Olen menossa ekaa kertaa Animeconiin, ja haluaisin tietää, voinko pukeutua sinne Temariksi (narutosta) vai onko se liian vanha juttu?
Animecon 2012
5
165
Vastaukset
- randomhyypio91
Nah... Eipä siinä vikaa ole.
Paljon parempi ku mun idea Denpa Onna to Seishun Otokosta, että hommaisin jostain futon-patjan, menisin sen rullan sisälle ja se olis sitte se mun asu.
Pari ongelmaa tulee vaan vastaan.
1. Olen helvetin ruma
2. Olen mies
3. Luultavasti kävelisin seiniä päin, joka itsessään ei ole ongelma koska pehmusteet on kondiksessa.
4.. En säkenöi kuunvalossa enkä pahemmin päivänvalossakaan.
Sen sijaan levitän ympärilleni mustaa auraa joka luultavasti pystyisi tekemään kenestä tahansa vakavasti masentuneen 1km säteellä minusta.
Toteuta pois vaan, ekalla kerralla tuskin tarvitsee asiaa murehtia ja samalla näet vähän muidenkin asuja ja on sitte seuraavina animeconeilla helpompi päättää asuste. - Keet91
Ne jotka on menossa ens Animeconiin: Löytyiskö kenestäkään hengailuseuraa? Oon menossa yksin (en aio cossata). Ois kiva löytää joku jonka kanssa pyöriä siellä tai sit jos voisin vaikka lyöttäytyä johonkin porukkaan :)
- Horaakkeli
Joka conista löytyy! Jos meet vähän sinne porukoiden lähituntumaan yksin mut et tyrkylle kuitenkaan, uskottavasti sut otetaan porukkaan mukaan - johonkin ainakin. :) Tai sit voit etsiä jonkun toisen yksinäisen, oon kuullu monelta yksin menneeltä et on saanu kavereita. En oo oikeestaan koskaan kuullu semmosesta joka ei ois seuraa saanu. :) Ite ainakin jos näen yksinäisiä tyyppejä, meen juttelee ja pyydän mukaan joukkoon. ^^. Mut Suomi24 ei oo todellakaan oikee paikka etsiä seuraa (viisasta sellaista) joten ehdotan että menet sivulle aniki.fi -> alareunaan rullaamalla löytyy linkki foorumille cosplay.fi -> sieltä löytyy esim tyyppejä jotka hakee mukaan ryhmäcossiin, tai jos ei cossaa niin jostain pitäis myös löytyä topic jossa etsitään conikavereita vähän kirjekaveri-haun tyylisesti. Sinne vaan rohkeasti!
- Tobi/Madara
Ei ole yhtään vanhaa ajattelin itekkin pukeutuu madaraksi narutosta tai sasoriksi
- animecoon tulija
mä oon tulossa yksin animecoon enkä aio cossata eli tulkaa vain juttelee jos oon yksin vielä tai siis haluan että joku juttelee siellä mun kaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841796- 431429
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191240Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871182- 67997
- 56952
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!41933Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20920- 34874
- 46842