Implantin liikkuminen

Huolestunut

Minulle laitettiin n. vuosi sitten rintaimplantit ja minua on vaivannut jo pidemmän aikaa se, että pystyn liikuttamaan (liu´uttamaan) proteesia n.3cm ylös-alas suunnassa implanttitaskussa. Sivuttain proteesi ei liiku vaan koko rinta sen mukana. Onko tämä normaalia? Implantti on anatominen ja laitettu osittain rintalihaksen alle. Implantin voi tuntea selvästi ala-osastaan ja se tuntuu myös "ryppyiseltä". Lisäksi implantit on mielestäni sijoitettu liian alhaalle, näyttävät valahtaneilta ja tuntuvat olevan kylkiluiden päällä. Voiko tällaiselle tehdä mitään uusimatta implantteja vai onko uusintaleikkaus ainut mahdollinen tapa korjata lopputulosta?

4

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erilaisia tapoja

      Mulle on laitettu pyöreet implantit 5 vuotta sitten ja lihaksen päälle. Pystyn kyllä liikuttamaan implanttia, tai ainakin luulen sen liikkuvan. Mutta ei se sati saati tunnu ja näytä mitenkään hassulta. Joissakin asennoissa saan implantin sellaiseen olomuotoon, että se saattaa tuntua "ryppyiseltä", mutta todella vähän. Todella vähän.
      On erilaisia tapoja laittaa imlantti ja minä valitsin ehdottomasti lihaksen päälle, koska olin kuullut kokemuksia lihaksen alle laitetuista ja niiden normaali elämässä aiheuttavista "omituisuuksista". Halusin ettei lihaksen liike aiheuta minkäänlaista lihaksen alle laitetulle implantille ominaista liikettä / puristusta / puristuksen tunnetta ynnä muitakaan vastaavia.
      Lisäksi implanttejakin on erilaisia, ja jostakin kumman syystä en mennyt siihen lankaan, että tavoitellaan "mahdollisimman luonnollisen näköistä". Omani ovat pyöreät, korkealla profiililla, geelitäytteellä ja koko on 325g. Lopputulos on alkuun olleiden turvotusten laskeuduttua täysin luonnollinen. Olen ollut tähän täysin tyytyväinen ja en osaa muuta sanoa, kuin että menisin itse ainakin uusintaleikkauksen, jos mahdollista.

      • vaihtoa miettivä...

        erilaisia tapoja: mikä oli lähtötilanteesi ennen implantteja? Oliko omaa rintaa/rasvaa?


      • TUULA

        HEI ,KUN SULLE LAITETTIIN IMPALANTIT OLIKO KIVUT KOVAT?? JA KUINKA KAUAN OLIT KIPEÄ?? KUINKA KAUAN TURVOTUS KESTÄÄ.KIVA LUKEA ETTÄ OLET ITSE TYYTYVÄINEN.OLISIN TIEDOSTASI SYDÄMMELLISESTI KIITOLLINEN KUN ITSE MENE 18.1 KOHOTUKSEEN IMPALANTTIEN LAITTOON .RUOTSIN PUOLELE MINKÄ NIMISET SINULA ON IMPALANTIT.ITSE LAITTAUTAN MENTORIT/KIRJOITA PIAN:)


      • TUULA kirjoitti:

        HEI ,KUN SULLE LAITETTIIN IMPALANTIT OLIKO KIVUT KOVAT?? JA KUINKA KAUAN OLIT KIPEÄ?? KUINKA KAUAN TURVOTUS KESTÄÄ.KIVA LUKEA ETTÄ OLET ITSE TYYTYVÄINEN.OLISIN TIEDOSTASI SYDÄMMELLISESTI KIITOLLINEN KUN ITSE MENE 18.1 KOHOTUKSEEN IMPALANTTIEN LAITTOON .RUOTSIN PUOLELE MINKÄ NIMISET SINULA ON IMPALANTIT.ITSE LAITTAUTAN MENTORIT/KIRJOITA PIAN:)

        HEI,voisiko joku joka on käynyt impalantit laittamassa niin,vastata kysymyksiini NYT ,ON ALKANUT PELOTTAMAAN JA MIETIN ETTÄ PERUISINKO AJAN:(/kiitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      246
      2384
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1585
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1376
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1265
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1182
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      92
      1116
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      968
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      80
      948
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      912
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      98
      800
    Aihe