Mitä mieltä naisten rintavaon näyttävistä paidoista

ulll9lla

ja muista puseroista?

Minä sitä mieltä en tykkää.
Minusta ei hienoa eikä kaunista, halvan näköistä, vaikka olen yrittänyt ymmärtää ja olla nykyaikanen. Mutta en ymmärrä sellaista pukeutumista.

130

4927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 'm.löjubp.

Yhtä ällöttävältä näyttävää, kuin paksujen ukkojen perävako, kun pyllistävät.

• Täsmennetään pikkasen,onko niin et se perävako/timpurin kynäteline ei sinänsä oo ällöttävä.
        Se muuttuu ällöttäväksi jos sitä esittelee paksu ukko tai akka,ollaanko sitä ikärasisteja?

• haddon sundblom
        koti-kiusattu kirjoitti:

Täsmennetään pikkasen,onko niin et se perävako/timpurin kynäteline ei sinänsä oo ällöttävä.
        Se muuttuu ällöttäväksi jos sitä esittelee paksu ukko tai akka,ollaanko sitä ikärasisteja?

En ole ikärasisti, en myöskään ukko-, saati akkarasisti.
        En edes paksukaisrasisti.
        Olen vako/rakorasisti.
        Minusta tissirako ja pers'vako kuuluu muualle, kuin avoimille markkinoille.

Ammen plottis.

Kynänsäkin pitäköön kukin korvansa takana. Paitsi minulla on niin minimaaliset lerpukat, ettei ne pidä paljon edes silmälaseja silmillä.

• 'm.löjubp.
        haddon sundblom kirjoitti:

En ole ikärasisti, en myöskään ukko-, saati akkarasisti.
        En edes paksukaisrasisti.
        Olen vako/rakorasisti.
        Minusta tissirako ja pers'vako kuuluu muualle, kuin avoimille markkinoille.

Ammen plottis.

Kynänsäkin pitäköön kukin korvansa takana. Paitsi minulla on niin minimaaliset lerpukat, ettei ne pidä paljon edes silmälaseja silmillä.

Sortsit, tuli väärä nimi.

• 'm.löjubp. kirjoitti:

Sortsit, tuli väärä nimi.

Mää jo luulinkin et sunplummin hatsa kirjottaa,tuttu mies.

• 'm.löjubp.
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mää jo luulinkin et sunplummin hatsa kirjottaa,tuttu mies.

Se oli tuo Hattoni ahvenanmaalaista alkuperää Usassa. Piirsi ekana Cokis-pukin.
        Onko sama, jonka tunnet?

• 'm.löjubp. kirjoitti:

Se oli tuo Hattoni ahvenanmaalaista alkuperää Usassa. Piirsi ekana Cokis-pukin.
        Onko sama, jonka tunnet?

No ei ihan mut olis varmaan mukava tuntee sekin.

• 'm.löjubp.
        koti-kiusattu kirjoitti:

No ei ihan mut olis varmaan mukava tuntee sekin.

Nurmen alle on mennyt nukkumaan samana vuonna kuin me kihloihin.

• Tuu pyyhkimään!!!!
        koti-kiusattu kirjoitti:

Täsmennetään pikkasen,onko niin et se perävako/timpurin kynäteline ei sinänsä oo ällöttävä.

Niin, ja jos persvaossa on ihottumaa ja kakan jäänteitä kun on huolimattomasti pyyhitty:))

• rintavako vilkkuu

En varmaan minäkään ymmärtäisi, jos rintojen tilalla olisi paistetut kananmunat.

Pieni vilautus on ihan ok.

• ??**

Viestisi viisaus ei auennut minulle? Vääntäisitkö rautalangasta!

• kukkokoko

tai närhenmunat

• lubrigatelate
        ??** kirjoitti:

Riippuu vähän siitä miten roikkuu, nyt on todella viisaan miehen vuoro vastata,
        silmäni lepää jos rinnat on mukavanmuotoiset, ei koko niinkään , noo,,, ei kovin
        kaukana toisistaan olevat,, sittenkin täyteläiset pikku possut vie voiton.
        Ei kyllä oikein hyvältä näytä jos rinnat roikkuu lähellä napaa ja paita-aukko
        on niin alas, vähän niinkuin miesten painitrikoot.
        Mukavalta ne kuitenkin kätteen tuntuu kaikenmalliset, jotenkin vaan ei sytytä nämä
        jotka erikseen esittelevät korostetusti ryntäitään, pitäisi olla lupa puristella, jos
        tyrkytetään, nythän kommentit rönsyilee, puhe oli kaula-aukoista, ei tussuista/hahloista.
        Lopuksi vielä totean, että kaikilla naisilla on pystyrinnat jos menee nelinkontin.
        Hyvää Joulua!

• mulle aukesi
        ??** kirjoitti:

Pienet rinnat alkavat, iän myötä, muistuttamaan paistettua kananmunaa.

• bröst
        mulle aukesi kirjoitti:

Pienet rinnat alkavat, iän myötä, muistuttamaan paistettua kananmunaa.

kyllä ne kaikki tissit alkaa näyttää paistetuilta kananmunilta jo alle 25 vuotiailla.strutsinmunilta taas oikein isot tissit...

• Totuus ei pala...
        bröst kirjoitti:

kyllä ne kaikki tissit alkaa näyttää paistetuilta kananmunilta jo alle 25 vuotiailla.strutsinmunilta taas oikein isot tissit...

Mulla taas näyttää alkuasukasheimon alastoman naisen vastaavilta ( sen muutaman lapsen jo tehneen).

• ??**
        lubrigatelate kirjoitti:

Riippuu vähän siitä miten roikkuu, nyt on todella viisaan miehen vuoro vastata,
        silmäni lepää jos rinnat on mukavanmuotoiset, ei koko niinkään , noo,,, ei kovin
        kaukana toisistaan olevat,, sittenkin täyteläiset pikku possut vie voiton.
        Ei kyllä oikein hyvältä näytä jos rinnat roikkuu lähellä napaa ja paita-aukko
        on niin alas, vähän niinkuin miesten painitrikoot.
        Mukavalta ne kuitenkin kätteen tuntuu kaikenmalliset, jotenkin vaan ei sytytä nämä
        jotka erikseen esittelevät korostetusti ryntäitään, pitäisi olla lupa puristella, jos
        tyrkytetään, nythän kommentit rönsyilee, puhe oli kaula-aukoista, ei tussuista/hahloista.
        Lopuksi vielä totean, että kaikilla naisilla on pystyrinnat jos menee nelinkontin.
        Hyvää Joulua!

Siis, tarkoitatko, että tisulit on kuin vanhat ja littanat nahkakintaat?

Riippurinnat on helppo saunassa nakatata selän taa. ;)
        Jos ei pysy, niin solmitaan.

Loppukaneettisi on mainio!

Hyvää ja Hauskaa Joulua!

• Jos puku on tyylikäs ja sopii kantajalleen, on hyvä oli sitten kaula-aukko minkä muotoinen hyvänsä. Erityisesti koon pitää olla sopiva, ei liian pieni, niin täytteet eivät pursuile ylhäältä eivätkä alhaalta...

• Isä Tuc

Rintavaon ymmärrän ,mutta uimahalleissa muutamilla naisilla erottuu varsin hyvin myös alavako. Sitä en ymmärrä.

• Eikös isä tierä et se on kamelinvarvas ameriikan ihmemaas.

• bessie*
        koti-kiusattu kirjoitti:

Eikös isä tierä et se on kamelinvarvas ameriikan ihmemaas.

Sen verran ujo häpeämään olen minäkin, etten tuota alavakoa vasiten laita näytille, siis julkisilla paikoilla. Mutta olen kyllä ostanut muutamat housut huomaamatta sovituskopissa että ne oikein korostaa pimpsaa.
        Jotkut olen sen takia hävittänyt käyttämättä, mutta parit muuten niin mieluisat on edelleen käytössä. Pitkiä tunikoita sitten niiden kanssa käytän, ellen ole sillä päällä että "kestän" sen, ettei yksikään vastaan tuleva miespuolinen oikein ehdi katsoa lainkaan silmiin.

• Isä Tuc

• bessie* kirjoitti:

Sen verran ujo häpeämään olen minäkin, etten tuota alavakoa vasiten laita näytille, siis julkisilla paikoilla. Mutta olen kyllä ostanut muutamat housut huomaamatta sovituskopissa että ne oikein korostaa pimpsaa.
        Jotkut olen sen takia hävittänyt käyttämättä, mutta parit muuten niin mieluisat on edelleen käytössä. Pitkiä tunikoita sitten niiden kanssa käytän, ellen ole sillä päällä että "kestän" sen, ettei yksikään vastaan tuleva miespuolinen oikein ehdi katsoa lainkaan silmiin.

Sinulla tuota huumorintajua riittää. Papukaijamerkki :-).

• sitroen.
        bessie* kirjoitti:

Eihän tuo kamelinvarvas mitään haittaa. Päinvastoin!

• bessie*
        sitroen. kirjoitti:

Eihän tuo kamelinvarvas mitään haittaa. Päinvastoin!

Ketä haittaa, ketä ei...
        Onhan noita herkkiä ihmisiä, jotka kärsivät jo avaramman kaula-aukon tarjoamista näkymistäkin. Selvästi erottuvat häpyhuulet - vaikka peitetytkin - varmaan häiritsevät tällaisia ihmisiä vielä enemmän, luulisi.

Varsinaiseen asiaan. Voivat sellaiset paljastavat housut tuntua vähän epämukaviltakin, eli haittaavat. Ja entäs se silmiin katsominen? Haittaahan sekin, jos mies ei malta katsoa silmiini ja kenties nähdä sisäistä kauneuttani, vaan keskittyneesti katselee vain määrättyjä ulkoisia piirteitä. Kohtaaminen on ohi hetkessä, mutta silmiin katsomalla se olisi voinut johtaa jopa niiden sisempienkin kauneuden näkemiseen...

• kyntäjä iän ikuinen

• miuu haittaa
        bessie* kirjoitti:

Ketä haittaa, ketä ei...
        Onhan noita herkkiä ihmisiä, jotka kärsivät jo avaramman kaula-aukon tarjoamista näkymistäkin. Selvästi erottuvat häpyhuulet - vaikka peitetytkin - varmaan häiritsevät tällaisia ihmisiä vielä enemmän, luulisi.

Varsinaiseen asiaan. Voivat sellaiset paljastavat housut tuntua vähän epämukaviltakin, eli haittaavat. Ja entäs se silmiin katsominen? Haittaahan sekin, jos mies ei malta katsoa silmiini ja kenties nähdä sisäistä kauneuttani, vaan keskittyneesti katselee vain määrättyjä ulkoisia piirteitä. Kohtaaminen on ohi hetkessä, mutta silmiin katsomalla se olisi voinut johtaa jopa niiden sisempienkin kauneuden näkemiseen...

"Voivat sellaiset paljastavat housut tuntua vähän epämukaviltakin, eli haittaavat."
        Tuotas noin, en miehenä oikein ymmärrä sitä, että jotkut pitävät epämukavia vaatteita päällään. Vaihtoehtoja kun on..

Tuo silmiin katsominen taas vaikuttaa mieheen "ns. ensisilmäyksellä" ja sitä jotenkin tulee seurattua jo muita paikkoja sinun seuratessa vielä, että luoko mies sinuun silmäkontaktia. Njoormal.

Eikös nuo teidän naisten lehdetkin kerro, että mies on aina askeleen edellä.. tai jotain, mikä ei kuitenkaan oikein sovi laatuun:)

• huomannut

• renesanssi ))
    • (

Höh, minä luulin, että Aukusti oli piirtänyt kamelinvarpaan.

• renesanssi ))

Mukavaa kun saa nauraa hekottaa ääneen , heehheh. Voihan Aukusti

• .

olipas nähtävää,,, silmänuokaa,,,,

• näin sooon,,,

Todella ärsyttävää, MUTTA syynä on , kun kaupasta EI saa pieni kaula aukkoista pusetoa, olen tehnyt montakertaa valituksen liikkeen vastaavalle puseritten liian suurista kaulaukoista, ei vaan vieläkää ole tullu myyntiin, pistelee vihaksi !

• u.molja sen kamu

Kietase flitti kaulan ympäri, ni tisut ei näy.

• Armaksentytär

Mautonta on ainakin arkivaatteessa vaon näkyminen, joihinkin juhlapukuihin sopii
        mutta hillitysti silloinkin.
        Puseroita löytyy joka makuun, jos menet kunnon kauppoihin, etkä halpahalleihin.

• bessie*

Irtokaulus voisi olla ratkaisu ongelmaasi, "näin sooon,,,"

En tiedä myydäänkö niitä vielä jossain, itselläni on 4 äidiltä perittyä. Hienoille pitsisille ja koristeellisille ei ole ollut käyttöä, mutta yhtä yksinkertaista olen joskus neuletakin alla käyttänyt ja tykännytkin. On "puetun näköinen, mutta ei tule liian kuuma ja takkikin istuu paremmin kuin kokonaisen puseron kanssa.

• meeriamanda

Mitens jos laittaisit ohuen topin sinne puseronalle, sellaisen joka nousee riittävän ylös. Kun ikää tulee decolte alueet eivät ole enää kuin tyttöiässä... on pakko keksiä ´hämäyksiä´ .
        Myöskin ihanilla huiveilla, runsailla koruilla voi sitä rintavakoa peitellä.
        Kylläpä se niin on ettei muoti suosi meitä , mut keksitään ite keinot. :))

• ettäsilleenniin
        Armaksentytär kirjoitti:

Mautonta on ainakin arkivaatteessa vaon näkyminen, joihinkin juhlapukuihin sopii
        mutta hillitysti silloinkin.
        Puseroita löytyy joka makuun, jos menet kunnon kauppoihin, etkä halpahalleihin.

Halpahalleistko niitä löytyy? Tissivakopaitoja? Olen etsinyt mutta tietenkin väärästä paikasta...

• luk.häir

siis mitä tarkoittaa "puseritten"

• bessie*
        meeriamanda kirjoitti:

Mitens jos laittaisit ohuen topin sinne puseronalle, sellaisen joka nousee riittävän ylös. Kun ikää tulee decolte alueet eivät ole enää kuin tyttöiässä... on pakko keksiä ´hämäyksiä´ .
        Myöskin ihanilla huiveilla, runsailla koruilla voi sitä rintavakoa peitellä.
        Kylläpä se niin on ettei muoti suosi meitä , mut keksitään ite keinot. :))

Vanhaa kunnon hakaneula toimii myös näissä jutuissa.
        Aika usein "pienennän" kaula-aukkoa hitusen pikkuruisen hakaneulan tai -neulojen avulla. Esim. yhdessä tummahkon hopean värisessä kiiltäväpintaisessa jakussa on niin paljon nauhoja ja laskoksia jo itsessään, ettei siihen voi yhdistää muuta kuin aika yksinkertaisen kaulakorun. Jakku on erittäin istuva ja muotoiltu, sen alle ei voi mitään laittaa, eikä sitä voi pitää auki. Jakun oma 1 nappi ryhtinappi koristeellinen nauhakiinnitys vaatii minun mielestäni tuekseen kaksi oikein pientä hakaneulaa. Säilytänkin niitä, ja paria varaneulaakin, sopivissa kohdissa jakun sisäpuolella.

• L-late
        bessie* kirjoitti:

Vanhaa kunnon hakaneula toimii myös näissä jutuissa.
        Aika usein "pienennän" kaula-aukkoa hitusen pikkuruisen hakaneulan tai -neulojen avulla. Esim. yhdessä tummahkon hopean värisessä kiiltäväpintaisessa jakussa on niin paljon nauhoja ja laskoksia jo itsessään, ettei siihen voi yhdistää muuta kuin aika yksinkertaisen kaulakorun. Jakku on erittäin istuva ja muotoiltu, sen alle ei voi mitään laittaa, eikä sitä voi pitää auki. Jakun oma 1 nappi ryhtinappi koristeellinen nauhakiinnitys vaatii minun mielestäni tuekseen kaksi oikein pientä hakaneulaa. Säilytänkin niitä, ja paria varaneulaakin, sopivissa kohdissa jakun sisäpuolella.

Eikö se tee kipeää bessie, kun hakaneuloilla korjaat roikkurintojen asentoa,
        ehkäpä tunto menee vanhemmiten, mutta utareet voi tulehtua,
        Asettuisit jo vähitellen.

• bessie*
        L-late kirjoitti:

Eikö se tee kipeää bessie, kun hakaneuloilla korjaat roikkurintojen asentoa,
        ehkäpä tunto menee vanhemmiten, mutta utareet voi tulehtua,
        Asettuisit jo vähitellen.

No en varmasti asetu, taidanpa lisätä riehumista ja liehumista.

• miuu haittaa
        bessie* kirjoitti:

No ny täytyy kysyä: Oletko niitä 50 immeisii, jotka koittaa kiusata nuorii poikii päivittäin ja saada ne punastumaan?

• L-late
        bessie* kirjoitti:

noh, anteeksi bessie vähäsen, liehu ja riehu kun vielä jaksat, ehtii sitä asettumaankin,
        kun on sen aika....

• ......

Nyt on tosiaan sellainen buumi että rinnat suorastaan hyökkäävät silmille aika monella.
      Ei se paljon häiritse, en itse tykkää kovin avonaisista, pidän huiveja ym..
      Kai tuohonkin tottuu, miehet ainakin tykkäävät.
      Ryppyinen iho avarassa kaula-aukossa kannattaisi peittää vaikka rypyissä sinänsä ei mitään vikaa ole.

• ihmettelen vaan

Mua aina ihmetyttää tää, et naisten mitäisi piilottaa ryppyinen iho kaula-aukosta sekä veltot käsivarret. Miksi hitossa? Eihän me naamatauluakaan peitetä mihinkään harsoon. :-)

• .....
        ihmettelen vaan kirjoitti:

Mua aina ihmetyttää tää, et naisten mitäisi piilottaa ryppyinen iho kaula-aukosta sekä veltot käsivarret. Miksi hitossa? Eihän me naamatauluakaan peitetä mihinkään harsoon. :-)

Tarkemmin ajateltuna olet oikeassa:)
        Kyllä naamasta jo näkee decolteen tilan:)
        Allit olivat muotia jo 50-luvulla.

• Ei mulla oo mitään perunavakoa rinnassa vaan kaunis decolté. Kyllä kelpaa sitä näyttää, etenkin juhla-asussa ja kesäläningeissä. Talvella vedän hupparin vetuketjun kaulaan saakka sininen väri decoltéssa ei kaunis.

• ,,,,,

Isot tytöthän tunkevat sinne seteleitä leffoissa.
      Monilla puserot näyttävät tipahtavan päältä, kun on niin antava kaula-aukko.

• Iso kaula-aukko on mukava, ei kiristä ja hyvä ilmanvaihto. Ei kasva korvasieniä kun ei oo hiestä kosteaa.

• ,,,,,
        Paloma.se.co kirjoitti:

Iso kaula-aukko on mukava, ei kiristä ja hyvä ilmanvaihto. Ei kasva korvasieniä kun ei oo hiestä kosteaa.

Kesällä eräs rahankerjääjä ihasteli vakoani, kun istuin auton etuistuimella antava kesäpusero ylläni.
        En antanut, rahaa.

• tympääntyny,,,,,

Johan on kumma ettei teollisuus tee kohtuulisen kokosia kaulanaukkoja naisten puseroon, on inhottavan kuuma pistää alupuseto miulle ainaki tulee tukala olo, harmittaa tosissaan noi liian suuret kaulanaukot.
      Tehkää te muutkin valituksia myymälöihin, eiköhän se pikkuhiljaa korjaanu ku aikasa ihmiset kritisoi liiansuurista kaulan aukoista, mä olen jo monesti sanonu asiasta myyjille.
      Olikohan vielä parempi tehdä lehtiin valituskirjoituksia teollisuuden piittaamattomuudesta asiakkaita kohtaan, luulempa että se olisi vielä tehokkaampi tapa korjauttaa asia.

• puoli seisemän

Kuumissa TV-studioissa vierailla ISO kaulahuivi kaulassa tai nuorilla kolleilla villapipo päässa. Lisäksi ukoista on 75% kaljuja.

• Vaativa vaate joka mielestäni sopii harvoille.

Silavat hylkeet hyllyvine läskeineen eivät esteettisemmiksi muutu laajoine kaula-aukkoineen.
      Pikemminkin päin vastoin!

Langan laihoilla mannekiinityypeillä ei ole mitään esiteltävää vakoa.

Hyväkuntoisten naisten alaselän ( lue pakaroiden yläosien ) ornamenttitatuointien vilahtelu on sopivassa ympäristössä paikallaan.

• sema

Sieltä USAsta se tuokin muoti tulee, niinkuin muutkin yliampuvat jutut. Ja sitten kun jokin asia on muotia, siitä tuleekin ykskaks normi. Ihan niin kuin nuorison apinoima 'fuck' - meillä v***, mitä pistetään lähes joka sanan väliin.

• 16

Pukeutuminen on myös ilman lämpötilasta kiinni.
      Suomessa pukeudutaan enimmäkseen kylmään ilman alaan olkapäät käsivarret ja vyötärö on vaatetuksella lämpöeristetty..

• pystytys

Rintavaon paljastelu on tosiaan muotia nykyään. Ja tuokin näky voi olla kaunis tai ruma. Rintavaon perusteella voi mietiskellä itse rintojen kauneutta. Joistakin rintavaoista tulee mieleen, että taatusti rinnat riippuvat ja joistakin että varmaan rinnat ovat kiinteät ja pystyt ;).

Arkipukeutumisessa kannattaisi välttää rintavaon näkymistä. Rinnat ovat sen verran intiimiä aluetta vakoa myöten, että niiden paljastaminen kannattaa jättää privaattialueelle.

• riitasointu000

tissivaon näyttäminen on kuin pyllyvaon näyttäminen, sama asia, intiimihkön alueen joko tahallinen tai tahaton paljastus.

Älkää ihmetelkö miksi lapset halajavat napapaitoja, jos aikuisetkin "näyttävät mallia" miten paljasta pintaa halutaan näyttää. Tieten tahtoen. Miksi, oi miksi??

Kai se on jotakin pätemisen tarvetta..

• piilottelija
        riitasointu000 kirjoitti:

tissivaon näyttäminen on kuin pyllyvaon näyttäminen, sama asia, intiimihkön alueen joko tahallinen tai tahaton paljastus.

Älkää ihmetelkö miksi lapset halajavat napapaitoja, jos aikuisetkin "näyttävät mallia" miten paljasta pintaa halutaan näyttää. Tieten tahtoen. Miksi, oi miksi??

Kai se on jotakin pätemisen tarvetta..

Tottumista sillä haetaan. Avonaisuuteen totutaan ja siinä ohessa nuorten moraali laskee. Toisaalta ymmärrän joidenkin tahojen kritiikkiä länsimaisen pukeutumisen suhteen, se on liian paljastavaa.
        Onhan noita poolopuseroita ja puolipooloja talveksi. Paitapuserotkin peittävät, ellei jätä auki liikaa.

Eikö olisi kaunista naisten pukeutumista, kun kaikki olisi sopivasti peitettyä ja kuitenkin voisi arvailla? Kaapuja en tarkoita.

Alleista olikin puhetta. Se on toinen asia, mikä meidän ikäluokan naisilla olisi syytä huomioida ja piilottaa. Juhlissa ohuet hihat peittävät mukavasti, eikä kuitenkaan ole kuuma.

• itse päätän

Minä pidän vaatteita, joissa itsellä on mukava olla. Talvella lämpimiä, kesällä ilmavia. Kuppikoko on G ja ihan varmasti näkyy rintavako. Samoin allit. Persvako ei näy, sen verran pitkiä puseroita pidän, mutta joskus hame päällä voi helteellä jättää alushousutkin pois. Oma olo on tärkein enkä suostu kenenkään mielipiteiden takia lisää enkä vähentämään vaatetta.

• Ei tajuu

Täysin seksistinen tapa. Miksi ihmeessä niitä muuten täytyisi näytellä? Nuoret parinvalinnassa käyttää, houkuttaakseen uroksia suvunjatkamiseen. Muulla ikäluokalla en tapaa ymmärrä. Kun näen paljastavan kaula-aukon, mietin mitä kantaja ajattelee: "katso mun tissejä" vai mitä? Jos menisi kysymään, että miksi sä haluat, että sun tissivako näkyy, niin mikä olisi vastaus? Kiinnostaa..
      Irvokkainta on se, kun joku äiti lapsensa läsnäollessa pumppaa tissit seksistisesti ruokapöytään...Joku tolkku tissien nättelylläkin.

• Poislukien 70 80 ->
      On 60 nuorisollamme ollut paljon enemmän mahdollisuuksia pitää rintansa ryhdissään.
      Heille tuli e-pillerit, Bonat ja Piltit, ei tarvinut enää väkisin roikottaa lasta nännissä.
      Rita Hayworth- tyyppiset, kohottavantukevat rintaliivit halpenivat, tosin aiheuttivat kyllä ylenmääräisiä punastumisia.
      Minulla on ollut onni ja ilo seurata naisten rintojen esiintymistä estradeilla jo vuosikausia.
      Linnanheimot, Ikoset, Saulit, Wallasvaarat, Mansfieldit, ja paljonkin on Käpyjä selän alla ollut.
      Tänäpäivänäkin jatkan tuota harrastustani ja joskus huomaan harmikseni että vanha, ryntävä, ryntäyksiä aiheuttanut ihastukseni on säilyttänyt komean ryhtinsä, vaan ei ole mennyt Laser-hoitoon. Liiaksi on alkanut esiintymään maidonvalkeuteen Maksaläikkiä.
      H.

• naakeri

Mua taas häiritsee miesten farkkujen leikkaus kun paloletkun pätkä paistaa niin selvästi tuon polven yläpuolella, miksi farkkuihin ei tehdä spandexista sellaista sisäosaa joka pitäis pytonit kurissa. Törkeetä kun kaiken maailman jormauotiset tuijottaa, eikä huomaa mun kauniita silmiä ollenkaan;)

• "naakeri"

On olemassa, vieläkin, legendaarinen Marilyn Monroe- villapaita.
        Oikein ja oikein väärin kudottu nuttu.
        Kertokoot naiset sen salaisuudesta enemmän.
        Kuka lie sen loi, en tiedä, mutta se teki neitosesta ihan pukeutuneestialastoman.
        Ja sukathan tekevät Einin ja Tina Turnerin.
        Vanhalla miehellä on se etu että iän myötä kaikki vain pitenee ja valuu alaspäin.
        Naisia tuppaa asia harmittamaan koska mies aina vain komistuu vanhetessaan.
        Minä muistan yhden kerran kun meillä kokoontui akkalauma ja alkoivat he keskustelemaan Clint Eastwoodista. Kukaan ei heistä kannattanut siloposkista versiota.
        H.

• bessie*
        hunksz kirjoitti:

"naakeri"

Kuka lie sen loi, en tiedä, mutta se teki neitosesta ihan pukeutuneestialastoman.
        Vanhalla miehellä on se etu että iän myötä kaikki vain pitenee ja valuu alaspäin.
        Minä muistan yhden kerran kun meillä kokoontui akkalauma ja alkoivat he keskustelemaan Clint Eastwoodista. Kukaan ei heistä kannattanut siloposkista versiota.
        H.

En ole oikein käsityöihmisiä, mutta ei se Marilynin villapaita ihan oikein-oikein-väärin neulottu tainnut olla. Olikos siinä jotain palmikko- ja helmineuletta ja sen sellaista, taidokkaasti tehdyn näköinen. Ja liian iso kaula-aukko. Ainakin minusta, kun en yleensä pidä vene?mallisesta pääntiestä.
        "My heart belomg to daddy" kohtauksessa aina hurmaava Marilyn taitaa inspiroitua ympäröivästä miesten paljoudesta ja on siinä villapaidassaan aivan erityisen ihastuttava.

• bessie*
        bessie* kirjoitti:

En ole oikein käsityöihmisiä, mutta ei se Marilynin villapaita ihan oikein-oikein-väärin neulottu tainnut olla. Olikos siinä jotain palmikko- ja helmineuletta ja sen sellaista, taidokkaasti tehdyn näköinen. Ja liian iso kaula-aukko. Ainakin minusta, kun en yleensä pidä vene?mallisesta pääntiestä.
        "My heart belomg to daddy" kohtauksessa aina hurmaava Marilyn taitaa inspiroitua ympäröivästä miesten paljoudesta ja on siinä villapaidassaan aivan erityisen ihastuttava.

"belongs" piti kirjoittamani.

• bessie* kirjoitti:

"bessie*"

Vene-malliset kaula-aukot taitavat olla jonkun toisen palstalaisen reviiriä.
        Vilkaisin taas netistä tuota Kotkalaistyyppistä Marilyniä ja Helmeltä hän siinä taas näytti, enkä havainnut palmikoita.
        Lapsi raukka, jos olisi saanut elää, olisi hänelle isiä tarjolla, vaikka kuinka paljon.
        H.

• bessie*
        hunksz kirjoitti:

"bessie*"

Vene-malliset kaula-aukot taitavat olla jonkun toisen palstalaisen reviiriä.
        Vilkaisin taas netistä tuota Kotkalaistyyppistä Marilyniä ja Helmeltä hän siinä taas näytti, enkä havainnut palmikoita.
        Lapsi raukka, jos olisi saanut elää, olisi hänelle isiä tarjolla, vaikka kuinka paljon.
        H.

Taas kerran en ymmärrä vastauksestasi mitään, mutta väliäkö hällä.

• bessie* kirjoitti:

Taas kerran en ymmärrä vastauksestasi mitään, mutta väliäkö hällä.

"bessie*"

"Ilon, onnnen keskellä kuolla ma saan,
        suokoon luojani kantaa tunteeni yli maan"

En kaikkea osanut, en kaikesta tienyt,
        Olen outo herrallein lie nyt.

Paljon enemmän minusta toivoi moni,
        Nyt ma vajoan, saastaan maan."
        H.

• bessie*
        hunksz kirjoitti:

"bessie*"

"Ilon, onnnen keskellä kuolla ma saan,
        suokoon luojani kantaa tunteeni yli maan"

En kaikkea osanut, en kaikesta tienyt,
        Olen outo herrallein lie nyt.

Paljon enemmän minusta toivoi moni,
        Nyt ma vajoan, saastaan maan."
        H.

Taa tirlan tirlan taa
        Pippijuu
        Kili kili pong tsa tsa tsaa
        Pappa da duu daa pa pam

• Hyviä tapoja taas
        hunksz kirjoitti:

"naakeri"

H.

Vai miehet komistuvat! Onko iso vatsa komea? Entä lökäpöksyt? Tai vaihtamattomat vaatteet?
        Harmaan charmi on oikeaa komistumista hyvin leikatuissa hiuksissa.

Eikä kaikilla ala roikkumaan. Joskus on pienemmistä rinnoista etua:)) Nyt on pystyt!

Miten äkämystyinkään tuosta yleistämisestä, saat anteeksi silti.

Minua ärsyttää TV:ssa hajareisin istuvat miehet. Kalleudet esitellään vähän tyyliin rinnat esiin.

• Hyviä tapoja taas kirjoitti:

Vai miehet komistuvat! Onko iso vatsa komea? Entä lökäpöksyt? Tai vaihtamattomat vaatteet?

Eikä kaikilla ala roikkumaan. Joskus on pienemmistä rinnoista etua:)) Nyt on pystyt!

Minua ärsyttää TV:ssa hajareisin istuvat miehet. Kalleudet esitellään vähän tyyliin rinnat esiin.

Vai ärsyttää hajareisin istuvat äijät? No, kuule, meillä äijillä on tuo lantio ja reidet pikkasen eri mallia kuin tyttösillä! Polvet yhdessä istuva mies näyttää luonnottomalta...
        Minä ainakin aion istua just niinkuin mukavin on!
        Katsoppa sinne silmiin, niin ei ne hajareidet niin ärsytä!

• Hyviä tapoja taas kirjoitti:

"Hyviä tapoja taas"

Oikeastaan, hajareisin istuva mies on kutsuva.
        Vaan ei naisellisesti kutsuva.
        Vähän vihjaileva.
        Siinä on varmaan jotakin samaa kun naisen istuttamisessa sängynlaidalle ja kysyvässä katseessa.
        Miesten ei tarvitse pukeutua niin vaikeasti kun naisten.
        H.

• hyviäpä tapoja hyvin
        Hyviä tapoja taas kirjoitti:

Onko sitten naisen iso vatsa muka komeampi, entä pesemättömät lökäpöksyt,,
        harmaa lienee viimeinen luonnollinen väri tukassa molemmilla.
        Hyppääkö ne rinnat välillä pystyyn, vai mitennetekee, onko nyt pystyt(oot nelinkontin)?
        En äkämystynyt yleistämisestäsi, se lisäsi tiedonjanoani,,
        Siis ei ärsytä muualla kuin TV:ssä hajareisin kalleuksiaan killuttelevat miehet,,,,,
        niin tietenkin, siellähän ollaan housut jalassa, taidat tykätä kotisohvalla kuitenkin....
        Mitenkähän kommentoisi hajareisin istuvia naisia,, enpäsano..
        t.late

• paksuja mummeleita
        hyviäpä tapoja hyvin kirjoitti:

Onko sitten naisen iso vatsa muka komeampi, entä pesemättömät lökäpöksyt,,
        harmaa lienee viimeinen luonnollinen väri tukassa molemmilla.
        Hyppääkö ne rinnat välillä pystyyn, vai mitennetekee, onko nyt pystyt(oot nelinkontin)?
        En äkämystynyt yleistämisestäsi, se lisäsi tiedonjanoani,,
        Siis ei ärsytä muualla kuin TV:ssä hajareisin kalleuksiaan killuttelevat miehet,,,,,
        niin tietenkin, siellähän ollaan housut jalassa, taidat tykätä kotisohvalla kuitenkin....
        Mitenkähän kommentoisi hajareisin istuvia naisia,, enpäsano..
        t.late

Lihavien naisten on pakko istua hajareisin kun on se mahanrellukka ja isot tissit mahan päällä. Jos nainen on 20-30 kiloa ylipainoinen ei istumatyyliään voi valita.

• törkyjorma

Saahan se näkyä, jos ei ole ikää liikaa. Suosittelen.

• Ilmanmuuta.

Saa rintavako näkyä. Lapsesta pitäen tytöille hoetaan, on aivan luonnollinen asia,että tytöillä alkavat rinnat kasvamaan,ei sitä tarvitse hävetä....Ja jossain vaiheessa elämänkaarta,rinnat eivät enään saakkaan näkyä. Ei saa olla tiukkoja paitoja ei saa rintavako näkyä ja isoja rintoja pitää peitellä löysillä vaatteilla....Silloin herää kysymys,eikö rinnat olekaan naisella enään kehon luonnollinen asia? Miksi nämä moraalinvartijat iskevät ,niin rajusti rintoihin? On aivan sama,jos meitä miehiä kiellettäisiin pitämästä uikkareita,koska sukupuolielimen ääriviivat näkyvät yleisillä uimarannoilla ja uimahalleissa...Joten eiköhän moraalinvartijoidenkin kannattaisi jo hyväksyä naisten rinnat,kun ei olla islamilaisessa valtiossa.

• brunette ekupilla

jos omaa suuret rinnat niin minä on todella vaikea löytää nättejä paitoja mistä ne rinnat eivät ylitse pursuisi.

• "brunette ekupilla"

Valitettavasti, on minun, kokeneena mies-estetiikkona sanottava sinulle että rinnoilla ja säkeillä on eroja, kuten Viineissä.
        Eroja kuten kaljamahalla ja sixpäkillä.
        Ja niin sinunkin kun minun entisen imagonikin, meille ei kuulu T-paidat. Kaapu vain, tai rasvaimu.
        Minä kyllä karppasin itseni ihastuttavaksi mieheksi.:)
        H.

• herätkää mummut

No johan pukkasit vitsin. Sulla on silloin hiton huonot rintaliivit.

Miten täällä jotkut naiset voivat sanoa kuppikokoaan jollain kirjaimella?

Itse en osta ritsikoita mistään halpahalleista, enkä tavarataloista vaan ihan rintsikkaliikkeistä ja multa löytyy liivejä neljällä eri kirjaimella.

• eräsmies-

Tissivako on kamalaa katseltavaa, jos nainen on vanha kurttunen akka. Sen sijaan nuoren hehkeän naisen tissivako on ihastuttavaa nähtävää. Joten ehkä siinä pätee ikäraja sekä tietysti ulkonäköraja. Eihän ole etiketinmukaista läskin naisen esiintyä hihattomassa iltapuvussakaan. Joten peiliinkatsominen lienee paras tapa varmistaa mitä itsellään voi ja sopii pitää päällään.

• Vähän hävettää.

1998 muistan kietoneeni nelikymppisen neitokaisen ympärilleni käteni siten että kourani ympäröivät rintansa.
      Ei se ihan vahinko ollut.
      Mutta se oli että totesin niiden vähän roikkuvan.
      Heevetti! Naiseni nousi sängystä ja kaappasi kirjahyllystään valokuva-albumin.
      Vastenmielisesti jouduin katsomaan vanhoja valokuvia ja häntä eri kulmista, aikasti nuorempi hän kuvissa oli.
      Noh, tulinhan minä, vähän järkiinikin. :>)
      H.

• häpee itse

Luultavammin nainen tuli järkiinsä ja jätti sut. :

• SEKSIÄ!

Olen tämmöinen 12-vuotias tytteliini, joka on riisuutunut koko luokkansa edessä tänä vuonna. Yksi meiän luokan pojista oli jäänyt tuijottamaan rintojani. Siitä asti olen käyttänyt paitoja joista rinnat valuvat väkisin ulos.

RAKASTAN SEKSIÄ!

T.Ilona V.

• "seksiä!"

Minä olin 16v. ja minulla oli moottoripyörä, ihan Jawa.
        Tarakalla vein sillä kerran tyttelin, liekö 12v. uimarannalle, hiekkarannalle.
        Bikinit olivat silloin alkaneet yleistymään, ja minä rakastin seksiä.
        Hivutin kättäni ainoan pullistuman suuntaan, mutta siellä oli jo hiekkaa.
        H.

• bessie*

Ettet vain olisi vinksahtanut ja katkera, iloton ja rakkaudeton vanha kurppa.

• 8+4

kuulehan tytteli.Siinä ei ole mitään hienoa että olet riisuuntunut alasti koko luokan edessä.Sillä annat vain itsestäsi halvan kuvan.

Ja kun sanot rakastavasi seksiä,niin mitä tiedät oikeasti seksistä.Siis oikeasti,ihan ilman että huijaat itseäsi.Veikkaan että tiedät jo jotain,mutta on varmasti myös paljon epäselvääkin.Kannattaa tutustua ensin näihin asioihin rauhassa ja sitten vasta edetä eteenpäin.Kerkeät varmasti vielä rakastamaan seksiä,usko pois.

Tähän se on johtanut kun kaikkialla pursuaa seksiä.Nyt jo tän ikäiset tytöt haluaa olla jotain pornomalleja koska se on olevinaan hienoa.Kaikkein pahinta,ettei tämäkään tyttö tajua asiasta varmasti puoliakaan mutta kun jostain näkee mallia että tollainen pitää olla niin sittten ollaan ja mennään mukana.

• bessie*
        8+4 kirjoitti:

kuulehan tytteli.Siinä ei ole mitään hienoa että olet riisuuntunut alasti koko luokan edessä.Sillä annat vain itsestäsi halvan kuvan.

Ja kun sanot rakastavasi seksiä,niin mitä tiedät oikeasti seksistä.Siis oikeasti,ihan ilman että huijaat itseäsi.Veikkaan että tiedät jo jotain,mutta on varmasti myös paljon epäselvääkin.Kannattaa tutustua ensin näihin asioihin rauhassa ja sitten vasta edetä eteenpäin.Kerkeät varmasti vielä rakastamaan seksiä,usko pois.

Tähän se on johtanut kun kaikkialla pursuaa seksiä.Nyt jo tän ikäiset tytöt haluaa olla jotain pornomalleja koska se on olevinaan hienoa.Kaikkein pahinta,ettei tämäkään tyttö tajua asiasta varmasti puoliakaan mutta kun jostain näkee mallia että tollainen pitää olla niin sittten ollaan ja mennään mukana.

Halvan kuvan!? No voi voi, sentään.

Oikeastihan sinun pitäisi olla erittäin huolissasi lapsen henkisestä tilasta. Ihan jo senkin takia, että hän kirjoittelee 60 palstalle ja kutsuu itseään tytteliiniksi, muista jutuistansa puhumattakaan.

Mutta onneksi taitaa olla vain vinksahtanut ja katkera, iloton ja rakkaudeton vanha kurppa asialla. Erittäin arvostelukyvytön myös.

• "bessie*"

No en taida olla, mieskin kun olen.
      Kurpaksi mainitsevat naisen, aikasti yleisesti.
      H.

• bessie*

Ilona Veelle vastasin, mutta samahan tuo...

Ettet vain olisi vinksahtanut ja katkera, iloton ja rakkaudeton vanha kurppa.

• Riihitonttu

Alushousun kuminauha on rispaantunut ja mennyt löysäksi. Aina valahtaa alushousu hiukki liian alas. Tuntuu epämukavalta. Taidan ommella alushousuun renksut joiden läpiten pujotan hänkselin . Sitten pysyy ylyhäälä. Muinoin renksut olivat kaikissa alushousuissa, mutta ne olivattenkin ne alushousut paksuva lanellia.

• näkyy tai ei

Sehän on ihan makuasia. Mitä sitä muilta kyselee.

• Vapaan miehen mielipide: ilman muuta rintavako saa näkyä, ja kun on kivat muodot niin on kivaa katsottavaa myös. Rohkeesti vaan, kyllä me miehet tykätään katsoa kaareja ja kurveja, oli ne sitten ylä- tai alapäässä! Ja jos se silmiin katsominen sen takia myöhästyy, niin sanoisin että hidastakaa vauhtia...
      Naisten mielestä, juuri luin jonkun uutisen, paljastava pukeutuminen näyttää "halvalta". Ja miesten mukaan seksikkäältä. Edellinen negatiivinen ja jälkimmäinen positiivinen mielipide. Miesten mielipiteen allekirjoitan. Minkäs me sille voidaan, miestä kiinnostaa kaunis.

• yäks

Hyi hitto, minä en ainakaan halua, että jotkut rasvaset kaljamahat mun tissejä tuijottaa, pidän visusti piilossa vakoni. (Kun ei voi valita, että vain komeille Elviksille näyttelisi ;)

• Tase pappa

Jos on mitä olisi näytettävää, näkyy se kyllä, halusitpa, tai et.
        Jos nainen on muodoiltaan kun maamme laulu - " ei laakksoa, ei kukkulaa" , ei siinä auta minkäänlaiset puserot.

Kauniisti korostuva povi on nuorella naisella se kohde, jolla voi hieman tasia muita luonnon epäonnistumisia.

Vaikka olen vanha ukon rähjä, niin vielä se "sokeri suussa sulaa".
        Jos naiset haluaa näyttää, mitä löytyy - jollekin, niin mitä ihmeen pahaa siinä voisi olla.
        Kateelliset ja tiukkanutturaiset löytää kyllä kitinän aihetta, jos ei muusta, niin tissien vaon syvyydestä.

Ei jokainen mies katso naista himo mielessä ja suoro sojossa.
        Kateelliset sitä aina löytää kitinän aihetta.
        Naista voi katsoa myöskin, niin kuin kaunista veistosta. Ihaillen.

Kamalampaa on ne naisten housut, jotka valuvat niin alas, että ilman trimmeriä, olisi pehko näkyvissä armotta.
        Niitä katsottaessa, en voi kun sääliä "esittelijää".

• suvenkorento*
        Tase pappa kirjoitti:

Jos on mitä olisi näytettävää, näkyy se kyllä, halusitpa, tai et.
        Jos nainen on muodoiltaan kun maamme laulu - " ei laakksoa, ei kukkulaa" , ei siinä auta minkäänlaiset puserot.

Kauniisti korostuva povi on nuorella naisella se kohde, jolla voi hieman tasia muita luonnon epäonnistumisia.

Vaikka olen vanha ukon rähjä, niin vielä se "sokeri suussa sulaa".
        Jos naiset haluaa näyttää, mitä löytyy - jollekin, niin mitä ihmeen pahaa siinä voisi olla.
        Kateelliset ja tiukkanutturaiset löytää kyllä kitinän aihetta, jos ei muusta, niin tissien vaon syvyydestä.

Ei jokainen mies katso naista himo mielessä ja suoro sojossa.
        Kateelliset sitä aina löytää kitinän aihetta.
        Naista voi katsoa myöskin, niin kuin kaunista veistosta. Ihaillen.

Kamalampaa on ne naisten housut, jotka valuvat niin alas, että ilman trimmeriä, olisi pehko näkyvissä armotta.
        Niitä katsottaessa, en voi kun sääliä "esittelijää".

Kirjoitit Tase-pappa hienosti, ajattelen asiasta samoin kanssasi. Etelä-Espanjassa, missä on melkein aina yhtä lämmintä kuin Suomessa parhaalla kesäkelillä, pukeudutaan kevyemmin kuin täällä.

Siellä näkee paljon kauniita nuoria ihmisiä, niin tyttöjä kuin poikiakin. Heitä voi todellakin ihailla kuin hienoa maalausta tai veistosta, ilman minkäänlaisia seksistisiä ajatuksia, ainoana ajatuksena, että onpas kaunis.

Rannalla onkin sitten tilaisuus katsella kaikkia Luojan luomia, meitä on niin monen mallisia. Ja mikä parasta, kaikilla on oikeus olla olemassa ja itsensä näköisiä. Se on aika vapauttavaa.

Iltakävelylle paikalliset rouvat pukeutuvat hyvin tyylikkäästi, heillä on kauniit vaatteet, kengät, laukut, korut ja kampaukset, kun kävelevät puolisonsa tai ystävättäriensä kanssa

Ja sen olen pannut merkille, että tällainen extranjerakin kiinnittää siellä enemmän huomiota pukeutumiseensa, kuin täällä kotikulmilla kauppaan mennessään.

• suomenykkösmiäs

Siis jos minusta tehtäisiin (niin kuin varmasti tullaan tekemään) Suomenmaan tyranki, niin rintavaon piilottelijat laitettaisiin telkien taa tai karkotettaisiin Ählämien hoiteisiin! Tiistaista tulisi valtakunnan tissipäivä, jolloin tisuleita saa ja pitää käydä kopeloimassa, että lieneekö tuo tuntuma kussakin parivaljakossa tallella.

• never have i ever

Tottakai saa näkyä. Sehän on jopa suotavaa. "wink wink"

• Paljon melua tyhjästä :P
      Ne jotka tykkää näyttää ja on näytettävää ...aivan vapaasti, mitä se kenellekään muulle kuuluu. Kauheeta nipottamista ihan naurettavasta asiasta.

Jos taas todella haittaa liian isot kaula-aukot niin eikse just ole muotia pitää rättejä moneenkertaan kierrettynä kaulan ympärillä? Mikä tuuri että on kauniita kaulahuiveja ja snoodeja kaupat pullollaan.

• oulun poeka!

minä olen kyllä sitä mieltä että se asukokonaisuus ratkasee! sama homma ku minihameen kans....jos jotain minihametta pitää joku esim toimistotyöntekijä ja muuten yläosa on ns. "pukumainen" niin se näyttää todella hyvältä!! mutta sitte taas jos minihame on yhistetty johonki minimaaliseen toppiin ja kahluusaappaisiin ja hypitään ne päällä baarissa niin yök!! :DD

kokonaisuus ratkasee.....ei saa liikaa korostua, oikeanlaiset vaatteet ympärille ;)

• ANA

PITÄÄ EHDOTTOMASTI.NÄKYY YLHÄÄLTÄ MINKÄKOKOISET ON

• KUULUUKO?

NO, MIKSI SINUN PITÄÄ TIETÄÄ MINKÄ KOKOISET NE ON?

• Pekkaa ei kyykytetä

No tosi on. Olin psykiatrin luona. Kun näin hänen pisamaiset ja kauniit rinnat
      paidan kauluksesta, paranin heti. No, eläke tuli siinä samalla. Siis masennuksesta, vaikka en ole ollut masentunut, mutta erehdyin kantelemaan
      pomosta ylemmälle taholle.

• Läheppä pekka merille,muista ottaa polkupyörä mukaan.

• Naisista pitävä

Saa ja pitää näkyä, kummallista spekulointia selvästä asiasta.

• paksukainen..11

Kel on mitä näyttää ni siitä vaan. Miksi isoja rintoja piilossakaan pitää. Ja tuollasta kaula aukko mallia nyt niin on , niin esille vain..

• sensuurin suurin se

Ovat loppupeleissä jopa raskaat kantaa.

• ;)

Saisi kaula-aukko olla senverran sopiva etteivät tisut pompi ulos ja hypi jenkan tahdissa tanssiessa.

(nähty on)

• Pär Pillhard

Tykkään kovasti, jos sieltä pilkahtaa sellaista kauniisti ruskettunutta ja antaa vaikutelman pirtsakoista rinnoista.

• godhelpus

Kyllä se saa näkyä, etenkin jos ei ole muuta näytettävää.

• vaoton kylväjä

Kyllä noita vakoja on tullut rekisteröidyksi, enkä ole vaon huomioimisesta kenenkään havainnut loukkaantuneen. Paras tilanne oli eräässä baarissa, kun tarjoilia pitkässä hameessaan nosti lattialta koria, niin hän seisoi helmansa päällä, no sinnehän se jäi, mutta tissit olivat nätit. ei ollut vakoja hänellä.

• älä lyö

en minäkään olen rintava ja pidän aina toppia alla ettei ole liian avoin. mielestäni antaa vääriä signaaleja kun on tarve näytellä vakoaan/rintojaan. siitä huolimatta tulee komentteja rinnoistani. kerran vetäsin paksun villapaidan päälle baariin mennessäni niin sain kysymyksen "siksikö pidät villapaitaa ettei rinnat näkyisi" siksikin, mutta tää tapahtui talviaikaan.

• Vilkkusilmä99

Minusta mukavan näköistä kun naisilla näkyy rintavako, kerrassaan silmiä hivelee:) Tietysti pitää pikkuisen katsoa tilannetta missä se näkyy, mutta aivan arkipukeutumisessa saa näkyä. Tällaiset naiset vetävät miesten katseet puoleensa ja saavat tiukkapipoiset kateelliset naiset nenäänsä nyrpistämään. Pikkuisen naisten varottava tällaisessa rintavako-näkymässä, saavat joskus halvan ja helpon naisen maineen, joskus jopa syyttä.

• Saa ja täytyy. Kauneus ja seksikkyys on omien korvien välissä. Ei ajokortissa eikä naapurin housuissa.

• Vao Ton

Mikähän on se perimmäinen ja painavin syy tuohon rintavaon näyttelemiseen?

Miehenä en tuota näyttelyintoa lainkaan ymmärrä, joten odotan vastausta varsinaisilta asiantuntijoilta.

• vihanen asiakas

SE on teollisuuden vika, kaupoista ei saa kuin liian isoilla kaulanaukoilla varustettua vaatteita, olen usein ethny valituksen, ei vielä ole menny perille, kauppojen sissäänostajat on syyllisiä heille esitellään tuotteet he valitsee valikoimiin itselleen mieleiset tuotteet, tässä syy.
      Sisään ostajilla on tosi huono maku ollu viimeset 2 - 3 vuotta. potkut pitää heille järjestää, ja valita älykkäämmät sisäänostajat töihin.

• pääpyörällä

Täällä kun on kaikkien alojen asiantuntijoita, saanenko kysyä, mikä on markkinarako?

• Asian Tuntija

Se on sellainen rako, jonka molemmilla sivuilla on huuli ja sillä on kysyntää markkinoilla.

• ,,,,,,

Jos sitä liikaa tuijotetaan, voihan vakoon liimata rintakarvalisäkkeen.

• putkiaivoÄO

Tosi vähäistä älykkyysosamäärää osoittaa tuolla aiemmin asenne, että naiset, jotka ei ymmärrä tissivakonsa näyttelijöitä, olisivat tiukkapipoisia ja kateellisia. Ei kaikki ole roisista tavasta todellakaan kateellisia tai tiukkiksia, vaan pitävät vain naurettavana ja käsittämättömänä ko. tapaa. Muutenkaan en ymmärrä muissakaan asioissa ihmisiä, jotka heti jonkun eriävän mielipiteen esittäessään tuomitaan tiukkapipoiksi tai kateellisiksi. Eikö voi ymmärtää, että ollaan vain todellakin jotain mieltä asiasta ja monestakin eri syystä, olematta kateellinen tai moralisoiva. Hä??

• ...........

JOOO; näyttäköön kaikki vaan mua ei haittaa, mutta mua haittaa omat t i s s i t on kaikkien ihailtavan, se pistelee vihaksi, hävettää niin p i r u s t i , usein olen tehny valituksen kauppoihin kun ei saa kohtuulisella kaulan aukolla olevia puseroita, kaksinketainen pukeutuminen on kuumaatouhua ei sekään ole ratkaiu,,, vaatikaamme kauppoihin kohtuulisen pienillä kaulaaukoilla varustettuja tuotteita ei luuslis olevan ylivoimainen toteuttaa.
      Tissini kuuluu vain oman puolison ihailtavaksi.

• .

Käytä poolopuseroita.
        Oma valinta.

• ...........

poolo on tukala, ei jaksa kuristaa kaulaa, eikä sovi jokapaikkaan.

• .

No, muttei ainakaan vako näy!? :))

• katsokaa peilistä,,,

Ompele oma paitasi tai ompeluta. Ihme kitinää. Vanhan ihon näyttäminen on törkeetä.

• hyvä olo vaatteissa

Samaa mieltä, että kaupan sisäänostajat eivät osaa asiaansa! Ei haluta poolopuseroa eikä toppia avonaisen puseron alla. Kesällä kyllä voi pukeutua näin kevyesti, mutta muina vuodenaikoina ei tahdo löytyä sopivaa, joten tyydytään vanhaan.

• .......

niin, , miulla on myös arpi koristeena,,,, kaiken huipuksi, on nääs rintakekä aukaisu kerran ja sydän nostettu pöydälle tuulettumaan, pistän aina jonkun korun peittämään sen arven

• '7

Kauniita sydämiä kannattaa parantaa.

• 5,,+

ei kai,,, eiköhän olisi ollu parempi poistua elämän näyttämöltä ajoissa,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe