AIR FINLAND HOLIDAYS -- VAROKAA

Älkää varatko kyseisen yhtiön matkoja !!! Koko firman toiminta on vähintäinkin epäilyttävää !!! Pettymys asteikolla 10 heidän matkastaan.

9

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • what the hell

      saisiko tarkennusta hieman asiaan??

      • No joo ! Varasin paskamatkani netissä olevien kuvien perusteella. Kriteerini oli merinäköalahuone, jonka toiveen saattoi varausvaiheessa laittaa. Kuvissahan oli AINOASTAAN MERINÄKÖALAKUVIA. Ennen lähtöä vielä soitin tähän huuhaa yhtiöön koittaen tarkistaa toivomukseni perillemenoa. Ei mitään tietoa !
        No johan selvisi hotellissa ! Huoneeni oli 1 kerroksessa kadun puolelle. Siis tatusti hotellin huonoin huone. En purkanut tavaroitani, menin pyytämään huoneen vaihtoa. Huomenna, manjani !!! Huomenna eri virkailija, joka puhui myös tämän kulahtaneen oppaamme kanssa. Pitkään puhuivatkin ja syykin selvisi minulle seuraavana päivänä, kun hotellin "POMO" tuli paikalle. Näille on varattu kiintiö ainoastaan näistä huonoista huoneista, mikä ei missään vaiheessa tullut ilmi. Opas ei vaivautunut kertomaan, että voin vaihtaa huonetta ainoastaan maksamalla 15 euroa / vrk lisämaksua. Sitä ei oltu eikä siitä varoitettu paikkaa varatessani. Äläkää uskoko niihin kuviin !!! Äläkää uskoko ainakaan Inglesin oppaaseen !!! Valehteli päin naamaa tuo kulahtanut nainen.
        Ja todellakin, mennen tullen lennon henkilökunta oli ala-arvoista. Niitä ei mikän kiinnostanut, tyhjät tölkit kiiri pitkin lattiaa, koska kukaan ei tullut keräämään astioita siitä ahtaasta paikasta.
        ÄLKÄÄ MENKÖ TÄMÄN FIRMAN ANSAAN !!! OVAT TÖRKIMYKSIÄ ALUSTA LOPPUUN KOKO HENKILÖKUNTA !!!


      • jan.71
        Mummityttö kirjoitti:

        No joo ! Varasin paskamatkani netissä olevien kuvien perusteella. Kriteerini oli merinäköalahuone, jonka toiveen saattoi varausvaiheessa laittaa. Kuvissahan oli AINOASTAAN MERINÄKÖALAKUVIA. Ennen lähtöä vielä soitin tähän huuhaa yhtiöön koittaen tarkistaa toivomukseni perillemenoa. Ei mitään tietoa !
        No johan selvisi hotellissa ! Huoneeni oli 1 kerroksessa kadun puolelle. Siis tatusti hotellin huonoin huone. En purkanut tavaroitani, menin pyytämään huoneen vaihtoa. Huomenna, manjani !!! Huomenna eri virkailija, joka puhui myös tämän kulahtaneen oppaamme kanssa. Pitkään puhuivatkin ja syykin selvisi minulle seuraavana päivänä, kun hotellin "POMO" tuli paikalle. Näille on varattu kiintiö ainoastaan näistä huonoista huoneista, mikä ei missään vaiheessa tullut ilmi. Opas ei vaivautunut kertomaan, että voin vaihtaa huonetta ainoastaan maksamalla 15 euroa / vrk lisämaksua. Sitä ei oltu eikä siitä varoitettu paikkaa varatessani. Äläkää uskoko niihin kuviin !!! Äläkää uskoko ainakaan Inglesin oppaaseen !!! Valehteli päin naamaa tuo kulahtanut nainen.
        Ja todellakin, mennen tullen lennon henkilökunta oli ala-arvoista. Niitä ei mikän kiinnostanut, tyhjät tölkit kiiri pitkin lattiaa, koska kukaan ei tullut keräämään astioita siitä ahtaasta paikasta.
        ÄLKÄÄ MENKÖ TÄMÄN FIRMAN ANSAAN !!! OVAT TÖRKIMYKSIÄ ALUSTA LOPPUUN KOKO HENKILÖKUNTA !!!

        useasti käynyt ja erittäin tyytyväinen matkoihin ja palveluun???????


      • jan.71 kirjoitti:

        useasti käynyt ja erittäin tyytyväinen matkoihin ja palveluun???????

        Kyllähän noi reissut vaatimattomalle sopii, joka välttämättä haluaa maksaa A-luokan hinnan B-luokan matkasta.
        Tyhmyydeksikin sitä voisi kutsua, parempaakin kun on tarjolla.
        Itse olen tottunut paljon, paljon parempaan !


      • ammatti uikutttaja
        Mummityttö kirjoitti:

        Kyllähän noi reissut vaatimattomalle sopii, joka välttämättä haluaa maksaa A-luokan hinnan B-luokan matkasta.
        Tyhmyydeksikin sitä voisi kutsua, parempaakin kun on tarjolla.
        Itse olen tottunut paljon, paljon parempaan !

        Älä ämmä valehtele. Miksi käytät halppisyhtiötä ?,kun kalliitakin on. Miksi valehtelet kohteen ?
        Tuo 15 vrk vajaa satanen viikossa,mitä sä ruikutat,rahaa kuulemma on.

        Taidat olla itse tuo kulahtanut eukko


      • ammatti uikutttaja kirjoitti:

        Älä ämmä valehtele. Miksi käytät halppisyhtiötä ?,kun kalliitakin on. Miksi valehtelet kohteen ?
        Tuo 15 vrk vajaa satanen viikossa,mitä sä ruikutat,rahaa kuulemma on.

        Taidat olla itse tuo kulahtanut eukko

        Oli katsos ainoa mikä löytyi, enkä ihmettele enää miksi ! Kait se on vähän harhaanjohtavaa mainosta myydä matkaa sellaisilla huonekuvilla, mitä ei ole tarjolla. On rahaa toki, mutta maksan vain asialliset maksut.
        Miksi valehtelen kohteen ????? What a hell ??? Kohde Playa del Ingles, tunnistaa kohteen kulahtaneesta blondista.
        Joka kusettaa päin naamaa kääntämänsä spanishjuttelot.
        EI IKINÄ, EI KUKAAN, ÄLKÄÄ MENKÖ !!!
        Mielummin bussimatkalle Saharaan !!!!!!


    • VARO AIRFINLANDIA

      Palasimme lomamatkalta muutamia päiviä sitten.Loma oli hyvä mutta paluulento AirFi
      nlandin lennolla oli surkea.HENKILÖKUNTA koneessa alaarvoisia asiakaspalvelijoita. Ja mikä kone. Oikea nimitys siitä rakkineesta olisi sardiinirasia.VAROKAA IHMISET TÄTÄ AIRFINLAND NIMISTÄ FIRMAA.
      Kehtaavat mainostaa sinivaloisin siivin.
      KOSKA TURKKILAISET VANHAT KONEET OVAT MUUTTUNEET SUOMALAISIKSI?

    • vanha-akkamummi

      Tätä samaa pas*aa on monella sivulla. Tosiasiassa tuo kirjoittava ämmä ei ole kyseistä yhtiötä koskaan käyttänyt. Ajatuskin on täysin naurettava. Ylläpitää Aurinkomatkojen sivustoa sekä eräitä muita henkilökytkentöjä on.

      Kun lukee nuo kaikki haukkumiskerrat,niin ihmetyttää että mikä itsensä kiduttaja tuo hupakko on. Myöskin nuo moitteet lähes sanatarkasti löytyvät AlmaToursin haukkumisista. joka ei käyttänyt Air Finlandiaa.

      Eikö ole outoa,etta AM käyttää koko kesän lomalennoilla ulkolaista halppisyhtiötä,
      akka ei ole riviäkään siitä kirjoittanut.

      • Kyllä nyt vaan niin kävi, että tälle matkalle menin, kun äkkiä halusin lomalle. Muilla reissuilla en ole käynyt aikoihin.
        Alma tourin tunnen ainoastaan uutisista.
        Hupakko vaan haluaa tiedoittaa, kuinka tämä lafka toimii, jotta muut eiväät laillani pettyisi. Itseni kanssa samalla matkalla oli muitakin, jotka luulivat tilanneensa näköalahuoneen ... vaan saamatta jäi.
        Seuraava matkanjärjestäjäni on Aurinkomatkat. Esitteissä lukee selvästi minkälaiseen huoneeseen varaus oikeuttaa ja mitä voit saada lisämaksusta.
        Reilua peliä !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe