Kertokaapa hyvät kanssasisaret miten voi välttyä kasvamasta mailmaan jossa samaa sukupuolta olevat ihmiset tuntevat sairaanloista vetoa toisiinsa. Voiko mikään olla enempi luonnonvastaista
Vastaukset 8
- Setad
Mitä itse ehdottaisit ratkaisuksi, detas?
- sairaat hoitoon
Ennakkoluuloiset, homofobiset juntit vois ohjata hoitoon, koska he sitä eniten tarvitsevat. Heillä tuolla korvien välissä mättää ja pahasti ja erityisesti oman seksuaalisen identiteetin kanssa.
- LesbianW.
eiku MÄTÄÄÄÄ heillä on korvien välissä!
Homofobit saunan taakse:) - oleellisinta
Sanotaanko missään murteessa oikeasti tereve?
- f4ck
et kasva, siinä on ratkaisusi. Ole hyvä. Niinku Nike sanoisi Just do it!
ps. sitten kun olet saanut pääsi irti perseestäsi niin mieti hetken kaikkea mikä maailmassa on oikeasti väärin. - bäktonature
Täähän oli harvinaisen rakentava, ajatuksia herättävä ja syväluotaava alotus.
1/5 provotähteä. Koppikset (ja olikohan myös simpanssit) homostelevat. Joten ei voi olla luonnon vastaista. - Touché?
- unigekko
Aloittajalle ensiavuksi voisin ehdottaa sitä ettet tulisi hengailemaan hlbt-sivustoille. Mitenkä olisi.......?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan67706Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli54689- 55660
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.37590Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33583- 61572
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7566- 78486
- 33445