Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viestiä.
Unohdanko? Vai haluatko?
M nainen
Rakkaalle miehelle
22
2322
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jos olet eräs Minna niin älä unohda minua.
- Anonyymi00005UUSI
Joku vastasi minunkin puolesta. Aikamoista jos Minnalla on kaksi Miestä palstalla ja onko hän tietoinen kummastakaan.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joku vastasi minunkin puolesta. Aikamoista jos Minnalla on kaksi Miestä palstalla ja onko hän tietoinen kummastakaan.
No eipä varmaan ole, jos ei sitä hänelle kerro?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En kaipaa M kirjaimella alkavaa miestä.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
En kaipaa M kirjaimella alkavaa miestä.
Etkö Kaipaa pohjoisen M*** miestä 💔
- Anonyymi00002UUSI
T nainen, kuten trolli.
- Anonyymi00003UUSI
äläpä syyttele ilman todisteita ketään. mutta nyt kun noin väitit niin kerroppas rohkeasti kukahan T nainen on kyseessä.
Tosi kiva jos pääsee tänne ikävöimään rakastaan ja vielä toivoo, että viestit menee perille ! * kannattaisko kokeilla esim ässäarpaa seuraavaks, tai lotota * =) Mutt ihan kiva rakkaus on aina elämää suurempi toive, ikävä on kamalakestää. Surullista, jos lähestymisyrityksiin ei vastailla millään tavalla. - "beenthere,donethat" =)
Tuohon on vaikee sanoo mitään, muuta kuin että
sinä oot puikoissa, sinä päätät!- Anonyymi00006UUSI
Onneksi MUMMUNEN ymmärsi tulla meille nuoremmille TUEKSI SEKÄ AVUKSI.
Kaikki tyyliin 100vuotiaat ovat FB KUNNIALLISIA TRUMPIN PUOLUSTAJIA! Anonyymi00006 kirjoitti:
Onneksi MUMMUNEN ymmärsi tulla meille nuoremmille TUEKSI SEKÄ AVUKSI.
Kaikki tyyliin 100vuotiaat ovat FB KUNNIALLISIA TRUMPIN PUOLUSTAJIA!Okeijjjjj* mutt ei viitsi sotkee tähän ketään ... noin kaukaista ulko-puolista. Eihän =)
- Anonyymi00010UUSI
Mummunen kirjoitti:
Okeijjjjj* mutt ei viitsi sotkee tähän ketään ... noin kaukaista ulko-puolista. Eihän =)
Hhhm Ässsäarpa on kyllä mun suosikki aina ollu, en vaan ole sitä kenellekään kertonut.
- Anonyymi00008UUSI
Mä lupaan rakas sielunkumppani aina välillä viestiä DM sulle ja näillä anon palstoilla kirjoitan vain sulle.
- Anonyymi00011UUSI
Älä unohda. Haluan. Tiedät sen.
- Anonyymi00013UUSI
En tiedä, mutta tunnen niin. En kuitenkaan voi olla varma, jos tunteista ei puhuta ääneen.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En tiedä, mutta tunnen niin. En kuitenkaan voi olla varma, jos tunteista ei puhuta ääneen.
Näinhän se menee. Puhua pitäisi, rauhassa, siksi kysyin.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Näinhän se menee. Puhua pitäisi, rauhassa, siksi kysyin.
Mitä kysyit? En ole saanut kysymyksiä.
- Anonyymi00012UUSI
Sinä, jota rakastan,
tämä aloitus ei ollut minulta.
Ikävä on kyllä, ja soitto tai viesti sinulta olisi ihana.😊❤️ Rakastan sua koko ajan.
Halaus. ❤️
-naiselta miehelle - Anonyymi00015UUSI
Minun nainen ei käytä hymiöitä. Inhoan niitä.
- Anonyymi00022UUSI
Mies nukkuu jo
- Anonyymi00018UUSI
Muistatko alkuajan vielä? Olet ottanut harppauksia siitä.
- Anonyymi00020UUSI
Olenko? Miten?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402618
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231986
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715