Olipa turha tämä

Anonyymi-ap

Rakkaustarinamme

123

4850

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko se tarina, joka ei ehtinyt edes alkaa?

• Anonyymi00046

Oli.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Oli.

Ei ole mikään tarina silloin. Yksipuolista vaa

• Anonyymi00002

Tarina? Tarina alkaa kasvotusten ei netissä

• Anonyymi00106

Joko olet mielestäsi onnistunut hiillostamaan tämän oletustesi kohteen täältä ”netistä” eli palstaäijän aloituksista sinne kasvotusten tarinan aloittamiseen? Sinun en pidättäis hengitystä dude

• Anonyymi00003

Opetelkaa...
      Rakkaustarina
      Mistä alkaisin
      nyt tämän kertomuksen vanhan totuuden
      se syntyi aiemmin kuin meri sininen
      se rakkauskertomus on, mutta mistä sen nyt alkaisin
      Ensikatseessaan
      jo tarkoituksen antoi hän mun maailmaan
      ei tule toista rakkautta milloinkaan
      Ei toiseen paikkaan
      ei toiseen aikaan tulevaan
      hän syömmein saa

• Anonyymi00051

Joku tuon toi esille aiemmin mutta ei kuitenkaan itse ollut tosissaan koko hommassa.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Joku tuon toi esille aiemmin mutta ei kuitenkaan itse ollut tosissaan koko hommassa.

Mitä sitten elämä jatkuu

• Anonyymi00111
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Mitä sitten elämä jatkuu

Ehkä sillä joka ei välittänyt vaan leikki.

• Anonyymi00004

En ajattele omalla kohdallani noin. Ennemmin ajattelen niin, että tunteiden ollessa molemminpuoliset, lopputulos on vääjäämätön. Joskus vain tie sinne on todella kuoppainen.

• Anonyymi00005

Hienosti todettu. Näin se on. sivu

• Anonyymi00007

Mitään hyvää ei vaan saa helpolla..Ehkä se kaikki kuitenkin on sen arvoista.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niinpä. Ja se hankala matka perille on jo se suhteen ensimmäinen kiirastuli. Jos siitä selviää, niin sitä vahvemmalta pohjalta kaikki alkaa, sitten kun alkaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Lisäys tähän. Ei varatulle..

• Anonyymi00006

Jep

• Anonyymi00008

Niin, kannattiko jostain, mitä ei ollut edes olemassa, toitottaa pitkin kyliä? Se ei ainakaan edistänyt asiaa.
      Naiselta

• Anonyymi00010

Onko ohi? 😔

• Anonyymi00012

Minä en halua parisuhdetta kenenkään kanssa. Ystävyyssuhde sopisi minulle.

• Anonyymi00014

Samoin minulle pelkkä ystävyyssuhde.
      Palatoninen!

• Anonyymi00017

Alan olemaan samoilla linjoilla. Oikeastaan kiinnosta miehet kuin yhteen asiaan

• Anonyymi00015

en halua miehen kanssa enkä naisen kanssa en siis kenenkään kanssa asua yhdessä!

• Anonyymi00018

ajattelen ihan samalla tavalla

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

ajattelen ihan samalla tavalla

minulle se ajatus on aivan hirveä ja vastenmielinen. haluan elää omassa kuplassani kaaoksessani ja en yhtään kuunnella mitään ns nipopskaa

• Anonyymi00016

Aika ilkeästi sanottu.

• Anonyymi00019

Onpa ketjussa paljon toisten asioihin puuttuvia mustasukkaisia jotka kirjoittelee naisina. Lie täällä 24/7 päivystävät ....

• Anonyymi00048

Missä sellaisia näet?

• Anonyymi00049

Niin, täällä on kuin marttojen mieskerho, jotka ovat kateellisia toisille miehille vaikka asia ei koskisi heitä ollenkaan. Se on jotain todella hienoa.

• Anonyymi00020

Eikä! Aina ei vain pysty olemaan samassa paikassa samaan aikaan. Eri syistä. Mun on pakko mennä ilmaisiin ruokailuihin

• Anonyymi00021

Sä sen pilasit syytä itseäsi

• Anonyymi00052

Eikä tietenkään sussa ollut yhtikäs mitään vikaa?

• Anonyymi00105
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Eikä tietenkään sussa ollut yhtikäs mitään vikaa?

Onhan se nääs tämäkin tapa vissiin prosessoida jotain kun tuumailee aapeepalstaäijän kiintiöprovovastauksiin näin

• Anonyymi00022

En sanoisi turhaksi mutta emme vain nyt ajaneet toisiamme siihen pisteeseen jossa painostaa hullun lailla.

• Anonyymi00023

J❤️S

• Anonyymi00078

Sivusta - Meidän rakkautemme kestää kaiken S ❤️J

• Anonyymi00024

Olimme kaksi, jotka olisivat voineet olla missä tahansa maailmassa, ajan, paikan ja olosuhteiden erottamina. Silti kaiken sen jälkeen, mitä olimme kokeneet, kaiken sen jälkeen, mitä meille oli tapahtunut päädyimme toisiimme. Jaoimme tuon kaiken yhdessä. Emme olleet merkityksetön tapahtuma vaan suoranainen ihme. Ihme mutta ei elinehto sillä en koskaan kuvitellut onnellista loppua.

• Anonyymi00025

Ei niin turhaa,ei niin vaatimatonta,etteikö ihminen voisi ottaa siitä opiksensa.

• Anonyymi00053

Mutta annoitko toisen olettaa ja uskoa siihen onnelliseen loppuun?

• Anonyymi00104
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Mutta annoitko toisen olettaa ja uskoa siihen onnelliseen loppuun?

Voisitko iso ihminen miettiä sillä tavalla näitä asioita, että otat isona miehenä itse vastuun oletuksistasi sen sijaan, että syyttelet välillisesti naisoletettua kun roikut palstaäijän sentimentaalisissa teksteissä ku rapu merrassa?

• Anonyymi00027

Joskus vieläkin mietin sitä, että olinko joku pelinappula sinulle. Mistä syystä otit yhteyttä minuun? Kuinka monelle muulle teit sen saman? Minä kerroin sinulle olevani parisuhteessa. Siitä huolimatta jatkoit yhteyttä.
      Tiesit kaiken statuksestani alusta lähtien.
      Jatkoit kunnes herätit tunteeni. Olinhan tosi haavoittuvassa elämäntilanteessa silloin.
      Tosin nyt myöhemmin täysin yksin elämässäni.

Tilanteemme on edelleen puhumatta. En usko, että koskaan selvitämme sitä kahdestaan. Pyysin sinua tätä kautta yhteen tilaisuuteen. Enää en pyydä koska se on tätä kautta turhaa. Tuntuu turhalta alkaa etsimään sinun yhteystietojasi ja en muutenkaan halua häiritä koska en tiedä elämäntilannettasi. Jätän tämän tilanteen tähän tänä iltana.
      Jos haluat voit ottaa yhteyttä minuun.
      Olit tärkeä ja herätit minussa paljon monenlaista.
      Kaikkea hyvää elämääsi ♡
      Lähetän sinulle ajatuksissani kappaleen sanat:
      I just called to say i love you (Stevie Wonder)

• Anonyymi00028

Oliko meillä sellainen, missäköhän välissä se oli?

• Anonyymi00029

Kajaanin teatteri: Armi Aavikko; siinä välissä olin elossa

• Anonyymi00037
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kajaanin teatteri: Armi Aavikko; siinä välissä olin elossa

Heikot luulee, viisaat tietää. Varmasti.

• Anonyymi00030

Entä jos se olikin pelkkää unta?

• Anonyymi00031

Kyllä se aikalailla lässähti. Täällä palstalla vaan edelleen pientä pelleilyä, kun toiset harrastaa sitä irl 🤭

• Anonyymi00032

Hmm? 🤔

• Anonyymi00102
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Hmm? 🤔

Joo, jokaisessa palstaäijän täytehölinässä on varmaan kyse teidän alikehittyneisyydestä bro

• Anonyymi00033

Jotain turhaahan sitä on aloittajan mukaan ollut.

• Anonyymi00034

Kuten ketjukin osoittaa.

• Anonyymi00035

Ai ... niinkö sinä ajattelet?

• Anonyymi00038

Minä uskoin kauan aikaa siihen välittämiseen.
        Enää ei ole mitään syytä eikä uskoa vuosien takaiseen tekstiviestiyhteyteen. Täällä on varmaan monia joille hän on tehnyt saman pelleilyn.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Enää ei ole mitään syytä eikä uskoa vuosien takaiseen tekstiviestiyhteyteen. Täällä on varmaan monia joille hän on tehnyt saman pelleilyn.

Tuohon vastaan yleisesti et varmasti molempien passiivisuudessa on ollut syytä. Jos ihminen haluaa jotain, hän on aktiivinen saadakseen haluamansa eikä esim. odota sitä miehen tekevän. Täälläkin kuulen sanottavat, aloite on miehen tehtävä, mutta kun miettii sitäkin asiaa tarkemmin. Jos mies tekee aloitteen onko se välttämättä naisen tahto ja eihän mies voi tietää sitä ellei nainen sano suoraan, että se on naisen tahto. Ennen vanhaan mies teki sen aloitteen lähinnä siksi kun naiselta ei juuri kysytty vaan naisen piti tyytyä lähinnä siihen mitä annettiin.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Hän, hän hän, hän hän hän.
        Tuntuu että hän on vaan pelkkä slogan täällä alistettavaksi, sylkykupiksi huonolle omslle elämälle.
        Oletettu vain

• Anonyymi00036

No eiköhän tuleva kesä auta pääsemään unohdukseen

• Anonyymi00039

Haluan aina uskoa ihmiseen, lopulta. Jokainen ihminen tulee vastaan Joko opettaakseen tai muuten. Ja toinen on siinä vastassa. Kumpikin on vajaa tapaus🤣

• Anonyymi00040

Minäkin uskon periaatteessa toiseen vilpittömään ja rehelliseen ihmiseen joka on myös ihme tässä maailmassa.

En koskaan ajattele kenestäkään, että toinen olisi vajaa tapaus. Vaikka hän olisi sairaskin. Sillekin on syynsä.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Minäkin uskon periaatteessa toiseen vilpittömään ja rehelliseen ihmiseen joka on myös ihme tässä maailmassa.

En koskaan ajattele kenestäkään, että toinen olisi vajaa tapaus. Vaikka hän olisi sairaskin. Sillekin on syynsä.

Niin tuo sairaus ja terveyskin on veteen piirretty viiva. Itseasissa onko sairautta esim. se, jos jollakin on hieman korkeampi verenpaine tai sokeri. Tottakai nuo aiheuttavat vakavia sairauksia. Jos ajatellaan vaikka kahta eri henkilöä, joilla molemmilla yläverenpaine on 150. Ensimmäinen ei tiedä mistään korkeasta verenpaineesta mitään, elää iloisesti eikä sairastu mihinkään vakavaan. Sensijaan toiselle sama tai jopa alempi paine aiheuttaa vakavia sairauksia, jopa kuolemaa hipoen. Voidaanko näistä kahdesta ihmisestä sanoa että toinen on täysin terve ja toinen täysin sairas. Ehkä tämän kirjoituksen tarkoitus oli korostaa, miten pienestä kiinni ihmisen elämä ja terveyden ylläpito voi olla ja se sairaus ei ole sen ihmisen vika, eikä hän voi sille sairaudelle mitään, joten aika epäinhimillistä olisi häntä siitä syyllistää, lisäksi usein on kyse perintötekijöistä.

• Anonyymi00041

Kaipa tässä olo joku opetus, joten ei se turha ollut.

• Anonyymi00042

Onpa ikävästi sanottu!

• Anonyymi00043

Lempitarinana menettelee. Ymmärtäen minua, sitä olen enää vain pyytänyt. Ja korjaamaan satuttavat kohdat. Tarina tekee sen joskus niin paljon todellisuutta paremmin. Tosi rakkaus ei olisi palkinto onnistuneesta itsensä kesyttämiskampanjasta. Se on astumista vieraaseen muukalaisena, annettujen tarinoiden ravistamista irti ja kohdatun yhteistä nimeämistä.

• Anonyymi00045

Itseppähän pelleilit olisit ollu kunnolla no onneks ei olla enää tekemisissä olet hirveä ihminen

• Anonyymi00064

Mä kirjoitin tykkäsin ja rakastin. Mutta se menee kaus. Romeo ja Julia on kirjoitettu tähtiin.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Mä kirjoitin tykkäsin ja rakastin. Mutta se menee kaus. Romeo ja Julia on kirjoitettu tähtiin.

Kirjaimet tän oli JVB

• Anonyymi00071
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Kirjaimet tän oli JVB

Juokse vttu bosniaan

• Anonyymi00050

Usein painotetaan aivan vääriä asioita, kuten ulkonäköä ja rahaa. Mitäs jos ihminen ajattelis vaikka löytävänsä sellaisen rehellisen, luotettavan, mukavan, toista huomioon ottavan, fiksun, hauskan, rakastettavan ihmisen. Voi ihminen olla myös hyvin näköinen ja rahaakin olla, mutta lähestysmiskulma ei ole välttämättä inhimillinen ja nimenomaan siihen ikävään ja kaipuuseen tarttuva. Ihmisestä on tullut kännykän lisälaite, ihminen hakee epäsuorasti kontaktia toiseen ihmiseen, käyttää valtavasti aikaa "sivusta" huuteluun vaikka täällä palstalla, ei tee tarpeeksi suoria kontaktiayrityksiä ikävän kohteeseen, saattaapa kysyä mielummin kaverilta kuin kiinnostuksen kohteelta, millainen hän on. Niin, suuntaamme yhä enemmän epäselvempään ja anonyymiin suuntaan suhteessa toisiimme. Kohta ihmisiä ei kiinnosta enää tutustua kehenkään oikeassa elämässä ja oikeasti, hifistellään vaikka mielummin somen muokattuja kuvia ja videoita ihmisistä.

• Anonyymi00055

No ei ole.

• Anonyymi00056

Rakkaustarinanne tehtävä olikin muuttaa ihmistä, usein näin on.

• Anonyymi00058

Eipä oikeastaan. Olen kiitollinen että nämä tapahtumat toi esiin sen taistelijaluonteen, jota aikuiset ihmiset yrittäneet murentaa keinoja kaihtamatta. Kiitos siitä ❤️

Tämä asia hoidetaankin sitten hyvin hyvin julkisesti, kuten ansaitsettekin.

• Anonyymi00059

Miehet on putkiaivoja, hävettäis olla samanlainen raukka.

• Anonyymi00091

Se olikin hauskaa kun yritettiin negatiivisesti painaa joku ihminen alas, kävikin aivan päinvastoin ja aivan valtavalla voimalla ja se harmittaa joitakin aivan vietävästi.

• Anonyymi00060

Oliko? Lupaan sinun unohtaa minut. kuin hänelle

• Anonyymi00061

No saipahab pojut aiheita biiseille nekin meitsi väritti

• Anonyymi00067

Sut vois nirhata kaakkoon

• Anonyymi00069

Ootko V nainen oikeesti noin kiero spämmääjä ?

• Anonyymi00070

Toiset on tarjoushaukkoja ja toiset rakkaushaukkoja hinnalla millä hyvänsä

• Anonyymi00100
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Sut vois nirhata kaakkoon

Koetko niin, että nämä sinun fantasiat ja ukaasit on sitä parempaa verbaalista väkivaltaa? Sivusta tämä syvää myötähäpeää kokien. No ei vaiskaan. Vahingoniloa se on. T naiselta

• Anonyymi00062

Oregano stara

• Anonyymi00123

Ku ellen keneres

• Anonyymi00063

XXXXL MITOITETTUNA 🗺️

• Anonyymi00066

Kuolinvuoteella voin kertoa lapsille tai ehkä lapsen lapsille, mitä oli kun rakastuu oikeasti.
      Ei se ihan hukkaan mennyt.

• Anonyymi00068

Rakkaus on rikkaus.

• Anonyymi00073

Aivan turhaa ajan haaskausta.

• Anonyymi00074

Olen pettynyt itseeni odotin taas aivan liikaa .

• Anonyymi00076

Kannattaa käyttää kirjaimia muuten joutuu oletuksien listoille

• Anonyymi00099

No jopa hän taas ultimaattumin kirjoitti palstaäijän avaukseen. Naiselta jaksamisia

• Anonyymi00077

Mä haluan olla upea. Vasta sitten voin rakastaa toista ihmistä. Ennen en pysty koska koen ahdistusta asioista jotka koen pakkomielteisesti kaipaavan sen ison muutoksen. Tapan aikaa palstalla. En muuta

• Anonyymi00080

Se ei ollut oikeaa rakkautta.

• Anonyymi00081

Kuolema on suurempi.

• Anonyymi00082

No joo. Ei kai semmosesta kuuluisi surua jäädä päällimmäiseksi.

• Anonyymi00083

Väliin on hyvä heittää joku provo,haukku, hämäys, muina esiintyminen ja sitten taas palata ettei mitään ole tapahtunut missään.

• Anonyymi00084

Toivottavaa lopputulosta ei tullut

• Anonyymi00085

Irtrarwita ha laastareita luvassa ja matkoja.

• Anonyymi00086

Ei siinä minusta ollut kyllä mitään turhaa.

• Anonyymi00087

Mulle tapahtui ihan kummallisia. Ei sellainen ole turhaa.

• Anonyymi00088

Ei ollut. Oot edelleen mulle rakas ❤️

• Anonyymi00108

Tässäko on teidän ongelmat. Exä oli töissä vastasynteiden teholla. Moniko pystyy laittamaa injektion käsivarteen vaikka se käsivarsi on kahden sormen levyinen

• Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Tässäko on teidän ongelmat. Exä oli töissä vastasynteiden teholla. Moniko pystyy laittamaa injektion käsivarteen vaikka se käsivarsi on kahden sormen levyinen

Ei varmaan ole ongelma se, jos joku tykkää jostakin ja vielä edelleen? Mikä on ongelma silloin?

• Anonyymi00120
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Ei varmaan ole ongelma se, jos joku tykkää jostakin ja vielä edelleen? Mikä on ongelma silloin?

No jos ovat vaikka niitä ongelmallisia?

• Anonyymi00124
        Anonyymi00120 kirjoitti:

No jos ovat vaikka niitä ongelmallisia?

Niin ja kuinka pahasti ovat ongelmallisia.

• Anonyymi00092

Miten niin oli. Onko se sinun mielestä OLI?
      Ja miten niin turha?

• Anonyymi00093

Lähtökohtana oli tuhota yksi henkilö suurella joukolla, ei minkään järkevän syyn vuoksi. Lopputulos: Aivan valtavaa potentiaalia ja mahdollisuuksia tulevaisuuteen, kiitos.

• Anonyymi00094

Kuulostat psykopaatilta.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Kuulostat psykopaatilta.

Olet taas tuo asioiden itsestäsi toisiin kääntäjä, katso vihdoin peiliin ja yritä nähdä todellisuus. Se on sinun oma etu.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Kuulostat psykopaatilta.

Onko sinulla joku syy ikäänkuin yliherkistyä tällaisista kerronnoista, joissa yksi yllyttää monia yhtä vastaan kun tällä tavalla pyrit marssimaan tällaisten ajatusten yli paksut nilkat tutisten. Sivusta T naiselta

• Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Onko sinulla joku syy ikäänkuin yliherkistyä tällaisista kerronnoista, joissa yksi yllyttää monia yhtä vastaan kun tällä tavalla pyrit marssimaan tällaisten ajatusten yli paksut nilkat tutisten. Sivusta T naiselta

Ja lisäys- tee läskäri vaikka huoli-ilmoitus?

• Anonyymi00098
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Ainakin tuo "paksut nilkat tutisten" oli tosi hauska ilmaisu.

• Anonyymi00113

Niimpä niin, ihminen joka ei tehnyt mitään kenellekään väärin edes.

• Anonyymi00114

Mitenkäs kun samassa tuhositte lastenkin elämän?

• Anonyymi00119
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Joskus ne tekee sen itte

• Anonyymi00129
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Jos on valmis käyttämään omia lapsiaan keppihevosena niin kertoo tarvittavan. Tuon luokan narsistin ei pitäisi olla virassa missä nyt toimii..

• Anonyymi00103

Harmittaa ihan hemmetisti!

• Anonyymi00107

Höpötystä.

• Jos kiinnostaa edullisesti online seksi tuoreen 18vuotiaan kanssa, niin ottakaa yhteyttä telegram: The_real_unicorn1🤭🤭

• Anonyymi00118

Tuore kahdeksantoista vuatias? No se en oo minä ainakaan. Hyvää naistenpäivää gupet

• Anonyymi00128

Paritus on rikos.

• Anonyymi00110

Mee pois siitä!!!

• Anonyymi00117

Mene sinäkin jonnekin siitä? Sivusta

• Anonyymi00115

Mitää ei ole tapahtunut, joten siten ei myöskään menetetty👍

• Anonyymi00127

Samoin ajattelen. Mielikuvissani silti kuvittelen, että jotain olisi tapahtumassa. Hankala kun ei voi olla varma enää mistään.

• Anonyymi00116

Rakkaustarina tuskin, koksa tunteet eivät ole yhteneväiset. Jos haluaisin kuunnellla veetuilua ja jonkun joka ajattelee ainoastaan omasta näkökulmastaan tai yrittää saada alistumaan tyytymiseen niin olisit silloin hyvä valinta. Ei kuitenkaan kiinnosta olla jatkuvan latistamisen alaisena ja elää elämää, jossa on jo luovutettu toivosta asenteella, että näin tämä varmaan sitten menee hamaan tulevaisuuteen.

• Anonyymi00125

Minä en ole sellainen ihminen, joka pystyisi elämään latistettuna. Esittäisin välittömästi oman mielipiteeni asiaan kuin asiaan! Siksi en edes halua tutustua noin toimivaan ihmiseen. Minua ei kukaan saa määräillä, eikä pompottaa. En hyväksy sitä keneltäkään.

• Anonyymi00126

Ihan vtun pska ja pska vaan jatkuu.

• Anonyymi00130

Viisi kaunista tarinaa joiden rinnalla minä liikun. Se on se tärkein. Toivottavasti ymmärrätte sitten joskus että kiusaajista viis olette siunattuja. Nauttikaa rakkaat.

• Anonyymi00131

Turhia ne on silloin jos et siitä/niistä mitään opi

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      153
      4667
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      199
      3989
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      35
      2720
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2492
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      37
      2238
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      14
      1825
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1667
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1484
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      34
      1375
    10. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1331
    Aihe