Mies täyttää pääsiäisen tienoilla pyöreitä ja on aina halunnut Puolaan, mikä taas minulle on aivan tuntematon kohde. Ja yllätyskin oli suuri, ettei kaikki matkatoimistot niin vaan tee sinne matkoja.
Ajattelin ihan turvallisesti valmismatkaa ja ainakin keskitysleiri-reissua. Kuka tällaisia järjestää ? Millaisia tuomisia kannattaa hankkia ? Hintatasoa ?
Ekaa kertaa Puolaan
2
436
Vastaukset
Suosittelen Krakovaa, se on kaunis kaupunki, jossa näkemistä ja tekemistä riittää useammaksi päiväksi. Ja sieltä on helppo mennä itsekin bussilla keskitysleireille. Bussi vie suoraan Auschwitziin (toisin kuin juna) ja sieltä pääsee bussilla Birkenaun leirille. Retkeen on syytä varata koko päivä.
Me lennämme pääsiäisenä Varsovaan (lennot alle 90€/hlö), josta siirrymme junalla Krakovaan. Loman aikana on tarkoitus käydä keskitysleireillä, ehkä myös Zakopanessa tai jossain muussa mukavassa kaupungissa.
HIntataso on suomalaisesta näkökulmasta edullinen, ravintolat ovat laadukkaita ja valinnanvaraa riittää, tavarataloja on useita.
Omista kokemuksistani voit lukea täältä (katso myös kuvat osiosta Photos):
http://my.opera.com/illusia.finland/blog/krakova-25-6-9-7-2009- paljon kiitoksia
Tästä tietopaketista ja "lähtöetapista". Kai se sitten onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531535- 1701295
- 81132
- 611127
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2551092- 141020
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33893Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55872Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti94859- 347795