Rakkaustarinamme
Olipa turha tämä
123
4850
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko se tarina, joka ei ehtinyt edes alkaa?
- Anonyymi00046
Oli.
- Anonyymi00089
Anonyymi00046 kirjoitti:
Oli.
Ei ole mikään tarina silloin. Yksipuolista vaa
- Anonyymi00002
Tarina? Tarina alkaa kasvotusten ei netissä
- Anonyymi00106
Joko olet mielestäsi onnistunut hiillostamaan tämän oletustesi kohteen täältä ”netistä” eli palstaäijän aloituksista sinne kasvotusten tarinan aloittamiseen? Sinun en pidättäis hengitystä dude
- Anonyymi00003
Opetelkaa...
Rakkaustarina
Mistä alkaisin
nyt tämän kertomuksen vanhan totuuden
se syntyi aiemmin kuin meri sininen
se rakkauskertomus on, mutta mistä sen nyt alkaisin
Ensikatseessaan
jo tarkoituksen antoi hän mun maailmaan
ei tule toista rakkautta milloinkaan
Ei toiseen paikkaan
ei toiseen aikaan tulevaan
hän syömmein saa- Anonyymi00051
Joku tuon toi esille aiemmin mutta ei kuitenkaan itse ollut tosissaan koko hommassa.
- Anonyymi00090
Anonyymi00051 kirjoitti:
Joku tuon toi esille aiemmin mutta ei kuitenkaan itse ollut tosissaan koko hommassa.
Mitä sitten elämä jatkuu
- Anonyymi00111
Anonyymi00090 kirjoitti:
Mitä sitten elämä jatkuu
Ehkä sillä joka ei välittänyt vaan leikki.
- Anonyymi00004
En ajattele omalla kohdallani noin. Ennemmin ajattelen niin, että tunteiden ollessa molemminpuoliset, lopputulos on vääjäämätön. Joskus vain tie sinne on todella kuoppainen.
- Anonyymi00005
Hienosti todettu. Näin se on. sivu
- Anonyymi00007
Mitään hyvää ei vaan saa helpolla..Ehkä se kaikki kuitenkin on sen arvoista.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinpä. Ja se hankala matka perille on jo se suhteen ensimmäinen kiirastuli. Jos siitä selviää, niin sitä vahvemmalta pohjalta kaikki alkaa, sitten kun alkaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lisäys tähän. Ei varatulle..
- Anonyymi00006
Jep
- Anonyymi00008
Niin, kannattiko jostain, mitä ei ollut edes olemassa, toitottaa pitkin kyliä? Se ei ainakaan edistänyt asiaa.
Naiselta - Anonyymi00010
Onko ohi? 😔
- Anonyymi00012
Minä en halua parisuhdetta kenenkään kanssa. Ystävyyssuhde sopisi minulle.
- Anonyymi00014
Samoin minulle pelkkä ystävyyssuhde.
Palatoninen!- Anonyymi00017
Alan olemaan samoilla linjoilla. Oikeastaan kiinnosta miehet kuin yhteen asiaan
- Anonyymi00015
en halua miehen kanssa enkä naisen kanssa en siis kenenkään kanssa asua yhdessä!
- Anonyymi00018
ajattelen ihan samalla tavalla
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
ajattelen ihan samalla tavalla
minulle se ajatus on aivan hirveä ja vastenmielinen. haluan elää omassa kuplassani kaaoksessani ja en yhtään kuunnella mitään ns nipopskaa
- Anonyymi00016
Aika ilkeästi sanottu.
- Anonyymi00019
Onpa ketjussa paljon toisten asioihin puuttuvia mustasukkaisia jotka kirjoittelee naisina. Lie täällä 24/7 päivystävät ....
- Anonyymi00048
Missä sellaisia näet?
- Anonyymi00049
Niin, täällä on kuin marttojen mieskerho, jotka ovat kateellisia toisille miehille vaikka asia ei koskisi heitä ollenkaan. Se on jotain todella hienoa.
- Anonyymi00020
Eikä! Aina ei vain pysty olemaan samassa paikassa samaan aikaan. Eri syistä. Mun on pakko mennä ilmaisiin ruokailuihin
- Anonyymi00021
Sä sen pilasit syytä itseäsi
- Anonyymi00052
Eikä tietenkään sussa ollut yhtikäs mitään vikaa?
- Anonyymi00105
Anonyymi00052 kirjoitti:
Eikä tietenkään sussa ollut yhtikäs mitään vikaa?
Onhan se nääs tämäkin tapa vissiin prosessoida jotain kun tuumailee aapeepalstaäijän kiintiöprovovastauksiin näin
- Anonyymi00022
En sanoisi turhaksi mutta emme vain nyt ajaneet toisiamme siihen pisteeseen jossa painostaa hullun lailla.
- Anonyymi00023
J❤️S
- Anonyymi00078
Sivusta - Meidän rakkautemme kestää kaiken S ❤️J
- Anonyymi00024
Olimme kaksi, jotka olisivat voineet olla missä tahansa maailmassa, ajan, paikan ja olosuhteiden erottamina. Silti kaiken sen jälkeen, mitä olimme kokeneet, kaiken sen jälkeen, mitä meille oli tapahtunut päädyimme toisiimme. Jaoimme tuon kaiken yhdessä. Emme olleet merkityksetön tapahtuma vaan suoranainen ihme. Ihme mutta ei elinehto sillä en koskaan kuvitellut onnellista loppua.
- Anonyymi00025
Ei niin turhaa,ei niin vaatimatonta,etteikö ihminen voisi ottaa siitä opiksensa.
- Anonyymi00053
Mutta annoitko toisen olettaa ja uskoa siihen onnelliseen loppuun?
- Anonyymi00104
Anonyymi00053 kirjoitti:
Mutta annoitko toisen olettaa ja uskoa siihen onnelliseen loppuun?
Voisitko iso ihminen miettiä sillä tavalla näitä asioita, että otat isona miehenä itse vastuun oletuksistasi sen sijaan, että syyttelet välillisesti naisoletettua kun roikut palstaäijän sentimentaalisissa teksteissä ku rapu merrassa?
- Anonyymi00027
Joskus vieläkin mietin sitä, että olinko joku pelinappula sinulle. Mistä syystä otit yhteyttä minuun? Kuinka monelle muulle teit sen saman? Minä kerroin sinulle olevani parisuhteessa. Siitä huolimatta jatkoit yhteyttä.
Tiesit kaiken statuksestani alusta lähtien.
Jatkoit kunnes herätit tunteeni. Olinhan tosi haavoittuvassa elämäntilanteessa silloin.
Tosin nyt myöhemmin täysin yksin elämässäni.
Tilanteemme on edelleen puhumatta. En usko, että koskaan selvitämme sitä kahdestaan. Pyysin sinua tätä kautta yhteen tilaisuuteen. Enää en pyydä koska se on tätä kautta turhaa. Tuntuu turhalta alkaa etsimään sinun yhteystietojasi ja en muutenkaan halua häiritä koska en tiedä elämäntilannettasi. Jätän tämän tilanteen tähän tänä iltana.
Jos haluat voit ottaa yhteyttä minuun.
Olit tärkeä ja herätit minussa paljon monenlaista.
Kaikkea hyvää elämääsi ♡
Lähetän sinulle ajatuksissani kappaleen sanat:
I just called to say i love you (Stevie Wonder)
☆ - Anonyymi00028
Oliko meillä sellainen, missäköhän välissä se oli?
- Anonyymi00029
Kajaanin teatteri: Armi Aavikko; siinä välissä olin elossa
- Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kajaanin teatteri: Armi Aavikko; siinä välissä olin elossa
Heikot luulee, viisaat tietää. Varmasti.
- Anonyymi00030
Entä jos se olikin pelkkää unta?
- Anonyymi00031
Kyllä se aikalailla lässähti. Täällä palstalla vaan edelleen pientä pelleilyä, kun toiset harrastaa sitä irl 🤭
- Anonyymi00032
Hmm? 🤔
- Anonyymi00102
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hmm? 🤔
Joo, jokaisessa palstaäijän täytehölinässä on varmaan kyse teidän alikehittyneisyydestä bro
- Anonyymi00033
Jotain turhaahan sitä on aloittajan mukaan ollut.
- Anonyymi00034
Kuten ketjukin osoittaa.
- Anonyymi00035
Ai ... niinkö sinä ajattelet?
- Anonyymi00038
Minä uskoin kauan aikaa siihen välittämiseen.
Enää ei ole mitään syytä eikä uskoa vuosien takaiseen tekstiviestiyhteyteen. Täällä on varmaan monia joille hän on tehnyt saman pelleilyn. - Anonyymi00047
Anonyymi00038 kirjoitti:
Enää ei ole mitään syytä eikä uskoa vuosien takaiseen tekstiviestiyhteyteen. Täällä on varmaan monia joille hän on tehnyt saman pelleilyn.Tuohon vastaan yleisesti et varmasti molempien passiivisuudessa on ollut syytä. Jos ihminen haluaa jotain, hän on aktiivinen saadakseen haluamansa eikä esim. odota sitä miehen tekevän. Täälläkin kuulen sanottavat, aloite on miehen tehtävä, mutta kun miettii sitäkin asiaa tarkemmin. Jos mies tekee aloitteen onko se välttämättä naisen tahto ja eihän mies voi tietää sitä ellei nainen sano suoraan, että se on naisen tahto. Ennen vanhaan mies teki sen aloitteen lähinnä siksi kun naiselta ei juuri kysytty vaan naisen piti tyytyä lähinnä siihen mitä annettiin.
- Anonyymi00075
Anonyymi00038 kirjoitti:
Enää ei ole mitään syytä eikä uskoa vuosien takaiseen tekstiviestiyhteyteen. Täällä on varmaan monia joille hän on tehnyt saman pelleilyn.Hän, hän hän, hän hän hän.
Tuntuu että hän on vaan pelkkä slogan täällä alistettavaksi, sylkykupiksi huonolle omslle elämälle.
Oletettu vain
- Anonyymi00036
No eiköhän tuleva kesä auta pääsemään unohdukseen
- Anonyymi00039
Haluan aina uskoa ihmiseen, lopulta. Jokainen ihminen tulee vastaan Joko opettaakseen tai muuten. Ja toinen on siinä vastassa. Kumpikin on vajaa tapaus🤣
- Anonyymi00040
Minäkin uskon periaatteessa toiseen vilpittömään ja rehelliseen ihmiseen joka on myös ihme tässä maailmassa.
En koskaan ajattele kenestäkään, että toinen olisi vajaa tapaus. Vaikka hän olisi sairaskin. Sillekin on syynsä. - Anonyymi00054
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minäkin uskon periaatteessa toiseen vilpittömään ja rehelliseen ihmiseen joka on myös ihme tässä maailmassa.
En koskaan ajattele kenestäkään, että toinen olisi vajaa tapaus. Vaikka hän olisi sairaskin. Sillekin on syynsä.Niin tuo sairaus ja terveyskin on veteen piirretty viiva. Itseasissa onko sairautta esim. se, jos jollakin on hieman korkeampi verenpaine tai sokeri. Tottakai nuo aiheuttavat vakavia sairauksia. Jos ajatellaan vaikka kahta eri henkilöä, joilla molemmilla yläverenpaine on 150. Ensimmäinen ei tiedä mistään korkeasta verenpaineesta mitään, elää iloisesti eikä sairastu mihinkään vakavaan. Sensijaan toiselle sama tai jopa alempi paine aiheuttaa vakavia sairauksia, jopa kuolemaa hipoen. Voidaanko näistä kahdesta ihmisestä sanoa että toinen on täysin terve ja toinen täysin sairas. Ehkä tämän kirjoituksen tarkoitus oli korostaa, miten pienestä kiinni ihmisen elämä ja terveyden ylläpito voi olla ja se sairaus ei ole sen ihmisen vika, eikä hän voi sille sairaudelle mitään, joten aika epäinhimillistä olisi häntä siitä syyllistää, lisäksi usein on kyse perintötekijöistä.
- Anonyymi00041
Kaipa tässä olo joku opetus, joten ei se turha ollut.
- Anonyymi00042
Onpa ikävästi sanottu!
- Anonyymi00043
Lempitarinana menettelee. Ymmärtäen minua, sitä olen enää vain pyytänyt. Ja korjaamaan satuttavat kohdat. Tarina tekee sen joskus niin paljon todellisuutta paremmin. Tosi rakkaus ei olisi palkinto onnistuneesta itsensä kesyttämiskampanjasta. Se on astumista vieraaseen muukalaisena, annettujen tarinoiden ravistamista irti ja kohdatun yhteistä nimeämistä.
- Anonyymi00045
Itseppähän pelleilit olisit ollu kunnolla no onneks ei olla enää tekemisissä olet hirveä ihminen
- Anonyymi00064
Mä kirjoitin tykkäsin ja rakastin. Mutta se menee kaus. Romeo ja Julia on kirjoitettu tähtiin.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Mä kirjoitin tykkäsin ja rakastin. Mutta se menee kaus. Romeo ja Julia on kirjoitettu tähtiin.
Kirjaimet tän oli JVB
- Anonyymi00071
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kirjaimet tän oli JVB
Juokse vttu bosniaan
- Anonyymi00050
Usein painotetaan aivan vääriä asioita, kuten ulkonäköä ja rahaa. Mitäs jos ihminen ajattelis vaikka löytävänsä sellaisen rehellisen, luotettavan, mukavan, toista huomioon ottavan, fiksun, hauskan, rakastettavan ihmisen. Voi ihminen olla myös hyvin näköinen ja rahaakin olla, mutta lähestysmiskulma ei ole välttämättä inhimillinen ja nimenomaan siihen ikävään ja kaipuuseen tarttuva. Ihmisestä on tullut kännykän lisälaite, ihminen hakee epäsuorasti kontaktia toiseen ihmiseen, käyttää valtavasti aikaa "sivusta" huuteluun vaikka täällä palstalla, ei tee tarpeeksi suoria kontaktiayrityksiä ikävän kohteeseen, saattaapa kysyä mielummin kaverilta kuin kiinnostuksen kohteelta, millainen hän on. Niin, suuntaamme yhä enemmän epäselvempään ja anonyymiin suuntaan suhteessa toisiimme. Kohta ihmisiä ei kiinnosta enää tutustua kehenkään oikeassa elämässä ja oikeasti, hifistellään vaikka mielummin somen muokattuja kuvia ja videoita ihmisistä.
- Anonyymi00055
No ei ole.
- Anonyymi00056
Rakkaustarinanne tehtävä olikin muuttaa ihmistä, usein näin on.
- Anonyymi00058
Eipä oikeastaan. Olen kiitollinen että nämä tapahtumat toi esiin sen taistelijaluonteen, jota aikuiset ihmiset yrittäneet murentaa keinoja kaihtamatta. Kiitos siitä ❤️
Tämä asia hoidetaankin sitten hyvin hyvin julkisesti, kuten ansaitsettekin.- Anonyymi00059
Miehet on putkiaivoja, hävettäis olla samanlainen raukka.
- Anonyymi00091
Se olikin hauskaa kun yritettiin negatiivisesti painaa joku ihminen alas, kävikin aivan päinvastoin ja aivan valtavalla voimalla ja se harmittaa joitakin aivan vietävästi.
- Anonyymi00060
Oliko? Lupaan sinun unohtaa minut. kuin hänelle
- Anonyymi00061
No saipahab pojut aiheita biiseille nekin meitsi väritti
- Anonyymi00067
Sut vois nirhata kaakkoon
- Anonyymi00069
Ootko V nainen oikeesti noin kiero spämmääjä ?
- Anonyymi00070
Toiset on tarjoushaukkoja ja toiset rakkaushaukkoja hinnalla millä hyvänsä
- Anonyymi00100
Anonyymi00067 kirjoitti:
Sut vois nirhata kaakkoon
Koetko niin, että nämä sinun fantasiat ja ukaasit on sitä parempaa verbaalista väkivaltaa? Sivusta tämä syvää myötähäpeää kokien. No ei vaiskaan. Vahingoniloa se on. T naiselta
- Anonyymi00062
Oregano stara
- Anonyymi00123
Ku ellen keneres
- Anonyymi00063
XXXXL MITOITETTUNA 🗺️
- Anonyymi00066
Kuolinvuoteella voin kertoa lapsille tai ehkä lapsen lapsille, mitä oli kun rakastuu oikeasti.
Ei se ihan hukkaan mennyt.- Anonyymi00068
Rakkaus on rikkaus.
- Anonyymi00073
Aivan turhaa ajan haaskausta.
- Anonyymi00074
Olen pettynyt itseeni odotin taas aivan liikaa .
- Anonyymi00076
Kannattaa käyttää kirjaimia muuten joutuu oletuksien listoille
- Anonyymi00099
No jopa hän taas ultimaattumin kirjoitti palstaäijän avaukseen. Naiselta jaksamisia
- Anonyymi00077
Mä haluan olla upea. Vasta sitten voin rakastaa toista ihmistä. Ennen en pysty koska koen ahdistusta asioista jotka koen pakkomielteisesti kaipaavan sen ison muutoksen. Tapan aikaa palstalla. En muuta
- Anonyymi00080
Se ei ollut oikeaa rakkautta.
- Anonyymi00081
Kuolema on suurempi.
- Anonyymi00082
No joo. Ei kai semmosesta kuuluisi surua jäädä päällimmäiseksi.
- Anonyymi00083
Väliin on hyvä heittää joku provo,haukku, hämäys, muina esiintyminen ja sitten taas palata ettei mitään ole tapahtunut missään.
- Anonyymi00084
Toivottavaa lopputulosta ei tullut
- Anonyymi00085
Irtrarwita ha laastareita luvassa ja matkoja.
- Anonyymi00086
Ei siinä minusta ollut kyllä mitään turhaa.
- Anonyymi00087
Mulle tapahtui ihan kummallisia. Ei sellainen ole turhaa.
- Anonyymi00088
Ei ollut. Oot edelleen mulle rakas ❤️
- Anonyymi00108
Tässäko on teidän ongelmat. Exä oli töissä vastasynteiden teholla. Moniko pystyy laittamaa injektion käsivarteen vaikka se käsivarsi on kahden sormen levyinen
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Tässäko on teidän ongelmat. Exä oli töissä vastasynteiden teholla. Moniko pystyy laittamaa injektion käsivarteen vaikka se käsivarsi on kahden sormen levyinen
Ei varmaan ole ongelma se, jos joku tykkää jostakin ja vielä edelleen? Mikä on ongelma silloin?
- Anonyymi00120
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ei varmaan ole ongelma se, jos joku tykkää jostakin ja vielä edelleen? Mikä on ongelma silloin?
No jos ovat vaikka niitä ongelmallisia?
- Anonyymi00124
Anonyymi00120 kirjoitti:
No jos ovat vaikka niitä ongelmallisia?
Niin ja kuinka pahasti ovat ongelmallisia.
- Anonyymi00092
Miten niin oli. Onko se sinun mielestä OLI?
Ja miten niin turha? - Anonyymi00093
Lähtökohtana oli tuhota yksi henkilö suurella joukolla, ei minkään järkevän syyn vuoksi. Lopputulos: Aivan valtavaa potentiaalia ja mahdollisuuksia tulevaisuuteen, kiitos.
- Anonyymi00094
Kuulostat psykopaatilta.
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Kuulostat psykopaatilta.
Olet taas tuo asioiden itsestäsi toisiin kääntäjä, katso vihdoin peiliin ja yritä nähdä todellisuus. Se on sinun oma etu.
- Anonyymi00096
Anonyymi00094 kirjoitti:
Kuulostat psykopaatilta.
Onko sinulla joku syy ikäänkuin yliherkistyä tällaisista kerronnoista, joissa yksi yllyttää monia yhtä vastaan kun tällä tavalla pyrit marssimaan tällaisten ajatusten yli paksut nilkat tutisten. Sivusta T naiselta
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Onko sinulla joku syy ikäänkuin yliherkistyä tällaisista kerronnoista, joissa yksi yllyttää monia yhtä vastaan kun tällä tavalla pyrit marssimaan tällaisten ajatusten yli paksut nilkat tutisten. Sivusta T naiselta
Ja lisäys- tee läskäri vaikka huoli-ilmoitus?
- Anonyymi00098
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ainakin tuo "paksut nilkat tutisten" oli tosi hauska ilmaisu.
- Anonyymi00113
Niimpä niin, ihminen joka ei tehnyt mitään kenellekään väärin edes.
- Anonyymi00114
Mitenkäs kun samassa tuhositte lastenkin elämän?
- Anonyymi00119
Anonyymi00114 kirjoitti:
Joskus ne tekee sen itte
- Anonyymi00129
Anonyymi00114 kirjoitti:
Jos on valmis käyttämään omia lapsiaan keppihevosena niin kertoo tarvittavan. Tuon luokan narsistin ei pitäisi olla virassa missä nyt toimii..
- Anonyymi00103
Harmittaa ihan hemmetisti!
- Anonyymi00107
Höpötystä.
Jos kiinnostaa edullisesti online seksi tuoreen 18vuotiaan kanssa, niin ottakaa yhteyttä telegram: The_real_unicorn1🤭🤭
- Anonyymi00118
Tuore kahdeksantoista vuatias? No se en oo minä ainakaan. Hyvää naistenpäivää gupet
- Anonyymi00128
Paritus on rikos.
- Anonyymi00110
Mee pois siitä!!!
- Anonyymi00117
Mene sinäkin jonnekin siitä? Sivusta
- Anonyymi00115
Mitää ei ole tapahtunut, joten siten ei myöskään menetetty👍
- Anonyymi00127
Samoin ajattelen. Mielikuvissani silti kuvittelen, että jotain olisi tapahtumassa. Hankala kun ei voi olla varma enää mistään.
- Anonyymi00116
Rakkaustarina tuskin, koksa tunteet eivät ole yhteneväiset. Jos haluaisin kuunnellla veetuilua ja jonkun joka ajattelee ainoastaan omasta näkökulmastaan tai yrittää saada alistumaan tyytymiseen niin olisit silloin hyvä valinta. Ei kuitenkaan kiinnosta olla jatkuvan latistamisen alaisena ja elää elämää, jossa on jo luovutettu toivosta asenteella, että näin tämä varmaan sitten menee hamaan tulevaisuuteen.
- Anonyymi00125
Minä en ole sellainen ihminen, joka pystyisi elämään latistettuna. Esittäisin välittömästi oman mielipiteeni asiaan kuin asiaan! Siksi en edes halua tutustua noin toimivaan ihmiseen. Minua ei kukaan saa määräillä, eikä pompottaa. En hyväksy sitä keneltäkään.
- Anonyymi00126
Ihan vtun pska ja pska vaan jatkuu.
- Anonyymi00130
Viisi kaunista tarinaa joiden rinnalla minä liikun. Se on se tärkein. Toivottavasti ymmärrätte sitten joskus että kiusaajista viis olette siunattuja. Nauttikaa rakkaat.
- Anonyymi00131
Turhia ne on silloin jos et siitä/niistä mitään opi
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1534667Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1993989Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352720Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102492100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372238Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks141825Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1211667Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491484- 341375
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241331