Kertoisitteko mulle kyseisestä paikasta :) Sää, shoppailumahdollisuudet, biletysmahdollisuudet, onko esimerkiksi kuntosalia tai elokuvateatteria? Entä uimarantaa, ulkoilumahdollisuuksia? Millainen maasto ja minkälainen meno yleensäkkin kyseisessä paikassa on. Oon siis menossa kesäksi tuonne ja ois kiva vähän sisäpiiritietoa saada jos joku viitsisi kertoa :) Varmasti joku sanoo Googlettamisesta jotain, mutta eipäs löytynyt niin oikeestaan mitään.
Kiitos jo etukäteen! :)
Oregon Astoria !
5
190
Vastaukset
- Täältä tietoa
Kokeileppa etsiä täältä haulla:
http://www.city-data.com/forum/
Kaikki on tosin englannin-kielellä, mutta jos olet menossa tuonne niin varmaan osaat sitä tai jos et niin olisi syytä opetella. Okei kiitos! :) Puhun kyllä englantia ihan sujuvasti.
- Seaside aika hyva
Tuo on hirvean pieni ja uninen kaupunki mutta ei kovinkaan kaukana siita, ehka parin tunnin matka on Portland joka on jo Helsinkia suurempi.
Astoriasta etelaan pain ehka n 20 min on Seaside, jossa omasta mielestani hieno ranta. Rannalle paasee esim autolla Gearhartin kautta, eli vahan Seasiden pohjoispuolella.
Mitaan ihmeempia biletysmahdollisuuksia ei naissa elakelaisten ja motellien ja huoltoasemien tyontekijoiden asuttamissa pikkukaupungeissa ole mutta itselle tuo rannikko on ollut suosikkipaikka viime 10 vuoden aikana vaikka olen asunut usean tunnin ajomatkan paassa.
Portland ehka on enemman biletys-paikka, eli suurkaupunki, nuorille jos sinne asti voit matkustaa. - eijaksarekata
Hiljainen paikka, tullut kerran käytyä siellä ~vuonna 2001. On siellä peruspalvelut olemassa mutta paljon muuta ei juurikaan.
Sen sijaan ulkoilemisesta pitävät varmasti viihtyvät siellä, lähellä paljon luonnonpuistoja ja toki myös rantaviivaa. Kesällä säät on varmasti mukavat toisin kuin talvella. Lisäksi tuolloin on kaupungissa hieman enemmän eloa juurikin turistien takia/ansiosta.
Googlettamisesta sanoisin että kokeile myös mm. Google Maps ja Streetview, pääset vähän paremmin katsomaan miltä paikka näyttää. Lisäksi Lonelyplanetin guidea tässä:
http://www.lonelyplanet.com/shop_pickandmix/previews/pacific-nw-oregon-coast-preview.pdf
Kannattaa myös katsastaa Schwarzeneggerin leffa "Lastentarhan Kyttä" ennen lähtöä, se on kuvattu ko. kylässä. :) Kiitos vastauksista! :) Auttoi paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy421059Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740