei käyttäjät,

      Korjasimme raportoimanne virheen rekisteröityjen käyttäjien mukanaan tuomista ylimääräisistä vierailuista. Nyt laskurin pitäisi toimia oikein. Joidenkin kohdalla tämä tarkoittaa laskeneita vierailijamääriä, kun ylimääräiset vierailut ovat siivoutuneet pois.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

    • eihaittaa...

      ..jotakin todella tapahtui ja muuttui, mutta......
      ..miten toimii tai pitäisi toimia, vierailijoiden näkyminen ??
      Siellä yläreunassa on neljä vaihtoehtoa...aakkosjärjestys taitaa toimia, mutta ne muut.....ei ainakaan online-offline....

    • huomennataas.

      Vähän sekavalta näyttää vierailijoiden selaaminen. Päivän kävijöitä kymmenkunta mutta ei mitään tietoa keitä ovat olleet. Vierailijat otsakkeen alta löytyy 50 profiilia. Joillakin siellä täällä palaa online-valo...
      Lukumäärä jossakin vaiheessa muuttuu, tulee se uuden kävijän lisäys, mutta profiilien paikat eivät muutu eli ei mitään tietoa uudesta kävijästä...apuaaa....

    • näin minulla

      Minulla tuntuu kävijälaskuri jotenkin pelaavan, mutta vierailijoista ei kylläkään yhtään mitään tietoa. Siellä täällä jollakin online valo päällä. Vierailijoiden lajittelu otsakkeen mukaisesti ei kyllä taida toimia.

    • harmittaa...

      ...haluaisin tietää ketkä kaikki vierailevat profiilissani....tiedän että vierailuja on tehty, mutta ketä he kaikkiaan ovat..??
      ..viestejä olen saanut, mutta heidän profiilinsa ei näy ainakaan 50 näkyvissä olevan profin joukossa....
      ..harmittaa...

    • Hei,

      Kiitos palautteesta.
      Konkretisoitko vielä hieman ongelmaasi? Miten toivoisit siis vierailijoiden näkyvän?

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

    • harmittaa...

      No, mulle riittäisi kun ne vierailijat näkyisi siellä siinä järjestyksessä kun ne ovat käyneet. Nyt minulla ainakin tuntuu toimivan niin, että se profiili pysyy siellä vanhassa paikassaan, mutta sille syttyy se online-valo, Minulla ainakkaan esim. se online järjestys ei pelaa. Sitten siellä vaan näkyy ne 50 profiilia ja joillakin se valo päällä. Mutta sitten sekin on outoo, kun joku menee offlineen, niin se valo palaa 30 minsaa. Ja sitten taas jos esim.chattailee pitkään, niin se valo sammuu, että ihan kuin olisi offline tilassa. Tää silleen harhauttaa.

      • jatkuu vain...

        Hei!

        Sama ongelma jatkuu vain päivästä toiseen. Kuvasit tilanteen just oikein. Mikäköhän ratkaisuksi tulee, jos sitten jääkin näin tylsäksi hommaksi.


      • 1 käyttäjä vainen
        jatkuu vain... kirjoitti:

        Hei!

        Sama ongelma jatkuu vain päivästä toiseen. Kuvasit tilanteen just oikein. Mikäköhän ratkaisuksi tulee, jos sitten jääkin näin tylsäksi hommaksi.

        Eilen 0 vierailijaa. Tänään 2 vierailijaa laskurissa ja vierailijat sivulle
        oli ilmestynyt 2 uutta profiilia ihan sinne sivun ylös, eli ainakin mulla
        se vierailijat-sivu taitaa toimia.


      • jatkuu vain...
        1 käyttäjä vainen kirjoitti:

        Eilen 0 vierailijaa. Tänään 2 vierailijaa laskurissa ja vierailijat sivulle
        oli ilmestynyt 2 uutta profiilia ihan sinne sivun ylös, eli ainakin mulla
        se vierailijat-sivu taitaa toimia.

        Hienoa, kun toimii. Minulla se vierailijoiden online -tilan päivitys ei toimi. Siksi siitä taidan tähän(kin) kirjoittaa, kun huomasin muillakin olevan samanlaista pulmaa.


      • jatkuu vain... kirjoitti:

        Hienoa, kun toimii. Minulla se vierailijoiden online -tilan päivitys ei toimi. Siksi siitä taidan tähän(kin) kirjoittaa, kun huomasin muillakin olevan samanlaista pulmaa.

        Terve,

        Olisiko mahdollista, että jätät palautteen rekisteröityneenä käyttäjänä, niin pääsemme paremmin kiinni ongelmaan?

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • suomi24 kirjoitti:

        Terve,

        Olisiko mahdollista, että jätät palautteen rekisteröityneenä käyttäjänä, niin pääsemme paremmin kiinni ongelmaan?

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        No laittakaa tänne pulmiin sitten rekisteröitymispakko.
        Onhan se vähän omituista että ihminen valittaa ongelmastaan muttei jätä tietoja itsestään.
        Toisaalta koska joidenkin tiettyjen nikkien perässä roikkuu itsetunnottomia kiusaajia, niin ihmiset välttää rekkaamista mutta se rekistr pakko olisi hyvä. Lukee saa mutta kirjoittaa vain reksiteröityneenä.
        Satunnaisille sitten etusivulle oma harjoittel-sekoilupalsta.

        Miksi ylipäätään rekisteröitymättömät saavat puputtaa jokapaikkaan, vaikka osalla ei ole muuta asiaa kuin painaa yhtä kirjainta ja tehdä siitä kymmenen aloitusta. Ihme kiusaa noilla palstoilla on ihan kokoajan, sen kaiken muun kiusan lisäksi.

        Miksi ylläpito tahtoo tota kiusaa tänne, kun olen sanonut mistä se johtuu, niin vain minun ilmoitukseni poistetaan tai ignoorataan. Auttaako se Elina?

        Lupasin antaa kehitysehdotuksia mutta te vaan poistatte kaiken, auttaako se jotain Elina?

        No kiitos kuiteskin minun profiilin ongelmia on valtavasti poistettu, se on ihan vieraan näköinenkin jo!!
        Ainaskin helpotti! Laitan uuden tästä


      • toiveikas käyttäjä
        suomi24 kirjoitti:

        Terve,

        Olisiko mahdollista, että jätät palautteen rekisteröityneenä käyttäjänä, niin pääsemme paremmin kiinni ongelmaan?

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Hei,

        olen kirjoittanut palautteen ongelmastani sekä omalla nimelläni että rekisteröitynä käyttäjänä suoraan palauteosoitteeseen.

        On totta, kuten seuraava kommentoija kertoo, että kiusantekoa ilmenee helposti, kun jostain asiasta tänne kirjoittelee. On vain helpottavaa lukea, että muillakin on samankaltaista ongelmaa ja kirjoitella sitten myös suoraan palauteosoitteeseen, missä kukaan muu ei sitten nimeä näe. Kiitos, Elina, kun vastasit.


      • fenno.maani kirjoitti:

        No laittakaa tänne pulmiin sitten rekisteröitymispakko.
        Onhan se vähän omituista että ihminen valittaa ongelmastaan muttei jätä tietoja itsestään.
        Toisaalta koska joidenkin tiettyjen nikkien perässä roikkuu itsetunnottomia kiusaajia, niin ihmiset välttää rekkaamista mutta se rekistr pakko olisi hyvä. Lukee saa mutta kirjoittaa vain reksiteröityneenä.
        Satunnaisille sitten etusivulle oma harjoittel-sekoilupalsta.

        Miksi ylipäätään rekisteröitymättömät saavat puputtaa jokapaikkaan, vaikka osalla ei ole muuta asiaa kuin painaa yhtä kirjainta ja tehdä siitä kymmenen aloitusta. Ihme kiusaa noilla palstoilla on ihan kokoajan, sen kaiken muun kiusan lisäksi.

        Miksi ylläpito tahtoo tota kiusaa tänne, kun olen sanonut mistä se johtuu, niin vain minun ilmoitukseni poistetaan tai ignoorataan. Auttaako se Elina?

        Lupasin antaa kehitysehdotuksia mutta te vaan poistatte kaiken, auttaako se jotain Elina?

        No kiitos kuiteskin minun profiilin ongelmia on valtavasti poistettu, se on ihan vieraan näköinenkin jo!!
        Ainaskin helpotti! Laitan uuden tästä

        Hei fenno.maani,

        Suomi24 haluaa edistää sananvapautta tarjoamalla kaikille mahdollisuuden mielipiteensä kertomiseen. Tästä syystä emme velvoita käyttäjiä rekisteröitymään. Sinullekin vastataan aina, kun selkeästi kysyt tiettyä asiaa tai esität asiasi rakentavasti. Hyvät kehitysideat otetaan ilolla vastaan.

        Terkuin,
        Elina
        Suomi24


    • näin se on....

      ....siis hommahan menee niin, että jos sinne palauteosoitteeseen kirjoittaa, niin taatusti ei mitään korjausta saa ja koko homma ja virheilmoitus häipyy se sileän tien.........
      ...tänne kun kirjoittaa, niin se sentään ehtii ainakin jonkin verran olla esillä, ja ehkä herättää muidenkin halun ilmoittaa omista havainnoistaan...
      ..ei se rekkaaminen tässä mitään roolia pelaa.....

    • kuustoista

      Helpoin ratkaisu olisi liittää vierailevan kävijän profiin käyntiaika....ja nostaa viimeeksi vieraillut alkuun....

    • ontääniinväärin

      Siis miten sen näkee kuka tai ketkä ovat viimeeksi vierailleet ?
      Minulla ainakin vierailijoiden sivu on jämähtänyt paikoilleen ja varmuudella tiedän että vierailijoita on ollut niiden eka sivun 50 profin ulkopuolelta...
      ..ei vaan ala toimimaan tämäkään....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      375
      4397
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2463
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      140
      1759
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1534
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1196
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      39
      1132
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1050
    Aihe