Animecon 2012

Jokuuh

Olen menossa ekaa kertaa Animeconiin, ja haluaisin tietää, voinko pukeutua sinne Temariksi (narutosta) vai onko se liian vanha juttu?

5

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • randomhyypio91

      Nah... Eipä siinä vikaa ole.
      Paljon parempi ku mun idea Denpa Onna to Seishun Otokosta, että hommaisin jostain futon-patjan, menisin sen rullan sisälle ja se olis sitte se mun asu.
      Pari ongelmaa tulee vaan vastaan.

      1. Olen helvetin ruma
      2. Olen mies
      3. Luultavasti kävelisin seiniä päin, joka itsessään ei ole ongelma koska pehmusteet on kondiksessa.
      4.. En säkenöi kuunvalossa enkä pahemmin päivänvalossakaan.
      Sen sijaan levitän ympärilleni mustaa auraa joka luultavasti pystyisi tekemään kenestä tahansa vakavasti masentuneen 1km säteellä minusta.

      Toteuta pois vaan, ekalla kerralla tuskin tarvitsee asiaa murehtia ja samalla näet vähän muidenkin asuja ja on sitte seuraavina animeconeilla helpompi päättää asuste.

    • Keet91

      Ne jotka on menossa ens Animeconiin: Löytyiskö kenestäkään hengailuseuraa? Oon menossa yksin (en aio cossata). Ois kiva löytää joku jonka kanssa pyöriä siellä tai sit jos voisin vaikka lyöttäytyä johonkin porukkaan :)

      • Horaakkeli

        Joka conista löytyy! Jos meet vähän sinne porukoiden lähituntumaan yksin mut et tyrkylle kuitenkaan, uskottavasti sut otetaan porukkaan mukaan - johonkin ainakin. :) Tai sit voit etsiä jonkun toisen yksinäisen, oon kuullu monelta yksin menneeltä et on saanu kavereita. En oo oikeestaan koskaan kuullu semmosesta joka ei ois seuraa saanu. :) Ite ainakin jos näen yksinäisiä tyyppejä, meen juttelee ja pyydän mukaan joukkoon. ^^. Mut Suomi24 ei oo todellakaan oikee paikka etsiä seuraa (viisasta sellaista) joten ehdotan että menet sivulle aniki.fi -> alareunaan rullaamalla löytyy linkki foorumille cosplay.fi -> sieltä löytyy esim tyyppejä jotka hakee mukaan ryhmäcossiin, tai jos ei cossaa niin jostain pitäis myös löytyä topic jossa etsitään conikavereita vähän kirjekaveri-haun tyylisesti. Sinne vaan rohkeasti!


    • Tobi/Madara

      Ei ole yhtään vanhaa ajattelin itekkin pukeutuu madaraksi narutosta tai sasoriksi

    • animecoon tulija

      mä oon tulossa yksin animecoon enkä aio cossata eli tulkaa vain juttelee jos oon yksin vielä tai siis haluan että joku juttelee siellä mun kaa! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe