Missä päin on Ufo luentoja seuraavaksi?

Jakke

Tekis mieli mennä kuuntelee jotain.

39

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 68867678678786786787

      Katso taivaalle ja seuraa mihin luentosaliin uhmot lentelevät.

    • antihörhö

      Ufo -lentoja? Uudenvuoden yönähän niitä nakyy kaikkialla taivaalla. Ja niitä ufo-lentoja käsittelevia luentoja ufopapit pitävät sitten vuosikaudet.

    • Armi.R
      • Tekola Nisla.

        Seuraavat ufoluennot ovat Mars-planeetalla.Niitä pitää RLLK.Se tosin riippuu siitä,että saako RLLK jenkeiltä kyydin Mars-planeetalle amerikkalaisella,Nikola Teslan keksimällä ufolla.


      • Tuota pitää kyllä harkita, kun noinkin lähelle tulee. Jos suinkin vain saan jotenkin perusteltua itselleni sinne menemisen tarpeelisuuden :D


      • Minäkin tahtoo
        Pihlaja67 kirjoitti:

        Tuota pitää kyllä harkita, kun noinkin lähelle tulee. Jos suinkin vain saan jotenkin perusteltua itselleni sinne menemisen tarpeelisuuden :D

        Minäkin aion mennä, kun ei kaukana luento ole.


      • Näillä näkymin tulee kyllä mentyä Jyväskylään, ellei sitten ihan hirveää pakkasta kehitä sille päivälle.


      • Mob rules
        Käpymäki kirjoitti:

        Näillä näkymin tulee kyllä mentyä Jyväskylään, ellei sitten ihan hirveää pakkasta kehitä sille päivälle.

        Eikka ja Kähmis kans messiin?


      • Mob rules kirjoitti:

        Eikka ja Kähmis kans messiin?

        Olisihan se, en sano näky, vaan mukava Kähmiskin tavata pitkästä aikaa. Eikka otti ja jätti seudun :(, ja vähän epäilen ettei Luukkasessa sentään ihan niin paljon vetovoimaa ole että hinautuisi hänen tähtensä paikalle :)

        Ei mutta voihan tilaisuus olla oikeasti, vähintäänkin värikkään mielenkiintoinen. 10€ on varmaan monesti mennyt tylsempäänkin tarkoitukseen..


      • Mob rules
        Käpymäki kirjoitti:

        Olisihan se, en sano näky, vaan mukava Kähmiskin tavata pitkästä aikaa. Eikka otti ja jätti seudun :(, ja vähän epäilen ettei Luukkasessa sentään ihan niin paljon vetovoimaa ole että hinautuisi hänen tähtensä paikalle :)

        Ei mutta voihan tilaisuus olla oikeasti, vähintäänkin värikkään mielenkiintoinen. 10€ on varmaan monesti mennyt tylsempäänkin tarkoitukseen..

        Juuri näin...! Puolestaan Eikalla voisi olla varastossa hyviä kysymyksiä, kun kerta niitäkin saa lopuksi esittää luennoitsijalle:))


      • Mob rules kirjoitti:

        Juuri näin...! Puolestaan Eikalla voisi olla varastossa hyviä kysymyksiä, kun kerta niitäkin saa lopuksi esittää luennoitsijalle:))

        "Eikalla voisi olla varastossa hyviä kysymyksiä..."

        Aivan varmasti ja liuta uusiakin voisi tuolla syntyä :).


    • eeqwww

      Höpsistä nisla.

      • Karhupörri

        Jes, pitää mennä.


      • tirlittantan
        Karhupörri kirjoitti:

        Jes, pitää mennä.

        Tätä olen kauan odottanut! =)
        Mutta...
        Kaukana Turusta.
        Olisiko täältäpäin joku menossa, esim Jyväskylään?

        sp: [email protected]


      • Anne tyttö
        tirlittantan kirjoitti:

        Tätä olen kauan odottanut! =)
        Mutta...
        Kaukana Turusta.
        Olisiko täältäpäin joku menossa, esim Jyväskylään?

        sp: [email protected]

        Mä meen Turusta junalla ja jään yöksi johonkin. Hip hei!


      • Jerry cotton

        Täytyy mennä. En Luukasta kattoon vaan siellä saattaa tavata
        CIA;n FBI;n NSA;n edustajia vakoilemassa luentoa.
        Mistähän nämä agentit erottaa tavallisista luento porukasta.


      • Minni puss
        Anne tyttö kirjoitti:

        Mä meen Turusta junalla ja jään yöksi johonkin. Hip hei!

        Dösällä etelestä päin.


      • R-ban.
        Jerry cotton kirjoitti:

        Täytyy mennä. En Luukasta kattoon vaan siellä saattaa tavata
        CIA;n FBI;n NSA;n edustajia vakoilemassa luentoa.
        Mistähän nämä agentit erottaa tavallisista luento porukasta.

        Nehän tunnistaa luennoilla jo siitä,että he ovat niitä liskoihmisiä.Eli ne siis erottaa pitkästä hännästä ja siitä,että he ovat pukeutuneet mustiin ja heillä on Raybanit silmillä.

        FSB:n edustajat taasen erottaa siitä,että heillä on Putinin kuva rintapinssissä.Heillä ei ole Raybaneita silmillään koska heillä ei ole varaa ostaa sellaisia.

        Niinpä heidän myös kierot ja ulkonevat mulkosilmänsä ovat hyvä tunniste.Niillä silmillä voi katsella myös taaksepäin ja sivuille.


      • IBF.
        R-ban. kirjoitti:

        Nehän tunnistaa luennoilla jo siitä,että he ovat niitä liskoihmisiä.Eli ne siis erottaa pitkästä hännästä ja siitä,että he ovat pukeutuneet mustiin ja heillä on Raybanit silmillä.

        FSB:n edustajat taasen erottaa siitä,että heillä on Putinin kuva rintapinssissä.Heillä ei ole Raybaneita silmillään koska heillä ei ole varaa ostaa sellaisia.

        Niinpä heidän myös kierot ja ulkonevat mulkosilmänsä ovat hyvä tunniste.Niillä silmillä voi katsella myös taaksepäin ja sivuille.

        Kannattaa muuten tsekata luentopaikka hyvin tarkasti siitä syystä ettei se inha FBI ole asentanut sinne salakuuntelulaitteitaan.

        Heikäläisillä kun on siihen kuulemma oikein Suomen valtion puolesta saatu kuuntelulupakin!

        Eli siis kannattaa oli todella varovainen luennoilla ja puheissaan.Varsinkin joissain kurssikeskuksissa.

        Ja niiden ulkopuolella pitää varoa sinkoiskuja ja ilmavoimien pommituksia..


      • Sanna T
        Minni puss kirjoitti:

        Dösällä etelestä päin.

        Meneekö kukaan Lahesta päin Jyväskylään?


    • Kalsma

      No niin. Hienoa.

    • SRK-UFO

      Eikö niitä pidetä jossain Rauhanyhdistyksillä? Tai niissä siis ainakin aika ufoja luentoja.

      Lapsienkin sisään työnnellään yhtä sun toista implanttia siellä.

      • rauhaa

        Sitähän ne ufotkin sanoo: make love not war.


      • haissuli
        rauhaa kirjoitti:

        Sitähän ne ufotkin sanoo: make love not war.

        Pitääkin laittaa korvan taakse.


    • Artsi.S

      Mä ainakin meen kattoon.

      • Kunha kyselen?

        Tota noin,miten voi mennä kattoon? Onko silloin kyseessä akashakentässä suoritettu levitointi?


      • egweff

        Niin ja minä.


    • Astanha

      Hienoa, että järjestetään Rauni-Leenan luento meilläkin päin.

      • kisukirsti

        Sopii vallan mainiosti.


      • Neea

        Jippii, mahtavaa!


      • Kisumirri

        Mukavata.....


      • Rilevi Kaa.....
        Kisumirri kirjoitti:

        Mukavata.....

        Tietääkseni joitain ufoluentoja tullaan pitämään erään selvännäkijä/kontaktipersoonan kotona.Mutta ne tilaisuudet ovat kuulemma aika hankalan sekavia.Ei siksi,että itse luentojen pitäjä olisi hankalan sekava,vaan siksi,että ennen luentoa pidetään ainakin tunnin mittainen Maaplaneetan energisointitilaisuus.Siinä siitä sitten ollaan piirissä,
        pidetään toisia käsistä kiinni,mietiskellään silmät kiinni ja hoetaan jotain sellaista mantraa,mikä kuulostaa vähän samanlaiselta kuin riikinkukkojen ääntely.


      • nunnuka nunnuka
        Rilevi Kaa..... kirjoitti:

        Tietääkseni joitain ufoluentoja tullaan pitämään erään selvännäkijä/kontaktipersoonan kotona.Mutta ne tilaisuudet ovat kuulemma aika hankalan sekavia.Ei siksi,että itse luentojen pitäjä olisi hankalan sekava,vaan siksi,että ennen luentoa pidetään ainakin tunnin mittainen Maaplaneetan energisointitilaisuus.Siinä siitä sitten ollaan piirissä,
        pidetään toisia käsistä kiinni,mietiskellään silmät kiinni ja hoetaan jotain sellaista mantraa,mikä kuulostaa vähän samanlaiselta kuin riikinkukkojen ääntely.

        Nunnuka nunnuka lailaa lailaa. Menee LIIAN hörhöilyn puolelle.
        Myydäänkö siellä kaiken maailman energiakristalleja ja vettä
        tilaisuuden jälkeen kuin tuppervaara kutsuilla. Ja eikä maksa paljon.


      • Rilevi Kaa....
        nunnuka nunnuka kirjoitti:

        Nunnuka nunnuka lailaa lailaa. Menee LIIAN hörhöilyn puolelle.
        Myydäänkö siellä kaiken maailman energiakristalleja ja vettä
        tilaisuuden jälkeen kuin tuppervaara kutsuilla. Ja eikä maksa paljon.

        Kyllä niissä tilaisuuksissa myydään kaiken maailman energiakristalleja,pinkkejä humis-kaulariipuksia ja koruja,pyramidien pienosmalleja yms.krääsää.

        Lisäksi piha,ei piho,kaivosta myydään ämpärikaupalla muka Andromedan galaksista asti tuotua vettä,jonka avulla kuulemma pääsee 5D-tietoisuuden tilaan.Eikä sekään maksa kovinkaan paljon.

        Lisäksi niissä tilaisuuksissa myydään "Paha,paha ja katala poliisivaltio USA-nimisiä propaganda teoksia.

        Niin,ja tämän propagandan ehdoton sisäistäminen ja hyväksyminen on ehdoton ehto sille,että pääsee niille luonnoille.

        Ellei näitä ehtoja hyväksy,joutuu lähtemään lipettiin niistä tilaisuuksista ja perässä ravaa verenhimoisia koiria eli dobermanneja.


      • Jess
        Kisumirri kirjoitti:

        Mukavata.....

        Pitää mennä luennolle.


      • luuluty
        Jess kirjoitti:

        Pitää mennä luennolle.

        Niinpä pitää tehdä.


    • kymppi

      mimmoset menee... hakeutumalla oikeen?

      Et luota näihin juttuihin... livenä, jos joku kertoo on luotettavampaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe