keskusteluun:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3441
Olisi aika sulkea palsta vähintään väliaikaisesti.
Raamattupalsta keskittyy pääasiassa yhdestä henkilöstä
5
101
Vastaukset
Hei,
Kiitos viestistäsi. Seuraava teksti on Suomi24-turvallisuusohjeista:
"Ylläpito ei voi puuttua käyttäjien välisiin erimielisyyksiin tai mielipide-eroihin. Erilaiset mielipiteet ja näkökulmat ovat täysin sallittuja keskustelussa. Palstan riitaisa ilmapiiri syntyy yleensä siitä, että eriävän mielipiteen esittäjän kimppuun hyökätään aggressiivisesti. Jokainen käyttäjä vaikuttaa itse omalla käytöksellään ja reaktioillaan palstan ilmapiiriin
Riitoja voi myös välttää jättämällä provosoivat viestit kokonaan huomiotta. Provosoija on henkilö, joka haluaa herättää riitoja ja hämmennystä palstalla. Hän myös janoaa toisten käyttäjien huomiota ja vastaukset hänen viesteihinsä vain ruokkivat provosoijan mielihyvää."
Toivottavasti pääsette keskustelemaan palstalla rakentavasti jatkossa ja keskustelu on mieluisaa.
Terveisin,
Elina
Suomi24- erittäin kyllästynyt
"Ylläpito ei voi puuttua käyttäjien välisiin erimielisyyksiin tai mielipide-eroihin. "
Säännöissä kielletään toisten kirjoittajien tietojen paljastaminen ja loukkaava kirjoittelu muista kirjoittajista. Jos et löydä tuota sääntöä itse, voin kyllä näyttää.
Raamattu-palstalla tuota sääntöä rikotaan toistuvasti ja se kohdistuu ainakin nykyään Suni-nimiseen kirjoittajaan. Viimeisin älynväläys oli Devoit-kirjoittajalta tehdä hänestä kuollut. Ylläpito varmasti pitää tuota humoristisena mutta kaikki eivät.
Jos Raamattu-palsta on tarkoitettu keskusteluun raamatusta, jatkuva henkilökommentointi ei kuulune asiaan. Muuten palstan voi sulkea tai antaa nimeksi jotain täysin muuta.
Asiakeskustelu siellä on vaikeaa tai mahdotonta.
- yp:hen kyllästynyt
Perusteletteko myös, miksi nimen omaan tuota Sunia koskevat aloitukset saavat olla palstalla, mutta vastaavat devoitia koskevat poistetaan.
Te tuette nettikiusaamista ja syrjintää. - . . .
Nämä eivät keskity palstan aiheeseen, silti niitä ei poisteta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10513804
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10507524
Kauempaa ei viitsi kaivaa...
Laittakaa paltalle sefu, joka hoitaa homman.- huh huh huh
Järkyttävää. Tuo on jo toisten henkilökohtaiin asioihin puuttumista. Elleivät viestit poistu tehkää rikosilmoitus porukalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087163
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434564- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737- 191720
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431267