MISSÄ TAIVAS ON?

INFORMATION NYT.

Missä siis TAIVAS on?
Yleensä luullaan että taivas on jossai kaukana. Kuitenkin taivas on rinnakkainen Universumi. Rinnakkainen ulottuvaisuus, joka on kikkialla siellä missä mekin olemme. Jokainen ihminenkin on rinnakkaisen ulottuvaisuuden sisällä.
TÄMÄ ON TÄRKEÄ TIETO.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 144.000

      Taivas on hengellinen opetus myöskin ja hyvä olemassaolon tunnus.
      Maa on ihminen, johon sana kylvetään. Kuinka paljon onkaan autiota maata nykyään? Tietämättömyys on autio maa ja henkinen pimeys.

    • Wanhasta ajasta

      JUMALUUDEN ALKU:

      Tapahtui URG ANIN KYLÄSSÄ, kauan sitten.

      URG wanha waltias.

      Itseoikeutettu ja valtavaikutteinen Jumala. Henki tutkii Jumalan syvyydetkin, sanoi Paavali aikoinaan. Jumalan olemassa olon merkitys on seuraavanlainen; ”Minä olen Kaikkivaltias,
      taivas on minun taivaani ja maa on minun maani”.

      Voiko olla enää mitään omistavampaa ja ylpeämpää, kuin Jumala?
      Aikoinaan oli karvaiset alkuihmiset. Oli ihmisjoukko, joka luuli olevansa ainoat, kunnes näkivät muuallakin olevia luolaihmisiä, KARATRILLEJÄ.

      Oli mies nimeltään UR ja hänen vaimonsa nimi oli UR an LIN. Naisen aiempi nimi oli AN an LIN. Ollen otettu AN an AN heimosta, viereisestä luolastosta. Isä oli AN an AN ja äiti oli AN sin LAN.

      UR `illa oli Kaksi poikaa ja tytär ensin, kunnes tuli vielä kolmas poika potrana,
      KOMASHEA KOM.

      Vanhin poika oli AR an UR ja nuorempi oli UR an UR ja tyttären nimi oli AN an
      Eräänä päivänä tasangolla ollessaan havahtui UR an UR nuorempi poika ja ajatteli, mitä tämä kaikki on kun katseli ympärilleen ja näki taivaan kannen?
      Sitten hän ajatteli kertovansa tästä uudesta ymmärryksestään vaimolleen An An Linille ensin.
      Kuitenkaan hän ei vielä kerinnyt luolaansa, kun veli AR an UR tuli vastaan.
      Niinpä Ur an UR kertoikin ihmeellisestä havainnostaan, järjen valosta, kuten hän sitä nimitti.
      ” Minulla syttyi järjen valo ja ymmärsin suuren ajatuksen mieleni ja snao vielä, älä ota sitä minulta pois veljeni Ar an UR vielä, sillä minä ajattelen sitä ja sen merkitystä parhaillaan”?

      UR an UR sanoi: ” Minä olen sinun vanhempi veljesi ja mietin kuulemaani”. Sitten hän sanoi: ” Olen hyvin vihainen sinulle ja sanonkin sinulle, mene matkoihisi siitä, minua kiusaamasta mokomalta ajatukseltasi”.

      Sitten hän meni isälleen UR`ille kertomaan salaisuuden omanaan.
      UR tuli vihaisena luokse pojan, joka oli jo täysi mies UR an Ur. Hän sanoi: ” Pidä suusi kiinni mokomista ajatuksistasi, sillä ne ovat vaaralliset sinulle ja minulle ja koko yhteisölle ARANA, joka oli yhteisön nimi. UR meni pois ja mietti kovin tätä uutta ajatusta ja se kiusasi hänen mieltään.

      Wanha UR neuvotteli vanhimman poikansa kanssa ja sanoi: ” Mene poikani Ur an Ur`in luo ja sano minun sanottavani oikein ja sano, minä UR otan kaiken mitä taivaassa on ja kaiken mitä maassa on, kun nyt tulin tämän kaiken ymmärtämään”. Sano myös, tämä kaikki on minun ja koskas olen tämän kaiken tehnyt? Sano, minä otan kaiken.

      URG kuuli tämän kaiken ja suuttui kovasti ja sanoi: ” Menkää Kohmattiin, ( Kauas pois) jollette tottele minua, sillä minä olen se, joka minä olen”! MINÄ OTAN KAIKEN NÄKEMÄNI JA KUULEMANI ITSELLENI AINA JA NYT”.

      Vasta jälkeenpäin syntyi kova taistelu vallasta sanoin ja teoinkin, heimovanhempien toimesta.

    • ei jeesus

    • Kristinuskossa taivaalla tarkoitetaan elämää Jumalan lähellä. Se ei siis ole yksi tietty, määriteltävissä oleva paikka, vaan ikuinen elämä Jumalan luona.

      pappi Sonja

    • Mörkösepääsipiiriin

      vauvamölinää, sanoja ilman sisältöä, aikuiselta ihmiseltä. Uskislällätystä.

    • huvittavaa

      Suuri mieli omistaa kaiken.

      Tuli mieleen tuosta URG ANin kylästä Wanhan UR`in sanat, kun katsoi taivaalle:

      " Minä otan sen itselleni ja kun katsoi maata sanoi, kaikki se on minun omaani"!

      Vähän ajan kuluttua UR sanoi: " KOSKAS TUON KAIKEN OLENKAAN TEHNYT".

      TÄssä on jumaluuden asenne ja salaisuus!

    • EL. a.k.IM

      INFORMATION NYT.

      Lohjalla.

    • Lohjalla

      EL Eel
      a aikainen
      k keskeneräinen
      IM muisto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2145
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      270
      1849
    3. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      70
      1810
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      297
      1797
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1635
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1483
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      58
      1372
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      293
      1254
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1254
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      67
      1228
    Aihe