Yamaha DT vai Derbi?

asd

Eli kumpi kannattais ostaa?

13

2315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfg4

Ihan sama. Kumman ulkonäöstä tykkäät enemmän.

• Vitun sama

Melkeen ihan sama. Oikeastaan noilla mopoillaei ole muuta eroa kuin ulkonäkö, mutta jotkut mussuttaa, että derbiin tulee sähkövikoja mikä saattaa tapahtua mille mopolle tahansa. Osta mopo mistä tykkäät.

• DtDtDt

Derbiin tulee todennäköisemmin sähkövikoja ja niitä tulee aikaisemmin....
      Itselläni on Yamaha dt ja pidän moposta!suosittelen.

• mummeli1856

Suosittelen derbii mut molemmat on aika hyvii ja derbis mitää sähkövikoi oo, saman verra ku muis mopois

• asdasdasdadds

Kummassa on pienempi istuinkorkeus? :D lyhyt kun olen

• trolololooo

Yamaha DT 50 X (smoto): 870mm (87cm)
        Yamaha DT 50 R (endo): 900mm (90cm)
        Derbi Senda 50 SM: 855mm (85,5cm)
        Derbi Senda 50 R: 900mm (90cm)

Yhteenvetona vois sanoo, et ei noissa oo kovin mullistavia eroja. Mut toi Sendan SM on matalin. Itse suosittelen DT X'ää, koska jalat "istuu" paremmin kyytiin. Mut jokaisella on omat jalkasa :D kannattaa ite mennä liikkeesee kokeilee ja sit vetää johtopäätös.

• 6+8

joku valopää tehny yhteenvedon kun foorumeilla eniten derbin sähkövioista asiaa unohtaen että derbi on suomen suosituin mopo

• Suntak

niin ku suomessa on nii paljon jonnejaxD

• YAMAHA DT 50X

minulla on yamaha dt 50 X kannattaa ostaa kulkee ihan hyvin, ei mitään vikoja.

• Jutustelija1
    • Kummatkinonhyvii

Kummatkin yhtä hyviä mut ei se tehost ja paljon kulkee oo kiinni. Siitä se on kiinni että sillä on mukava ja tukeva ajaa. Ittellä on derbi xtreme vm14. Tosi hyvin palvellut 10tonniin asti(ostin uutena) ehdotan sitä mistä pidät eniten:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2361
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      343
      1949
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1653
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      980
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      830
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      788
    Aihe