Hei!
Vaikuttaako korkea kuume alkion kehitykseen? Mulla alkoi yskä perjantaina ,mutta en viikonloppuna mittaillut kuumetta. Eilen illalla kuumetta oli 38.5 !
Minulle harvoin nousee kuume. Lueskelin että yli 38 asteen kuume voi jotain keskushermostohäiriöitä aiheuttaa?
Jos on joku tulehdus ,niin haittaako se sikiön kehittymistä?
En ole käynyt vielä lääkärillä. Jos tuntuu että tämä on keuhkoissa niin menen huomenna.
Olen vkolla 6. Eli 5 3 .
Paljonko Panadolia voi ottaa päivässä ?
Kiitos vastauksesta etukäteen :)
Ps. tämä on hyvä palsta,kun saa tietää asiantuntian mielipiteen ! Se kun lueskelee netistä kaikenlaisia pelottavia juttuja mitkä vaikuttaa sikiön kehitykseen niin tulee ihan neuroottiseksi :)
alkuraskaus ja korkea kuume?
2
484
Vastaukset
Ai anteeksi tämä palsta olikin lapsettomuuskysymyksille.. hmmm... mutta eikös tämäkin vähän siihen kuulu kun olen käynyt hoidoissa ja siitä tullut plussa ja nyt pelottaa että meneekö kesken kuumeen takia. ?
Kiitos kysymyksestäsi ja onnea raskaudesta!
Onneksi kehittyvä sikiö on hyvässä suojassa kohdussa ja vain harvoin korkea kuume tai tulehdukset aiheuttavat keskenmenoja. Panadolia voit ottaa paketissa olevan ohjeen mukaan, max-annos on 3 g/vrk. Mikäli kuume ei tunnut hellittävän, kannattaa käydä yleislääkärin vastaanotolla.
Luottavaisin mielin hyvää jatkoa toivottaen!
Anna-Kaisa/väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.958110Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m906098Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875577Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot685521Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1134750Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232518Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys442400Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e61369Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71364Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa451204