(vai onko hyvä asia), jos nainen ei tykkää puhua mistään meikeistä, eikä vaatteista, eikä geelikynsistä, eikä muodin mukaisista kampauksista. Eikä käytä korkokenkiä, eikä hameita. Eikä ole mitään naismaisia harrastuksia, ei tykkää käsitöistä, eikä ruoanlaitosta. Tulee pääsääntöisesti paremmin toimeen miesten kanssa kuin naisten.
Haittaako miestä
92
4073
Vastaukset
- Poti Tunttari
Ei suinkaan miehiä haittaa ette puhu geelikynsistä tai meikeistä. Pikemminkin päinvastoin. Itse annan kyllä arvoa naisen huolitellulle ulkonäölle, mutta puhuminen ei ole tarpeen.
- konsulentti
Älä koskaan luota naiseen joka mörisee kuin härkä ja pukeutuu kuin mies. Kavahda naismaisia miehiä. Nainen antaa ja antaa anteeksi. Mies ottaa ja unohtaa. Pervot toimii toisin. Pyllykirjan parisuhdekonsulentti Aina Ilona neuvoo sinulle kuka kusee seisaaltaan ja kuka istualtaan. http://www.pyllykirja.fi/
- 5+6
Hame joskus olis kiva, miesten kanssa vehtaaminen ei sovi parisuhteeseen.
- Silmät sattuu
Mutta Tiina, älä sinä laita enää silti ikinä laskos- eli vekkihametta (ainakaan "pitkien" housujen päälle).
- ????????
Minulla ei ole yhtään ns. naispuoleista ystävää, minulla on kavereina miehiä. Enkä todellakaan puhu meikeistä, en geelikynsistä tms. miksi puhuisinkaan miesten kanssa sellaisista ? Muuten olen naisellinen, pidän korkkareita silloin tällöin ja hameita. Miksi pitää olla ulospäinkin miesmäinen, vaikkei naisten juttuja harrastakkaan ?
- dtrjdtyjtyj
Miten voisit olla miesten kanssa vain kaveri jos näyttäisit hemaisevalta naiselta?
Jos nainen on niin äijä ulkoisesti ja jututkin kuin miehellä on silloin mahdollista kaveerata miesten kanssa, kun mitään seksuaalista kiinnostusta olemus ei herätä miehissä.
- eeeeeee3
kaveriks voi käydä tollanen. koska poikamainen nainen on aina lesbo ja tyttömäinen mies homo.
- elämän kevät
Nykyäänhän tuntuu olevan oikein trendikästä, että miehet on tyttömäisiä sipsuttajia ja muijat esittää kovista. Kaikki normaali on mennyt persiilleen.
- BloodTh
Muuten ihan ok, mut se miesten kans vehtaaminen pitää jäädä, kuten tuossa jo aiemmin sanottiin. Se ei ole sopivaa käytöstä.
ei haittaa, jos nainen on älykäs ja oman mieli piteensä ilmaiseva vahva nainen joka näyttää naiselta, ei mitään sinead o connor lookkia, tai rekka kuski!!
- mecco5
sinead on hemmetin naisellisennäköinen nainen.
- Isolla N:llä
mecco5 kirjoitti:
sinead on hemmetin naisellisennäköinen nainen.
Sinead on Nainen!
http://www.youtube.com/watch?v=VjPtLqVPz6I&feature=related
- *#*
itse olen nimenomaan aloitustekstin kaltainen naikkonen joka seurustelee täys heteron miehen kanssa. Neljä vuotta takana ja ukko on alkanut puhumaan naimisiinmenosta.. eli ilmeisesti toisille kelpaa enemmin poikamainen kuin perus femakko mimmi ;)
- think about it
Niin tai sit oot löytänyt kaverin , joka ei arvostele kirjaa kansien perusteella...mut tsemiä jatkoon..
- Anti-crapbook
Mulla on vähän samanlainen ongelma......suomessa syntynyt poju mut kun en tuu toimeen suomea puhuvien kanssa,siis ei vaan tippaakaan kiinnosta.Englannilla ulkomaalaisten kanssa juttu luistaa kun miedon suksi
- xlxlxl
Ei kyllä vetoo,äijämäinen nainen.EI!
Nainen voi olla nainen ilman geelikynsiä ja hametta,mut naisessa vetoaa kuiteski naiseus.
Nk. hyvä jätkä,tyttö on kaikkien kaveri,mut ei kenenkään ihastus. - dsökgndöks6987
Äijämäisistä naisista tulle lesboja ajan myötä
Just sen vuoksi kun eivät pidä naisellisuudesta , se on luonnevika- anti.0
hei sun heiluvilles, eikä tule!
En tykkää puhua naisten jutuista, synnytyksistä sun muista...ällöttävää puhua alapään asioista...häistä sun muista
mutta en ole muuttunut lesboks enkä muutu
- joku mies vaan
Kaverina äijämäinen nainen kyllä on ihan jees mutten seurustelisi sellaisen kanssa
Naisen pitäisi olla naisellinen ainakin jonkin verran ennenkuin meikään vetoaa - Wisard
Ei todellakaan haitta, vaan etu :)
- Reiska vaan
Äijämäinen nainen ei ehkä vetoa, mutta jätkämäinen nainen voi olla tosi seksikäs ja haluttava. Riippuu kait sitten vähän tyylistä, miten äijämäinen on?
Itse en halua mitään oman äidin kopiota puuhastelemaan kotiini, mieluummin rento jätkämäinen nainen, jolla kuitenkin naisen muodot ja halut. Naisellisuus ei ole sama kuin tyhjäpäisyys ja pinnallisuus. Itse olen naisellinen omalla tavallani, en siten kuin sinä sen kuvailit. Toki nautin meikkaamisesta ja laittautumisesta ja niin edelleen mutta eikai niistä tarvitse puhua, ellei keskusteluseura ole halukas aiheesta puhumaan?
Naisellisuus ei ole keskustelunsisällöissä, se ei ole harrastuksissa eikä ystävissä. Se on omassa olossa, omassa käyttäytymisessä. Samoin kuin miehekkyys. Kaikki miehet eivät puhu autoista ja moottoreista tai urheilusta ja viinasta.
Minulla on muutama naispuoleinen tuttu ja yksi hyvä ystävä. Muut tutut ja ystävät ovat miehiä, mutta silti "luokittelisin" itseni aika naiselliseksi.
Jokainen määritelkööt itsensä ihan miten itse itsensä kokee, ihan sama mitä "valtaväestö" päättää. Se kai on muodin mukaista olla naisellinen tavalla 1 mutta minä olen naisellinen tavalla 100 ihan vaan siksi että koen itse ne 100 tapaa enemmän naiselliseksi ja omanlaisekseni kuin sen yhden.
Ja mitä virkaa sillä on millaisten ihmisten kanssa tulee toimeen, jos tulee jonkinlaisten ihmisten kanssa kuitenkin toimeen?- asdfasdf
No kyllä on tyhjäpää, jos mielenkiinto on pelkkää pinnallista ulkonäköö.
asdfasdf kirjoitti:
No kyllä on tyhjäpää, jos mielenkiinto on pelkkää pinnallista ulkonäköö.
Joo mutta se ei ole naisellista olla tyhjäpää. Se on vain tyhmää. Jos ei osaa muusta keskustella ja olla kiinnostunut kuin ulkonäkö, sillon on tyhjäpää, ei naisellinen.
Maritahh kirjoitti:
Joo mutta se ei ole naisellista olla tyhjäpää. Se on vain tyhmää. Jos ei osaa muusta keskustella ja olla kiinnostunut kuin ulkonäkö, sillon on tyhjäpää, ei naisellinen.
moi. mä luulen että sulla on ongelmia vähän itsesi kanssa, sä et tiedä mitä sä haluat ja vaadit muilta liikaa. Nämä sun vaatimukset ulkonäöstä ja meikeistä on höpö höpö. Kuka on sulle sanonut että olet tyhjäpää? Sen lisäksi nainen on nainen 40 kymppisenä.
tupky99 kirjoitti:
moi. mä luulen että sulla on ongelmia vähän itsesi kanssa, sä et tiedä mitä sä haluat ja vaadit muilta liikaa. Nämä sun vaatimukset ulkonäöstä ja meikeistä on höpö höpö. Kuka on sulle sanonut että olet tyhjäpää? Sen lisäksi nainen on nainen 40 kymppisenä.
Kiitos analyysistä. Mulla voi olla ongelmia itseni kanssa, mutta se ei liity siihen mitä mä haluan tai vaadin. En vaadi keneltäkään yhtään mitään, jokainen oman onnensa seppä tässä maailmassa. Mulla ei ole vaatimuksia ulkonäöstä tai meikeistä, eikä mua kutsuta tyhjäpääksi, tämä on ihan yleistä keskustelua, eikä henkilökohtaista juurikaan. Jos mä tykkään meikata ja olla naisellinen, se ei ole keneltäkään pois.
Noh, viimeiseen teesiin vastaan sitten kun olen 40.- tupky98
Maritahh kirjoitti:
Kiitos analyysistä. Mulla voi olla ongelmia itseni kanssa, mutta se ei liity siihen mitä mä haluan tai vaadin. En vaadi keneltäkään yhtään mitään, jokainen oman onnensa seppä tässä maailmassa. Mulla ei ole vaatimuksia ulkonäöstä tai meikeistä, eikä mua kutsuta tyhjäpääksi, tämä on ihan yleistä keskustelua, eikä henkilökohtaista juurikaan. Jos mä tykkään meikata ja olla naisellinen, se ei ole keneltäkään pois.
Noh, viimeiseen teesiin vastaan sitten kun olen 40.Äskeinen vastaus ei tainnut tulla perille. Mutta jos sä haluut meikata ja niin edespäin, muista että se edellyttää myös vastuuta, monet voi ymmärtää (jotkut taulapäät) sinut tai naisen väärin ja se voi aiheuttaa arvaamattomia seurauksia. Mutta kaiken kaikkiaan on sulla pää nuppi täynnä terveitä ajatuksia, pidä niistä kiinni.
- Urhoska
tupky98 kirjoitti:
Äskeinen vastaus ei tainnut tulla perille. Mutta jos sä haluut meikata ja niin edespäin, muista että se edellyttää myös vastuuta, monet voi ymmärtää (jotkut taulapäät) sinut tai naisen väärin ja se voi aiheuttaa arvaamattomia seurauksia. Mutta kaiken kaikkiaan on sulla pää nuppi täynnä terveitä ajatuksia, pidä niistä kiinni.
Ette tainneet oikein ymmärtää Maritahh:n kirjoituksia.
tupky98 kirjoitti:
Äskeinen vastaus ei tainnut tulla perille. Mutta jos sä haluut meikata ja niin edespäin, muista että se edellyttää myös vastuuta, monet voi ymmärtää (jotkut taulapäät) sinut tai naisen väärin ja se voi aiheuttaa arvaamattomia seurauksia. Mutta kaiken kaikkiaan on sulla pää nuppi täynnä terveitä ajatuksia, pidä niistä kiinni.
Ihan selvyyden vuoksi itselleni. Jos nainen meikkaa liikaa, väärin ja sattuu ikävää. Siis onko vika naisen vai taulapään?
-
Jos käytän mersuni pesussa ja vahaan sen. Sekä kiilloitan kevyt metalli vanteen. Sitten Taulapää varastaa sen. Olenko syyllinen? Mitäs menin pesemään, vahaamaan ja kiillottamaan.
-
?
- Nauttilus
Eipä tuo ainakaan minua haittaa, jos nainen muuten osaa olla seksikäs ja naisellisia muotoja löytyy sekä on peto sängyssä. Kokeilunhalukas ja himokas, ns. ei varautunut ja estynyt. Sopivaa miesmäistä suhtautumista seksiin!
Sopisi siis itselleni hyvin. Olen itse miehenä aika sukupuolineutraali ja en odota naisen olevan joku neiti, pikemminkin vähän poikatyttömäiset tapaukset viehättää usein ja sellaiset naiset jotka uskaltaa tehdä myös aloitteita ja ilmaista mitä tahtoo. - 1 lisää
Hienoa että on meitä muitakin! En ymmärrä mitään ns naisten jutuista, enkä koe ikinä kuuluvani naisjoukkoon. Kaikki kaverini ovat miehiä. En ole meikannut yli kymmeneen vuoteen enkä varmaan edes osaisi. Jostain oudosta syystä olen seurustellut jo melkein 6 vuotta, vaikka välillä tuntuukin että olemme vain kämppiksiä.
- Miehen mielipide
Urosteleva nainen on seksuaalisesti omasta mielestäni vastenmielinen. Minusta jokainen ihminen saa olla sellainen kuin haluaa, siitä ei todellakaan ole kysymys. Uskon että ylivoimaisesti suurin osa miehistä ei pidä miehisistä naisista. Kyse on hyvin luonnollisesti siitä, että mitä lähempänä nainen on miestä, sitä epäseksikkäämpi hän on. Mies ja nainenhan ovat seksuaalisesti toistensa vastakohdat. Sama kuin tykkäisi hitaasta kilpa-autosta tai rumasta missistä. Eli kun idea on olla juuri sitä päinvastaista...
Se että ei pidä hameista tai ettei laita korkokenkiä, ei vielä tee naisesta miehistä. Toki suunta on tietenkin sinne päin (sama toisinpäin, jos miehellä olisi hame & korkokengät). Jossain vaiheessahan tuo suunta menee luultavimmin siihen, että nainen on lesbo. Korkokenkien käyttämättäjättäminen ei siis ole lähelläkään sitä.
Olen siinä mielessä perinteinen mies, että minusta naisessa on seksikästä kaikki mahdollisimman naisellinen. Hameet, korkokegät, pitkät kynnet, kaunis meikki, pieni vartalo ja naisellinen käytös... eli ei voi juoda kuin miehet tai polttaa röökiä. Kaikki ei onneksi näin varmaankaan ajattele, mutta suurin osa luultavimmin kyllä. Sen mitä itse miehiä tunnen ja esimerkiksi aikuisviihde edustaa (eli miehille suunnattua seksuaalista kiihoketta). Mukava se on, jos löytyy tuollaisia äijämäisiä naisia *hymy*
Ja itse en rajoittaisi sitä että nainen kenen kanssa nainen saa olla, vaan mielestäni ei toista voi omistaa, eli ei sitä voi mies sanoa etteikö nainen saisi hengailla muiden miesten kanssa.
Miesmäisten naisten kanssa on helpompaa, ei tartte yrittää itse olla mieliksi samalla tavalla kuin jonkun hempeän neidon kanssa pitäisi olla, ei tartte rehua tehdä, vaan voi kunnon pihviä paistaa ruuaksi.- Pirpukka
Olen itse poikatyttö ja hemmetin ylpee siitä,puhun viinasta,autoista ja moottoreista mutta myöskin vaatteista ja koruista,seurustelen toista vuotta onnellisesti ihanan miehen kanssa,en ole muuttunut lesboksi vaikka omistan sänkipään. Kunhan tiedät kuka olet ja ole sellainen kuin haluat olla,niin olen minäkin,se on parhautta :)
Transvestiittinen olemus on naisilla jostain syystä paljon yleisempää kuin miehillä. Kukapa tietäis miksi?
- --------K
Naiset häpeävät naiseuttaan ja omastakin mielestään ovat heikkosukupuoli kaikin puolin, siksi naiset saadakseen arvostusta, vaikuttaakseen älykäämiltä alkavat korostaa miehisiä piirteitä ja käytöstä. Missienkin kuuluu aina ilmoittaa olleensa ainakin lapsena poikatyttöjä, täten he nostavat itseään hiukan tavallisia tyttöjä korkeamalla koska omaavat miehisiä piirteitä ja ovat siten laadullisesti parempia.
Oon ihan perus mies.Tuun paremmin toimeen töissä naispuolisten työkavereiden kanssa.Oon ihan normi työntekijä,en edes työnjohtaja.Tosi usein näkee kun naiset
etenevät uralla kielellä ja kuka milläkin...- esimerkkielli
Useimmat miehet tahtovat naisellisen, kauniin ja hiljaisen pikkuvaimon, joka ei puhu koskaan mistään ikävästä eikä uhkaa hänen miehekästä mieheyttään millään tavalla. Sen sijaan itsevarma, vahva nainen on monille kauhistus, pallit vetäytyy kurkkuun ja mies luikkii karkuun. Vielä jos nainen on älykäskin niin mies tuntee olonsa äärimmäisen uhatuksi ja epävarmaksi.
- kyllä tai ei
Riippuu kuinka äijämäinen. Jos kainalot näyttää siltä että siellä on kissa piilossa ja sääret yhtä karvaiset kuin minulla, ei kiitos. Jossakin on raja.
- 1+18
Minäkään en puhu meikeistä enkä niitä käytä, enkä hameita enkä korkokenkiä, ei ole naismaisia harrastuksia jne, mutta en ole koskaan pitänyt itseäni äijämäisenä....
- hulabalooo!
Pitäisikö hänen sinun kanssasi puhua niistä asioista? Varmaan silloin haittaa, jos olet homo ja se "mies" ei puhu tällaisista asioista kanssasi., mutta paljon on kanssasisaria, jotka haluavat keskustella kynsienhuollosta ihan näin miesten kesken;-)
- 18+20
nainen joka kiroilee ja haistaa pitkät v*tut kaikille,ei voi olla kauhean kiinostava mielestäni.Ja aina pahenee jos nyrsii hiukset lyhkäseksi ja vaatteet on jätkämäiset.
Tiedän erään joka menee rajataupaksena;Käyttää naisellisia vaatteita,on iloinen ja jutelee mukavia kun on hyvällä tuulella.Ja näin kun tämä neitokainen oli lähdössä pikkujouluihin laitautuneena niin oli pakko katsoa kaks kertaa.Mutta,sitten toisinaan kun tämä on pahalla tuullella niin v-lentää ja haistatetaan paskat kaikille sekä kaikelle.Viinaa kun juodaan niin sitten myös juodaan.Eli käytös on hieman karskia.Se miksi kerroin tämän on se että muuten voisin kiinnostua tästä neidosta mutta, tämä karupuoleinen käytös saa minut hylkäämään hänet.
Eli naisellisuus voi olla myös pienistä asioista kiinni.- kys+08ypoöh
Niin, mutta aika hauskasti ilmaistu. Nainen siis kelpaa kun on hyväntuulinen. Todennäköisesti hän kelpaisi huonolla tuulella, jos alistuvasti itkisi. (vai eikö nainen saa koskaan olla huonolla tuulella mietnkään?)
Mutta kun hän vetääkin lärvit ja sanoo että per**le, eikä kumartele ketään, sinä peräännyt.
Tulee siis mieleen väkisinkin että hauska luonne ja kaikki muu hyvä ei ole riittävästi, naisellisuus merkitsee alistumista? Aika monelle näin on.
Kilteille tytöille vaan ikävä kyllä käy usein huonosti. Jokaisen naisen pitäisi osata haistattaa paskat kaikille ja kaikelle, osata olla pahapäinen ja häpeämättä pahantuulisuuttaan ja tarvittaessa karski. Maailma ei ole hyvä eikä kaikki miehet kilttejä. - 18+20
kys+08ypoöh kirjoitti:
Niin, mutta aika hauskasti ilmaistu. Nainen siis kelpaa kun on hyväntuulinen. Todennäköisesti hän kelpaisi huonolla tuulella, jos alistuvasti itkisi. (vai eikö nainen saa koskaan olla huonolla tuulella mietnkään?)
Mutta kun hän vetääkin lärvit ja sanoo että per**le, eikä kumartele ketään, sinä peräännyt.
Tulee siis mieleen väkisinkin että hauska luonne ja kaikki muu hyvä ei ole riittävästi, naisellisuus merkitsee alistumista? Aika monelle näin on.
Kilteille tytöille vaan ikävä kyllä käy usein huonosti. Jokaisen naisen pitäisi osata haistattaa paskat kaikille ja kaikelle, osata olla pahapäinen ja häpeämättä pahantuulisuuttaan ja tarvittaessa karski. Maailma ei ole hyvä eikä kaikki miehet kilttejä."Niin, mutta aika hauskasti ilmaistu. Nainen siis kelpaa kun on hyväntuulinen. Todennäköisesti hän kelpaisi huonolla tuulella, jos alistuvasti itkisi. (vai eikö nainen saa koskaan olla huonolla tuulella mietnkään?)"
En tarkoittanut tuota.Tottakaii huonolla tuulella jokainen on joskus.Kysymys enemmänkin itsensä ilmaisemisesta.Jatkuvat vitut,perkeleet tms. ei ole kauhean naisellisia.Eivätkä kyllä anna miehestäkään paljon fiksumpaa kuvaa.
"Mutta kun hän vetääkin lärvit ja sanoo että per**le, eikä kumartele ketään, sinä peräännyt.
Tulee siis mieleen väkisinkin että hauska luonne ja kaikki muu hyvä ei ole riittävästi, naisellisuus merkitsee alistumista? Aika monelle näin on."
Niiin,itse en vedä perseitä jotenka oletan että toinen osaa ottaa siten ettei olla räkäposkella ja seuraavaa päivää syödä pizzaa miettien mitä teinkään eilen tai toissapäivänä kännissä.Tätä hän harrastaa kaiken aikaa.
Itse kun juon,juon sen verran että on ns.kivaa eikä tule krapulaa.
Hauska luonne on yks tärkeä osa sitä mutta senkin voi nollata käyttäytymällä esim.aina kännissä typerästi ja vieden överiksi.
Niiin,ja naisellisuus ei ole alistumista vaan herkyyttä.Nämä edellä mainitsemani asiat eivät ole juuri sitä.
"Kilteille tytöille vaan ikävä kyllä käy usein huonosti. Jokaisen naisen pitäisi osata haistattaa paskat kaikille ja kaikelle, osata olla pahapäinen ja häpeämättä pahantuulisuuttaan ja tarvittaessa karski. Maailma ei ole hyvä eikä kaikki miehet kilttejä. "
Niii,ja samalla tavalla käy myös kilteille pojille.Ne jää pirttihirmujen jalkojen alle.
Kyllä jokainen tietää mitä käy jollei osaa sanoa terveellä tavalla omaa mielipidetään.
Eikä se tarkoita sitä että kummankaan pitäisi haistattaa paskat kaikelle/kaikille,olla pahapäinen tai karski.Jos asiat menee siihen pisteeseen että aina pitää olla pahana että toinen ymmärtää edes osan,niin silloin on parempi antaa toisen mennä.Silloin nämä ihmiset ei vaan sovi yksikertaisesti yhteen.
Ja jos palaan itseeni niin itse en ole mitään noista.Mun kanssa voi aivan varmasti sopia ja joustan tarvittaessa.Ehkä hieman jopa liikaakin koska musta löytyy tuota "kiltin pojan" vikaa.
synnynnäinen kaeunuus on paras.meikkiä ei tartee yksikään ihminen.
- nainen erilainen
En ole ikinä värjännyt tukkaa, lakannut kynsiä tai edes sovittanut korkokenkiä. Olen täysheteronainen joka inhoaa shoppailua eikä katsele peiliin, saati meikkaa.
En välitä mitä miehet ajattelee, yksinkin on niin perkuleen hyvä elellä kun ei tarvitse kuunnella mitään arvosteluja habituksestaan. Tässämenee aika hyvä nainen hukkaan siinämielessä että ei ole mikään blondikana joka tuhlaa aikansa shoppailuun ta pynttäilyyn. Alasti näyttääkin paremmalta.- eirene
Sitä voi olla niin monella tapaa, erilainenkin.
Hiuksiani en ole koskaan värjännyt, en meikkaa, en käytä hormonikorvaushoitoja. En jaksa innostua monestakaan naisten jutusta, en kestä työpaikan kahvihuoneen juttuja. Tykkään silti tehdä käsitöitä, hoidan viherkasveja, jopa omia lapsiani. Korkokengät ja hame on joskus huippuhieno, samoin kauniit laadukkaat alusasut. Olen naisellinen tavallani, en mikään hämähäkkiä pöydälle kirkumaan hyppäävä hysteerikko. Hiukseni on pitkät, samoin kynnet. Mutta akkamainen en ole.
Biseksuaalisuuteni olen tiennyt jo monta vuosikymmentä. Se, olenko tällaisena haluttu vai en, ei ole se tärkein asia. Tärkeintä on, että olen sovussa itseni ja maailmani kanssa. - no joo
Värjäsin ennen hiuksia vaaleammaksi ja tykkäsin meikata useammin, mutta sisäisesti olen aina ollut sama "nörtti", enkä mikään blondi kana. Noh, sitemmin sain tarpeekseni ihmisten naljailuista ja leikkautin kuuluisat kutrit kertaheitolla ja annoin luonnollisen värin kasvaa, enkä jaksa meikata enää. Kieltämättä on helppoa lähteä ovesta ulos vaikka suoraan sängystä nousseena. Se on totta, että jatkuva värjäys ei ole terveellistä päänahalle, sama mikä väri siellä sitten on....
En ole koskaan kokenut itseäni järin naiselliseksi. En siedä naisten hepeniä, kuten kiristäviä housuja, korkkareita ja hameita. Käytös on aika inhimillistä, mukaanlukien piereskely ja röyhiminen kotona verkkarit. Jos ei mies kestä, niin tervemenoa muille maille. Kalja maistuu jos joku tarjoaa, mutta mieluummin juon puolimakeita siidereitä.
Mielenkiinnon kohteet on aika sekalaisia. Moottorit evvk, samoin naisten hömppälehdet. Luen uutisia, viihdeuutisia, tiedettä. Harrastan musiikkia ja kuvataiteita, omia ja muiden. Tykkään tehdä itse ruokaa.
Joskus juhliin innostun stailaamaan ja saatan näyttää jopa naiselliselta, mutta koskaan en tunne itseäni naiselliseksi enkä viehättäväksi.
- ...
Tuollaisia ne suomalaiset naiset ovat. Vastaus kysymykseesi: kyllä haittaa.
- miksipä ei
Ei haittaa jos on muuten fiksu ja hyvän näköinen.
- Hihihekoheko
Ei haittaa jos on siisti, tavallisen älykäs, sopivan puhelias ja valmis seksiin silloin kun mies sitä haluaa.
Ookkonä ihan tosi 50 kun tuommoista kyselet?
;) - lk83S
Teen toimistotöitä, joten työ edellyttää jossain määrin sitä, että on siististi pukeutunut ja kevyt ehostus. Tukka on helppohoitoinen. En panosta kauheasti ulkonäköön.
Miehen kanssa en koskaan puhu meikeistä, muodista, viherkasveista tai muista ns. naisten asioista. Omien ystävieni kanssa saatan käydä shoppailemassa tai käydä esim. asuntomessuilla tai Habitare-messuilla katsomassa viimeisimpiä trendejä.
Vaikka olen kiinnostunut naismaisistakin asioista, niin miksi se haittaisi miestä mitenkään? Veikkaanpa, että suurin osa naisista kulkee töihin ihan tavallisissa matalakantaisissa kengissä, joilla on hyvä kävellä, meikkiä on vähän tai ei ollenkaan jne. Eikä sukupuoli automaattisesti tarkoita sitä, että on ihan lääpällään ns. naisten töihin. Valitettavasti vaan moni nainen joutuu tekemään esim. ruokaa, koska raha ei riitä siihen, että söisi ruokaa ulkona ravintolassa joka päivä. Osaan tehdä hyvää ruokaa, mutta en nauti ruoanlaitosta.
AP:n kaltaisia naisia on paljon, joissa on neutraaleja piirteitä, jotka eivät ole selkeästi mies- eikä naismaisia. Tosin AP:n tapauksessa lähinnä mielenkiinto herää siihen, että miksi hänellä ei ole esim. naispuolisia ystäviä?- tuollaisetko?
Voi olla syynä,että hän viihtyy miesten seuraan enempi kuin naispuolisia ystäviä.Joskus eniten viihtyä miesten seurassa tai naisten seurassa tai jopa kumpikin myös..Ihmisestä sitä kiinni asiassa.
- Tuollaisetko?
Moi!En enää tykännyt hameista paitsi hyvin ehkä harvoin meikistä käytän jospa juhliin sitä.En ollenkaan tykännyt edes kutoamisesta kuin joku käsitöitä ok.En koko ikäni koskaan käyttänyt korkokengät,koska eivät tyyliini tai sopinut minulle.Onko sitä väliä?Kirjoittaja "eeeeee3" niin totta,että poikamainen on lesbo mutta oletko vastaan sitä?Minulla ei ole väliä onko hän poikaminen tai tyttömäinen ihminen,koska sehän kysee vaatteista sekä kosmetiikasta.Koko ikäni ollut aina rooli poikamaista vaikka olisin hetero..Mielestäni,että saa ihminen tykkää joku vaatteista esimerkiksi rokkari tai hevi tai diivamainen tai mikä lienee..Ei minulle mitään haitaa ollenkaan.Olen itse nainen kyllä vaikka roolini aika poikamaista.Kerran olin ollut sillipää hiukset ja kampaukset vähän kaikkea kokeiltu.En sovi olla pitkähiuksinen.Tottakai tykkään vaatteista kyllä,mutta jos en olisi tykännyt vaatteista niin vaikea kuvitella mihin laittaisin päällä.Seurustelin ollut poikaystäväni kanssa joka tyylissä joskus elvistä:) paitsi ei mua mitään vastaan.Joko vetoaa tai ei vetoaa minuun niin en ole ajatellut mitään vaan jatkaa elämää..Kaverini voi olla äijämäinen tai poikamainen tai tahansa,mutta miksi muka haittaisi..Eiköhän suomessa vapaa maa??
- äijämuija
Voiko joku oikeasti sanoa, että miehillä on aina tämmöiset ja naisilla tommoiset puheenaiheet ja sen takia en voi tulla toimeen kun naisten/miesten kanssa. Piste. Molemmilta sukupuolilta löytyy juttuja varmasti laidasta laitaan, kun vain osaa oikeaan seuraan etsiytyä. Naisfutarijengissä puhutaan taatusti muustakin kuin rakennekynsistä.
Muutaman kerran olen nähnyt näitä "en tule toimeen toisten naisten kanssa tai niiden jutut ei kiinnosta, siispä kaikki kaverini ovat miehiä" - naisia. Näistä jäi jotenkin sellainen kuva, että hakevat miesten hyväksyntää heittäytymällä "äijämäisiksi". Nämä naiset eivät siedä, jos porukkaan yrittää tuppautua joku toinen nainen, etenkin jos tämä on itseä paremman näköinen, vaikka tämä käyttäytyisi kuinka äijämäisesti tahansa. On kiva olla se porukan ainoa tyttö kun huomio on taattu. Joskus törmää näihin "rillit huurussa" tyyppisiin kuvioihin, jossa nörttikuvioista mitään ymmärtämätön nainen heittäytyy nörttimiesporukan kaveriksi.- samaa mieltä
Jep, saman olen huomannut. Laidasta laitaan juttuja löytyy ja ne en-tule-toimeen-naiset ovat niitä, jotka sen aiheuttavat, tahallaan, eivät koska olisivat "hyviä jätkiä" oikeasti, vaan koska haluavat olla erikoisia, ja hakevat hyväksyntää, erikoisuutta ja "paremmuutta" miehistä. Mikä kertoo karua kieltään myös siitä, että he itse ovat naiseutensa takia huonompia ja vähempiarvoisia omasta mielestään. Lopultakin, he ovat itse niitä naisia jotka on naisille susia... Mistä he tietenkin syyttävät muita naisia. Muut naiset kun ovat niitä muita ja he ovat niitä erikoisia. Jos heillä on naispuolisia ystäviä, niin niitä ovat ehkä omat sukulaiset (samaa lihaa ja verta...), ehkä yksi paras kaveri, jonka tehtäväksi muodostuu peesaaminen tavalla tai toisella, tai fanilauma tms.
He eivät päästä muita naisia ystävystymään eivätkä itse ystävysty, paitsi js hyötyvät jotain.
Mutta se on köyhää kaikkein eniten heille itselleen. En haluaisi olla nainen joka väheksyy itseään vain syntymäominaisuuden perusteella, niitä riittää tässäkin maassa muutenkin.
Ei ole kiinni sukupuolesta kenen kanssa tulee toimeen. Kyllä sen määrittää enemmän se yläpää kun alapää.
- jormatapioks
Kyl mua ainaki säväyttää jos nainen tulee kysyyn että paljo sun koneen syöttöpumpus on ennakot?
- mä mikää miäs oo
Nainen voi puhua ulkonäköasioista, vaikkei puhuisikaan geelikynsistä tai muodista. Eli aloituksesi rajasi aika rankasti lajityypin koskemaan vain tietynlaisia naisia, vaikka naisellisuus on paljon muutakin kuin bissistelyä.
terv. ei korkkareita, muttei miesmäinenkään - mopolortto
181 cm, buutsit jalassa kesät talvet, piereskelen, ajan motskalla, en meikkaa, kynnenaluset aina rasvassa, helevetin levee hymy ja pitkä tukka... ja en jaksa sitä, että miehet koko ajan piirittää. Ajattelinkin alkaa lesboksi.
- Tavisnainen?
Kun nyt kirjoitetaan tälle alueelle, tämän ikäluokan naisista suurin osa alkaa jo hiljalleen liukua enenmmän tai vähemmän sinne äijämäiseen suuntaan. Tukka on leikattu jo kymmen vuotta sitten lyhyeksi, puolustellen helppohoitoisuudella, mikä sitten lieneekin todellinen syy. Vaatteetkin alkaa muistuttaa enemmän miesten asuja ja osa naisista kertookin ostavansa vaatteita miesten osastolta ellei sitten käy miehensä vaatekaapilla. Tämä on vaan näköjään luisunut tällaiseksi, kuten tämänkin ketjun vastauksita saa lukea.
En ole äijämäinen, mutta en ole mikään neitikään. Ikää on jo vähän yläkantissa tähän osioon sopiakseni. Haluan kuitenkin olla sellainen perusnaisellinen, korkokenkiä (mutta kohtuullisella korolla) käytän aika usein, samoin hametta tai mekkoja, näin kylmään aikaan kuitenkin housuasut on etusijalla. Tiukkaa farkkuakin menee joskus päälle. Ikä on jo "tasannut" kurveja joten mikään huippunaisellinen tiimalasivartalo ei ole enää saavutettavissa joten asut on valittava sen mukaan. Viihdyn mieluummin naisten joukossa, miesten kanssa en löydä kovinkaan paljon yhteisiä keskustelunaiheita. En rakasta urheilua ja oma autokin on vain liikkumiseen pisteestä A pisteeseen B. Vajaa kymmenen vuotta sinkkuna on opettanut mukavuudenrakkauteen, ei tarvitse tehdä kenellekään tiliä kulkemisistaan eikä kysellä lupaa "tyttöjen iltaan". Harrastuksista kiinnostaa enemmänkin naiselliset, vaikkakaan en ole mikään himoaerobikkaaja eikä sukkapuikotkaan pysy sormissa. Ruuanlaitto on minulle tärkeää ja sitä tulee harrastettua kotioven ulkopuolellakin.
Joskus on pohtinut uutta parisuhdetta, mutta rankan avioeron jälkeen on melko varovainen ja mieheenkin kohdistuvat vaatimukset ei aina osu kohdalleen. Eihän sitä kovin mielellään ota kauniiseen kotiinsa jotain äijää röhnöttämään sohvalle kaljaa kittaamaan. Joskus tuntuu että joku hiukan neitimäinen mies voisi olla ehkäpä sellainen sopiva kunhan sitten sängyssä toimitaan kuten miehen pitääkin. - J.A.OLEVA
Minä olen isossa työ-paikassa.On naisia ja miehiä.Sun kaltaisia on tavannut useampia..Minua se ei ole häirinnyt yhtään.Päin vastoin.On kiva kuulla että naiset tykkää miehistä enemmän.!!
- Keski-ikäinen M.
Ei haittaa muttei sopisi minun naiselleni. Nainen, joka tulee paremmin toimeen miesten kanssa, ihmetyttää hieman.... tai sitten hänellä on jotenkin miesmäiset ajatukset ja asenteet ja minun ihannenaisellani niitä ei ole. En tykkää "hyvistä jätkistä" naisina; ovat jotenkin sukupuolettomia.
Hameista tykkään ja en ole (onnekseni) tavannut koskaan naista, joka haluasi minun kanssani jutelle em. asioista, eikös ne ole enemmän naisten juttuja ja ne taasen ovat positiivisella tavalla ihan hauskoja. - Anders mäkky.
Jos on pakko valita, niin otan mielummin naisen joka osaa ajaa rallia, kun sellaisen joka osaa virkata lapasia. tuppaavat olla tappavan tylsää seuraa nämä hoitotädit ja konttorialmat.
Ja mielummin katselen luonnonkauniita meikittömiä kasvoja, kun paakkelikerroksia.- k9ö3s
Jäätkö sinä sitten hoitamaan lapsia kotiin, kun rallivaimosi lähtee miespuolisten kavereidensa kanssa radalle polkemaan kaasua?
- kahdet kasvot
Sinäkin siis katselet mielummin kauniita ja naisellisia naisia? Vai tarkoitatko että "rallinainen" likaisine ja karheine käsineen ja tupakan tummentamine etuhampaineen edustaa sinulle sitä "luonnonkauneutta"?
Vai onko niin, että seksuaalisesti kiihotut kauniista elovenatytöstä... mutta sitten kun hommat on hoidettu, niin haluatkin vain ns. jätkäseuraa, eli puhua urheilusta ja autoista.
Taidat olla perisuomalainen äijämies. Eli katselet nuoria nättejä tyttöjä tai pornoa päivät pitkät. Sitten seksi oman vaimon kanssa on vain nopea suoritus, minkä jälkeen voi pieraista ja lähteä Renen kanssa katsomaan illan futismatsia.
- look11
Tuohon ei voi vastata muuten kuin , että on teillä ongelmat. Miksi pitää kysellä sellaista asiaa johon ei ole vastausta. Jokainen on oma itsensä ja sillä siisti. Teet vain numeron siitä kun olet erilainen kuin mikä, niin mikä. Kyllä meitä on joka lähtöön ja paljon, et ole ainoa.
- Äijämäinen.
Nainen evvk,koska olen heteromies. Toki haluan että nainen näyttää kauniilta ja naiselliselta,eikä miehen ja naisen väliseltä sekasikiöltä. Eli miesmäiset naiset ei kiinnosta.
- villasukat.
Villasukat pitää kutoa ja ruokaa laittaa, tykkäsi tai ei. Mutta jos pakkeleista ja muodista ei piittaa, niin se on vain plussaa. Eikä nyt liiankaan hyvin pidä tulla toimeen naapurin isännän kanssa.
- Kynsinauha
Ei ole ainakaan minun miehiäni haitannut, vaikka en geelikynsistä (mitä ne on?) ole esitelmöinyt. Sitä paitsi en usko, että tässä iässä naisia pääsääntöisesti nuo asiat kiinnostavat, jos ei sitten työn puolesta, esim. jos on kosmetologi.
Pääsääntöisesti tulen toimeen yhtä hyvin miesten kuin naistenkin kanssa. Haittaakohan se miehiä? En ole kysynyt. Miten toisen kanssa juttu sujuu riippuu kyllä ihan muista asioista kuin sukupuolesta. Onko hienoa, jos kavereina on enemmän toisen sukupuolen edustajia? Minusta se on vain sattumaa. Ammatti ja harrastukset voi vaikuttaa kaveripiiriin. - jpfgg
Oikee palsta tälle. Täälä kun ei naiselliset naiset kirjoittele.heikunkeikku poikkeus
- Muuta maalle!!!
Nyt taas jouluna maala käydessä ei voi kuin ihmetellä naisten habitusta kirkonkylällä.. punaruutuista äijäflanellipaitaa päällä, lyhyt permanenttikokkare esittämässä epäsiististi hiuksia, legginsit tai nerkkarihousut yhdistettynä likaisiin lenkkareihin... siinä näyttää olevan 25 naisten muoti maaseudulla.
Siihen kun lisätään elopainoa saman verran kuin isännällä ja härskit jutut "että sopii miesporukkaan" niin täytyy kyllä ihmetellä näiden ämmien miehiä että millä ilveellä saavat pelin seisomaan ja kiihottumaan moisten "naisten" kanssa kun lapsiakin on kuitenkin siunaantunut osalla?
Eipä tule kovin usein kotikulmilla enää käytyä ja olen todella onnellinen että lähdin jo nuorena pois... kylmät väreet menee kun ajattelee että itsekin olisi jo tässä iässä ylipainoinen, väsyneenoloinen tonnikeijun mies eikä elämässä mitään kauneutta eikä kipinää.
Joten muuta maale... jäljelle jääville miehille siellä näyttää kelpaavan mikä tahansa olio jos vain tuhero löytyy. - zzzzzzzf
Ainakin tuo kuvan nainen vetoaa ihan tuhatprosenttisesti. Hämmästyttävän kuuma.
- Ei_niin_nainen
Itse luokittelisin itseni äijä-naiseksi. Pienenä tyttönä leikin autoilla, kun muut tytöt barbeilla. Teininä virittelin mankia, kun muut tytöt ajelivat skoottereilla. Ekaksi autoksi ostin toyotan rähjän, joka sitten jätkien kanssa laitettiin tulille, kun muut tytöt ajelivat isin ostamillta uuden karheilla autoilla.
En puhu meikeistä, muotivaatteista, geelikynsistä, en mistään tälläisistä. Mulla ei edes koskaan ole ollu geelikynsiä ja parhaiden viihdyn farkuissa ja huppareissa! Juhlatilaisuuksiin laitan tummat farkut ja kauluspaidan. Korkokengillä en edes osaa kävellä. Olen niitäkin ostanut, mutta tuolla ne pölyttyy kaapissa. Viimeksi käytin hametta noin kymmenen vuotta sitten omissa rippijuhlissani ja voi että jätkillä oli hauskaa. Siellä yks kaveri tokaskin mulle, että mitä ootko sä muka nainen?
Ja vaikka olen tämmönen äijä, niin aina olen löytänyt seuraa. Pidän itsestäni huolta, kuntoilen, syön terveellisesti, huolehdin hygieniastani ja meikkaan kevyesti.
Joskus haluaisin olla naisellisempi. Haluaisin kauniit kynnet ja hiukset. Haluaisin että mulla olisi mielenkiintoa meikata ja muutenkin laittaa itseäni. Pukeutua mekkoihin ja korkokenkiin.. Mutta minkäs teet, kun tuo amerikanrauta tuolla autotallissa kiinnostaa enemmän kuin hiusten föönaaminen. - siilitukka my ass
kumman moni täällä lisää naisen äijämäisiin piirteisiin automaattisesti hyvin lyhyen -ellei jopa armeijakampauksen- tukkatyylin. Mielenkiintoista koska rockin ja metallin maailmasta löytyy vastaavasti liuta miehekkäitä, seksikkäitä pitkälettisiä miekkosia. Ovatko he sitten naismaisia miehiä? :D
olen hetero nainen mutta pienestä asti tietyt asiat ovat pysyneet: kaverien äitejä kiskottiin ostosreissuilla kohti kenkä-ja vaateosastoja. Minun kohdallani se oli päinvastoin, minua tuupittiin hampaat irvessä eteenpäin ostamaan uusia vaatteita, kun halusin käyttää ehjiä vanhoja kuteitani. Toiset tulivat kouluun tyttömäisissä kengissä, minä lenkkareissa (lukiossa kengät vaihtuivat platformeihin). Ex-bestiksen huone oli täynnä spice girlsiä ja di Capriota, minun jääkiekkoa. Pidän pitkistä hiuksistani, joita en kuitenkaan missään nimessä haluaisi pilata tyhmillä aikaa vievillä kampauksilla. Ponihäntä donitsilla on simppeli ja nopea :)
Pidän raskaammasta musiikista enkä voi sietää mm. Nrj:n antia. Naistenlehtien sijaan luen mieluummin esim. alibia, historia-aiheisia lehtiä sekä pro hockeyta. Töihin en jaksa tälläytyä muiden naisten tavoin koska en näe siihen syytä ja hameiden/mekkojen sijasta minulta löytyy ihan perus mustia housuja, t-paitoja, huppareita..jne. Eteisessä roikkuu jokunen nahkatakki. Meikinkäyttö kertani kuukaudessa voi laskea yhden käden sormilla ja silloinkin se koostuu vain kolmesta; valkoinen puuteri, hento kajaali ja musta huulipuna.
inhoan makeita siidereitä ja juon mieluummin väkeviä. Olutta kuitenkin inhoan. Lävistyksiä minulla ei ole, saati tatuointeja, mutta jälkimmäistä olen kyllä harkinnut. Naisten dödöt eivät todellakaan iske ja käytänkin aina miesten deudorantteja ja naisten parfyymien sijaan suihkautan pikkuisen miesten partavettä (en kasvoilleni!!). Kiroilen siinä missä miehetkin jos pinna kiristyy ja jääkiekkomatsissa. Harrastuksina minulta löytyy salibandy jossa olen yli kymmenen vuotta pelannut maalivahtina ja ehdottomasti nautin miesten kanssa pelaamisesta. Syystä että se on nopeampaa, kovempaa ja lämärit ovat kunnon vetoja naisten ranteiden sijaan.
ja kaikesta edellämainitusta huolimatta olen jo vuosia seurustellut miehen kanssa. So there. - mieskaverit
Hei,
Olen päälle parikymppinen nuori nainen (pitkät luonnostaan blondit hiukset, siniset silmät, urheilijan siro treenattu kroppa naisellisine kurveineen). Ulkoisesti olen naisellinen (on korkokengät, kauniisti laitetut vaatteet jne) ja pidän naiselliselta näyttämisestä.
Olen aina viihtynyt paremmin miesten seurassa ja minulla on paljon miespuolisia kavereita. Monen heistä kanssa olen ollut lapsuudesta asti. Vaikka olenkin monen ystäväni mielestä viehättävä nainen, ei meillä ole koskaan ollut minkäänlaista juttua kavereideni kanssa (ei pusuja, haleja, seksiä, ei mitään. Eikä tulekaan). Olemme vain ystäviä ja ystävyytemme toimii hyvin. Pidän miehiä rehellisimpinä, lojaalimpina ja paremman huumorin omaavina ystävinä. Miesten seurassa ei tule koskaan tylsää, toisin, kuin monesti naisten. Toki minulla on muutamia naispuolisiakin ystäviä, mutta kaikki on niin erilaista heidän kanssaan. Miespuolisten ystävien kautta olen oppinut paljon miehiestä ja heidän ajattelumaailmastaan. Esimerkiksi parisuhteeni on toiminut aina vallanmainiosti, koska koen ymmärtäväni miestäni ehkä hiukan paremmin kuin jotkut naiset.
En ole perus bimbo blondi, minulla on hyväpalkkainen työ ja opiskelen arvostettuun ammattiin yliopistossa. Minulla eivät miehet vaihdu, vaan olen ollut elämäni aikana vain kahden miehen kanssa (sen toisen kanssa olen edelleenkin). Koskaan en ole ottanut miestä kaveripiiristä tms. vaan tavannut muualla. Puolisoni on oikein tyypillinen suomalainen miesmäinen mies. Minä taas ulkoisesti naismainen nainen, joka osaa käyttätyä sivistyneesti ja olla korrekti, mutta ymmärtää myös miehiä, miesten juttuja eikä valita turhaan pikku asioista! Moni mies tuskin haluaa vaimoaan mukaan lähtiessään jätkien kanssa pelireissulle, baari iltaa viettämään tms. Minä olen usein mukana näillä reissuilla, en siksi, että pakottaisin mieheni ottamaan minut mukaan vaan siksi, koska mieheni haluaa usein, että lähden mukaan. Olen usein ainut nainen porukassa ja kuuntelen ja nään kaikki ne muiden naisten miehien jutut. Tiedän paljon sellaista, mitä moni ei näistä tyttöystävistä ja vaimoista ei tiedä.
Vaikka olenkin nainen, hje kokevat, että olen yksi heistä. Siksi voimmekin jakaa kaikki surut ja murheet miespuolisten ystävieni kesken. Meillä ei ole oman miehenikään kanssa mitään salaisuuksia, sillä tunnemme toisemme ja tiedämme toistemme maailmoista niin paljon.
Parhaimmat ystäväni ovat miehiä, en koskaan vaihtaisi heitä pois elämästäni. Mieheni ymmärtää sen, hän ei ole mustasukkainen kaverille, koska luottaa minuun ja tietää, että ei ole syytä mustasukkaisuuteen.
Ihmiset ajatelkoot asiasta mitä haluavat, mutta näin meidän elämä pyörii onnellisesti.- muijanipelaapokeria
^Pystytkö ihan tosissaan osallistumaan täysipainoisesti miesten juttuihin?
Miesporukoita yhdistävät yhteiset kiinnostuksen kohteet enemmän kuin vaikka yhdessä vietetty lapsuus. Kun miehet kokoontuvat, homma pyörii aina jonkun tekemisen ympärillä. Mennään yhdessä pelaamaan pokeria, jalkapalloa tai call of dutya, tuunaamaan corollaa, katsomaan valioliigan peliä, soittamaan bändissä, vonkaamaan pillua tai kalastamaan. Miehet eivät mene toistensa luo teekupposelle kuulumisia vaihtamaan. Jos mennään kaljalle, puhutaan jostain edellä mainitusta.
Nainen pystyy lyöttäytymään miesporukkaan luontevasti ainoastaan, jos on aidosti kiinnostunut näistä miesten jutuista ja hankkii niistä tietoa myös omalla ajallaan, ei vain siksi että kun miehetkin sitä tekevät. Jos mukana ollaan lähinnä kuuntelemassa, "tuomassa naisnäkökulmaa" tai siksi kun äijät on mukamas niin rehtejä ja suoria yms. on kyse enemmän huomionkipeydestä, miehiltä hyväksynnän hakemisesta ja halusta tuntea itsensä jotenkin erityiseksi ja erilaiseksi kuin muut naiset.
Olen tavannut sekä näitä äijäporukassa pyöriviä huomionkipeitä naikkosia, että miesten jutuista tosissaan jotain tietäviä naisia. Jälkimmäisä ei yleensä haittaa, jos he eivät ole porukan ainoita naisia.
- s.i.o.g.o
Haittaisihan se minua, mutta mitä väliä. On varmasti pirun paljon miekkosia jotka haluavat puolisonsa harrikan päälle, auton alle tai haulikon varteen ... siis aktiivisina, kovaäänisinä ja rivoinakin. Mutta tietenkin yleistäminen, kuten pelkästään vaatteista, muodista, meikeistä puhuminen naisen suulla on hieman liikaa; kun älykkyys ja persoona on kuitenkin kaikki kaikessa. Suurin myytti tässä kaikessa on mielestäni kuvitelma, että miehet arastelevat (seksuaalisesti/älyllisesti) aktiivisia naisia. Hölynpölyä!!
- Onnekas##
Moi! Kiva lukea näitä juttuja ja todeta, että meitä naisia on moneksi. Olen nelivitonen kolmen lapsen äiti, naimisissa ja harrastan sukkienkutomista ja kissanhoitoa. Ja metsästän, kalastan ja ja olen rakennusalalla töissä... Yritin olla koko nuoruusaikani tyttömäinen ja pukeutua, meikata yms. kuten tytön kuuluu, ja aina oli outo olo. Nykyisin pukeudun sanoisinko sukupuolineutraalisti, eli esim. farkkuihin ja perus-t-paitaan, meikittä ja hiukset lyhyiksi leikattuna ja tunnen olevani paljon enemmän oma itseni. miehiä on riittänyt, ja vaikka olen varattu, saan edelleen ehdotuksia miehiltä, vaikka en ole ns. naisellinen nainen. Ehkä se on sitten persoonani, joka kiinnostaa. En ole aito hetero, vaan mielestäni biseksuaalinen, vooisin kuvitella eläväni jopa parisuhteessa naisenkin kanssa. Mieheni tietää suuntautumiseni, ja on lähinnä hauskaa, kun voimme keskustella naisista yhdessä, tosin meillä on aika erilainen maku. Olen tyytyväinen parisuhteeseeni, ei ole kyse siitä, että haluaisin vaihtaa mieheni naiseen.
- Miesnainen
Naisten ja miesten aivoissa on rakenteellisia eroja; esimerkiksi miesten aivojen vasen ja oikea puoli ovat hiukan erikokoiset, toisin kuin naisten aivot, joiden kummatkin puolet ovat saman kokoiset.
Tieteellisten tutkimusten mittauksissa todettiin, että homoseksuaalisten miesten aivot muistuttavat enemmän heteroseksuaalisten naisten aivoja. Samoin homoseksuaalisten naisten aivot muistuttavat heteroseksuaalisten miesten aivoja.
Sekä heteroseksuaalisilla miehillä että homoseksuaalisilla naisilla (lesboilla) aivot olivat lievästi epäsymmetriset siten että aivojen oikea puolisko oli suurempi.
Heteroseksuaalisilla naisilla ja homoseksuaalisilla miehillä aivojen vasen ja oikea puolisko olivat symmetriset.
Eli homomies on naismies ja lesbonainen on miesnainen kuten aloittaja sanoi.
Jo aiemmin on osoitettu että hetero- ja homoseksuaalisilla on eroja aivojen aktiivisuudessa sellaisten toimintojen yhteydessä, jotka liittyvät seksuaalisesti kiihottavien kuvien katselemiseen ja ihmisen feromonien eli seksuaalisesti houkuttelevien hajujen haistelemiseen.
Mantelitumakkeissa on havaittu sukupuolesta riippuvia eroja. Heteromiehillä oikeanpuoleinen mantelitumake on kytköksissä useampiin aivojen alueisiin kuin vasen ja heteronaisilla vasemmanpuoleisella mantelitumakkeella on enemmän yhteyksiä muualle. Miesten ja naisten mantelitumakkeiden yhteysalueet poikkeavat lisäksi toisistaan.
PET-kuvaus osoitti että homoseksuaaliset (lesbot) naiset ja (homot) miehet ovat mantelitumakkeen kytkentöjen osalta VASTAKKAISIA oman sukupuolensa heteroseksuaalisiin nähden.
Homomiesten ja heteronaisten mantelitumakkeiden yhteysalueet olivat samanlaisia ja toisaalta homoseksuaalisten naisten ja heteromiesten yhteydet olivat samanlaisia.
Jo vastasyntyneillä poika- ja tyttölapsilla on näkyvissä ero aivopuoliskojen symmetriassa jonka alku on siis sikiöaikana. Vaikka aivot kehittyvät aikuisuuteen asti, peruspiirteet eivät tässä suhteessa muutu.
Eli jo sikiön ultraäänitutkimuksella pystytään selvittämään onko syntymässä oleva lapsi homo tai lesbo vai normaali.
Yhdeksi miesten homoseksuaalisuutta edistäväksi tekijäksi on arveltu poikasikiön liian vähäistä altistumista mieshormoni testosteronille.
Homoseksuaalisten naisten osalta on vastaavasti arveltu, että he ovat sikiöaikana altistuneet liikaa testosteronille.
Eli "äidin vika" tavallaan, koska äidin hormoonituotannosta riippuen lapsesta tulee joko normaali tai homo/lesbo riippuen siitä saako sikiö tarpeeksi, liikaa tai liian vähän testosteronia.
Jokainen voi käydä kuvauttamassa omat aivonsa jolloin selviää mikä olet?
Pitäiskö ihmiset jakaa näin moneen ryhmään:
1) miesmies (normi heteromies, miehen aivot, miehen ruumis, koko ajan seksiä)
2) miesnainen (miehenaivot, naisen vartalo, nauttii seksistä)
3) naismies (naismainen homo = naisen aivot, miehen ruumis, haluaa seksiä)
4) naisnainen (naisen aivot naisen vartalossa, ei halua lähes koskaan seksiä)
Mihinkä näistä sinä kuulut? - Anti-crapbook
Voisin seurustella tollaisen daamin kanssa joka tuossa ylhäällä kuvassa on...siis kaljun.
Terv. mies 37- Ymmmmällääännn
Mitä tälle palstalle on tapahtunut?
- ++++++++
Ihmisiä ei voi ryhmittää sukupuolen, saati muun ominaisuuden perusteella.
Jokaiselle löytyy pitäjänsä, ihmisyys ei ole synonyymi yksinkertaisuudelle. - osku
Minä myöskin pidän tytöistä joilla on lyhyt siili miltein sänki eikä yhtään meikkiä ... pienet rinnat siro pieni peppu nam nam
- antzu
Viereisellä kylällä on naispoliisi, joka kookas ja tavallaan miesmäinen ulkoiselta olemukseltaan, korkeat poskipäät jne. Silti heteronainen, joka kiinnostaa ainakin mua, omaa mm. upean pyllyn.
Ehkäpä mm. se, että on melkein mun kokoinen, herättää mielenkiinnon. Pukeutuu aina miesmäisesti, ei paljoa meikkaa, mutta ollaan vilkuiltu toisiamme jo pitkään esim. kaupassa kohdatessamme. Harmittaa, mutta en voi tehdä aloitetta, koska on avoliitossa. Katsotaan sitten jos siitä vapautuu...
Toisaalta pidän myös pienistä siroista naisista :) - ggghh
Oon ulkonäöstäni huolta pitävä, naisellinen nainen, mutta mua ei kiinnosta pätkääkään puhua ulkonäköön, meikkeihin, muotiin, sisustamiseen tms pinnallisuuksiin liittyvistä asioista. Tulen toimeen miesten kanssa paremmin kuin naisten, koska miehillä nyt sattuu olemaan paremmat jutut. Sellaset jotka muakin kiinnostaa. Pinnallisuus on perseestä.
- ällöttävää
Ei kukaan oikea, miehekäs mies halua itselleen äijämäistä, pireskelevää epänaisellista naista. Niistä ei ole muuhun kuin kaveriksi, panna sellaista ei todellakaan halua kukaan mies.
- yosikkoelli
Valitettavasti meillä naisillakin on suolisto, joten kaasua kehittyy, kakalla käydään ja ilmavaivoja on...
että oikeastaan siis ei kyse ole naisnaisesta tai miesnaisesta vaan ihmisestä kertakaikkiaan.
Ehkä ällöttävän olisi syytä harkita kuminuken ( bumbattava barbara) käyttöä, ne eivät päästele ääniä pientä narinaa lukuunottamatta. - Hei kun keikuskelen
En ala lueskelemaan ketjua, mutta tökkään kuitenkin jotakin tekstiä.
On pitkää ja pätkää (ylähä-suunnas ja vaakasuunnas) Isoo peppuusta ja tiukkapeppua, tiukkapipoakin, tummaa ja vaaleaa (kuten vaasalaanen leipäkin:)). lyhythiuksista ja pitkähiuksista ja sit semmosta pöyhkeää sekohiuksista plaatua. Kaljua, joo ei pidä unhoittaa, siliä kalju, joka loistaa kivasti kun sopiva valo lankeaa sopivasta kulmasta.
Suista (siis suu x monta suuta) ryöpsähtelee paljon tai aniharvakseen äännähdyksiä.
Voisi siis väittää, että moneen makuun löytyy. Sopiva plokkaantuu, kun vaan tykkää jonkun tyyppisestä, niin siihen sitten silmä pysähtyy ja jne...
Itse tykkään semmosesta miehestä, joka tykkää tämmösestä naisesta (minä) :) Jep.
Meikkaus kuuluu minun jokapäiväiseen leipääni, eikun tapoihini. Aivan kuten pukeutuminenkin. Minulla on lenkkimeikki, kauppameikki, urheilumeikki, juhlameikki, arkimeikki. Meikkejä joka lähtöön. Näin on ollut aina ja tullee olemaankin.
En kuitenkaan puhu meikkaamisesta. En myöskään vaatteista.
Korkokengistä tykkään. Italialaiset kengät sopivat minun alaraajojen loppupäähän. Korkokengillä en ala pelaamaan sulkista, vaan silloin on siihen sopivat kengät. Mettässä tallustan mustilla kunnon saappahilla. Voi niilläkin muuten naisellisesti kävellä, jos hieman peppua heiluttaa sopivasti (siis jos takana kulkisi esim Mies, heh heh hee).
Miehen kanssa tahdon puhua/tehdä kaikkea muuta, kuin keskustella meikeistä.:) - mlukku
...siis....kyllähän naisen täytyy olla ...naisellinen....
- Heissuliveivaan
Alustuksessa mainittu nainen, jos ei vielä pussaa eikä puhu, on kuin tyypilinen suomalainen mies.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685