Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viestiä.
Unohdanko? Vai haluatko?
M nainen
Rakkaalle miehelle
62
5204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos olet eräs Minna niin älä unohda minua.
- Anonyymi00005
Joku vastasi minunkin puolesta. Aikamoista jos Minnalla on kaksi Miestä palstalla ja onko hän tietoinen kummastakaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joku vastasi minunkin puolesta. Aikamoista jos Minnalla on kaksi Miestä palstalla ja onko hän tietoinen kummastakaan.
No eipä varmaan ole, jos ei sitä hänelle kerro?
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
En kaipaa M kirjaimella alkavaa miestä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
En kaipaa M kirjaimella alkavaa miestä.
Etkö Kaipaa pohjoisen M*** miestä 💔
- Anonyymi00033
Tuli rosvosektori Minnalta- hän ei välittänyt
- Anonyymi00041
Anonyymi00023 kirjoitti:
Etkö Kaipaa pohjoisen M*** miestä 💔
En kaipaa, jotain muuta sitäkin enemmän.
- Anonyymi00044
Imma
- Anonyymi00046
Minnat eivät unohda.
- Anonyymi00002
T nainen, kuten trolli.
- Anonyymi00003
äläpä syyttele ilman todisteita ketään. mutta nyt kun noin väitit niin kerroppas rohkeasti kukahan T nainen on kyseessä.
- Anonyymi00026
Miksi oletat S -nainen eli yksärinkertainen, että tämä henkilö ikäänkuin ”esittäisi” tätä M -naista joka on joku uusi keppihevonen jolla yrität ratsastaa kerjäten näillä lapsellisilla johdatteluilla huomiota ja/tai legitimaatiota suhteettomalta vihallesi? Olen seuraillut tätä desperaattista spinnailua jo jonkun aikaa palstaorientoitunueessa paralleellissasi lillien
- Anonyymi00027
Anonyymi00003 kirjoitti:
äläpä syyttele ilman todisteita ketään. mutta nyt kun noin väitit niin kerroppas rohkeasti kukahan T nainen on kyseessä.
Muista aloittajaäijä välimerkit, niin ehkäpä tämä omissa maailmoissaan oleva viisikymppinen uuspissis ymmärtää paremmin
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Muista aloittajaäijä välimerkit, niin ehkäpä tämä omissa maailmoissaan oleva viisikymppinen uuspissis ymmärtää paremmin
Ja kyllä kolmekymppinen koo, sinunkin fiksaatiosi on tärkeä. Paa talteen ihmeessä
- Anonyymi00051
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miksi oletat S -nainen eli yksärinkertainen, että tämä henkilö ikäänkuin ”esittäisi” tätä M -naista joka on joku uusi keppihevonen jolla yrität ratsastaa kerjäten näillä lapsellisilla johdatteluilla huomiota ja/tai legitimaatiota suhteettomalta vihallesi? Olen seuraillut tätä desperaattista spinnailua jo jonkun aikaa palstaorientoitunueessa paralleellissasi lillien
Juuri vasta huomasin tämän ketjun ja tuon syytöksesi joka tuohon jonkun kommenttiin. Huvittaa kyllä minkälaisia skenaarioita olet kehitellyt tuntemattomien kirjoitusten perusteella minusta. Miksi ihmeessä kuvittelet minut ties mihin kirjoituksiin? Et voi tuntea minua kovin hyvin jos tälläisiä oletuksia teet. Mikä ihmeen syy on sotkea minua ylipäätään näihin mukaan tai miksi ylipäätään käytät energiaasi noin paljon minun miettimiseen tai analysointiin? Se on aika karmivaa ottaen huomioon että olen täysin sivullinen. Voisitko ihan oikeasti jättää mut rauhaan ja etsiä itsellesi uuden pakkomielteen?
- Anonyymi00060
Anonyymi00051 kirjoitti:
Juuri vasta huomasin tämän ketjun ja tuon syytöksesi joka tuohon jonkun kommenttiin. Huvittaa kyllä minkälaisia skenaarioita olet kehitellyt tuntemattomien kirjoitusten perusteella minusta. Miksi ihmeessä kuvittelet minut ties mihin kirjoituksiin? Et voi tuntea minua kovin hyvin jos tälläisiä oletuksia teet. Mikä ihmeen syy on sotkea minua ylipäätään näihin mukaan tai miksi ylipäätään käytät energiaasi noin paljon minun miettimiseen tai analysointiin? Se on aika karmivaa ottaen huomioon että olen täysin sivullinen. Voisitko ihan oikeasti jättää mut rauhaan ja etsiä itsellesi uuden pakkomielteen?
Se kirjoitti kylläkin tuolle trolli kommentin kirjoittajalle. Mikä teitä vaivaa arvon neidit???
Tosi kiva jos pääsee tänne ikävöimään rakastaan ja vielä toivoo, että viestit menee perille ! * kannattaisko kokeilla esim ässäarpaa seuraavaks, tai lotota * =) Mutt ihan kiva rakkaus on aina elämää suurempi toive, ikävä on kamalakestää. Surullista, jos lähestymisyrityksiin ei vastailla millään tavalla. - "beenthere,donethat" =)
Tuohon on vaikee sanoo mitään, muuta kuin että
sinä oot puikoissa, sinä päätät!- Anonyymi00006
Onneksi MUMMUNEN ymmärsi tulla meille nuoremmille TUEKSI SEKÄ AVUKSI.
Kaikki tyyliin 100vuotiaat ovat FB KUNNIALLISIA TRUMPIN PUOLUSTAJIA! Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaikki tyyliin 100vuotiaat ovat FB KUNNIALLISIA TRUMPIN PUOLUSTAJIA!Okeijjjjj* mutt ei viitsi sotkee tähän ketään ... noin kaukaista ulko-puolista. Eihän =)
- Anonyymi00010
Mummunen kirjoitti:
Okeijjjjj* mutt ei viitsi sotkee tähän ketään ... noin kaukaista ulko-puolista. Eihän =)
Hhhm Ässsäarpa on kyllä mun suosikki aina ollu, en vaan ole sitä kenellekään kertonut.
- Anonyymi00024
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hhhm Ässsäarpa on kyllä mun suosikki aina ollu, en vaan ole sitä kenellekään kertonut.
Jätähän ze s nainen jo rauhaan,olet vienyt jo niin palljon,ettei mitään rajaa,mut maksun aika tulee,eikä ole edes kaukana!
- Anonyymi00032
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaikki tyyliin 100vuotiaat ovat FB KUNNIALLISIA TRUMPIN PUOLUSTAJIA!Esimerkiksi näin aloittajaäijä sekä yksi pakollinen rekattu profiili per ketju- uskovat kaiken mitä netissä lukoo
Anonyymi00032 kirjoitti:
Esimerkiksi näin aloittajaäijä sekä yksi pakollinen rekattu profiili per ketju- uskovat kaiken mitä netissä lukoo
Mä en näe tarpeelliseksi osallistua sun näkemyksiin.
Uskot mitä haluat. - "varmaan kaiken mitä ajattelet" =)- Anonyymi00040
Sä oot ainaki hevostalla jo Kokeillu-sivu
- Anonyymi00045
Anonyymi00032 kirjoitti:
Esimerkiksi näin aloittajaäijä sekä yksi pakollinen rekattu profiili per ketju- uskovat kaiken mitä netissä lukoo
Tamma
- Anonyymi00047
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kerron sustarosvosta jo virkavallalle,tuo ne viemäsi kivet takaisin ja se teepurkki!
- Anonyymi00008
Mä lupaan rakas sielunkumppani aina välillä viestiä DM sulle ja näillä anon palstoilla kirjoitan vain sulle.
- Anonyymi00011
Älä unohda. Haluan. Tiedät sen.
- Anonyymi00013
En tiedä, mutta tunnen niin. En kuitenkaan voi olla varma, jos tunteista ei puhuta ääneen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
En tiedä, mutta tunnen niin. En kuitenkaan voi olla varma, jos tunteista ei puhuta ääneen.
Näinhän se menee. Puhua pitäisi, rauhassa, siksi kysyin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Näinhän se menee. Puhua pitäisi, rauhassa, siksi kysyin.
Mitä kysyit? En ole saanut kysymyksiä.
- Anonyymi00012
Sinä, jota rakastan,
tämä aloitus ei ollut minulta.
Ikävä on kyllä, ja soitto tai viesti sinulta olisi ihana.😊❤️ Rakastan sua koko ajan.
Halaus. ❤️
-naiselta miehelle - Anonyymi00015
Minun nainen ei käytä hymiöitä. Inhoan niitä.
- Anonyymi00022
Mies nukkuu jo
Tääkin on jännä inhoamis muoto =) toiset inhoo giffejätiffejä ja emojeita=)
kaikenlaista sitä kerkii inhoomaan - kuin virtuaalimerkkejä :D- Anonyymi00039
Mummunen kirjoitti:
Tääkin on jännä inhoamis muoto =) toiset inhoo giffejätiffejä ja emojeita=)
kaikenlaista sitä kerkii inhoomaan - kuin virtuaalimerkkejä :DOot sitte saanu perintöski vaa virtuaalisti. -sivu
- Anonyymi00018
Muistatko alkuajan vielä? Olet ottanut harppauksia siitä.
- Anonyymi00020
Olenko? Miten?
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olenko? Miten?
Täällä esiinnytään koko ajan toisina!
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Täällä esiinnytään koko ajan toisina!
Missä vaiheessa yksäri olet mennyt niin pahasti raiteiltasi, että koet olevasi velvoitettu valistamaan ihmisiä ”toisena esiintymisistä” esim tämän palstaäijän pöljäilyaloituksen perusteella? Onko tullut mentyä viime vuodet vähän liikaa kirjaimissa, ensin oli fiksaatio yhteen kirJaimeen, sitten Aivan toiseen ja nyt tähän kurrenttiin
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Missä vaiheessa yksäri olet mennyt niin pahasti raiteiltasi, että koet olevasi velvoitettu valistamaan ihmisiä ”toisena esiintymisistä” esim tämän palstaäijän pöljäilyaloituksen perusteella? Onko tullut mentyä viime vuodet vähän liikaa kirjaimissa, ensin oli fiksaatio yhteen kirJaimeen, sitten Aivan toiseen ja nyt tähän kurrenttiin
Ja lopuksi sattuuhan sitä paremmissakin piireissä jos tyyliin koko yksikköä pyörittää yksi katkera kolmoisleuka evankelioineen
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ja lopuksi sattuuhan sitä paremmissakin piireissä jos tyyliin koko yksikköä pyörittää yksi katkera kolmoisleuka evankelioineen
Se nyt vaan on niin WT:ta että vaikea uskoa, mutta näinhän siinä kävi😬
- Anonyymi00028
Laita ihanuus M nainen viesti vaikka FB mesellä
- Anonyymi00034
Laita sä.
- Mn - Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Laita sä.
- MnVoitko ottaa kamuksi?
- Anonyymi00042
Anonyymi00034 kirjoitti:
Laita sä.
- MnOnhan puhelinkin keksitty. terv. aloittaja M -nainen.
- Anonyymi00036
Mitä ihmettä sinä varattua miestä vatuloit täällä,soita sille miehelle!
- Anonyymi00043
Ei ole varattu!
- Anonyymi00038
Täähä on niikö miu Kati ois tään laittanu Puttaalta. Oltii seittemä vuot yhis. Ensi petti miuta Mikan ja Arin kans. Sit ko se selvis minulle, ni vittuili pettäneensä myös 100 kiinalaisen kanssa, vaik ei kyllä varppina koiraihmisenä tykkäiskää varmaa niistä, joita "koiransyöjiksi" ivaa - tai mistä sitä tietää jos se onki joku Ruokaviraston koirantuottaja sit kuitenki, valehellu siittäki. Silti yritti pitkään, viekä viime joulunakkii, soitella perrään sitte kö tämän kiinnijjäännin jäläkkeen jätin sen unnholaan.. Pari kertaa soitin estettyyn puheluun takasi, kovasti kerto ikävöivänsä, vaikka yönsä käyki muiden miesten luona pelehtimässä. Ja vieläpä kovasti väitti silimät killittäen, ettei muit miehii ois.. Tosi patoloogisesti valehteli.. Vaikka niitä todistettavasti oli.. Että jänskästi suojarefleksinä kieltää ite iteltänsäki sen, että ois pettäny, ei niinkö yhtään hoksaa sitä vaikka toisen miehen mällit roikkasis häppäreistä samalla, ko silti väittää ettei ole pettäny.. Mut ilmeisesti tällane käytös on hyvin yleistä lama-aikana syntyneillä coronalapsilla nykysi..
- Anonyymi00061
Corona oli vasta tuissa joku aika sitten. Että ....
- Anonyymi00050
Homo❤️
- Anonyymi00052
Ei ole tai olen ymmärtänyt väärin.
- Anonyymi00053
Mies antaa anteeksi koska hän ei muista. Nainen antaa anteeksi mutta ei unohda koskaan.
- Anonyymi00054
En pyydä anteeksi mitään. Olen toiminut oman tahtoni mukaan ja niin kuin halusin.
- Anonyymi00055
Elämäni nainen ajatuksena tuntuu vaikealta kun elämän on jo nähnyt jakaantuvan useisiin vaiheisiin omine tyypillisyyksineen. Olet häiriötekijä, ehkä harhautus, kun kysymys on niinkin suuri kuin mitä tästä eteenpäin. Eikä mikään ole niin harmittavaa kuin odottamaton mieliala vakaasta päätöksestä huolimatta.
- Anonyymi00058
Keskusteluista saan tunteen, että olen häirikkö hänelle.
- Anonyymi00056
No joko se ikävä on tehnyt tehtävänsä ja opettanut sinua? se oli vähän niin kuin tarkoitus. M Adament
- Anonyymi00057
Miten koet opettavasi toista ihmistä? Varo vaan! Ikävä voi loppua kokonaan. En ikävöi M tai A miestä.
- Anonyymi00059
"Miten koet opettavasi toista ihmistä? Varo vaan! Ikävä voi loppua kokonaan. En ikävöi M tai A miestä." No ei tunteilla leikkijää voikkaan opettaa,,, mutta hän vaan luulee saavansa leikkiä toisen tunteilla kun antaa välillävähän kusta vesimyllyyn.lopulta hän kilahtaa ihan oman mielensä tuotteisiin. Aurora odottaa.
- Anonyymi00062
eikö ole muuta kanavaa ruikuttaa ku tämä paikka
- Anonyymi00063
Ruikutan jos haluan😭
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs222622100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391676Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521585- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 351283
- 261181