Animecon 2012

Jokuuh

Olen menossa ekaa kertaa Animeconiin, ja haluaisin tietää, voinko pukeutua sinne Temariksi (narutosta) vai onko se liian vanha juttu?

5

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • randomhyypio91

Nah... Eipä siinä vikaa ole.
      Paljon parempi ku mun idea Denpa Onna to Seishun Otokosta, että hommaisin jostain futon-patjan, menisin sen rullan sisälle ja se olis sitte se mun asu.
      Pari ongelmaa tulee vaan vastaan.

1. Olen helvetin ruma
      2. Olen mies
      3. Luultavasti kävelisin seiniä päin, joka itsessään ei ole ongelma koska pehmusteet on kondiksessa.
      4.. En säkenöi kuunvalossa enkä pahemmin päivänvalossakaan.
      Sen sijaan levitän ympärilleni mustaa auraa joka luultavasti pystyisi tekemään kenestä tahansa vakavasti masentuneen 1km säteellä minusta.

Toteuta pois vaan, ekalla kerralla tuskin tarvitsee asiaa murehtia ja samalla näet vähän muidenkin asuja ja on sitte seuraavina animeconeilla helpompi päättää asuste.

• Keet91

Ne jotka on menossa ens Animeconiin: Löytyiskö kenestäkään hengailuseuraa? Oon menossa yksin (en aio cossata). Ois kiva löytää joku jonka kanssa pyöriä siellä tai sit jos voisin vaikka lyöttäytyä johonkin porukkaan :)

• Horaakkeli

Joka conista löytyy! Jos meet vähän sinne porukoiden lähituntumaan yksin mut et tyrkylle kuitenkaan, uskottavasti sut otetaan porukkaan mukaan - johonkin ainakin. :) Tai sit voit etsiä jonkun toisen yksinäisen, oon kuullu monelta yksin menneeltä et on saanu kavereita. En oo oikeestaan koskaan kuullu semmosesta joka ei ois seuraa saanu. :) Ite ainakin jos näen yksinäisiä tyyppejä, meen juttelee ja pyydän mukaan joukkoon. ^^. Mut Suomi24 ei oo todellakaan oikee paikka etsiä seuraa (viisasta sellaista) joten ehdotan että menet sivulle aniki.fi -> alareunaan rullaamalla löytyy linkki foorumille cosplay.fi -> sieltä löytyy esim tyyppejä jotka hakee mukaan ryhmäcossiin, tai jos ei cossaa niin jostain pitäis myös löytyä topic jossa etsitään conikavereita vähän kirjekaveri-haun tyylisesti. Sinne vaan rohkeasti!

• Tobi/Madara

Ei ole yhtään vanhaa ajattelin itekkin pukeutuu madaraksi narutosta tai sasoriksi

• animecoon tulija

mä oon tulossa yksin animecoon enkä aio cossata eli tulkaa vain juttelee jos oon yksin vielä tai siis haluan että joku juttelee siellä mun kaa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe