en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arvailla.
En luota sinuun
52
516
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Limakale
- Anonyymi00002UUSI
Oikein luotettava ja hyvä ❤️ en lintu enkä kala, ehkä kissa
- Anonyymi00004UUSI
Kuka edes olet ?
- Anonyymi00005UUSI
Ahaa…hyvää yötä.
- Anonyymi00006UUSI
Ei luota sinuun joku muu johon luottaa
- Anonyymi00008UUSI
Ounou, ei kannatakaan luottaa, olen hämärä🧝♀️
- Anonyymi00009UUSI
Ihan ihminen vain.
- Anonyymi00010UUSI
Oon aasi. 🫏
- Anonyymi00011UUSI
Se tiedetään kyllä!
Sivusta - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se tiedetään kyllä!
SivustaOi kuinka söpöä tunnet mut niin hyvin senkin 🐪❤️.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oi kuinka söpöä tunnet mut niin hyvin senkin 🐪❤️.
Tykkään nyt vähän kyttyrää 😡
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei saa suuttua. Muuten jää vielä naamakurttuun. Hyvää yötä. 😘
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei saa suuttua. Muuten jää vielä naamakurttuun. Hyvää yötä. 😘
Ite kattelet korvien kautta 😘
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oi kuinka söpöä tunnet mut niin hyvin senkin 🐪❤️.
Tais mennä väärälle
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ai niin sekin vielä 😅🫣
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tais mennä väärälle
Meni minne meni. Ei sillä väliä.Menen nyt nukkumaan.
- Anonyymi00035UUSI
"Kippissis". -sivu
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vain ympärileikattuas lasipurkista. Kuulemma.
-MarianYrjöstämiskirjeitäTaikahulluille - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä en tykkää kameleista.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Minä en tykkää kameleista.
Ei nekään susta. Paitsi Martikainen kyttyröistäs. Kuulemma.
- Anonyymi00013UUSI
Oon sun joutsen ja jos tuntisit mut, etä sanoisi, että et voisi luottaa.
Miehelle- Anonyymi00039UUSI
Oot joutsen Käen kukkamekossa. Puhallat niskaanki ku väärä Puh Uri. ;)
-sivusta - Anonyymi00050UUSI
Vai joutsen. Mielenkiintoista.
- Anonyymi00015UUSI
Luotan sinuun mies 💯
- Anonyymi00019UUSI
Ihan hauskaa, ihmisillä on ollut tapana hyödyntää sitä ihan 💯 plus
- Anonyymi00020UUSI
Älä koskaan luota minuun, mies. Älä laske mitään minun varaani tai tee päätöksiä elämässäsi minuun perustuen. Minä voin olla missä tahansa koska tahansa, yhtäkkiä. Minä olen "ei kukaan".
M-69- Anonyymi00025UUSI
Siitä voit olla varma. Minä en ole ”ei kukaan”.
- Anonyymi00041UUSI
"Marian Vaaka Vatsakappa-leille" -sivu
- Anonyymi00021UUSI
En edelleenkään tiedä kuka olet ?
- Anonyymi00022UUSI
Älä anna muiden huijata itseesi. Näät miten ne nauraa sulle 😀
- Anonyymi00026UUSI
Huijareitten ”palkka” on menettää hyviä ihmissuhteita. Aika outo pitää olla jos pitää tuollaista oikein hienona. Huijatut pärjää aina omalla osaamisellaan ja resursseillaan, huijarit ovat pätkätyöläisiä ilman luotettavia ystäviä.
- Anonyymi00027UUSI
on hyvä ei kannatakaan luottaa kehenkään, minuunkaan, mutta niin.. jos yriyyää ja joskus onnistuukin tekemään jotain hyvää, niin henkilöihin, ei kannata luottaa, varsinkaan
- Anonyymi00028UUSI
Yleensä sellaiset ihmiset jotka pärjäävät elämässä omalla osaamisellaan, heillä ei ole myöskään mitään syytä olla epärehellisiä, sehän olisi muuten kuin jotain sairautta.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Yleensä sellaiset ihmiset jotka pärjäävät elämässä omalla osaamisellaan, heillä ei ole myöskään mitään syytä olla epärehellisiä, sehän olisi muuten kuin jotain sairautta.
Et ole koskaan käynyt työkkärissä, asioinut poliisin kanssa, tuntenut lakimiehiä, liikemiehiä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Et ole koskaan käynyt työkkärissä, asioinut poliisin kanssa, tuntenut lakimiehiä, liikemiehiä.
Kaikki epärehellisyys on kuitenkin oikopolku jonkin saavuttamiseksi. Ihminen jolla on selkärankaa ja joka on oikeudenmukainen ja luotettava, aika hirveetä jos joku pitää tuollaisia huonoina ominaisuuksina. Pidän kaikkea epärehellisyyttä luonteen heikkoutena ja mielen laiskuutena.
- Anonyymi00029UUSI
En ole tehnyt mitään väärää. Vika on vain sinun päässäsi. Kehen muka voisit koskaan luottaa?
- Anonyymi00031UUSI
Luottamus syntyy vain fyysisessä kohtaamisessa. Aika karua kun nykyään melkein oletuksena on, että nettiprofiili on enemmän tai vähemmän valeprofiili. Siten olisi aika hurjaa rakentaa luottamusta nettisuhteiden kautta. Moraalin lasku on ollut aivan järkyttävää. Viime vuosituhannella pystyi lähes varmasti luottamaan et etäyhteyden takana on lupaamansa henkilö.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Luottamus syntyy vain fyysisessä kohtaamisessa. Aika karua kun nykyään melkein oletuksena on, että nettiprofiili on enemmän tai vähemmän valeprofiili. Siten olisi aika hurjaa rakentaa luottamusta nettisuhteiden kautta. Moraalin lasku on ollut aivan järkyttävää. Viime vuosituhannella pystyi lähes varmasti luottamaan et etäyhteyden takana on lupaamansa henkilö.
Ulkonäkö pitää tarkistaa irl.Muuten on sama mikä tyyppi siellä lymyää.
- Anonyymi00034UUSI
En kumpikaan. Kertaa biologian kirjasta perusasioita.
- Anonyymi00036UUSI
yliopiston professori on aina kala, kiiski.
- Anonyymi00038UUSI
tämä on tosi hyvä juttu siis älä luota minuun, koska jos kun kukaan ei luota toisiinsa kun jos ei tunne kuin äitikään ei tunne lastaan, mutta joskus kannattaa kuunnella jos on jotain auttavia ideoita, juttujakin
- Anonyymi00047UUSI
Häränpyllyäs ku peittelet, ni Äitiki kuulee, että Poika ei ainaka polvesta parantunu. -sivu
- Anonyymi00040UUSI
jos oma äitisi on Babylonian portto?
- Anonyymi00042UUSI
Ei kiinnosta vttuakaan jos joku palstapelle ei luota minuun
- Anonyymi00043UUSI
Just näin, ei meit pellejä kiinnosta!
- Anonyymi00044UUSI
Luottamus ansaitaan, se ei ole asia joka vaan on. Toinen juttu on se, että jos tietää asioiden oikean laidan, niin ketä siitä voi syyttää? Totuuden tietäjää vai kusettajia? Ihan järjetöntä taivastella ja huokailla muille ihmisille jos omat luurangot kolisee kaapissa..
- Anonyymi00045UUSI
Olkapään suukottaja ja sekin on sun vika.
- Anonyymi00054UUSI
"Otetaas tosta". T. Entinen Tippa-Iita
- Anonyymi00046UUSI
Luota nyt vaan, äläkä ole niin kireä. Rentoudu rakas.
- Anonyymi00048UUSI
on tosi hyvä juttu kun et luota minuun koska, et voi oikein ikinä tietää mitä jotain omia sopimuksiakin itselläni voi olla... mutta niin jos saat jotain hauskoja juttuja mieleen niin hyvä... "I'm not bad, I'm damn good"
itseäni kun joku tyttö, harmittaa jos ku n jotainin pieniä ääniä jos häiritsee häntä... - Anonyymi00051UUSI
minuun niin ainakaan kannata koska en välttämättä itsekään tiedämitä seuraavana päivänä tekisin kun niin...
asioihin mitä jos kerron hauskoja juttuja jotain, mutta kun tulevaisuudesta en osaa sanoa...- Anonyymi00053UUSI
"Povarista 78"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1123053Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3031025Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143755- 53709