Rakkaustarinamme
Olipa turha tämä
20
1284
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onko se tarina, joka ei ehtinyt edes alkaa?
- Anonyymi00002UUSI
Tarina? Tarina alkaa kasvotusten ei netissä
- Anonyymi00003UUSI
Opetelkaa...
Rakkaustarina
Mistä alkaisin
nyt tämän kertomuksen vanhan totuuden
se syntyi aiemmin kuin meri sininen
se rakkauskertomus on, mutta mistä sen nyt alkaisin
Ensikatseessaan
jo tarkoituksen antoi hän mun maailmaan
ei tule toista rakkautta milloinkaan
Ei toiseen paikkaan
ei toiseen aikaan tulevaan
hän syömmein saa - Anonyymi00004UUSI
En ajattele omalla kohdallani noin. Ennemmin ajattelen niin, että tunteiden ollessa molemminpuoliset, lopputulos on vääjäämätön. Joskus vain tie sinne on todella kuoppainen.
- Anonyymi00005UUSI
Hienosti todettu. Näin se on. sivu
- Anonyymi00007UUSI
Mitään hyvää ei vaan saa helpolla..Ehkä se kaikki kuitenkin on sen arvoista.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinpä. Ja se hankala matka perille on jo se suhteen ensimmäinen kiirastuli. Jos siitä selviää, niin sitä vahvemmalta pohjalta kaikki alkaa, sitten kun alkaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lisäys tähän. Ei varatulle..
- Anonyymi00006UUSI
Jep
- Anonyymi00008UUSI
Niin, kannattiko jostain, mitä ei ollut edes olemassa, toitottaa pitkin kyliä? Se ei ainakaan edistänyt asiaa.
Naiselta - Anonyymi00010UUSI
Onko ohi? 😔
- Anonyymi00012UUSI
Minä en halua parisuhdetta kenenkään kanssa. Ystävyyssuhde sopisi minulle.
- Anonyymi00014UUSI
Samoin minulle pelkkä ystävyyssuhde.
Palatoninen!- Anonyymi00017UUSI
Alan olemaan samoilla linjoilla. Oikeastaan kiinnosta miehet kuin yhteen asiaan
- Anonyymi00015UUSI
en halua miehen kanssa enkä naisen kanssa en siis kenenkään kanssa asua yhdessä!
- Anonyymi00018UUSI
ajattelen ihan samalla tavalla
- Anonyymi00016UUSI
Aika ilkeästi sanottu.
- Anonyymi00019UUSI
Onpa ketjussa paljon toisten asioihin puuttuvia mustasukkaisia jotka kirjoittelee naisina. Lie täällä 24/7 päivystävät ....
- Anonyymi00020UUSI
Eikä! Aina ei vain pysty olemaan samassa paikassa samaan aikaan. Eri syistä. Mun on pakko mennä ilmaisiin ruokailuihin
- Anonyymi00021UUSI
Sä sen pilasit syytä itseäsi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m503768Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163635Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983431Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813237Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363019Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582508- 502365
- 1022237
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142039Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182029